W serwisie - trafiła kosa na kamień - beka z sebix i karynix
Przychodzą do SERWISU ukraść swój sprzęt. A że to nie pierwszy raz to właściciel serwisu był na to przygotowany. Akcja w 0:48, 2:20, 3:20 i kulminacja 6:00 Ale polecam całe.
Przychodzą do SERWISU ukraść swój sprzęt. A że to nie pierwszy raz to właściciel serwisu był na to przygotowany. Akcja w 0:48, 2:20, 3:20 i kulminacja 6:00 Ale polecam całe.
+917
pokaż komentarz
No dobra, ale o co chodzi w tym filmie?
Przez cały film widzę ładną panią i jej ładne plecy. Do tego maksymalnie wk%$!iający "pan serwisant" o wyglądzie cwaniaczka, który przy kliencie żuje gumę, siedzi w jakichś okularach plażowych i popija colę, a do tego nie chce pozwolić klientowi zweryfikować wykonania usługi. No i sama para klientów, którzy mają jakiś żal do serwisu i podobno toczą z nim jakieś boje od dłuższego czasu.
+510
pokaż komentarz
@wnocy: niestety nie wpisujesz się w trendy - wykop podjął już decyzję a wyrok zapadł: w komentarzach należy j!!#ć tylko i wyłącznie parę, która przychodzi po swój aparat.
+324
pokaż komentarz
@wnocy: dokładnie takie same odczucia mam co do tego serwisu jak Ty. Ten gość w okularach wygląda na cwanego typka. I jeszcze ten kot na ladzie !
+350
pokaż komentarz
@wnocy: Pominąłeś końcówkę która jest kluczowa. Gość bierze sprzęt i ucieka ze sklepu. Nie sprawdza, nic nie mówi. Tylko go bierze i ucieka.
+30
pokaż komentarz
@bahanadala:
jeżeli serwis im naprawił aparat to MUSZĄ zapłacić za usługę. Tyle że po tym filmie wnioskuję, że serwis nie bardzo wywiązał się z umowy, a para ma dość użerania się z typem. Nie wiem dlaczego uciekli, zamiast po prostu sprawdzić na miejscu i wtedy albo wyjść albo zapłacić, dlatego chciałbym więcej informacji.
+178
pokaż komentarz
@wanda-ba-a: I ta dupeczka ktora oczywiście nie ma pojęcia o sprawie ale się wypowiada i jej jedyna funkcja to swiecic plecami cwaniaczkowi w pracy. Jak dla mnie patusa to ten "serwis" a nie normalnie wygladajaca para ktora jest wkurzona bo nie może odzyskać sprzętu ani zweryfikować naprawy
+161
pokaż komentarz
@wnocy: ogólnie wygląd to jak fejk/ustawka pod publiczkę. Przebrana modelka zatrudniona aby pokazywać plecy i rzucać włosami, plażowy playboy z wakacji na Krecie... Zalatuje ZF Skurcz
źródło: i.ytimg.com
+185
pokaż komentarz
@wnocy: Nie bronię serwisu ani pary która do niego przyszła. Niestety nie znamy całej sprawy ani jej zakończenia. Jednakże jej słowa w 0:50 "patrz ma już kamerę" świadczy, że nie są tutaj pierwszy raz i pewnie coś się już działo.
+5
pokaż komentarz
@wnocy: Właśnie to samo miałem napisać, ale o co dokładnie chodzi?
+19
pokaż komentarz
@wnocy: Raczej jest na odwrót. To klienci chcą być cwańsi. Właściciel sugeruje w filmie, że już wcześniej go oszukali. Jeśli daliby 420 PLN to dostaliby aparat, jeśli by było coś nie tak, to by reklamowali usługe. Oni przyszli bo to by się kłóćić, i koniec końców nie zapłacić. Typowe prostaki.
+6
pokaż komentarz
@MrTermez: no ta klientka coś tam mówiła, że od półtora miesiąca nie mogą się dogadać (piszę z głowy, nie chce mi się teraz szukać fragmentu w filmie)
+87
pokaż komentarz
@wnocy: Cwaniaczki chcieli zgarnąć naprawiony sprzęt bez płacenia za naprawę. Widocznie wcześniej coś kombinowali, że typ nie chciał im dać tego aparatu do rąk, pokazał im z daleka że aparat działa. Ci wezwali policję, i zabrali sprzęt bez płacenia za usługę. Wszystko nagrało się na kamerkę, którą sama klientka zauważyła. Nie wiem o co chodziło w tych kilku poprzednich sytuacjach, ale można się domyślać że gruba pani zanosiła tam sprzęt już kilka razy i zabierała go bez płacenia, ewentualnie wmawiała serwisantowi że coś uszkodził, zepsuł itp. Pan z serwisu zamontował kamerkę żeby kolejny raz nie dać się karynie. Jak dla mnie to serwis robił wszystko w porządku, a to klienci tutaj kombinowali. Gdyby ten " serwisant cwaniaczek" ich wy$@%#ał czy coś to raczej by tam znowu nie zaniesli niczego do naprawy, co nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?
