•  

    pokaż komentarz

    JKM mówi na głos to co wielu myśli po cichu.

    •  

      pokaż komentarz

      @majak33: Celna obserwacja. Muszę przyznać, że chociaż nie lubię Korwina, to z tym się tutaj zgadzam, bo drażni mnie postawa "łolaboga potopili się, to trzeba potroić wydatki na ratowanie ich, bo tak nakazuje poprawność polityczna (tak wypada)". Podobnie myślę też o karze śmierci, a także o "hura" stosunku Polski do Majdanu na Ukrainie, który doprowadził do bezprawnego obalania demokratycznie wybranych władz i w wyniku tego do tragedii podziału Ukrainy.

    •  

      pokaż komentarz

      @DawidWarsaw: A mnie drażni tłumaczenie wszystko na zasadzie:

      bo tak nakazuje poprawność polityczna (tak wypada)
      Nie, to nie chodzi o poprawność polityczną, tu chodzi o to, że mimo wszystko tam giną ludzie, a z perspektywy naszej cywilizacji nie jest to w porządku. Jeśli ma się środki ku ratowaniu ich życia i są one stosunkowo niewielkie, to przeliczanie groszy (nie złotówek) będzie dość bezduszne.

      Nie mówię, że jest to racjonalne i sensowne, ale tłumaczenie sobie całego otaczającego świata "poprawnością polityczną" jest zwyczajnie głupie.

      Poza tym ciesz się, że tak "wypada" bo to właśnie "wypada" i to dlaczego tak czujesz, jest jedną z głównych zdobyczy cywilizacji europejskiej ukazującym nasze zaawansowanie.

    •  
      p.......5

      -60

      pokaż komentarz

      @majak33: dokładnie, prawdziwy chrześcijanin gardzi ludzkim życiem

    •  

      pokaż komentarz

      @Tremade: Cywilizacja Europejska właśnie dogorywa dzięki tej "zdobyczy".

    •  

      pokaż komentarz

      Jeśli ma się środki ku ratowaniu ich życia i są one stosunkowo niewielkie, to przeliczanie groszy (nie złotówek) będzie dość bezduszne.

      @Tremade: Problem w tym, że teraz ci co płyną przez morze ryzykują, że się potopią. Ale jak zacznie się ich ratować potrajając a potem znów potrajając środki - to każdy Afrykanin będzie nawet wpław próbował płynąć bo będzie wiedział że ratują. To klasyczna pomoc na zasadzie gaszenia ognia benzyną. Im bardziej będziesz ich chciał ratować, tym więcej sie ich utopi.

    •  

      pokaż komentarz

      @tremade
      Jeśli ma się środki ku ratowaniu ich życia i są one stosunkowo niewielkie, to przeliczanie groszy (nie złotówek) będzie dość bezduszne.

      Padlem przez to co napisałeś, sam ratunek może i grosze... ale weź ich potem utrzymuj, bo przecież oni będą musieli mieć wszystko zapewnione. Ty plac za mieszkanie, lekarza i zap#$##$$aj na to całymi dniami, a rząd wymyśla coraz to nowe podatki i opłaty by zaj?$#c ci jak najwięcej pieniędzy, a im daj bo im się będzie należało bo tak... bo pomoc, bo biedni. Dla mnie mogą się topić. Skoro wypływsz na szeroką wodę bez pomyslunku co dalej, to radz sobie sam

    •  
      5............e

      +2

      pokaż komentarz

      @pawele125: Tylko to jest tak, jakbyś widział tabliczkę na polu "UWAGA MINY" pomimo to idziesz i ryzykujesz bardzo dużo. Oni wiedzą w co się pchają, a dalej są ludzie, którzy chcą ich na siłę uszczęśliwiać. Niech robią co chcą, są wolnymi ludźmi, chyba, że rościsz sobie prawo do tratwy wraz z czarnoskórymi niewolnikami i to ty zdecydujesz co z nimi robić.

    •  
      p.......5

      0

      pokaż komentarz

      @50shadesofbane: a dlaczego się pchają?

