Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Moskwicz-G2. Ustanowił on trzy rekordy w Związku Radzieckim w wyścigach długodystansowych. Maksymalna prędkość tego pojazdu wynosiła 223 km/h, a wyposażony był w czterocylindrowy silnik o mocy 75 KM."
@mapixxx: Niekoniecznie. Spotkałem się z opinią, że motocyklem do utrzymania 200km/h potrzeba około 40KW. W przybliżeniu, bo jest wiele czynników. Przy 100km/h około 7KW. A motocykl ma aerodynamikę cegły w porównaniu do tego Moskwicza, który był bardzo aerodynamiczny.
Obecne moce w sporcie nie są potrzebne do osiągania wysokich prędkości maksymalnych tylko do błyskawicznego przyspieszania.
Za wikipedią:
Moskwicz G1 posiadał aluminiowe nadwozie, silnik o pojemności 1100cm³, który rozwijał moc 70KM i rozpędzał samochód do 190 km/h. Silnik ten wyposażony został w cztery gaźniki pochodzące od motocykla Iż 49. Cały samochód ważył około 670 kg. Na tej samej bazie technicznej powstał model Moskwicz G2, wyposażony w bardziej aerodynamiczną karoserię i rozwijający prędkość maksymalną 223 km/h."
+2
pokaż komentarz
Oh wow <3
źródło: histografy.pl
+1
pokaż komentarz
@Budo: A dla mnie tego poproszę
http://histografy.pl/wp-content/uploads/2015/06/crocair.jpg
+1
pokaż komentarz
"Moskwicz-G2. Ustanowił on trzy rekordy w Związku Radzieckim w wyścigach długodystansowych. Maksymalna prędkość tego pojazdu wynosiła 223 km/h, a wyposażony był w czterocylindrowy silnik o mocy 75 KM."
Tutaj chyba zakradł się błąd.
0
pokaż komentarz
@mapixxx: Niekoniecznie. Spotkałem się z opinią, że motocyklem do utrzymania 200km/h potrzeba około 40KW. W przybliżeniu, bo jest wiele czynników. Przy 100km/h około 7KW. A motocykl ma aerodynamikę cegły w porównaniu do tego Moskwicza, który był bardzo aerodynamiczny.
Obecne moce w sporcie nie są potrzebne do osiągania wysokich prędkości maksymalnych tylko do błyskawicznego przyspieszania.
Za wikipedią:
Moskwicz G1 posiadał aluminiowe nadwozie, silnik o pojemności 1100cm³, który rozwijał moc 70KM i rozpędzał samochód do 190 km/h. Silnik ten wyposażony został w cztery gaźniki pochodzące od motocykla Iż 49. Cały samochód ważył około 670 kg. Na tej samej bazie technicznej powstał model Moskwicz G2, wyposażony w bardziej aerodynamiczną karoserię i rozwijający prędkość maksymalną 223 km/h."