+55
pokaż komentarz
@wnocy: Od początku zamierzali nie płacić za usługę. Zwłaszcza jak po 6 minucie jej facet puk ją w łokieć, że będzie buchał aparat i niech się zbiera.
+5
pokaż komentarz
@wnocy: Jeżeli wierzyć tezie postawionej odgórnie, że to karyna i sebix są tymi złymi, to najpewniej nie chcieli zapłacić za serwis wielokrotnie wysyłając do nich non stop rzekomo uszkodzony aparat. Serwisant się wk$%!ił i zaczął nagrywać cwaniaków.
Oczywiście może być tak naprawdę odwrotnie tylko nie mam pojęcia po co serwisant miałby się samemu wj@!%ć w bagno.. Chociaż świat nie takich debili już widział.
+6
pokaż komentarz
Nie wiem dlaczego uciekli, zamiast po prostu sprawdzić na miejscu i wtedy albo wyjść albo zapłacić, dlatego chciałbym więcej informacji.
@wnocy: czy Ty w ogóle oglądałeś ten film????
Nie, nie bronię serwisanta, też jestem zdania, że sprawa niekoniecznie jest taka prosta, jak tu się wykopkom wydaje, ale twój komentarz ma się nijak do treści filmu.
+13
pokaż komentarz
@wnocy: No i jeszcze coś tam szeptali między sobą, coś pieprzyli o odstąpieniu od usługi. Moim zdaniem chcieli zgarnąć naprawę za friko, robili/próbowali tego już parę razy, typek się zdenerwował, zamontował kamerę i kazał dać hajs z góry. Dlaczego nie poczekali na policję? Aż jestem ciekawy jak się skończyła ta cała akcja.
+11
pokaż komentarz
czy Ty w ogóle oglądałeś ten film????
@Jarek_P: tak, a co?
@casadin:
można się domyślać że gruba pani zanosiła tam sprzęt już kilka razy i zabierała go bez płacenia
ale jak? :D
który serwis przyjmie od takiego klienta sprzęt do naprawy?
@INEEDMONEY:
najpewniej nie chcieli zapłacić za serwis wielokrotnie wysyłając do nich non stop rzekomo uszkodzony aparat.
czyli, że aparat działał, ale oni go przetrzymywali w serwisie, bo nie chcieli za niego zapłacić i tak przychodzili co jakiś czas w nadziei, że uda im się go wykraść?
@bahanadala:
Typowe prostaki.
nie wiem jak Ty, ale ja odbierając coś z serwisu muszę się upewnić, że usługa została wykonana. Raczej rzadko płacę z góry. Taki ze mnie prostak.
0
pokaż komentarz
@MrTermez: Daltego dobrze byłoby się skontaktować z tymi ludźmi i dowiedzieć się, jakie jest tło całego zajścia.
0
pokaż komentarz
@wnocy: Dajesz 420 PLN zgodnie z umową i się upewniasz. Jeśli coś jest nie tak żądasz zwrotu. Istnieje coś takiego jak rękojmia. Byłoby po kłopocie. Na koniec wydzierasz sprzęt, nie płacisz za usługę i uciekasz. Rzeczywiście przykład do naśladowania. Zastanów się nad tobą, to że ty patrzysz na każdego jak na złodzieja to pewnie twoja własna projekcja, i przy najbliższej okazji byś tak samo kradł. Nie odpisuj. Nie gadam ludźmi którzy wybielają złodziejstwo.
+1
pokaż komentarz
@casadin: policja pewnie nic by nie wskórała, ale może dowiedzielibyśmy się czegoś więcej.
No i jeszcze coś tam szeptali między sobą, coś pieprzyli o odstąpieniu od usługi
no jeżeli serwis od ponad miesiąca nie może się wywiązać z usługi, to dlaczego mieliby od niej nie odstąpić?
-2
pokaż komentarz
@wnocy: Problem w tym filmie jest właśnie że nie wiadomo nic, czyja wina i o co chodzi. Ale imo jak już zamontowali tą kamerę to znaczy że klienci coś kombinowali wcześniej, nie serwis. No i skoro wezwali tą policję to mogli zaczekać, a nie zaj%$@ć i uciec. Tak się nie zachowuje uczciwy człowiek.
-3
pokaż komentarz
tak, a co?
@wnocy: pytam, bo jeśli piszesz "Nie wiem dlaczego uciekli, zamiast po prostu sprawdzić na miejscu i wtedy albo wyjść albo zapłacić", to albo nie oglądałeś filmu wcale, albo nie słuchałeś rozmów. Cała dyskusja dotyczyła własnie tego. Wieloryb chciał obejrzeć aparat przed płaceniem, serwisant jej tłumaczył, że nie da go jej do ręki, póki nie otrzyma kasy.
-3
pokaż komentarz
Tyle że po tym filmie wnioskuję, że serwis nie bardzo wywiązał się z umowy,
@mwmichal: ale po czym to wnosisz? Ja widzę, że oni kombinują jak zerwać umowę i wziąć naprawiony aparat bez zapłaty.