    •  
      5............e

      -1

      pokaż komentarz

      @pawele125: bo ktoś za tym polem ma całkiem ładny sad, jest tam dużo owoców. Nikt tym Afrykanom nie broni zbudować taki sam u siebie, ale jak widać ponad 4 tysiące lat naszej cywilizacji to dla nich za mało.

    •  

      pokaż komentarz

      @majak33: Proszę bardzo, jak ktoś che im pomagać to niech przyjmie ich pod swój dach ( ͡° ʖ̯ ͡°). I nie jest tak, że jestem bezduszny. Współczuję, ale czasami trzeba podejmować trudne decyzje. Na świecie dzieje się dużo więcej różnego rodzaju krzywdy i cierpienia i jakoś to nie staje się problemem.

    •  
      p.......5

      -5

      pokaż komentarz

      Nikt tym Afrykanom nie broni zbudować taki sam

      @50shadesofbane: za co mają sobie zbudować?

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino: dlatego też mówię, że nie jest to racjonalne, ale też rozumiem ludzi, który chcą ich wyławiać.
      @Szokatnica: a ktoś tu mówił o zatrzymywaniu kogokolwiek?

      Ja się wyłącznie odniosłem do pojęcia "polityczna poprawność", a nie do samego tematu.

    •  

      pokaż komentarz

      dlatego też mówię, że nie jest to racjonalne, ale też rozumiem ludzi, który chcą ich wyławiać.

      @Tremade: Czyli przyznajesz, że Unia to zbiór nieracjonalnych marzycieli, w skrócie: głupców.

    •  

      pokaż komentarz

      @WillyJamess:

      Cywilizacja Europejska właśnie dogorywa dzięki tej "zdobyczy".
      tak dogorywa, że dominuje pół świata, a na drugą część silnie wpływa.

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino: Zbyt daleko idące wnioski, ci marzyciele (głupcy) wnieśli nadal więcej dobrego niż złego. Jeśli wyrabia się swój światopogląd na wykopie to faktycznie można odnieść takie wrażenie, że UE to syf.

    •  

      pokaż komentarz

      ci marzyciele (głupcy) wnieśli nadal więcej dobrego niż złego

      @Tremade: Nie, nie wnieśli. Umowa o swobodnym przepływie ludzi , towarów i usług - OK. Unia to rak toczący tę umowę.

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino:

      Problem w tym, że teraz ci co płyną przez morze ryzykują, że się potopią. Ale jak zacznie się ich ratować potrajając a potem znów potrajając środki - to każdy Afrykanin będzie nawet wpław próbował płynąć bo będzie wiedział że ratują.

      W 2013 ratowali - 75000 przeprawiało się przez morze, zginęło 700.
      W 2014 były cięcia na ratowanie - przeprawiało się 90000, zginęło 2400.
      W tym roku nie ma funduszy na ratowanie i już zginęło 1700 a mamy jeszcze kwiecień, przed główną falą.
      Tyle warte te twoje gówniane analizy.

      O tym, że jesteśmy współwinni kryzysu w Syrii też może warto wspomnieć a to głównie syryjscy uchodźcy przeprawiają się przez Morze Śródziemne.

      Pozostaje mi życzyć ci, żebyś na każdym kroku spotykał się z podobnym stopniem empatii, jaki reprezentujesz.

    •  

      pokaż komentarz

      W 2013 ratowali - 75000 przeprawiało się przez morze, zginęło 700.
      W 2014 były cięcia na ratowanie - przeprawiało się 90000, zginęło 2400.


      @Sierkovitz: Dokładnie to potwierdza co napisałem. W 2013 ratowali, wiec rozeszła sie fama, że ratują. Potem przestali ratowac - ale liczba płynących się zwiększyła i utoneło znacznie więcej.
      A gdyby nigdy nie ratowali, gdyby ciupasem odstawiali z powrotem- to poszła by fama że nie ratują i odsyłają. Wtedy w 2014 płynących byłoby pewnie tyle samo co w 2013 albo mniej. Ciekawe jak to było w 2012 i w 2011.

      Jesli chcemy pomóc Syryjczykom to może lepiej pomóc zwalczyć zagrożenie, jakie im grozi na ich terenie, a przed którym uciekają?

      Tyle warte te twoje gówniane analizy.
      Problem polega na tym, że analizować to trza umić.

