Jest afera! Jak VW ma w d....ie polskich klientów?!
Mamy Cię w d...ie drogi klienci i co nam zrobisz... Krzysztof Galimski i Artur Bartoszewicz mówią o tym jak VW ma gdzieś polskich klientów. Wyjątkowo rzetelny materiał od TV Republika.
jozwa-maryn z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 182
Komentarze (182)
najlepsze
@Neaopoliti: brutto
@kawuel: ja tam lubię polskie jabłka
Nie będę się produkował, szkoda mi czasu, zacytuję sam siebie.
Nie zgadzam się, że Polska powinna zgadzać się na sojusze bez względu na koszty (w tym przypadku federalizację UE). Chociażby z powodów o których wspomniałem wcześniej, tj. przedmiotowe traktowanie słabszych, przez kraje silniejsze, co ma miejsce już teraz, gdy Niemcy chcą wymusić na nas i na innych, by
Wystarczy wejść np. na forum Passata i poczytać o usterkach w nowym B8. Co prawda nie są to poważne usterki, ale jest ich sporo. Serwis tłumaczy, że to "choroby wieku dziecięcego". Niestety, ale jest ich zbyt dużo.
Lista usterek w Passacie B8 Na podstawie
2) Koszt softu do oszukiwania stacji diagnostycznych 0.0001% rocznego obrotu
3) Afera wykryta
4) Przepraszamy, to się powtórzy i nic nam nie zrobicie
5) Kara za wałki 0.001% rocznego obrotu
6) Profit!
Uczą się od wielkich koncernów, teraz się bardziej opłaca oszukać, zapłacić karę niż postępować etycznie.
Kupujący:
- ale te diesle VW strasznie zatruwają powietrze!
Sprzedawca:
- fakt, jest afera, zasadniczo po nowym roku będziemy wzywać do serwisu, jednak jeszcze centrala nie wie co i jak
Kupujący
- no właśnie kupować teraz VW to niepoważne!
Sprzedawca
- ale mamy od centrali duże pole do rabatowania aut już zamówionych
I w tym momencie pojawił się błysk w oczach kupującego
- RABAT!!! jaki?
Sprzedawca
-
Koncern zaoferował każdemu oszukanemu właścicielowi auta 1000 USD jako odszkodowanie, co zostało bardzo źle odebrane – kwota została uznana za rażąco niską."
Tymczasem u nas vw korzysta z przywilejów jakie dał im rząd i nie płaci podatków. Niemcy powinni dostać po dupie