-5
pokaż komentarz
@wnocy: Ale skąd wiesz że od miesiąca się pieprzyli z naprawą. Sam dorabiasz jakieś teorię, ja mówię to co widać na tym filmie, kamerę zamontowali w serwisie ewidentnie żeby mieli dowód do sądu, klienci wezwali policję która fakt, pewnie by nic nie zdziałała. No ale zaj!?$ć sprzęt bez płacenia, serio? To już chyba jasno widać kto tu jest cwaniaczkiem.
+11
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+41
pokaż komentarz
@JerryBoy:
wziąć naprawiony aparat bez zapłaty.
ale skąd wiemy, że aparat jest naprawiony? Bo jedna ze stron tak twierdzi?
@casadin:
Ale imo jak już zamontowali tą kamerę to znaczy że klienci coś kombinowali wcześniej, nie serwis
a skąd wiadomo, że to przez tych klientów została zamontowana kamera? Jak widać trzymają tam aparaty na biurku i rozsądnie jest mieć kamerę, która pokaże kto zgarnął nie swój sprzęt.
@Jarek_P:
Wieloryb chciał obejrzeć aparat przed płaceniem, serwisant jej tłumaczył, że nie da go jej do ręki, póki nie otrzyma kasy.
jak oddawałem różne rzeczy do serwisu to przy oddawaniu zawsze było - proszę sprawdzić czy wszystko się zgadza - i dopiero wtedy płaciłem.
@bahanadala:
Nie gadam ludźmi którzy wybielają złodziejstwo.
ale ja nie wybielam złodziejstwa. Po prostu nie wiem, która strona jest tu złodziejem. Mało razy serwisy robią ludzi w wała? Oddajesz telefon na gwarancji bo głośnik padł, a serwis odpisuje, że jesteś im winny 100zł za oględziny, bo znaleźli ślady wilgoci i gwarancję anulowali.
-10
pokaż komentarz
@apkwiatosz: Nie musisz mnie wyzywać od razu typie. Nic nie wiemy co było wcześniej, analizuje tylko to co się wydarzyło na tym nagraniu. A zresztą co się będę z tobą kłócił, #czarnolisto
+2
pokaż komentarz
@pordzio:
Daltego dobrze byłoby się skontaktować z tymi ludźmi i dowiedzieć się, jakie jest tło całego zajścia.
W internecie nie ma domniemania niewinności i możliwości obrony a raz wydany przez tłum wyrok nie podlega apelacji.
Równie dobrze mogło być tak, że to serwis knocił ciągle coś z tym aparatem, oddawał zepsuty a jego właściciel w końcu nie wytrzymał.
Ale co tam, ważne że jest nośny tytuł o parze złodziei, poco dociekać prawdy.
+4
pokaż komentarz
@casadin:
Ale skąd wiesz że od miesiąca się pieprzyli z naprawą.
włącz sobie od 5:10
-8
pokaż komentarz
@wnocy: masz rację co do serwisów, ale tu z kontekstu rozmowy wynika, że oni chcieli zerwać umowę o naprawę, a ponieważ facet już naprawił to chce odzyskać pieniądze. Tak to odebrałem. Poza tym zachowywali się jak skończone buraki co tylko obniża ich wiarygodność.
+3
pokaż komentarz
@apkwiatosz: No właśnie to najbardziej pasujący opis do sytuacji, szkoda, że na poziomie IQ 50. Dopóki właściciel serwisu nie wyjaśni o co tak naprawdę poszło - można się dwoić i troić a i tak niewaidomo, która teoria jest dobra...
-3
pokaż komentarz
@wnocy: A rzeczywiście, przegapiłem to. No ciekawe, ostatecznie to zabrali aparat bez płacenia, wszystko nagrane więc jeśli serwis im robił problemy to i tak w sądzie jest ich wina. Tak że głupio postąpili.
+9
pokaż komentarz
@JerryBoy:
no tylko nie jestem przekonany czy faktycznie naprawił. Nie wiem na czym polegała usterka, coś tam mówili o niewłączaniu aparatu, ale czy to był jedyny problem to nie wiem.
Poza tym zachowywali się jak skończone buraki co tylko obniża ich wiarygodność.
tzn mówisz o kolesiu w okularkach czy o klientach? Jakby mi ktoś nie chciał oddać mojego sprzętu mimo niewywiązania się z usługi, to zachowywałbym się jeszcze gorzej :)
mówię - nie wiem jaka jest prawda. Może faktycznie klienci są złodziejami. Po prostu wkurza mnie wydanie werdyktu tylko dlatego, że po jednej stronie mamy zgrabną, a po drugiej grubą.
+1
pokaż komentarz
Nie wiem dlaczego uciekli, zamiast po prostu sprawdzić na miejscu i wtedy albo wyjść albo zapłacić, dlatego chciałbym więcej informacji.
