Witam serdecznie
Dodając znalezisko chciałem poprosić was o pomoc w znalezieniu wszelkich szczegółów dotyczących P. Małolepszych z Mławy oraz ew. porad jak sobie z moim problemem poradzić.
Wersja super skrócona:
Zamówiłem towar w sklepie działającym od kilku lat - hes24.pl - Justyna Małolepsza a osoba z którą prowadziłem korespondencję to Michał Małolepszy. Kilkukrotnie byłem okłamywany, że winę za niedostarczony towar ponosi producent. Kilkukrotnie przekładałem termin rozpoczęcia prac i cała sprawa przesunęła mi zakończenie inwestycji o kilka tygodni. Okazało się, że P. Małolepsi nie wpłacili pieniędzy producentowi a ja byłem cały czas bezczelnie okłamywany. Kiedy prawda wyszła na jaw przestali odbierać od nas telefony jednocześnie obiecując w mailach zwrot pieniędzy. Kilkukrotnie przekładali termin zwrotu i nadal nic. Kontakt z nimi praktycznie całkowicie się urwał. Jestem 6,5k w plecy i będę starał się odzyskać pieniądze drogą sądową.
Wersja pełna:
Buduję dom. 2 m-ce temu kupiłem w sklepie hes24.pl zbiornik buforowy (taki baniak na wodę pośredniczący w wymianie ciepła między kotłem a instalacją CO/CWU). Sklep istnieje od kilku lat, przez które nie dorobił się w internecie negatywnych opinii. Dobra cena, kilka lat na rynku, sklep stacjonarny i brak negatywów od klientów przesądził, że zrobiłem u nich zakupy. Czyli zbiornik Lemet spiro 1000L/7,5 z dwiema wężownicami. Koszt 6 450zł (kawałek proformy poniżej).
28 września otrzymałem fakturę proforma którą zapłaciłem i czekałem na natychmiastową wysyłkę (tak zapewniał Pan Michał Małolepszy).
Zbiornik miał być max. po 2 dniach. Po czterech zapytałem co się dzieje, że go jeszcze nie mam. Ekipa umówiona na początek przyszłego tygodnia a ja w pt. otrzymuję info, że P. Michał jest na urlopie.
Kazał firmie Lemet (producent zbiornika) przesłać mi go w tygodniu, ale tego nie zrobili. W poniedziałek info, że już jest po urlopie i wykopuje się z nagromadzonej roboty, a zbiornik będzie u mnie najpóźniej w pt. Ok, monterom to nie na rękę (tydzień bez roboty) ale udaje mi się przełożyć to na kolejny tydzień. Jest kolejny piątek i po moim przypomnieniu kolejna odp:
dostałem właśnie info że nie zrealizują zamówienie bo zasobnik który był dla Pana został sprzedany. nie mogli go już dłużej trzymac.
Obiecali mi że do końca następnego tygodnia.
Czyli znowu Lemet dał ciała, a P. Michał i jego firma jest święta.
Jest 15 października (minął kolejny tydzień). Kolejny raz ekipa budowlańców została odprawiona z kwitkiem, a ja otrzymuję info:
Właśnie otrzymałem potwierdzenie realizacji zamówienia. Zasobnik będzie u Pana 20.10 (wtorek). Mają w Lemecie urwanie głowy (szczyt sezonu) i nie wyrabiają z produkcją
Czyli kolejne 5 dni! Zwiariowali w tym Lemecie? Miarka się przebrała. Nie pozostało mi nic innego jak do nich zadzwonić.
I tutaj z góry wielkie podziękowania dla firmy Lemet za profesjonalizm, życzliwość oraz ekspresową reakcję na każdą moją prośbę. Nie musieli udzielać tej iformacji ale dowiedziałem się, że P.Michał nie przelał im moich pieniędzy za zbiornik. Czeka gotowy od dłuższego czasu ale brak przelewu!
Szczęka mi opadła.
Mail to P. Michała i odp.
Witam, ...rozmawiałem z szefem. Rzeczywiście nie zrobił przelewu. Obiecał ze niezwłocznie się ta sprawą zajmie i ze potraktuje ją priorytetowo. Będę monitorował stan zamówienia i PANA NA BIEŻĄCO INFORMOWAŁ.
Z poważaniem / Best Regards
Michał Małolepszy
LOL. Właściciel firmy rozmawiał z szefem. Żona, prezydent, Bóg? Ręce mi opadły. Inwestycja stoi od miesiąca, P. Michał z żoną wydają moje pieniądze, a ja nie mogąc czekać, musiałem zakupić drugi zbiornik. I tutaj ponownie wielkie dzięki dla Lemet. Rozumiejąc moją sytuację dostałem dobrą cenę i
pomimo sezonu w ciągu 2 czy 3 dni zbiornik stał już dumnie w garażu. Wszystko było dokładnie tak jak powiedzieli. Tip-top. Pełna profeska.
