@marhew-111- > czegoś takiego jeszcze nie widziałem... ...co dobrze o Tobie świadczy. Oznacza, że nie poświęcasz całego wolnego czasu na internety... :-) Chodzi o to, że ten system powstał już jakiś czas temu. Plus znaleziska jest taki, że pokazuje że/jak system naprawdę działa.
Były przypadki rozbicia się samolotów z tym systemem, piloci nie chcieli ryzykować maszyny sądząc, że dadzą radę wylądować awaryjnie. Nawet w Polsce z tego co pamiętam była katastrofa samolotu z tym systemem w którym zawiódł silnik. Też pilot nie użył spadochronu.
@factorys: Tego systemu używa się jak stracisz kontrolę nad samolotem, albo odpadną skrzydła czy ogon. Jak zgaśnie silnik, a samolot jest w pełni sterowalny, to lądowanie awaryjne jest bezpieczniejszą opcją niż korzystanie z tego systemu.
W powiązanych - dobrze by działało jakby po wodowaniu spadochron się odczepiał i odlatywał a nie robił za żagiel i doprowadzał do przewrotki i zatonięcia awionetki.
@Mosqu: To system ostatniej szansy, ma ratować życie załogi, samo podwozie i fotele mają pochłonąć część uderzenia. Tak samo spadochrony ratunkowe, mają większą prędkość opadania niż normalne do skoków rekreacyjnych.
Komentarze (12)
najlepsze
...co dobrze o Tobie świadczy. Oznacza, że nie poświęcasz całego wolnego czasu na internety... :-) Chodzi o to, że ten system powstał już jakiś czas temu. Plus znaleziska jest taki, że pokazuje że/jak system naprawdę działa.
Nawet w Polsce z tego co pamiętam była katastrofa samolotu z tym systemem w którym zawiódł silnik. Też pilot nie użył spadochronu.
Jak zgaśnie silnik, a samolot jest w pełni sterowalny, to lądowanie awaryjne jest bezpieczniejszą opcją niż korzystanie z tego systemu.
Tak samo spadochrony ratunkowe, mają większą prędkość opadania niż normalne do skoków rekreacyjnych.
strona producenta takiego rozwiązania.
@jdef90: Chyba, że Londku Zdrój albo w Lądynie..