•  

    pokaż komentarz

    Jak już w komentarzach polecamy sprawdzone hostingi to mogę szczerze polecić hosting Minthost. Za 10 Gb przestrzeni dyskowej i nieograniczony transfer płacę ok 25 zł (rocznie), brak większych awarii, support bez zarzutu.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja mam łącze GPON 400/400 za które płace 64 zł/miesiąc. 100% bezawaryjności (według specjalnie założonych statystyk na routerz ponad pol roku loguje ta kwestie). Wysyłam miesięcznie ponad 5TB danych jak nie więcej. Jest możliwe świadczenie wysokiej jakości usług za niewielkie pieniądze...

  •  

    pokaż komentarz

    @supach: nie jesteś jedyny ;) migrowałem klienta na chmurę, który też używał zbyt wiele z nieograniczonych zasobów… Trochę źle napisany skrypt, kilka za dużo połączeń do bazy, więc wcinało to trochę procka. Ale chyba więcej mówić nie mogę ;)

    Projekt, który ma ruch przez 2-3 tygodnie w roku, resztę czasu tyle co nic.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja mogę polecić hosting na bardzo wysokim poziomie obsługi maja dyżury tel /gg całą noc, upload time 99,9+ linuxpl.com
    Niech jakiś mirek spec IT się wypowie o nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Boże Święty nawet tutaj jest już tak źle?

    Zaznaczam, że w większości nie odnoszę się do znaleziska ale do komentarzy.

    Logiczne jest, że chodzi o przewagę nad dyskami talerzowymi, na których oparta jest infrastruktura stworzona do backupów taka jak backblaze czy crashplan.

    Chodziło w tym, może dla niektórych zbytnim skrócie myślowym, że generalnie storage oparty o ssd jest 10 razy szybszy od backblaze czy crashplan.

    Dla osób niewtajemniczonych backblaze czy crashplan oparte są o dyski talerzowe, a cała ich infrastruktura zbudowana z myślą o pojemności, nie szybkości.

    Jak widać szukanie taniej sensacji jest ostatnio bardzo modne, szkoda że też tutaj. Potem się dziwicie, że żadna firma nie chce się otwarcie komunikować i dostajecie suche komunikaty prasowe czy szczątkowe informacje.

    Odnośnie wypowiedzi konkurencji - zasada jest taka, że nie powinni się tutaj wypowiadać, a tym bardziej reklamować.
    Dno i 10 metrów mułu.

    Droga konkurencjo - bierzcie się do roboty bo mimo zadyszki zenboxa przez drugą połowę 2015 i braku zmiany oferty od 3 lat nie wiecie co robić, a jak widać klienci czekają.

    Podsumowując - taniej sensacji nie ma, jest szukanie dziury w całym.

    Taka jeszcze dygresja - Zostało poruszonych wiele wątków, kilka dobrych pytań, mogłaby z tego wyjść ciekawa i bardzo pouczająca dyskusja. Właśnie to wyróżnia wykop, jednak ta wrogość mnie zniechęca do czegokolwiek. Po prostu jest mi smutno, że powoli umiera kolejne miejsce w necie, a ludzie się nic nie zmieniają. Dalej nieufność i wręcz wrogość.

    Odnośnie znaleziska - chcę przeprosić przede wszystkim za jedno - przepraszam, że musiałem powiedzieć klientowi NIE, takie życie.

    Życzę wszystkim Wesołych Świąt.

    P.S. To konto należy do Bartosza Gadzimskiego level 31 aka fobi, konto to ma 8 lat i 9 miesięcy. Jest to moje prywatne konto, w którym wypowiada się mix człowieka, sportowca amatora, męża i ojca, informatyka (po PJWSTK - robotyka i potem inżynieria oprogramowania), współzałożyciela WebHostingTalk.pl i potem zenbox.pl, a nawet kiedyś kogoś kto się dobrze zna na SEO. Konto osoby, która leży na ketonalu po operacji (sport to zdrowie - utracone) i zamiast mieć wszystko w nosie bo ma osobę od socialów i agencje PR to dalej pisze z klientami i społecznością. I po raz kolejny wychodzi na to samo, że nie warto się gdziekolwiek wypowiadać, szkoda.

    Z mojej strony EOT.

    •  

      pokaż komentarz

      @fobi: Po pierwsze jak najszybszego powrotu do zdrowia.
      Wracając do meritum. Nie mam bólu d*py o to, że powiedziałeś nie (teraz przynajmniej wiem z kim rozmawiam). Tylko o to, że Pana firma używa hasła marketingowego "nieograniczona przestrzeń", którego nie jest wstanie dotrzymać. I mimo nieprzekroczenia przeze mnie regulaminu otrzymuję od Pana odmowę. Czy mogę liczyć na zwrot rocznej opłaty, o którą prosiłem?

      Zaproponowałbym również usunięcie zapisu marketingowego "nieograniczona przestrzeń" z materiałów reklamowych, bo w poniższych komentarzach jak dużo osób ma odmienne zrozumienie tego zdania od Pana i powoduje on więcej zamieszania niż tego warte.

    •  

      pokaż komentarz

      @supach: dziękuję za życzenie.

      Odnośnie regulaminu - przykro mi ale z Twoją (Pana) interpretacją nie mogę się zgodzić co nie znaczy, że tego nie przerobimy/zmienimy/dostosujemy - sprawa nie jest prosta ale oczywiście zostanie rozwiązana.

      Zwrot - oczywiście, zaraz sprawdzę czy ta informacja poszła do księgowości - takie wymogi polskiej rachunkowości, ok potwierdziłem.

      Dziękuję za propozycję, oczywiście ją rozważymy.

    •  

      pokaż komentarz

      @fobi: wczoraj wieczorem dostałem informacje z supportu "Uprzejmie informuję iż przekazuje zgłoszenie do odpowiedniej osoby, proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź." Ticket [#8GQ-KMZ-IK3]

    •  

      pokaż komentarz

      @supach: tak, było przypisane do mnie ze względu na moją wypowiedź - jeśli się włączam to wszystko zostaje przypisane do mnie. Teraz przekazałem do księgowości. Thx za info.

    •  

      pokaż komentarz

      @fobi: dziękuję, dostałem informacje na maila, dodałem też stosowną informację do posta.

Dodany przez:

avatar supach dołączył
440 wykopali 26 zakopali 27.9 tys. wyświetleń