•  

    pokaż komentarz

    #40 – Prawo krwotoku nosowego (Marty Ryan i Jason Aylen)

    Pobudzenie seksualne postaci męskiej w anime nie powoduje erekcji, ale krwotok z nosa. Nikt nie jest do końca pewien, dlaczego tak się dzieje, ale najnowsza teoria sugeruje, że większe oczy oznaczają mniejsze zatoki i cieńszą tkankę zatok (patrz prawo #38). Postacie żeńskie nie dostają krwotoków z nosa, ale rumienią się silnie wzdłuż policzków i nosa, co sugeruje silny przepływ krwi w tym rejonie.

    To prawo jest nieprawdziwe, krwotok z nosa dotyczy także lesbijek (patrz: Maria+Holic)

  •  

    pokaż komentarz

    Prawo smoczej humanoidalności- niezależnie od pochodzenia zawsze, ale to zawsze smoki w anime wykazują cechy ludzkie np:mówią czy komunikują się w formie przekazu zrozumiałego dla bohatera lub są inteligentniejsze od osoby która ma się za ich przyjaciela/posiadacza.
    Zdarzają się drobne wyjątki od reguły kiedy to smoki są postaciami przywołanymi za pomocą czarów lub bliżej nieokreślonych sił (kart?). Takie smoki nie są w stanie samodzielnie myśleć i wykonują jedynie zadane rozkazy.

    Wyjątek ten jest mocno zbliżony do reguły magicznego chowańca która głosi, że magiczny chowaniec najczęściej pojawia się w dramatycznych chwilach bohatera przynosząc mu pomoc swoja postacią bądź poprawiając jego stan psychiczny, mimo braku jego pojawienia się przy wszelkich próbach przywołania w sprzyjających okolicznościach.

    Prawo psychicznego stanu prekognicji- stan psychiczny bohatera jest zawsze odwrotnie proporcjonalny do przyjazności środowiska w jakim się znajduje oraz do zdarzeń jakie mają nadejść w najbliższej chwili np: jeśli bohater jest zadowolony z siebie oznacza to, że za chwilę coś spadnie mu na głowę, spotka osobę której spotkać by nie chciał czy wyskoczy coś na niego. Kiedy bohater jest smutny wysoce prawdopodobne jest że nastąpi jakiś wyjątkowo zabawny "gag" który zmieni jego humor.

  •  

    pokaż komentarz

    Było zdaje się + ona nie rośnie już od kilku lat?

  •  

    pokaż komentarz

    Nie podniecilo mnie to ale zainteresowalo :)Usmiechnalem sie nawet ;)

    edit:
    "#17 – Prawo periodycznej romantycznej nieprzydatności

    Minmei jest naiwna."

    nie rozumiem... ;/

  •  

    pokaż komentarz

    Ups! Przeglądarka Google Chrome nie znalazła strony anime.com.pl
    Czemu? :( Pomocy, mirrora dajcie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Wejder666: http://baysideproducts.com/store/images/windsor_cheval_mirror.jpg
      .
      .
      A na serio:
      #1 – Prawo metafizycznej nieregularności

      Normalne prawa fizyki nie mają zastosowania.

      #2 – Prawo zróżnicowanej grawitacji

      Kiedy ktoś lub coś skacze, jest rzucane albo z innych przyczyn znajduje się w powietrzu, siła grawitacji jest redukowana czterokrotnie.

      #3 – Prawo amplifikacji sonicznej, pierwsze prawo akustyki w anime

      W przestrzeni kosmicznej głośne dźwięki, np. eksplozje, są jeszcze głośniejsze ponieważ nie ma tam powietrza, które przeszkadzałoby w ich rozchodzeniu się.

      #4 – Prawo stałego przyspieszenia, pierwsze prawo ruchu w anime

      W przestrzeni kosmicznej stałe przyspieszenie jest równe stałej prędkości.

      #5 – Prawo mechanicznej mobilności, drugie prawo ruchu w anime

      Im większy obiekt mechaniczny, tym szybciej się porusza. Opancerzone mechy są najszybszymi obiektami znanymi ludzkiej nauce.

      #6 – Prawo względności czasu

      Czas nie jest stały. Czas zatrzymuje się dla bohatera, kiedy robi coś super-widowiskowego. Czas zwalnia swój bieg podczas śmierci przyjaciół bądź kochanków i przyspiesza podczas walki.

