Łódź wydała 700 milionów złotych. Komunikacja zyska... pół sekundy
Łódzki magistrat wydał 700 milionów złotych na przebudowę trasy WZ, która przyspieszy przejazd komunikacją miejską o… 0,5 sekundy. By ratować twarz, urzędnicy wymyślili wiadukt za kolejnych 100 milionów, który też nie rozładowałby korków. Tym razem mieszkańcy powiedzieli "dość".
etui64 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 108
Komentarze (108)
najlepsze
Przybyła Hanka i nie obiecywała a zrobiła.
- Właśnie: po co?
- Otóż to. Nikt nie wie po co; więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz, co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa! To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem?! My otwieramy oczy niedowiarkom: patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane - i to nie jest nasze ostatnie słowo! I
To co mogę od siebie dodać to to Centrum Przesiadkowe to IMHO bardzo dobry pomysł, a i wymiana torów na całej długości tej trasy to też pozytyw. Na niektórych odcinkach szyny były bardzo zdezelowane. Tramwaj tam mocno zwalniał, bo tak nim telepało. Wydaje mi się w związku z tym cyferki są trochę z dupy.
Nie widze potrzeby, by do centrum mógł wjeżdżać każdy. Serio. Ja wiem, że jest wielu jaśniepanów którzy nie mogą jechać tramwajem, ale w ten sposób nigdy nie będzie to działać sprawnie.
Da się to wszystko prosto rozwiązać.
No ale przecież z symbolu luksusu nikt nie zrezygnuje...
@analogowy_dzik: pracowałeś w NYC i wróciłeś do Łodzi, DO ŁODZI, bo jej nie przypasowało?
w a t?
chociaż moim zdaniem artykuł troszkę bez sensu... Prace trwają w najlepsze, zmieni się organizacja ruchu, ale już policzyli, że zysk będzie żaden...
#pdk
Jedynym pozytywnym akcentem całej tej przebudowy jest przystanek "Piotrkowska Centrum". Pod nim faktycznie wybudowano tunel, a sam przystanek to tak właściwie centrum przesiadkowe, gdzie spotkają się najbardziej
Niestety przez kilku kretynów nie powstanie ważna część tej trasy czyli wiadukt nad największym łódzkim skrzyżowaniem co faktycznie zatrzyma ruch który udało się rozładować wcześniej :/
Ponadto poszerzenie ulic powoduje że więcej ludzi wybiera transport indywidualny i korki są większe. To tak jak w Warszawie gdzie po zamknięciu mostu przez pozostałe mosty jeździ 50tys mniej aut. Jak to wytłumaczysz?