Oto moja zguba.
Nic, pozostało odzyskać kaskę od firmy hes24.pl Telefonicznie odstąpiłem od
umowy i 27 października dostałem maila
Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi, zwracamy wpłaconą kwotę 6450 zł. Kwota zostanie wpłacona do 03.11.2015r.
Rozumiecie? Facet przez kilka tygodni trzyma moją kasę, opóźnia inwestycję powodując szereg kłopotów i jeszcze jest na tyle bezczelny, że opóźnia zwrot kasy o kolejny tydzień.
Żeby spełnić wszelkie formalności wysyłam odstąpienie od umowy drogą mailową (otrzymuję potwierdzenie odebrania).
Zgadnijcie, co dostaję 4 listopada. Pan Michał wspiął się na najwyższy poziom
Witam,
W związku z Pana odstąpieniem od umowy. Informujemy iż nie uciekamy od odpowiedzialności za zwrot kwoty 6450 zł i w pełni ją uznajemy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od daty otrzymania oryginału odstąpienia od umowy.
Oczywiście postaramy się to zrobic tak szybko jak się da. Prosimy o wyrozumiałośc. Jeżeli to możliwe prosimy o przesłanie oryginału pocztą na adres firmowy.
Poszedł więc polecony, który został odebrany dopiero po kilkunastu dniach.
Jeszcze mail z 16.11
... na 20 mamy obiecaną wpłatę od naszego kontrahenta, przez którego całe to zamieszanie, byliśmy u nich na rozmowach. Przepraszamy za to wszystko i prosimy o jeszcze chwile cierpliwości. Do tego czasu postaramy się wpłacić choć część zaległej kwoty.
Mamy 24. Ja nie mam pieniędzy. P. Michał nie odbiera telefonów i ogólnie sytuacja wygląda słabo.
Znając dość dobrze wykop na bank znajdzie się wielu, którzy będą mi wypominali że nie sprawdziłem firmy w KRS, parafii i nie pojechałem odwiedzić ich osobiście. Jednak jak zaczniecie budować swoje 4 kąty to zobaczycie, że ilość wydawanych pieniędzy oraz rzeczy do jednoczesnego ogarnięcia i dopilnowania jest tak wielka, że bardzo łatwo coś przeoczyć, o czymś nie pamiętać.
Dodatkowo jestem dość cierpliwym człowiekiem i starałem się być wyrozumiały dla ludzi prowadzących firmę i mających dwójkę bogu ducha winnych dzieciaków (zdjęcia na facebook). To głównie przez te dzieciaki czekałem, starałem się zrozumieć i wykazać max. dozą empatii. Jednak to jak zostałem potraktowany (odrzucanie połączeń, brak kontaktu mailowego i obiecanej wpłaty części kwoty) spowodowało, że nie widzę innej drogi jak sądowa. Dlatego będę wdzięczny za wszelkie info o P. Michale i jego firmie oraz porady jakie kroki najepiej podjąć. Wszelkie dane osobowe najlepiej przesyłać prywatnie bo za ich upublicznianie są paragrafy. Zbieram każde info, które może być pomocne w odzyskaniu moich pieniędzy, bo cholera mnie bierze kiedy w sklepie muszę dzieciakowi odmawiać głupiej gazetki ze świnką Pepą za 10 zł, a ktoś za moje prawie 7k jedzie na urlop...
Komentarze (176)
najstarsze
I tak powinieneś zrobić a nie zawracać głowę na Wykopie
@Bozyszcze: no jak go będziesz tak z tutejszą gimbazą kreował to w końcu tak się stanie...
@bartpl:
Leia Organa Solo
ul. Piłsudskiego 54
06-500 Mława
NIP: 569-173-17-94
Oddawaj kasę.
@tas2000: Przy okazji jedna uwaga, żeby inni nie popełnili tego błędu co ja. Jak płacicie kartą przez internet to płaćcie "bezpośrednio" a nie przez mTransfer. Zapłata w taki sposób nie jest traktowana jako płatność kartą kredytową tylko jako przelew i wtedy chargeback nie działa.
@andrewt: HES24.pl - zarobili 6450 zł w jeden dziwny sposób! KLIENCI ICH NIENAWIDZĄ!
a na stronie hes24.pl:
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.