@wnocy: No ja też nie wiem. Tym bardziej, że wezwali policję do sprawy. Skoro zapłacili lub serwis nie wywiązywał się z umowy to czego się bali?
Sprawa jest jednoznaczna, pomijając kwestię lekceważącego podejścia obsługi serwisu.
-3
pokaż komentarz
@wnocy: Postaw się w sytuacji serwisanta. Np ja robię komuś stronę www, to pokazuje czy działa, jeżeli działa to nie wydam mu jej dopóki nie zapłaci za usługę. Na podstawie faktury, paragonu ma prawo reklamacji, że coś nie działa.
-2
pokaż komentarz
@wnocy: Gdyby nie zaj!!?li tego aparatu to pewnie nie było by tego znaleziska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+8
pokaż komentarz
@gosolution: no właśnie - klient może sobie przeklikać całą stronę. Jak zamawiałem swoją stronę, to nie zapłaciłem do póki były błędy. I tu podobnie. Raczej mało kto wybiega z aparatem bez płacenia, jeżeli w serwisie są wszystkie jego dane, po których policja go namierzy. Dlatego prawdopodobieństwo, że klient ucieknie jest na tyle małe, że w tych serwisach, w których ja byłem, zawsze przed płaceniem miałem możliwość sprawdzenia.
Zwłaszcza, że na protokole odbioru być może musieli podpisać się, że odbierają sprawny sprzęt i to mogłoby im utrudnić dochodzenie swoich praw - nie wiem, nie jestem prawnikiem.
@borowa90:
Sprawa jest jednoznaczna
no właśnie nie jest. To tak jakbyś stwierdził - ojciec porwał swoje dziecko na widzeniu? Sprawa ewidentna - wariat. Dobrze, że sąd pozostawił dziecko matce.
-4
pokaż komentarz
@wnocy: bo pewnie tak jak widzicie na końcu (ale chyba pomroczność was dopadła) ze seba zaj!%@ł by sprzęt nie płacąc
-4
pokaż komentarz
@wnocy: bo pewnie tak jak widzicie na końcu (ale chyba pomroczność was dopadła) ze seba zaj???ł by sprzęt nie płacąc
-3
pokaż komentarz
@wnocy: Oni już tam byli wcześniej. Serwisant nie chciał wydać towaru bo spodziewał się, że nie zapłacą i z nim uciekną i dokładnie to zrobili, więc jego obawy były słuszne.
w serwisie są wszystkie jego dane, po których policja go namierzy
Mógł podać fałszywe dane, w serwisie nie sprawdzają dowodu osobistego i jak wtedy ich namierzą. Kwota nie była mała bo to 440 zł.
Zwłaszcza, że na protokole odbioru być może musieli podpisać się, że odbierają sprawny sprzęt i to mogłoby im utrudnić dochodzenie swoich praw - nie wiem, nie jestem prawnikiem.
nie ma żadnej mocy prawnej, jeżeli nawet nie wyjdą z serwisu. Na filmie nic nie słychać o podpisywaniu odbioru. Pewnie chciał najpierw kasę potem formalności. Nie dziwie się.
Jak zamawiałem swoją stronę, to nie zapłaciłem do póki były błędy
Zawsze mogę podmienićkod lub ty nie znajdziesz wszystkich:)
+3
pokaż komentarz
@wnocy: Para była już wcześniej po aparat, dostała go do ręki i coś zepsuli / serwisant nie dopatrzył i nie naprawił / sam zepsuł/ Oddali z powrotem, Pan w okularach wielki wk@!# bo zepsuli sami, a oni uważają że nie naprawiony i hurr durr afera. Pan teraz się wk@!#ił i sam przetestował aparat przed oddaniem żeby nie było i dopiero po kasie odda do ręki. Koleś nie wytrzymał i zaj%@%ł aparat xD dobra akcja, jak ktoś ma info albo zna prawdę niech się wypowie, bo tu widzę dwie strony są dziwne.
+8
pokaż komentarz
@wnocy: Też się nad tym zastanawiam. Wszyscy wsiedli na parkę. Rozgarnięci może nie są, ale ciągle nie znamy kontekstu. Mogła być też taka sytuacja, że pan buraczany figo-fago w okularkach ten aparat naprawiał już parę razy i nie mieli pewności, za co płacą. Gdyby go wcześniej okradli, jak niektórzy sugerują, wątpię by chciał z nimi po raz kolejny wchodzić w "interesy".
Kolejna rzecz, to wizerunek tych państwa, który stanowi ich własność i mogą mu się dobrać do d. za opublikowanie tego wideo.
+6
pokaż komentarz
@gosolution:
Serwisant nie chciał wydać towaru bo spodziewał się, że nie zapłacą i z nim uciekną i dokładnie to zrobili, więc jego obawy były słuszne.
to dlaczego wcześniej nie zawinęli sprzętu jeśli był naprawiony?
Zawsze mogę podmienićkod lub ty nie znajdziesz wszystkich:)
no możesz, ale generalnie co na tym zyskasz?