      O tym, że jesteśmy współwinni kryzysu w Syrii
      My? Może jeszcze napisz że Polska jest winna?
      Jesli ktoś jest winny to głównie Amerykanie i ich często głupia polityka.

      Pozostaje mi życzyć ci, żebyś na każdym kroku spotykał się z podobnym stopniem empatii, jaki reprezentujesz.
      Ja nie zamierzam robić czegoś co z dużym prawdopodobieństwem spowoduje że stracę zycie. A jak będę chciał coś takiego robić, to będę miał pretensje do siebie a nie do całego świata.

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino: Jednak ty jesteś wszystko w stanie przetrawić. Tak. Fama tam rozchodzi się latami. I jak ratowali od początku wieku, tak fama rozeszła się akurat kiedy przestali ratować. Jednak kuc wszystko przełknie z uśmiechem jak pasuje do ideologii.

      Ciekawe jak to było w 2012 i w 2011.

      Typowe, że nie znając podstawowych informacji masz silną opinię na ten temat. Ratowali, mniej uciekinierów.

      Jesli chcemy pomóc Syryjczykom to może lepiej pomóc zwalczyć zagrożenie
      Tylko tacy jak ty nie chcą.

      Problem polega na tym, że analizować to trza umić.
      No. Dokładnie. A ty po prostu nie umiesz. Nie wiesz o czym piszesz, nie masz podstawowych informacji, tylko spekulujesz w oparciu o swój prosty i niezbyt sprawny umysł i wychodzi jak wychodzi.

      Ja nie zamierzam robić czegoś co z dużym prawdopodobieństwem spowoduje że stracę zycie. A jak będę chciał coś takiego robić, to będę miał pretensje do siebie a nie do całego świata.
      Życzę ci, żeby życie postawiło cię w sytuacji, kiedy nie będziesz widział innej możliwości i wtedy będziesz mógł przekonać się, jakie są możliwości kogoś, kto po namyśle bierze swoje dzieci na ponton i próbuje się przedostać do Europy za całe życiowe oszczędności, żeby potem koczować w obozie dla uchodźców i być poniżanym przez takie kreatury jak ty. Wyobraź sobie teraz jaka jest ich alternatywa. Oczywiście nie wątpię, że na miejscu tych syryjczyków kolaborowałbyś z ludobójcami, sprzedał dzieci na organy i żył w spokoju.

    •  
      I............r

      +2

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Zrobić jak Australia -skoro nie rozpirzać łódek, to odholować skąd przybyły, jeśli tak bardzo brzydzisz się strzelaniem do przestępców.

    •  

      pokaż komentarz

      @ItDoesntMatter: No tak - zdesperowani ludzi i ich dzieci to strasznie groźni przestępcy i należy do nich strzelać.

    •  
      I............r

      +6

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Łamią prawo z premedytacją, więc tak są przestępcami.

    •  

      pokaż komentarz

      @majak33: Najlepszy komentarz o JKM od dłuższego czasu.

    •  

      pokaż komentarz

      @ItDoesntMatter: Jednak niedoj@!?nie mózgowe waszej opcji politycznej jest przerażającej. Nie piszę o łamaniu prawa tylko o tym, czy to konkretnie łamanie prawa daje podstawy do strzelania do kogokolwiek.

    •  
      I............r

      0

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Prawo jest proste -łódź ma nie dotrzeć do celu swojej podróży. Więc albo odholowujemy albo strzelamy -nie ma innej opcji.

    •  

      pokaż komentarz

      @ItDoesntMatter: No nie do końca bo mamy regulacje o udzielanie azylu politycznego, pomocy uchodźcom. Twoja głowa jest prosta - więc produkuje prostą wizję świata ale to nie znaczy, że sprawa jest prosta.

    •  

      pokaż komentarz

      Typowe, że nie znając podstawowych informacji masz silną opinię na ten temat. Ratowali, mniej uciekinierów.

      @Sierkovitz: Tak jak pisałem, analizowac trzeba umić.

      Wyłoże ci to jak krowie na rowie:

      W 2011 ratowali było mało uciekinierów, mało utopionych
      W 2012 ratowali, ale było wiecej uciekinierów i trochę więcej utopionych niż rok wcześniej
      W 2013 ratowali ale było jeszcze więcej uciekinierów i trochę więcej utopionych niż rok wcześniej
      W 2014 nie ratowali i było jeszcze wiecej uciekinierów i znacznie wiecej utopionych.

