[AMA] Właściciel firmy spedycyjnej
Jestem właścicielem firmy spedycyjnej zajmującej się pośrednictwem w transporcie drogowym , morskim , lotniczym , ponadgabarytowym , specjalnym Zapraszam do zadawania pytań - jestem w stanie odpowiadać dzisiaj do około 22:30 Jeżeli nie uda odpowiedzieć na wszystkie na resztę pytań odpowiem jutro.
t.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- 487
Komentarze (487)
najlepsze
Jak narazie nie potrzbuję - ale niebawem najprawdopodbniej tak
Czy może to jest jakoś tak, że to jest rynek podobny do rynku kapitałowego - podłączasz się do jakiejś giełdy zleceń i nimi zarządzasz albo pośredniczysz?
Nie znacie się
Ja was kojarzę
Nawet 100 kaczek wielkości konia :)
1) W Polsce
1a) Uwierz mi już tyle się naużerałem z tym żeby nie mieli się do czego przyczepić że w miarę śpię spokojnie - w miarę , płacę podatki w terminie , płacę zus w terminie , płacę swoje zoobowiązania zazwyczaj przed czasem , a boję się codziennie odbierając pocztę
2) Mały zysk z uwagi na to że pracuję sam , pracuję sam gdyż:
-boję się zatrudniać ludzi bo
-mocno spadły zlecenia przez ruskich?
- co byś mi polecił zjeść lekkiego przed snem?
Mam kolegów w Rosji którzy całkiem dużo roboty ode mnie dostają - z prostej przyczyny - rynek jest tak dziki że nikt z zewnątrz tego nie ogarnie - przynajmniej ja nie potrafię :)
-Sam zastanawiam się co zjeść - chyba koktajl z truskawek których kupiłem zdecydowanie za dużo :)
Przed odliczeniem kosztów i podatków - między 2,5-9tyś € netto
2. Czy wymagane są jakieś uprawnienia/certyfikaty do spedycji lotniczej?
3. Jakim taborem (naczepy też) dysponujesz?
4. Ile osób zatrudniasz?
5. Najciekawsze sytuacje transportowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2) Zależy - do samej spedycji nie , ale jeśli nie masz IATA to żadna linia nie będzie z Tobą gadać
3) jednym kombi i 2ma motocyklami :)
4) Jak narazie nie zatrudniam
5) Transport bronii na zamieszki w republice Malawii , transport bryły 400kg srebra pod bronią , transport 10m rury w 24h z końca chin
40stopowy HC z Ningbo do Bremerhaven? FOB Ningbo.
Jestem ciekaw, bo kilka lat temu zajmowałem się importem od chińczyków i chcę porównać czy stawki za fracht w dół czy w górę.
Baltic Dry Index nisko więc pewnie w dół.
Frt 20 dv = 400 usd + opłaty
Frt 40 dv = 700 usd + opłaty
W czerwcu z ego co wiem to ponad 1000$ za 20"