Podnosi się z kolan, bo został przejęty przez państwową spółkę i dostał państwowe zamówienie? Może poczekamy czy przyniesie zysk, czy wyprodukowane autobusy będą miały odpowiednią jakość, czy zostaną dostarczone w terminie itp.
Autosany są tanie w eksploatacji, wielu przewoźników nacięło się kupując zużyte merce z rajchu dla których części i utrzymanie kosztuje krocie. Polska powiatowa z powrotem wraca do sprawdzonych autosanów które mają opinie bardzo trwałych. Ich autobusy biją rekordowe przebiegi...
Miałem okazję przejechać się SanCity10LF Autobus jak Autobus... W Rzeszowie był ogromny przetarg i Autosan wygrał tylko w jednej z 3 dostaw (50 Mercedesów 20 Autosanów) Problem w tym że Autosan jest mocno do tyłu jeśli chodzi o rozwój technologiczny gdzie taki Ursus z autobusami elektrycznymi ich przegonił...
@rafcze: Bo nie chciał brać na siebie zobowiązań kredytowych to raz a dwa i tak by musiał zarżnąć fabrykę bo posiadanie 2 marek w jednym segmencie jesto fizycznie nieopłacalne nawet jeśli Autosan miał jakieś patenty.
Komentarze (7)
najlepsze
@dasto123: To wszystko ważne i oby tak było. Niemniej cieszę się, że nie poszła za przysłowiową złotówkę do zagranicznego "wybawiciela".