      Jesli nei rozumiesz, że to idealny przykład tego co pisałem wyzej to nic ci już nie pomoże, pisz sobie dalej swoje debilne "No. Dokładnie. A ty po prostu nie umiesz. "

      Tylko tacy jak ty nie chcą.
      Ależ chcę, Syria powinna otrzymac pomoc, aby zakończyła się wojna domowa a kalifat został zniszczony. Nie Syria, czy jej przywódca jest tu problemem.

      Życzę ci, żeby życie postawiło cię w sytuacji, kiedy nie będziesz widział innej możliwości i wtedy będziesz mógł przekonać się, jakie są możliwości kogoś, kto po namyśle bierze swoje dzieci na ponton i próbuje się przedostać do Europy za całe życiowe oszczędności,

      No jakbym nawet 3 lata myślał, to pewnie bym nie wymyslił, że można pontonem chcieć morze przepłynąć.

    •  
      I............r

      +1

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Niech legalnie proszą więc o azyl, a nie po łobuzersku, pod osłoną nocy liczą że się uda. Druga sprawa, niech przyjmują je kraje które bombardowały libię, bo z stamtąd idzie od groma uchodźców.

    •  
      b......r

      +6

      pokaż komentarz

      jesteśmy współwinni kryzysu w Syrii

      @Sierkovitz: ehehehee... w jaki sposób Polska jest winna "kryzysu" wywołanego przez armię USA?

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino: Ameryka to pies którym kręci ogon.

    •  

      pokaż komentarz

      @ItDoesntMatter: No tak. W kraju gdzie nie ma ambasad gdzie polecasz im proszenie o azyl?
      @benethor: NATO fajne jak nas broni ale jak trzeba brać współodpowiedzialność za sojusznika już niefajne? Brzmisz jak Wlk. Brytania i Francja w 1939.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tremade: Przez przesadne myslenie tego typu ta Twoja "cywilizacja" wlasnie ginie i wkrotce wyginie calkowicie...

    •  

      pokaż komentarz

      @kukenkino:

      Czyli przyznajesz, że Unia to zbiór nieracjonalnych marzycieli, w skrócie: głupców.

      Nie sposób zaprzeczyć, że jakiś % mieszkańców Unii, to zwykłe głupki, czego #jkm i jego horda k??!inoksów najlepszym przykładem.

    •  

      pokaż komentarz

      @pawele125: za pieniądze. A za co starożytni rzymianie budowali Imperium Rzymskie? Za pieniądze, które SAMI emitowali. Nikt nie broni Afrykańczykom zrobienia tego samego. Bogactwo nie pochodzi z pieniędzy, tylko z pracy.

    •  
      I............r

      0

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      To teraz kłamiesz bezczelnie, bo są ambasady krajów UE w Libii. Nawet jeśli nie ma ambasady kraju docelowego do którego chcieliby się zwrócić, zawsze pozostaje umowa pomiędzy konsulatami UE i można sprawę przekazać za pomocą ambasady innego państwa UE.

    •  
      p.......5

      -1

      pokaż komentarz

      @mateusza: za to co oni zarobią to mogą sobie procę zrobić, tak samo można powiedzieć Polakom żeby nie jeździli do innych, bogatszych krajów niech za to co zarobią w Polsce zbudują dom i kupią samochód.

    •  

      pokaż komentarz

      @pawele125: starożytni rzymianie też zaczynali od zera i dali radę. Sugerujesz, że Afrykanie są gorsi, mniej zdolni albo ich praca mniej wartościowa?

    •  
      p.......5

      -2

      pokaż komentarz

      @mateusza: nie, nie mają niewolników którzy robią wszystko za nich bo sami muszą na wszystko zapracować. Z resztą w wielu afrykańskich państwach nie da się żyć nie tylko ze względu na tragiczną sytuację ekonomiczną.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie sposób zaprzeczyć, że jakiś % mieszkańców Unii, to zwykłe głupki, czego #jkm i jego horda k!@$inoksów najlepszym przykładem.