@Grzesiek_astronaut:
Para była już wcześniej po aparat, dostała go do ręki i coś zepsuli / serwisant nie dopatrzył i nie naprawił / sam zepsuł/ Oddali z powrotem, Pan w okularach wielki wk#@# bo zepsuli sami, a oni uważają że nie naprawiony i hurr durr afera.
ale po co mieliby psuć swój aparat? Jeżeli chcieli być cwani, to zawinęli by aparat przy pierwszej okazji, a nie bujali się z serwisem 1,5 miesiąca.
@RedBaron:
końcowa akcja wygląda raczej na desperacką próbę odzyskania sprzętu. Gdyby od razu chcieli wykiwać serwis na kasę, to raczej wzięliby aparat od razu po naprawie.
Ja wiem, że film jest stary i nie wiem co to za kanał, na którym on leży, ale gdyby faktycznie ta parka zawinęła aparat to serwis raczej by umieścił jakieś tło historyczne w opisie filmu.
Ciekaw jestem jak się sprawa skończyła.
+6
pokaż komentarz
@bahanadala: Czyli, jak rozumiem, gdy odbierasz sprzęt z naprawy to nie weźmiesz go do reki i nie sprawdzisz czy działa, tylko zapłacisz 420 zł podpisując przy okazji protokół odbioru i "sprawdzisz sobie później"?
-1
pokaż komentarz
@JerryBoy: chcą odstąpić od umowy, co o ile wiem jest możliwe tylko jesli zawarło się umowę przez internet, telefon albo w inny sposób poza siedzibą firmy z którą konsument zawarł umowę. Stawiam czipsy przeciwko orzeszkom, że tak nie było w tym przypadku.
-4
pokaż komentarz
@Hutterpl: Chodzi mi bardziej o nieumyślne zepsucie i zwalenie na serwis, coś w tym stylu.
0
pokaż komentarz
@elmo141: Też miałem takie pierwsze skojarzenie. Myślałem że to jakiś "prank" albo odcinek nowej youtuberskiej serii.
+2
pokaż komentarz
@wnocy:Mogło być tak: klient przyszedł z problemem p.t. "aparat się nie włącza". Serwis sprawił, że się włącza, ale teraz jest jeszcze "matryca i połowa bebechów jest do wymiany". Klient nie jest zadowolony z tego, że ma zaplacić dodatkowe X PLN.
+2
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-1
pokaż komentarz
@wanda-ba-a: Ale od kota to ty się.....dobrze?No! A po za tym miłego dnia.
0
pokaż komentarz
@Vladimir_Kotkov: To, że kolega @wnocy: dostał tyle plusów, to chyba znaczy, że trendy na wykopie są jednak inne.
+1
pokaż komentarz
@mimmo zanim napisalem pierwszy post to wisialy tu tylko te w ktorych klienci byli nazywani sebixami, karynami i oczywista patola
+9
pokaż komentarz
Raczej jest na odwrót. To klienci chcą być cwańsi. Właściciel sugeruje w filmie, że już wcześniej go oszukali. Jeśli daliby 420 PLN to dostaliby aparat, jeśli by było coś nie tak, to by reklamowali usługe. Oni przyszli bo to by się kłóćić, i koniec końców nie zapłacić. Typowe prostaki.
@bahanadala: Skoro wie że są oszustami to po co przyjmował od nich aparat, to raz. Dwa, ten cały serwis wygląda jak jakaś melina (kot na blacie, żigolak w okularach z bazaru za 15 zł). Dla mnie masakra, omijam takie speluny i takich cwaniaczków z daleka.
+12
pokaż komentarz
wyrok zapadł
@Vladimir_Kotkov:
źródło: comment_vB29RcQCvYApzA12x5Wz3NKPTz68nBtX,w400.jpg
+4
pokaż komentarz
@wnocy: też mnie to "uderzyło", obsługa serwisu wygląda jak ekipa z jakiegoś zespołu disco polo. Danzel w okularach przeżuwający tytoń i laska, która ubiera się do pracy ( gdzie ma kontakt z Klientem ) jak na imprezę. No i ten zdechły kot na ladzie.... żenuaaa
0
pokaż komentarz
@wnocy: Ej, ale oni przecież wyszli ze sprzętem nie płacąc za serwis. Nad czym tu się zastanawiać?
+1
pokaż komentarz
@wobler_morderca:
Ej, ale oni przecież wyszli ze sprzętem nie płacąc za serwis. Nad czym tu się zastanawiać?
nad tym czy ten "serwis" faktycznie się odbył. Póki tego nie wiemy, to nie można z całą pewnością stwierdzić, kto tu jest lub chciał być złodziejem.
Na moje oko są dwie opcje:
1. Serwis naprawił aparat, a parka nie zapłaciła i dała nogę - są złodziejami
2. Serwis nie naprawił sprzętu, ale chciał kasę (podobno wg dziwnej umowy przed oddaniem sprzętu do serwisu, taka sytuacja jest możliwa) - złodziejem chciał być serwis, ale nie wyszło
0
pokaż komentarz
Gdyby ten " serwisant cwaniaczek" ich wy#?!#ał czy coś to raczej by tam znowu nie zaniesli niczego do naprawy, co nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?
