
Mistrzowie promocji - Black Friday
Wielka przecena w Saturnie z okazji Black Friday. Nie tam o głupie 20 czy 50 procent. Nie, to są MISTRZOWIE promocji!
Wielka przecena w Saturnie z okazji Black Friday. Nie tam o głupie 20 czy 50 procent. Nie, to są MISTRZOWIE promocji!
+287
pokaż komentarz
Nie dla Idiotów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-158
pokaż komentarz
@TheMan: nie ta sieć
+371
pokaż komentarz
@Zuchwaly_Pstronk: to ta sama tylko inne opakowanie
+35
pokaż komentarz
@intri: tego nie wiedzialem
-2
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+184
pokaż komentarz
@Zuchwaly_Pstronk: @intri: Metro Group - właścicel obu marek, kiedy wchodziły do Polski specjalnie stworzył sztuczną konkurencję. Spryciarze dzięki marketingowi stworzyli wizerunek wojny cenowej pomiędzy dwoma sklepami, stąd nikt by nie podejrzewał że napycha tę samą kobzę.
Tak jak dwie konkurencyjne marki House i Croop, które również należą do jednego koncernu.
+89
pokaż komentarz
Tak jak dwie konkurencyjne marki House i Croop,
@Gostek: To nie do końca to samo, House i Cropp mają różne grupy docelowe. Cropp jest bardziej dla wczesnej gimbazy a House to raczej ubrania dla licealistów a i dorośli coś tam sobie znajdą.
+26
pokaż komentarz
Metro Group
@Gostek: Metro AG to też były Real i Makro a założył tą firmę Metro AG były żołnież Waffen SS..
+23
pokaż komentarz
@Gostek: house i cropp mają różne grupy odbiorców
+18
pokaż komentarz
@kwsap: @Mithrindil: Przyznam że w Housie dawno nic nie kupiłem, pamiętam jednak czasy kiedy asortyment mieli podobny. Czy aby przypadkiem nie zaczynali jako sklep dla licealistów/gimnazjalistów a house spoważniał kiedy cropp zdziecinniał?
@intri: Metro AG to spółka matka całej grupy Metro. AG to skrót od naszej spółki akcyjnej. Nie wiedziałem natomiast o przeszłości założyciela :)
Wykop uczy i bawi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@Gostek: Otto Beisheim
http://biznes.pl/magazyny/handel/otto-beisheim-czlowiek-legenda/8vrkm
Jeszcze sporo niemieckich koncernów ma w rodowodzie znaczek SS. Nawet amerykański Ford może pochwalić się Henrykiem i jego orderem III rzeszy od Hitlera.
+6
pokaż komentarz
@Gostek: nawet ich strony www to to samo ze zmienionym motywem graficznym
0
pokaż komentarz
@Gostek: to możliwe, bo house nie zawsze należał do LPP, dopiero stosunkowo niedawno kupili te markę, a cropp został od początku stworzony przez LPP
-2
pokaż komentarz
@Zuchwaly_Pstronk: to już wiesz
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-1
pokaż komentarz
@Gostek:
Spryciarze dzięki marketingowi stworzyli wizerunek wojny cenowej pomiędzy dwoma sklepami,
wrażenie że można wybrać i że nikt inny się nie liczy, jak Coca-Cola i Pepsi ; P
@Gostek:
-1
pokaż komentarz
to już wiesz
@podbrodek: dzięki za info
-2
pokaż komentarz
@TheMan: 997 #pdk
0
pokaż komentarz
@u-cichego: tylko że w housie, croppie, reserved, mohito krążą te same ubrania. Jak się nie sprzeda koszulka jako mohito trafia do reserved, jak się coś nie sprzeda w cropp to trafi do house albo do reserved i odwrotnie. Tylko się metki zmieniają i ceny :)
A co do Black Friday to właśnie LPP też są mistrzami. Od ponad miesiąca sprzedają szmatki w promocji jedna kupisz - druga 50% taniej. A wczoraj rano mailing od nich poszedł Black Friday druga tańsza rzecz 50% taniej. Niby to samo, ale LPP uważa, ze inaczej bo BF to BF a promocja to promocja...
0
pokaż komentarz
@Gostek: dorzuć do tego jeszcze redcoon
+92
pokaż komentarz
Nawet Ewelina z konkurencji dostała szoku.
źródło: i.ytimg.com
+3
pokaż komentarz
@intri: nie szoku tylko awansuje u kierownika na dywaniku zaraz
+130
pokaż komentarz
@intri: Ciekaw jestem czy jest zadowolona z tej kasy którą dostała za ten występ, bo można zaryzykować stwierdzenie że za te pieniądze została ikoną. Tylko czego...
źródło: www1.theladbible.com
+23
pokaż komentarz
@McRancor: Szczerze powiedziawszy to ma pewnie w to kolokwialnie mówiąc wyj#@$ne. Kasa się zgadza.