      @Twardy__twardziel: Jesli tak, to my idziemy gdzieś tam na końcu tego pochodu, a ty na samym przedzie dumnie dzierżysz sztandar :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz: Podziwiam Cie chłopie. Masz anielską cierpliwość do tych jełopów. Nawet zwierzęta się ratuje w podobnych sytuacjach, jeśli tylko jest na to czas, środki, a ludzie są już bezpieczni. Dlaczego? Bo jesteśmy ludźmi cywilizowanymi, przynajmniej większość z nas. Później można im zrobić proces, deportować, etc., ale najpierw trzeba ich uratować. Niestety ludzie, z którymi próbujesz dyskutować, to najbardziej roszczeniowa część społeczeństwa, która domaga się wszystkiego dla siebie, ale nie chce niczego dawać innym. Ba! Domaga się, żeby cudzych pieniędzy nie dawano innym, bo wtedy jest mniej dla nich. To są ludzie, którzy innych łatwo klasyfikują, jako bezwartościowych, ale nigdy się nie zastanowią, czy z nich samych jest jakiś pożytek mimo, że dorastają i żyją w cieplarnianych warunkach, gdzie wszyscy na nich chuchają i dmuchają. Krótko mówiąc dzieciarnia w wieku 10-20 lat. Większość z tego wyrośnie, a reszta niech ginie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @ItDoesntMatter: Człowieku, ci ludzie żyją w stanie zagrożenia życia. Wiem, że nie masz pojęcia co to znaczy, ale wysil swoje szare komórki i spróbuj to sobie wyobrazić. Nie udało się? Spróbuj jeszcze raz, do skutku. Administracja działa powoli, jest ociężała i bywa bezduszna, a tu stawką jest życie!

    •  

      pokaż komentarz

      O tym, że jesteśmy współwinni kryzysu w Syrii też może warto wspomnieć

      @Sierkovitz: No chyba, że Ty jesteś współwinny. Bo ja na pewno nie.

    •  
      I............r

      0

      pokaż komentarz

      @Trevize:

      Ja wiem że w twoim świecie globalnej wioski, gdzie każdy jest równy i nie ma granic takie myślenie przejdzie. Natomiast trzeba zejść na ziemie i przyjąć do świadomości to że granice państwowe istnieją. Są po to aby oddzielać jeden folwark od drugiego. Po to aby burdel który ktoś zrobił, nie wydostawał się do twojego kraju. To lewicowe internacjonalne p??!@%@enie już się robi naprawdę nudne. Chcesz uszczęśliwiać tych ludzi? Proszę rób to! Jedź na wolontariat, wpłacaj pieniądze na nich, rób pikiety przed rządem które są przeciwko wojnie i interwencjom, zaadoptuj sobie murzynka, przyjmij imigranta do siebie. Rozumiesz że wielu ludzi nie obchodzi los kogoś po drugiej stronie ziemi. Nie wiadomo czy ten człowiek w ogóle odwzajemnia wartości które promujesz, czy wręcz w podobnej sytuacji strzelałby do łódki w której płyniesz bez zawahania. Interes Polaków i narodu Polskiego jest najważniejszy.

    •  
      p.....l

      +1

      pokaż komentarz

      Niech legalnie proszą więc o azyl, a nie po łobuzersku, pod osłoną nocy liczą że się uda

      @ItDoesntMatter: haha, lol.

    •  
      I............r

      +1

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Skąd takie dane. Zgodziłbym się co do lat wcześniejszych, ale w 2014r. większość imigracji pochodziła z Libii. Ja wiem że próbujesz forsować syryjską narrację, bo bardzo ładnie się klei z opowiastką o globalnym ociepleniu odpowiedzialnym za kryzys w syrii, ergo to my źli biali ludzie odpowiadamy, za rozp?%!$$! ISIS, amerykanów i innych zainteresowanych grup w regionie.
      Niech ci co popierają nielegalną imigrację wiedzą że popierają równocześnie plan ISIS.
      http://www.breitbart.com/national-security/2015/02/17/isis-in-libya-overrun-europe-with-immigrants-and-turn-it-into-hell/

    •  
      I............r

      0

      pokaż komentarz

      @paratol:
      No właśnie LOL. Nie robią tego, bo dobrze wiedzą że oficjalną drogą, azylu by nie dostali. A tak jak już się dostaną do europy, to lewicowe rządy powiedzą "no, nic teraz już musimy przyjąć" i przymkną oko na sprawę.

