Praktyki sklepu Morele oraz dlaczego nigdy w życiu już nic od nich nie kupię.

Praktyki sklepu Morele oraz dlaczego nigdy w życiu już nic od nich nie kupię.

Praktyki sklepu Morele oraz dlaczego nigdy w życiu już nic od nich nie kupię. Witam Mirabelki i Mireczki, Chciałbym się z wami podzielić moim doświadczeniem ze sklepem Morele.net oraz tym, jak przez ponad miesiąc zostałem pozbawiony pieniędzy i działającego sprzętu.

  •  

    pokaż komentarz

    Morele nadal żyje?? Tam ktoś jeszcze kupuje??

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: kupiłem tam bardzo dużo rzeczy (i nadal kupuję) i nigdy nie miałem z tym sklepem problemu. Kiedyś padł mi kupiony u nich zasilacz. Zadzwoniłem co mam zrobić. Kazali mi go przynieść do netpunktu. Po paru tygodniach dostałem nowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Wygląda na to, że niestety ja i jeszcze kilka Mireczków :D

    •  

      pokaż komentarz

      @elim: Mi dali zasilacz w niższej cenie bo nie mieli tego co zamówiłem wiec to na plus.

    •  

      pokaż komentarz

      @elim: też u nich nigdy nie miałem problemów :/ a tak dużo o nich czytam, że aż jestem zawiedziony że nic nie sp#@$@??ili xD

    •  

      pokaż komentarz

      Po paru tygodniach dostałem nowy.

      @elim: Po paru tygodniach? to dużo.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Jaką alternatywe proponujesz bo osobiscie sie nie znam?

    •  

      pokaż komentarz

      @enigmatyczn_marcepan_nieuprzejmosci: Najlepiej osobiste kupowanie. Również szukanie na allegro z osobistym odbiorem. Większość sklepów ma już w miarę normalne ceny bo internety.
      Często jak kupiłem jakiś drobiazg na allegro to się okazywało możliwie najtańszym chińskim gównem. Pomimo że cena nie wskazywała.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: od 2013 roku złożyłem u nich ponad 50 zamówień(przynajmniej z 15k) i nigdy nie miałem żadnego problemu

    •  

      pokaż komentarz

      Po paru tygodniach dostałem nowy.

      @elim: No to faktycznie,szybko i bezproblemowo( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Kupuję tam co miesiąc, raz składali mi komputer i wszystko było jak należy.

    •  

      pokaż komentarz

      @FrancuskiPiesek: > Po paru tygodniach dostałem nowy.

      @elim: No to faktycznie,szybko i bezproblemowo( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @FrancuskiPiesek: Wciąż szybciej niż polska służba zdrowia :V

    •  
      G....p

      +6

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Ja też tam kupuję i nigdy nie było problemu, szczególnie odbiór w netpunkcie wygodny.
      Na święta kupiłeem dziewczynie suszarko-lokówkę, niestety okazało się, że w zestawie brakuje jakiejś końcówki. Procedura reklamacyjna przeszła bezproblemowo, oddali mi kasę w ciągu kilku dni.

      Oprócz tego złożyłem u nich kompa, kupiłem mnóstwo innej elektroniki, zawsze bezproblemowo.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: kupowałam tydzień temu, darmowa przesyłka kurierem, wszystko OK

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: kupowałem procesor APU, płytę i RAM za 800zł i wszystko gra.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Jak jestem w ich punkcie odbioru w Krakowie to zawsze są kolejki :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Tak, kupuje przynajmniej parę razy w roku, miałem ze 3 reklamacje, padnięty procek po 2 latach (zwrot kasy 800 zł), trzeszczący głośnik (reklamacja 3 dniowa) i raz mi wysłali zasilacz za 550 zł a kupiłem jakoś za 150, przyznałem się i wymienili ( ͡° ͜ʖ ͡°) O każdym sklepie słyszałem złe opinie a gdzieś trzeba towar brać, osobiście miał bym wyj%%@ne na tą pastę i tak jest na gwarancji ale oczywiści by mieli na minus za taki numer.

    •  

      pokaż komentarz

      i nigdy nie miałem z tym sklepem problemu. Kiedyś padł mi kupiony u nich zasilacz. Zadzwoniłem co mam zrobić.