+6
pokaż komentarz
@intri: Kasa się wyda. Internet nie zapomni ( ͡º ͜ʖ͡º)
-4
pokaż komentarz
@intri: śliczna <3
+6
pokaż komentarz
@intri:
źródło: youtube.com
+118
pokaż komentarz
@intri:
źródło: 522128_788283537909934_6813623519730449263_n.jpg
+1
pokaż komentarz
@poludnik: mam nadzieje, ze wleci to wysoko na frazę ewelina lisowska - specjalnie pogrubiam, bonus SEO
-1
pokaż komentarz
@poludnik: Przepiękne <3
-89
pokaż komentarz
nie zła promocja. Janusze już zacieraja rece
+11
pokaż komentarz
@minimoj: pieprzyc KSW. Przeca o ten telewizor będą lepsze walki.
+84
pokaż komentarz
@minimoj: *niezła
+190
pokaż komentarz
@minimoj:
nie zła promocja.
źródło: s-media-cache-ak0.pinimg.com
-3
pokaż komentarz
@rotero: nie i zła to dwa różne słowa w tym kontekście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@minimoj: nie, zła promocja
+92
pokaż komentarz
@minimoj:
źródło: embed.jpg
+31
pokaż komentarz
@despiaciu:
źródło: black-friday-meme-004-save-50-on-tv.jpg
0
pokaż komentarz
@ropppson: Skąd to wziąłeś?
0
pokaż komentarz
@PlatynowyReptalianin: z internetów
+122
pokaż komentarz
Co to w ogóle za nazwa Black Friday. Brzmi jak rocznica jakiejś masakry na czarnych
+50
pokaż komentarz
@VeleiN: a to nie jest dzień czarnych? dzień w którym czarni rzucają się na sklepy a biali przy okazji tam już są
+1
pokaż komentarz
@VeleiN: w stanach pisali w księgach rachunkowych na czarno zyski, na czerwono straty, wiec tak, to kolejny przykład, jak praktycznie cały świat opiera się na kulturze amerykańskiej i co oni tam wymyślą to cały świat podąża heh
+5
pokaż komentarz
jak praktycznie cały świat opiera się na kulturze amerykańskiej
@DomPerignon: No nie wiem - oni mają w USA swój "black friday", ale w Polsce czegoś takiego nie ma. Przynajmniej powszechnie się o tym nie mówi, tylko ci co chcą być na siłę "trendi" wciskają takie gówniane zwroty gdzie popadnie.
-9
pokaż komentarz
dzień w którym czarni rzucają się na sklepy a biali przy okazji tam już są
@g83kp9: co
0
pokaż komentarz
@kocham_jeze: http://www.wykop.pl/link/2879177/kobieta-wyrywa-z-rak-dziecka-pudelko-podczas-otwarcia-sklepu-w-czarny-piatek
0
pokaż komentarz
i, tylko ci co chcą być na siłę "tren
@LubiePisac: ale w europie też jest to w wielu krajach. Właśnie jestem w Hiszpanii i wszędzie jest - 20 % czasem 30 % na wszystkie produkty... Bardzo mało sklepów nie zrobiło promocji. Może do nas dojdzie za rok może dwa...
0
pokaż komentarz
@VeleiN: u mnie w robocie to był dopiero black friday - szef cały dzień w biurze.
0
pokaż komentarz
@VeleiN: nie to taki dzień jak ja miałem wczoraj... W robocie napełniałem tusz w drukarce i nagle psiuu... i cale łapy miałem black i bluzę też. Black był wszędzie, na twarzy, na spodniach... dosłownie wszędzie. Biurko, buty, drukarka to się nazywa Black Friday :)
+25
pokaż komentarz
Zdradzę wam protipa w sklepach Saturn. Produkty z końcówką ceny 7 są albo leżakami magazynowymi, albo się nie sprzedają, albo są wystawkami, także przed kupieniem takiego sprzętu radzę się 3 razy zastanowić.
+39
pokaż komentarz
@kubas_782: A ja zdradzę tajemnicę odnośnie rtv euro agd. Każdy produkt posiada swój własny kod produktu (PLU). To 6 cyfrowe ID danej rzeczy, w sklepie po tych 6 cyfrach są dodatkowe 2 cyfry. Oznaczają one punkty ile dany produkt jest wart. Im więcej punktów przy produkcie tym bardziej opłaca się je sprzedawać "doradcy". Szmelc na sklepie może miec 8-12 punktów a coś nowego, na czym nie ma dużej marży już standardowo 02 punkty. Teraz kiedy sprzedawca wciśnie wam akcesorium przeważnie warte 10-12 punktów należy te 2 wartości przemnożyć. W przypadku sprzedaży smelcu z akcesorium, sprzedawca dostanie nawet 144 punkty, w przypadku tego 2 przypadku tylko 24. Dlatego nigdy nie warto pytać o zdanie sprzedawcy na sklepie bo i tak, wcisnie mu to na czym wiecej zarobi. Na infolinii niie ma punktów i tam pracownicy są rozliczani za wartość sprzętu więc szukają sprawdzonych produktów (np. wg opinii klientów).
+2
pokaż komentarz
@amarantowy: W Media Expercie mają podobne zasady. Dlatego z doświadczenia lepiej nie sugerować się zdaniem pracowników w sklepach elektronicznych, bo albo płaci im sklep, albo promotor marki, z którym są dogadani, albo macie szczęście i trafiliście na moment, w którym plan jest zrobiony i sprzedawca ze szczerego serca wam pomoże :P