    •  
      K....o

      +3

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz: Akurat dzieci to tam mało jest, większość imigrantów w lampedusie to dorośli faceci, oni potem ściągają resztę. Najgorsze że są faktycznie tacy co przypływają po lepsze życie ale też są tacy co przyjadą zrobić rozp?@?!%!...

    •  

      pokaż komentarz

      @Tremade: ci ludzie giną, bo chcą złamać nasze prawo. I my mamy ich ratować? Niech się swoich murzynskich wiosek wysyłają trawy ratunkowe. Nie nasz interes. A jak wejdą na lad-strzelac.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz: niby wszystko pięknie, ale zapominasz o jednym. Oni tu płyną po social. Gdyby chcieli pracować, to nikt nie widzialby problemu. I całe te twoje p?$?##!enie o tym jak oni ryzykują, jak się starają zapewnić rodzinie byt i bezpieczeństwo, pryska.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bialy88: Sranie w banie. Jakoś netto są płatnikami do budżetu. Czytaj oficjalne statystyki a nie neonazistowskie blożyny.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz: to pokaz mi statystyki, z porównaniem do tego ile w socialu pobierają nielegalne imigranci z Afryki w przeliczeniu na głowę i sumarycznie , oraz porównanie do narodowości europejskich-zaznaczam że nie chodzi mi o obywatelstwa, tylko narodowość.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bialy88: Ty zacząłeś - ty pokaż swoje. I zmień na miłość boską nick, bo sorry, ale symbolika nazistowska w Polsce raczej nie nastraja do rozmowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tremade: to za te pieniądze taniej postawić tam parę okrętów czy większych kutrów i pilnować granic lub nawet kontrolować na siłę wszystko co wypływa dalej od brzegu Afryki niż łowiska itp. na siłę zawracać, kapitana i załogę do aresztu, pasażerów z powrotem na pustynię a statek czy łódź na dno... po paru miesiącach skończą się łodzie..

    •  
      o........k

      +1

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz:

      Uchodźcy to Syryjczycy w 90%.
      Nie, to głównie uchodźcy z Afryki, Syryjczycy uciekają przez Turcję, Bałkany głównie do Austrii i Niemiec. Przez Morze Śródziemne uciekają głównie Libijczycy, Sudańczycy i mieszkańcy krajów subsaharyjskich.

      Najlepszą pomocą dla Afryki będzie jej rekolonizacja, nikt nie wyrządził większej krzywdy temu kontynentowi niż ci którzy kazali wynieść się stamtąd europejczykom.

      zmień na miłość boską nick, bo sorry, ale symbolika nazistowska
      Kurcze, wszędzie widzisz nazistów? Chwilę musiałem się zastanowić o co chodzi bo moje pierwsze skojarzenie było, że gość ma ksywę "Biały" (od np. nazwiska Bielecki) i urodził się w 1988 roku (co chyba wpasowywałoby się w średnią wieku użytkowników tego portalu).

    •  

      pokaż komentarz

      @otto_flick:

      Nie, to głównie uchodźcy z Afryki, Syryjczycy uciekają przez Turcję, Bałkany głównie do Austrii i Niemiec.
      No nie do końca. A w zasadzie wcale nie. Tu masz dane z 2013 - od tego czasu Syryjczyków przybyło:
      http://www.theguardian.com/news/datablog/2014/jun/10/migrants-crossing-the-mediterranean-key-numbers-libya-european
      Masz Erytreę i Syrię a potem dłuuugo nic. W 2014 dysproporcja zmieniła się na "korzyść" Syrii. Jeżeli nie za bardzo wiesz, to po co o tym piszesz? Bo tak ci się wydaje?

      Mogło tak być - co nadal pokazuje zerową wyobraźnię przy doborze nicku.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tremade: Tu nie chodzi o podanie ręki 1 tonącemu. Tu chodzi o przyjmowanie 1, 2, potem 10, 100, 1000 imigrantów którzy widząc co się dzieje będą tym bardziej płynąc.