      #7 – Pierwsze temporalne prawo śmiertelności

      "Dobrzy goście" i "źli goście" umierają na jeden z dwóch sposobów: albo tak szybko, że nie zdążą tego nawet zauważyć, albo w rozwlekłych scenach, w których bohater uświadamia sobie zasady funkcjonowania społeczeństwa, ludzkiej egzystencji i powody, dla których kanapki zawsze spadają masłem do dołu.

      #8 – Drugie temporalne prawo śmiertelności

      Umieranie zabiera czarnym charakterom trochę czasu... niezależnie od rodzaju odniesionych ran. Nawet jeśli "źli goście" giną tak szybko, że nie zdążą nawet zauważyć przyczyny, uświadomienie sobie własnej śmierci zajmuje im nieco czasu. Przypisuje się to przekonaniu, że bycie złym powoduje uszkodzenie płata mózgowego odpowiedzialnego za postrzeganie rzeczywistości.

      #9 – Prawo emfazy dramatycznej

      Sceny ze szczególnie dużą dozą akcji są przedstawiane albo w postaci nieruchomych ujęć albo czarnego ekranu z błyskami jasnego koloru (zwykle czerwonego albo białego).

      #10 – Prawo multiplikacji dramatycznej

      Sceny, które zdarzają się tylko raz, np. "dobry facet" kopiący facjatę "złego faceta", są pokazywane przynajmniej 3 razy z 3 różnych kątów.

      #11 – Prawo inherentnej niestabilności

      Wszystko wybucha. Wszystko.

      Wniosek pierwszy -

      Wszystko co wybucha, wpierw się nadyma.

      Wniosek drugi -

      Wielkie miasta są najbardziej wybuchowymi substancjami znanymi ludzkiej nauce. W szczególności Tokio zdaje się być najbardziej niestabilnym z tych miast, czasami określanym jako "miasto rozrywki".

      #12 – Prawo emisji flogistatycznej

      Prawie wszystkie obiekty emitują światło ze śmiertelnych ran.

      #13 – Prawo emisji energetycznej

      Bronie umieszczone na mechach lub statkach kosmicznych przed strzałem wytwarzają energię (zwykle określaną mianem "bąbla" energii). Z powodu wybuchowych właściwości broni uważa się, że jest to związane z prawem inherentnej niestabilności.

      #14 – Prawo śmiercionośności odwrotnej do wielkości

      Potencjał destrukcyjny dowolnego obiektu/organizmu jest odwrotnie proporcjonalny do jego masy.

      Wniosek pierwszy -

      Małe i słodkie jest zawsze groźniejsze od wielkiego i strasznego (tzw. fenomen A-ko).

      #15 – Prawo niewyczerpywalności

      Amunicja NIGDY się nie kończy. Oczywiście, nie dotyczy to sytuacji, w których jest się otoczonym, w obliczu przewagi liczebnej i technicznej oraz nieprzytomnym.

      #16 – Prawo odwrotnej celności

      Celność ognia "dobrych facetów" posługujących się dowolnym rodzajem broni strzeleckiej jest wprost proporcjonalna do trudności strzału. Celność ognia "złych facetów" zmniejsza się wraz ze spadkiem trudności strzału (tzw. efekt szturmowców). Przykład: pozytywny bohater po pijaku, zawieszony do góry nogami w poruszającym się pojeździe zawsze trafia, a kilkanaście batalionów "złych facetów" strzelających do bohatera stojącego samotnie na środku pustego pola zawsze pudłuje.

      Wniosek pierwszy -

      Im więcej "złych facetów" tym mniejsze prawdopodobieństwo, że w coś trafią albo spowodują poważniejsze uszkodzenia.

      Wniosek drugi -

      Zawsze kiedy pozytywny bohater staje w obliczu przytłaczającej przewagi liczebnej wroga, "źli faceci" ustawiają się w równym rzędach, pozwalając bohaterowi na wykoszenie ich jedną serią z automatu i ucieczkę.

      Wniosek trzeci -

      Zawsze, kiedy "dobry facet" zostaje trafiony przez wroga, dzieje się to w obrębie "specjalnego obszaru trafienia", którym zwykle jest bark lub ramię. Zraniony bohater nie jest w stanie wykonywać żadnych...