      @elim: jak widac zdarzaja sie chore akcje, mi 2 razy wyslali zepsuta karte graficzna (za drugim razem odeslali gorsza i ma walniete ramy) i jak chcialem zwrot pieniedzy zamkneli mi reklamacje dwa razy i zignorowali problem, mam ich juz dosyc i sprawa sie skonczy w sądzie

    •  

      pokaż komentarz

      @elim: tez mialem u nich nieprzyjemnosci.

    •  

      pokaż komentarz

      @elim: Już nie można zwracać zepsutego sprzętu do punktów odbioru, tylko wysyłka do centrum chyba pod Wrocławiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fox_Murder: Nadal mają lepszą obsługę i załatwianie reklamacji niż konkurencja (trzeba brać pod uwagę, że jest to sklep internetowy z punktami odbioru, a nie sklep stacjonarny - widzę wiele zastrzeżeń, które są bezpodstawne). Z tego co przeczytałem, problem mógł równie dobrze być po stronie dostawcy sprzętu. Zamówiłem u nich już trzeci zestaw komputerowy, raz reklamowałem procesor, wymieniony na nowy w 14 dni roboczych, a jeżeli ktoś Ci mówi, że reklamacja potrwa 3 dni, to się trzeba zaśmiać i zrypać pracownika za wprowadzanie w błąd. Nadal jest moim faworytem na rynku, @sylwek2k co do zatrudniana studentów na stanowiska kierownicze - bujda na resorach. Takie wymagania stawia się tylko na pracowników najniższego szczebla.

    •  

      pokaż komentarz

      @elim: po paru tygodniach? Wow! Rewelacja :/ NIE!

    •  

      pokaż komentarz

      @SmileyRipper:

      Gratuluję nieznajomości tematu, polecam poobserwować przez dłuższy czas ich ogłoszenia o pracę.

    •  

      pokaż komentarz

      @sylwek2k: No tak, jeszcze raz - osoby typu magazynier, sprzedawca, wysyłka i zamówienia, owszem, student (ze względu na ulgi), ale nie spotkałem się z kierownikiem/ studentem (nie mylić z koordynatorem, czyli takim przydupasem kierownika), a w sumie współpracuję z nimi od 3 lat (kraków), chyba, że 30-35 lat facet to dla Ciebie student, no to sorry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      a w sumie współpracuję z nimi od 3 lat (kraków), chyba, że 30-35 lat facet to dla Ciebie student, no to sorry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @SmileyRipper:

      Ja pisze to, co zaobserwowalem swego czasu, i tak - byly ogloszenia na wyzsze stanowiska z wymogiem statusu studenta. Moze zmienili podejscie, moze oferowali tym co odpowiedzili na ogloszenie nizsze stanowisko. Nie wiem. Mnie wystarczajaco zrazilo do nich to co bylo w ogloszeniach.

      Tak samo jak wstawie tu ogloszenie jednej z firm:

      Młodszy Specjalista ds. Raportowania

      Praca w międzynarodowym, profesjonalnym środowisku, w dziale Marketingu przy wsparciu w funkcjonowaniu
      globalnego narzędzia do zarządzania projektami marketingowymi. Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie w
      _szczególności:

      Administrowaniem wewnętrznym finansowym narzędziem do zarządzania projektami marketingowymi
      Procesowanie, analizowanie i przedstawianie danych
      Przygotowywanie raportów na podstawie danych systemowych
      Wsparcie administracyjne oraz doradzanie rozwiązań Project Managerom
      Przestrzeganie procedur i zarządzanie know-how narzędzia systemowego
      Wsparcie w testowaniu nowych wersji narzędzia i wprowadzania ich do użytku

      Nasze wymagania:

      Wykształcenie wyższe bądź studenci studiów magisterskich (preferowane kierunki studiów: finanse, zarządzanie,
      _matematyka, marketing)

      Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      Znajomość języka niemieckiego, francuskiego bądź włoskiego będzie atutem
      1-2 lata doświadczenia zawodowego
      Bardzo dobra znajomość MS Office (głównie MS Excel i Access; mile widziana znajomość VBA)
      Umiejętność pracy na dużych arkuszach danych
      Zorientowanie na realizację potrzeb Klienta, proaktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymagających zadań
      Cierpliwość, odporność na stres, niezależność
      Znajomość SAP Crystal Reports i Project Management będzie zaletą