      Zresztą, dokładnie to się stało przecież.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sierkovitz: sam se przyjmij 10 imigrantów do SWOJEGO mieszkania i pogadamy za rok jak idzie, zanim każesz nam wszystkim ZA CIEBIE robić "dobre uczynki" nie swoją kasą.

    •  

      pokaż komentarz

      @Trevize: To ilu już adoptowałeś Murzynów? Przestań robić dobre uczynki nie swoją kasą, sam za to zapłać.

    •  

      pokaż komentarz

      współodpowiedzialność za sojusznika już niefajne? Brzmisz jak Wlk. Brytania i Francja w 1939

      @Sierkovitz: mamy brać odpowiedzialność za hegemona który robi burdel gdzie mu się podoba nie pytając nas o zdanie?
      (zresztą już bierzemy bo przyjmujemy ukraińców)
      Porównywanie tej sytuacji do paktu obronnego jaki mieliśmy przed wojną to już zupełne plucie logice w twarz.
      Trzeba wyraźnie powiedzieć albo masz ostro posrane we łbie albo jesteś najemnym propagandzistą.

  •  

    pokaż komentarz

    Już czytałem na FB komentarze krytyki, że bezduszny człowiek itp. Na litość..... zajmijmy się w końcu POLAKAMI, a nie ludźmi, którzy nie są naszym problemem, a jedynie są naszą potencjalną zagładą w przyszłości. I jeszcze mam ich niby utrzymywać z moich podatków, a sam nie mieć na własne dzieci ? Współczuję, ale moim problemem jest polska i przyszłość mojego narodu. Jak chcą płynąć, to niech sobie płyną, ale nie do nas.

    •  

      pokaż komentarz

      Już czytałem na FB komentarze krytyki, że bezduszny człowiek itp.

      @bumbon: Takich komentarzy moze być bardzo dużo. Głupców nie brakuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @bumbon: przecież tu nie chodzi o Polaków czy "niepolaków" chodzi o to, że jak sami chcieli to sami giną, i jak by to byli Polacy powiedział by tak samo, w końcu "chcącemu nie dzieje się krzywda" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Już czytałem na FB komentarze krytyki, że bezduszny człowiek itp.

      @bumbon: Takich komentarzy moze być bardzo dużo. Głupców nie brakuje.
      @kukenkino: dokładnie co mnie to obchodzi? Jedni szantażyści szarżują z kilofami pod wodzą pasożytów ze związków zawodowych, inni szantażyści podpłyną statkiem pod twoje państwo i ch$# - ratuj bo jak nie to utone! Czym się jeden pasożyt od drugiego różni? Niczym! Ale ludzie na świecie przywykli latami do hopokryzji polityków robiàcym innym dobrze rabując własnych podatnikow. Nagle wychodzi jeden i mòwi jak jest, bez hypokryzji i od razu gówno wrzucone we wiatrak

  •  

    pokaż komentarz

    @tvp_info Co się tu wyprawia - nie jestem za JKM, ale wrzucacie info z tytułem, który nijak ma się do rzeczywistości. Wiem, że kampania trwa, ale nie przeginajcie - jeśli faktycznie tak powiedział, dajcie do tego linka...

    •  
      E.........t

      0

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @tvp_info: Oczywiście z całej jego wypowiedzi, wybraliście na tytuł artykułu najważniejszy fragment :D. Taa... to zdecydowanie najważniejszy problem dla nas - Polaków. To, że ktoś tam się utopił, bo ryzykował. Ch!! tam, że jakieś podatki itp.

    •  

      pokaż komentarz

      @idiot: W sumie się z Tobą zgadzam, jednak nie widzę nigdy oburzenia kiedy pupilek wykopu czyli Bronisław K. ma swój wykop i jest coś wycięte z całości, wtedy to..oh ah..jaki on jest..(i tu jakiś wcale nie przychylny wyraz) ;)

      Czyli jeżeli powiedział i traktować go na równi z innymi, to dlaczego nie? W końcu to nie jest nie wiadomo co, powiedział co myśli.