@casadin: może nie zanieśli. Równie dobrze mogło być tak, że nie odebrali go wcześniej po okazało się, że nie był naprawiony.
+1
pokaż komentarz
@wnocy
Faktycznie, nie można stwierdzić, czy serwis został wykonany, a tym samym ocenić postawy nagrywających. Wydaje mi się jednak, że nie opublikowaliby nagrania, gdyby tego nie zrobili (sprawa na pewno trafiła na policję i z pewnością zostanie to zbadane). Natomiast nie ulega dla mnie wątpliwości, że intencją klientów było uciec bez płacenia.
+2
pokaż komentarz
@wobler_morderca:
Wydaje mi się jednak, że nie opublikowaliby nagrania, gdyby tego nie zrobili
bo mało to kretynów, którzy publikują filmy dowodzące ich głupoty? Masz np. rowerzystę z Łodzi.
Natomiast nie ulega dla mnie wątpliwości, że intencją klientów było uciec bez płacenia.
a dla mnie to nie jest jasne. Nie mam pewności czy ucieczkę zaplanowali przed przyjściem czy zrobili to na spontanie i co było tego powodem. Dlatego wstrzymuje się z wydawaniem osądów w tej sprawie. Jedyne co mogę stwierdzić z całą pewnością to to, że właściciel serwisu (jak podejrzewam) jest przykładem nieskończonego buractwa. A co więcej? Cóż.. oby sprawiedliwość zwyciężyła.
+4
pokaż komentarz
@wnocy: ja to nie ufam żadnym serwisom (w mojej sytuacji serwisom laptopów) po tym jak mi przez 3 miesiące jeszcze bardziej popsutego laptopa odsyłali. Wysłałem tylko ze znikającym obrazem na ekranie raz na tydzień bez powodu. Jak wracał to po uruchomieniu nie działał wiatrak na procku i się przegrzewał, wyłączał i nie dał się więcej włączyć. I tak trzy razy z rzędu przez ponad 3 miesiące. Dokładnie taka sama usterka zaraz po powrocie z serwisu. Przypadek? Nie sądzę. Teraz myślę, że serwis robił to specjalnie, żeby wycisnąć od producenta wymianę na nowego laptopa na koszt producenta, żeby sami nie ponosili żadnych kosztów. Podobna sytuacja mogła być tutaj. Może było tak, że to była któraś naprawa tej samej usterki z rzędu a serwis dalej wołał kasę. Nie sądzę, że po prostu tak przyszli ukraść swój aparat bez zapłaty i że nie było żadnej historii wcześniej. Trzeba by poznać całą historię. Inna sprawa, że ewentualnego nieuczciwego podejścia serwisu nie powinno rozwiązywać się przez kradzież tylko na ewentualnej drodze sądowej i/lub przy pomocy rzecznika konsumentów. Oni tam mają dźwignię przekonywania w postaci kar.
+4
pokaż komentarz
@wnocy: teraz doczytałem jakąś opinię dodaną powyżej, że komuś tam kazali podpisywać jakąś niekorzystną umowę naprawy, w której rezygnował z ewentualnych roszczeń. Tym bardziej UOKiK ściga takie umowy i nakłada na przedsiębiorców kary. Trzeba było uderzać do UOKiK a nie bawić się w swoją sprawiedliwość.
+1
pokaż komentarz
@JazzBlurr: ta, ale aparat chcesz tu i teraz, a nie za trzy lata.
Zakładając, że tym złym jest serwis to sytuacja wygląda tak:
- dzień dobry, chcieliśmy naprawić aparat
- a ok ok, proszę mi go dać
- proszę
- uu, ale ja wam go nie naprawię
- to oddaj aparat
- aaa niee, teraz to idźcie do sądu, UOKiKu i do proboszcza
kurtyna
-4
pokaż komentarz
@wnocy: ALE LASKA MARNUJE SIE Z TAKIM KOLESZKĄ
+3
pokaż komentarz
aksymalnie wk?%#iający "pan serwisant" o wyglądzie cwaniaczka, który przy kliencie żuje gumę, siedzi w jakichś okularach plażowych i popija colę, a do tego nie chce pozwolić klientowi zweryfikować wykonania usługi.
@wnocy: Gdybym trafił na takiego c?@@@ co twierdzi, że mam mu najpierw zapłacić a potem sprawdzić czy w ogóle wykonał robotę to bym go śmiechem zabił. Podajcie dane partacza żeby unikać jego "serwisu"
PS. laska rzeczywiście fajna ale typ to jakiś top buraków w kraju.