      Oferujemy:

      Pracę w biznesowym, międzynarodowym środowisku
      Możliwość nauki i rozwoju
      Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, program sportowy, pakiet zniżek)
      Prace w młodym, dynamicznym zespole
      Umowę o pracę

      pokaż spoiler podane wynagrodzenie: **2 000 zł/mies.BRUTTO** :D


      Rozumiem, ze za pol roku bedziesz dalej obserwowac ogloszenia takiej firmy, czy moze jednak wyrobisz sobie zdanie o takowej? :D

    •  

      pokaż komentarz

      Wielu z was opisuje jak to kupuje i problemów nie ma. Trochę mnie bawi takie stawianie sprawy, bo skoro nie ma problemów to oznacza, że ich w ogóle nie ma? Istotne jest jak przebiega rozwiązywanie sytuacji gdy owe problemy się pojawią, czy to usterka sprzętu, czy wadliwy, czy niekompatybilny itd. itp.

      Pomijając ten wykop ale problemy zaczynają się gdy jest jakaś sytuacja niestandardowa.
      Wówczas proces reklamacyjny trwa sporo czasu. Przerabiałem to jakiś czas temu z pamięciami ram, które okazały się gryźć z płytą główną, było to zamówienie dla osoby, której składałem sprzęt.
      W zasadzie miesiąc czasu trwała cała procedura, czyli odesłanie (na swój koszt, Morele nie raczyło zwrócić kosztów odesłania mimo, że prawo im to nakazuje, a ramy miały działać poprawnie z tą płytą główną więc po mojej stronie było wszystko ok), zwrot środków na konto, co trwało chyba najdłużej, następnie nowe zamówienie, wysyłka i kolejny raz koszty wysyłki, które w Morele do najniższych nie należą.
      Cała procedura trwała na tyle długo i na tyle opornie przebiegała, że nie mam zbyt dobrego zdania o tym sklepie mimo, że wielokrotnie u nich kupowałem różne rzeczy i zazwyczaj problemów nie było ale dlatego, że nie było ani procedur reklamacji, ani zwrotu, ani wymiany.

      Bo to czy dany sklep jest dobry czy nie, wychodzi dopiero w sytuacjach skrajnych i problematycznych i tego jak te sytuacje są rozwiązywane przez sklep.
      W procedurze reklamacji za każdym razem rozmawiałem z kimś innym więc ustalenia z osobą z którą rozmawiałem wcześniej ulegały resetowaniu. ogólnie bałagan i problem z przepływem informacji. Chyba, że coś się od tego czasu zmieniło. A były to tylko banalne ramy, zwrot w ramach 10 dni i zakup innych pamięci.

  •  

    pokaż komentarz

    Oni funkcjonują jak by za polowe personelu płacił PEFRON.
    Kiedyś kupiłem u nich za 300zł ( bo nigdzie tego nie było) kika gniazdek rj45 w jakimś wywalonym w kosmos standardzie, w paczce dostałem zamiast gniazdek 2 dyski ssd z fakturą na inna firmę opiewającą na ponad 3000zł. Dyski odesłałem nabywcy a gniazdek mimo morelowych zapewnień do dziś nie zobaczyłem. Musiałem po nie jechać do innej firmy 100km, bo bez nich nie odebrali by mi roboty za kilkanaście tyś.

  •  

    pokaż komentarz

    @pablito1988: mireczku to nie wiesz że tam się nie kupuje !! bo oszukujo chuje !!!

    •  

      pokaż komentarz

      @chilloutowy: teraz już wiem. Niestety musiałem kupić tam coś raz, żeby się przekonać. Jak to mawiają: "Polak mądry po szkodzie".

    •  

      pokaż komentarz

      @chilloutowy: Prawda jest taka ze w sklepach które maja duży przemial zawsze się zdarzy jakąś wpadka. Im większy przemial tym więcej spadek, kwestia skali. Ile to już na wykopie było żali na inne niż morele duże sklepy.

    •  

      pokaż komentarz

      Im większy przemial tym więcej spadek, kwestia skali.