    •  

      pokaż komentarz

      @LowcaG: Akurat jesli chodzi o PBK, to u niego co by nie wziac bedzie brzmialo jak wyciete z calosci, bo gada same glupoty ;).

    •  

      pokaż komentarz

      @MrGreeneye: i ok, tylko skoro można wycinać (i zapewne domniemam, że się na to nie oburzasz) aby "podrasować" występ, to można to samo robić z JKM i nie powinno być problemu, nie sądzisz? Nie rozumiem tego oburzenia co poniektóych

    •  

      pokaż komentarz

      @LowcaG: No troche nie do konca, tak jak JKM mowi w tym wystepie przykladowo o roznych innych duzo wazniejszych rzeczach (jak chociazby gospodarka), to w 90% wyciagnie sie malo istotne zdanie dotyczace czegos innego, da taki a nie inny tytul i dyskusja zamiast na tematy wazniejsze bedzie sie toczyla na te malo istotne. Co innego, gdyby to bylo raz na jakis czas, ale w mediach niestety jest tak praktycznie zawsze.
      A co merytorycznego chcialbys wyciagnac z dyskusji z PBK? No wlasnie, tam jakkolwiek bys go nie zacytowal to mozna to uznac za glupote. Trzymajmy sie wiec faktow, JKM mowi o rzeczach waznych dla naszego panstwa, a PBK o zgodzie i bezpieczenstwie.

      pokaż spoiler Ale powiem szczerze, ze mnie juz polityka jebie. Predzej czy pozniej zamierzam stad wyjechac gdzies gdzie bede mial swiety spokoj. Zgadzam sie z JKM w wielu kwestiach, glownie gospodarczych i dzieki temu ma moj glos. Ma pewne minusy, nie przecze. Wiekszosc ludzi jednak i tak zaglosuje na PBK, a w kolejnych wyborach na PO i zapewne nic sie nie zmieni. A zycie jest krotkie, szkoda mi go na przekonywanie calej rodziny czy znajomych aby zaczeli myslec i oddali glos swiadomie. Przykladowo dyskusja przy okazji ostatnich swiat z moja matka, ona nie chce rozmawiac o polityce, mowi, ze sie na niej nie zna i nie chce znac, ale oglada TVN i zaglosuje na Bronka ;). Jedyne czego oczekiwalbym od ludzi to zdrowego rozsadku, ale o to w tych czasach trudno.

    •  

      pokaż komentarz

      to w 90% wyciagnie sie malo istotne zdanie dotyczace czegos innego, da taki a nie inny tytul i dyskusja zamiast na tematy wazniejsze bedzie sie toczyla na te malo istotne. Co innego, gdyby to bylo raz na jakis czas, ale w mediach niestety jest tak praktycznie zawsze.

      @MrGreeneye: W pełni się zgadzam, ogólnie nie popieram wybierania głupot, jednak nawet dzisiaj był jakis wykop (czy wczoraj) o PBK gdzie też wyrwano jakieś bezsensowne mało ważne zdanie i wielka "feta". Chodzi mi o zasadę Kalego

      A co merytorycznego chcialbys wyciagnac z dyskusji z PBK?

      @MrGreeneye: Nic bym nie chciał bo mi to zwyczajnie wali. Jak wspomniałem chodzi mi o Kalego. PBK z definicji jest zły więc można a JKM jest z definicji dobry, wiec nie można..

    •  
      N................y

      -1

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @husky83: Przepraszam, ale kto na Wykopie martwi się o emigrantów z Afryki? Nie rozśmieszaj mnie, wszyscy mają ich w 4 literach. I słusznie bo oni liczą na życie za pieniądze podatników. Dlaczego nie uciekają do podobnych do swojego krajów?

  •  

    pokaż komentarz

    Już za chwilę: "Korwin mówi, że topiłby imigrantów".
    Ale topiłby pan, czy nie?

  •  

    pokaż komentarz

    Wczoraj widziałem wypowiedz jednego z ocalonych. Został umieszczony w jakimś tam ośrodku dla uchodzców czy coś. Ogólnie spanie i zarcie free. Ale jego postawa była bardzo roszczeniowa. Wiecie czemu ? BO NIE DAJĄ MU PIENIĘDZY! TYLKO JEDZENIE I DACH NAD GŁOWĄ!