Poradnik-Jak diagnozować usterki zawieszenia cz.3 sworzeń wahacza i łożysko koła
Poradnik- Jak samemu diagnozować uszkodzone elementy zawieszenia vw skoda toyota audi bmw
pogromcy-jezior-wedkarstwo z- #
- #
- 83
Poradnik- Jak samemu diagnozować uszkodzone elementy zawieszenia vw skoda toyota audi bmw
pogromcy-jezior-wedkarstwo z
Komentarze (83)
najlepsze
Olej w statycznej jak i dynamicznej należy bezwzględnie przestrzegać aprobaty producenta skrzyni i dobrać taki olej, który spełnia wymagania producenta i dana skrzynia / aprobata jest na liście oleju. Oczywiście polecam w pełni syntetyczne jeżeli możemy dokonać takiego wyboru i jest w takim oleju na liście nasza skrzynia. Mniej się utlenia, wytrzymuje większe obciążenia i wolniej się starzeje. Temperatura oleju w skrzyni dochodzi nawet do 400 C.
Statyczna to zlanie
Wykop.
1. Kupujesz najtańszy miernik elektroniczny do pomiaru grubości lakieru - koniecznie z sondą na kablu. Taki wystarczy do wykrycia szpachli grubszej niż jeden centymetr. Stosując sie do kroku pierwszego oszczędzasz jakies 1295372 godzin życia poświeconych na "ogladanie" i kopanie w opone samochodów złożonych z trzech wraków.
2. Badasz samochód ale NIE na drzwiach masce i błotnikach. Badasz na progach, kielichach amortyzatorów, okolicach podłużnic, blachy widoczne po otwarciu