      @Variv: tylko jest roznica pomiedzy wystepowaniem wpadek i naprawianiem ich a na robienie z klientow idiotow jak ze mnie

    •  

      pokaż komentarz

      @pablito1988: ja jestem właśnie w trakcie walki z nimi. U mnie sytuacja wygląda tak, że oddałem na gwarancje myszkę o wartości 300PLN. Dzwonię pod koniec kwietnia i przedstawiam sytuacje - gwarancja kończyła mi sie na początku maja. Babka mowi, ze sprawa jest zgłoszona wszystko spoko i mam 15 dni roboczych na wysłanie towaru, tą datą końca gwarancji mam sie nie przejmować. Teraz dostałem informacje, że gwarancja sie skończyła i wysłałem za pozno xD gość kazał mi wysłać ponownie na inny adres do Krakowa - dostałem z powrotem paczkę z tym samym komunikatem. Znowu mnie przeprosił i kazał czekać na informacje od centrali, cudowny sklep :)

    •  

      pokaż komentarz

      @franek13 mama nie nauczyła że zawsze liczy się pieczatka z datą wysłania?

    •  

      pokaż komentarz

      @Pro-Xts: nie w przypadku zapewnień ze strony dwóch konsultantów, że liczy sie data zgłoszenia :) nawet drugi raz specjalnie spytałem o to mailowo, więc wina chyba nie jest po mojej stronie.

    •  

      pokaż komentarz

      @chilloutowy: miałem niemiłą sytuację z tym sklepem, odbiór osobisty na Modlińskiej w Warszawie (Białołęka) nowy TV LG 55UF950V, zajeżdżam, a tam pudełko otwarte, porozrywane, podstawa TV wykonana z ciężkiego kawałka metalu z odstającymi elementami mocowania - włożona na ścisk przed przedni panel TV (pewnie porysowała ostro ekran telewizora)...pytam się pracownika grzecznie co do...co się stało...a tak przyjechało, kurierowi się otworzyło, ale oni sprawdzali (pracownicy Morele) i wszystko jest OK. mówię że nie wezmę absolutnie tego otwartego, zniszczonego TV i dlaczego nie zadzwoniliście to bym oszczędził drogi i nie przyjechał w ogóle po odbiór sprzętu...kto mi zwróci czas za dojazd i pieniądze za benzynę?...tu milczenie owiec...może Pan zamówić jeszcze raz rzekł dostojnie pracownik morele...mówię im że towar chodliwy i że na pewno już drugiego nie ma...oczywiście sprawdził pracownik i tylko potwierdził że nie ma...zapytałem co teraz, jakieś zadośćuczynienie, potraktują mnie jakoś priorytetowo? może zwykłe przepraszam usłyszę?...kazał czekać na następną ofertę jak się pojawi na ich stronie sklepu, obserwować... powiedziałem grzecznie walcie się na ryj...

    •  

      pokaż komentarz

      strony dwóch konsultantów

      @franek13: jakiś studentów, którzy chcą w spokoju zjeść kanapkę z masłem?

    •  

      pokaż komentarz

      @Pro-Xts: brak poprawnego wyszkolenia pracowników to nie mój problem ;) zrozumiałbym jedną pomyłkę przez telefon, ale dwie u rożnych osob po czym kolejne pomyłki w trakcie procedury gwarancyjnej - na pewno nic w tym sklepie już nie zamówię

    •  

      pokaż komentarz

      @franek13: mama nie mówiła "polegaj tylko na sobie" ?

    •  

      pokaż komentarz

      @Pro-Xts tylko ze ty nie masz racji ;) liczy się data zgłoszenia a nie jakieś pieczatki to nie urząd skarbowy

    •  

      pokaż komentarz

      @hifonicszeus: Oczywiście. Jeżeli się zgłosi telefonicznie to się otrzymuje numer zgłoszenia. Jeżeli ktoś prosi o wysłanie zgłoszenia pocztą to datą zgłoszenia jest data pieczątki pocztowej. Tak to działa wszędzie na świecie i nie tylko w urzędach. Sam wymieniałem telefon tak w Orange. Wysłałem rękojmię do Orange w dniu jej przeterminowania. Otrzymali kilka dni później. Zadzwonili, poprosili o skan kwitka z poczty i temat załatwiony.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pro-Xts: tak samo pomyślałem i spytałem o to dwóch konsultantów. Akurat wypadał weekend majowy, więc specjalnie to zaznaczałem. Nie wiem na ch?! ludzie minusują, sklep potwierdza, że data zgłoszenia to ta data właściwa i im uwierzyłem - gdzie tu jest mój błąd ? Ba, nawet nie uwierzyłem od razu, więc spytałem ponownie drogą mailową - dostałem identyczna odpowiedz, wiec w dupie mam czy pieczątka taka czy taka - ustalałem to ze sklepem u którego reklamuje swój zakup.

