•  

    pokaż komentarz

    @haron
    Jesli gdzies sie walneli, to nie przy oplacie abonamentowej. Jest jak byk w regulaminie:

    7. Opłata abonamentowa („Abonament”) wynosi 9,98 zł, przy czym może być ona pomniejszona
    o następujące rabaty:
    a. Rabat za aktywną opcję f@ktura w wysokości 4,99 zł. Wyłączenie opcji f@ktura wiąże się
    z wystawieniem papierowej wersji faktury i podwyższeniem opłaty abonamentowej o 4,99 zł. Po ponownym aktywowaniu opcji f@ktura, opłata abonamentowa będzie naliczana z rabatem 4,99 zł tak długo, jak opcja f@ktura będzie aktywna.
    b. Rabat za zgody marketingowe w wysokości 4,99 zł. Abonent przed zawarciem Umowy może wyrazić zgody na działania marketingowe, których zakres wskazany jest w pkt 15.1 Kontraktu Głównego. W przypadku wyrażenia tych zgód, Abonent otrzyma od Operatora rabat za zgody

    Czyli nie powinienes chyba przekroczyc
    9.98 - 9.98 = 0
    +
    19.99 (net)
    +
    29.99 (polaczenia mobile, max limit)
    +
    Polaczenia stacjonarne/inne

    Co daje okolice 55pln na tej fakturze pokazanej (za leniwy jestem by siegac po kalkulator)

  •  

    pokaż komentarz

    Moja wina - nie przeczytałem regulaminu, sugerowałem się tym co mówią mi konsultanci.

    Wiem, pierwszy i najgorszy z grzechów za który się płaci w takich sytuacjach, to właśnie nieznajomość regulaminu, jednak TRZY RAZY pytałem obsługę - "Czyli, nie przekroczę 39,99 za rozmowy na sieci komórkowych i internet?" "-TAK, nie przekroczy Pan tej kwoty". Jak się okazuje, konsultanci sami nie wiedzą co mówią.

    Mało tego - w piątek zaktualizowałem sobie ofertę SMART L, ponieważ teraz dodali do niej rozmowy na stacjonarne i wisi cena 39,98. Zapytałem się konsultantki - "Czyli wliczając w to rabat 5 zł za faktury i 5 zł za spam, zapłacę 29,99 miesięcznie?" "-TAK, tyle pan zapłaci". A z tego co widzę, to jednak będę płacił 39,99, (opłata abonamentowa...) czyli znowu wprowadzono mnie w błąd.

    Tak jak pisałem - 100% moja wina, że nie przeczytałem regulaminu, aczkolwiek po to są konsultanci, żeby streścić mi to co w tym regulaminie jest. A oni albo sami tego nie wiedzą, albo specjalnie okłamują klientów.

  •  
    s........e via Wykop dla Windows Phone

    +2

    pokaż komentarz

    Ja mam na kartę tylko dlatego by nie zajmować sobie głowy pakietami i nie zagłębiać sie w umowy. Nigdy nie mialem problemów z abonamentem ale kartę naładujesz za 100 czy 200 i masz spokój na pare miesięcy. Nawet jak sie karta sim zepsuła a bylem niezarejestrowanym użytkownikiem to wymienili w salonie na miejscu bez podawania dowodu czy rejestracji.

  •  

    pokaż komentarz

    heyah ma sporo kruczków i kombinacji tak, zeby nic nie było jasne i klarowne.
    Jak zaczynali przed laty to mieli jedna prosta oferte, kilka pakietów do wyboru i tyle. Wszystko przejrzyste.

    teraz natomiast bez poswiecenia paru godzin na przeczytanie rekulaminów interesujacych nas ofert nie mamy pewnosci niczego.
    Ponadto sa tak żądni kasy, ze wprowadzili nawet opłaty za sprawdzenie stanu konta- żenada.

    M.in. dlatego po ponad 10 latach razem pare miesiecy temu ich opuściłem.

    I przyznam, ze nie żałuję.Ba, jestem nawet zadowolony, ze w koncu nie przychodzi do mnie zaden spam (w heyah, pomimo blokady reklam i tak ze 2-3 spamopodobne esy przychodziły z ich niewielewartymi ofertami i promocjami)

  •  

    pokaż komentarz

    Ogolnie niestety tak jest. Regulaminy sa czesto bardzo niejednoznacznie napisane. A, chyba faktycznie nie ma co czegokolwiek przez konsultantow kupowac. Takie sytuacje sa niestety bardzo czeste. Warto poprosic wczesniej o umowe na maila i wszelkie pytania pytac mailowo. Odpowiedz konsultantow masz na papierze.