Demolka auta z 5* Euro-NCAP przy 64 km/h w teście IIHS
Jeździsz szybko, bo Twoje auto dostało pięć gwiazdek w teście Euro-NCAP? To zobacz, co by się stało, gdybyś uderzył w coś wąskiego i twardego. Na przykład w słup albo w drzewo…
D3lt4 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 186
Komentarze (186)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
source: https://www.youtube.com/user/HaloMasterMind117
@JanTadeusz: Oj nie zawsze.
Zamknąłbyś się w sztywnej klatce i zginął od przeciążenia. A wystarczy zrobić podłużnice zwężające się ku przodowi samochodu, które pozwolą przeszkodzie przesuwać samochód na bok. Tak masz w Volvo z powiązanych, gdzie kabina nie jest naruszona, a na posażerów nie działają nadmierne siły.
Auto jakby walnęło środkiem w slup to by się tak nie poskładało, tu przy takim przesunięciu są omijane wzmocnienia. Tu przykład auta które było lepiej lepiej zaprojektowane(wzmocnienia przebiegają inaczej obejmują takie przesunięcia): https://www.youtube.com/watch?v=pheTmywzWjk
Tutaj masz "Good", auto zaprojektowane tak, by przekierować siłę w bok.
@AmGreg: zamontują audiofilskie zestawy głośnikowe to nawet ryk V8 w Dacia będziesz mógł słuchać( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nope. Masa nieresorowana.
Nieźle wypadło BMW 3 i dobrze wypadło volvo xc 90 z powiązanych.
Na pewno mniej wątpliwe niż w starych samochodach
Zawsze da się zrobić taki test w którym nawet rajdówka z klatka nie uchroni kierowcy. A poza tym na to w rzeczywistości ma tez wpływ postura i waga człowieka, pozycja za kierownica itd.