0
pokaż komentarz
laska rzeczywiście fajna
@sireplama: szkoda że w głowie siano i pracę z dyskoteką myli, chyba że takie wytyczne szefa
-1
pokaż komentarz
@wanda-ba-a: ale kota to Ty szanuj
+1
pokaż komentarz
@samusunkonto: chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że kot nie powinien leżeć na ladzie jak przychodzi klient(zwykły szacunek) Do kota nic nie mam !( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@wnocy: nieco się mylisz. Pracowałem w serwisie GSM i trafił nam się Klient, który stwierdził, że usługa została wykonana nieprawidłowo i chce swój telefon bez płacenia (nie chciał, żebyśmy go już poprawiali). Oczywiście nie został wydany. Gość wezwał policję. Policja wyjaśniła, że telefon należy do Klienta i nie mamy prawa go przetrzymywać - nakazała jego wydanie pouczając, że jeśli sądzimy, iż Klient powinien coś zapłacić należy dostarczyć mu imienną fakturę, a następnie dochodzić pieniędzy w sądzie.
więcej komentarzy(58)
+314
pokaż komentarz
Na główną z burakami!
+814
pokaż komentarz
@Pavlic: Debil najpierw wezwał policję, a potem uciekł ze sprzętem nie płacąc za serwis.
Z wymiany zdań można wywnioskować, że serwis już wcześniej miał jakieś przeboje z tą parą.
Karyna dostaje białej gorączki, bo w pobliżu jest #rozowypasek ładniejszy od niej :)
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+213
pokaż komentarz
@Armo11: To jakis masochista pewnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Halo policja, zaraz ukradnę aparat, przyjedźcie po mnie
xD
+115
pokaż komentarz
@Armo11: ja bym strzelał, że ten telefon na policję to jednak była ściema ;)
+15
pokaż komentarz
@Armo11: myślisz, że dzwonił? ( ͡º ͜ʖ͡º)
+65
pokaż komentarz
@Armo11: Ładniejszy to mało powiedziane...
+24
pokaż komentarz
@Pavlic: Przecież nie ukradli aparatu, a odebrali swój sprzęt z serwisu nie płacąc za niego.
+68
pokaż komentarz
@Armo11: Najlepsze jest to, że te wszystkie Sebixy i Karyny typu JP, HWDP zawsze jak coś im nie idzie to pierwsi straszą i dzwonią na policję :D
-7
pokaż komentarz
@Pavlic: w sensie całą czwórka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MrTermez: zmień opis, ja tam widzę dwóch sebixów, karynę i sebixk@@?ix
+39
pokaż komentarz
Karyna dostaje białej gorączki, bo w pobliżu jest #rozowypasek ładniejszy od niej :)
@Armo11: Akurat do tego powinna być przyzwyczajona :)
+192
pokaż komentarz
Na główną z burakami!
@Pavlic:
Poczytałem trochę na forum o nich i sprawa nie jest tak czarno-biała.
Serwis tak konstruuje umowę, że mogą w nieszkończonośc przedłużać a naprawa może kosztowac wiecej niż nawet aparat. A może nie bał się "ukraść", bo wiedział, że w razie oskarżenia racja będzie po jego stronie?
Tutaj mamy przykład, że czekają za tym z 1,5 msc.
Nie wiemy nic w zasadzie. Pewno wykonał im jakąs naprawę, wynika niby, że po prostu była to drobnostka, że po prostu nie startował.
Więc jeżeli zaśpiewał im za to z 2000 zł bez ich zgody (pomijając para umowę), to byś się na to zgodził?
Na pewni nie chodziło o 200 zł, bo nikt nomralny by z powodu 200 zł nie czekał 1,5 msc za odbiorem przychodząc z 5 razy. Samo czekanie nie jest tego warte.
http://www.cyberfoto.pl/pytania-o-osprzet/114770-serwis-okolice-katowic.htm
PS
powiem wiećej, jeżeli racja jest po stronie "brzydkiej pary", to i tak koleś był cierpliwy, bo ja bym chyba tam wszystko zdemolował :) Aczkolwiek ucieczka szczeniacka, jak ci.pa :D
Więc mówił chyba o sobie?
+2
pokaż komentarz
@GrandL:
myślisz, że dzwonił
No wiesz, jak na karcie zero, to i z policją pogada ;)
-1
pokaż komentarz
@text:
-15
pokaż komentarz
@text: niby czytałeś, ale z wnioskami słabo. Na części sprowadzane zza granicy trzeba czekać od tygodnia do miesiąca lub dłużej jeżeli część przyjdzie uszkodzona. W tym przypadku np. płyta główna.
Nie znam treści tej umowy, ale np. z jakiej racji serwis ma ponosić odpowiedzialność za uszkodzenie z przyczyn konstrukcyjnych? Osobiście naprawiam smartfony i kiedy mam już podejrzenia, że mogę coś uszkodzić to informuję klienta, że umywam od tego ręce i będzie musiał dopłacić za uszkodzony element bo po prostu inaczej się nie da.
+30
pokaż komentarz
@Pavlic: dokładnie, niech się burak nauczy, że w pracy z klientem nie żuje się gumy i nie trzyma kota na ladzie...