      @hifonicszeus

    •  
      F.....t

      0

      pokaż komentarz

      @Variv: No oczywiście, ze wpadki się zdarzają, ale tutaj nie byłoby tematu, gdyby wszystko zostało załatwione szybko i bezproblemowo. Nie ma nigdzie tematów o tym jak jakiś sklep po wysłaniu wadliwego towaru szybko go wymienił na nowy, a takich sytuacji trochę pewnie jest. Za to jest masa o tym jak obsługa klienta olewa kupującego, a ten musi tygodniami czekać na swój sprzęt, za który zapłacił.

    •  

      pokaż komentarz

      @franek13: Za każdym razem jak reklamowałem jakiś sprzęt to liczyła się data zgłoszenia. Sprawdź ich regulamin czy nie mają tam takiego zapisu.

  •  

    pokaż komentarz

    Mnie załatwiło OleOle. Zostawili pralkę pod bramą mimo, że było z wniesieniem. Dlaczego? Bo nierówno było jeszcze na podwórku po budowie i uznali, że mogą sobie kostkę skręcić albo co, więc nie wniosą - BHP pozwala im tylko po równym i po schodach. A mieli wózek z fajnymi dużymi kółkami, którego też mi nie chcieli pożyczyć, bo im popsuję.

  •  

    pokaż komentarz

    Zakupiłem przez morele części na 2 PC'ty łącznie za ok 7 tys, monitor, słuchawki, mysz. Szczerze, wszystko było bez zarzutu ale czytając wykopy o morele mam wrażenie, że kupno u nich to loteria. Idziemy do stacjonarnego sklepu, mamy kontakt z kimś kto zna się na rzeczy, twarzą w twarz albo zabawiamy się w ruletkę o nazwie morele, uda nam się albo będziemy się z nimi p@!?!??ić przez X czasu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Xazerf: Z drugiej strony w tych stacjonarnych sklepach czasem strasznie naciągają.

      Kiedy szukałem PC dla siebie to poszedłem do Komputronika , ot tak z ciekawości co mi doradzi facet.
      Po 5 minutach rozmowy miałem dosyć:

      1. Gościowi capiło z japy niemiłosiernie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      2. Wciskał mi najdroższe gówno jaki miał na stanie.
      Na moje pytanie czym różni się przy RAM'ach CL9 a CL11 powiedział, że to tylko generacja i zmiana cyferek ...

    •  

      pokaż komentarz

      1. Gościowi capiło z japy niemiłosiernie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      @paramedic44: co prawdo to nie w temacie, ale niemówienie ludziom, że im capi z gęby jest prawdopodobnie błędem. Capiący dech to zwykle jest objaw rozwijającej się choroby układu pokarmowego tudzież uzębienia, o której capiący jegomość nie ma pojęcia. Do raka włącznie. U mnie w rodzinie bliskiej osobie capiło z paszczy, ale powiedzieć nie wypadało. Rok później okazało się, że ma raka żołądka. Tak więc proście swoich bliskich, by w razie capienia z waszej paszczy mówili wam o tym. Mogą wam tym uratować życie.

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedic44: Analogiczna sytuacja co do morele, kupowałem 970 w komputroniku w moim mieście, pracownik miał ok 22/23 lat a znał się na rzeczy, nie było kolejki to jeszcze zamieniliśmy kilka słów na temat ciekawostek dotyczących nowych części na PC'ty. Prawda jest taka, że jak mamy pecha to i cegła spadnie nam na głowę w drewnianym kościele, a jedyne co możemy robić to próbować obniżyć ryzyko :F

    •  

      pokaż komentarz

      @Xazerf: Dlatego jak np. kupujesz na firmę dużo sprzętu to idziesz i sprawdzasz (tak najlepiej) i dopiero bierzesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1 2 3 4 5 6 7 ... 27 28 następna