+31
pokaż komentarz
Na części sprowadzane zza granicy trzeba czekać od tygodnia do miesiąca
@ppidd_:
Od każdej umowy powinna być możliwość odstapienia (chyba, że już zamówili, ale to musi być powiadomienie/zgoda a może i przedpłata). Tutaj za mało wiemy, moje przesłąnie jest takie, by nie wieszać psów tylko na jednej parze, bo gówno wiemy.
Podejrzewam, że w zależności kto by wrzucił video i narzucił swoją interpretację, tego stronę trzymał by wykop.
I zamiast ohów i ahów na "ładną parą", to by mówili na nich solara i cwaniak.
niby czytałeś, ale z wnioskami słabo.
@ppidd_:
No tak, ty masz gotowe wnioski z 1% informacji o tej sprawie. Gratulacje.
+128
pokaż komentarz
@text: Ha, czyli trafiłem z komentarzem... To Fotoserwis w Katowicach? (zresztą nie tylko w Katowicach)
http://www.wykop.pl/link/3300631/kradziez-w-serwisie-beka-z-sebix-i-karynix/#comment-38478061
Miałem z nimi do czynienia... chociaż kota wtedy nie było. Nawet chciałem ich kiedyś objechać na Wypoku, ale opanowałem swą małostkowość. Na szczęście mimo wszystko życie płaci.
Podczas mojej przygody zwrócili mi z naprawy obiektyw tak ugnojony wewnątrz, że trudno było o wyraźne zdjęcie. Kosztowało mnie to ogrom czasu, sporo nerwów i w efekcie konieczność wysyłki obiektywu do autoryzowanego serwisu. Zwykli naciągacze bazujący na niejednoznacznych regulaminach i wcale niemałych cenach... ale za to dobrze spozycjonowani w wyszukiwarkach.
Ten film, to może być ich zemsta na kliencie, który słusznie się postawił i próba jego zaszczucia, gdyż później (za późno niestety) poczytałem o nich - kiepska opinia, ale monitorują solidnie sieć, bo każdy negatywny komentarz na ich temat zgłaszany, obrzucany bluzgami itp. Dodatkowo obsmarowują konkurencję (ciekawe przykłady z Wrocławia).
-79
pokaż komentarz
@text: Mój znajomy pracował w tym serwisie i z tego co słyszałam sprawa wyglądała tak, że klienci oddali nieuruchamiający się aparat, potwierdzili, że zgadzają się na koszty. Serwis zamówił części za które sam wyłożył, naprawił aparat, a potem kobitka nagle stwierdziła, że jednak rezygnuje z gotowej już naprawy. To tak jakby ktoś wszedł do restauracji, zjadł tam cały obiad, a potem wyszedł nie płącąc twierdząc, że wcale nie był głodny i mu nie smakowało. Gadka o tym, że czekała 1,5 miesiąca też ponoć ściema. Nie dziwię się, że nie dostali sprzętu do ręki do sprawdzenia skoro już wcześniej zapowiadali się, że nie zapłacą.
-9
pokaż komentarz
@text: zależy od podejścia. U nich obstawiam standardowy model, czyli opłata po wymianie części. Przy czym serwis lokalny zwykle nie prowadzi korespondencji internetowej/telefonicznej jeżeli się go o to nie poprosi i nie pomacha gotówką przed nosem. Wycenić naprawę też nie zawsze się da. Czasami po wymianie elementu, okazuje się, że jeszcze inny wymaga wymiany bo nie było możliwości jego sprawdzenia, a większość klientów zaczyna być upierdliwa gdy się dowiaduje o dodatkowych kosztach i zaczyna się kombinowanie.
Moje wnioski są poparte doświadczeniem i są realistyczne, a ty próbujesz wybielić parkę akurat w tych kwestiach gdzie ewidentnie zawinili.
Poza tym:
- Serwis nie ma obowiązku okazywania przedmiotu naprawy przed zapłatą. Wszelkie reklamacje składa się po zapłacie.
- Ukradli przedmiot.
+28
pokaż komentarz
@flavioo: i to koniec? Ten pan w okularach coś o sądzie mówił. Coś z tego wyszło? Serwis poniósł stratę? Czy kot jeszcze pracuje w tym serwisie?
+20
pokaż komentarz
a większość klientów zaczyna być upierdliwa gdy się dowiaduje o dodatkowych kosztach i zaczyna się kombinowanie.
@ppidd_:
No to chyba nie umiesz prowadzić należycie biznesu, bo już dla samych dobrych opinii (a te napędzają klientów), od razu ustala się, że jak koszt przekroczy np: 1/5 wartości naprawianej rzeczy, to się kontaktujemy a nawet bierzemy przedpłatę.
A ty sugerujesz, że na dzień dobry powinno się mówić: no zerkniemy, wygląda mi to na naprawę za ok 50 zł (by złapać klienta). A potem zerkasz i widzisz (lub nie) że koszt będzie z 700 zł i ... a 97,4% klietnów sie nie zna, wiec mozna cwaniakować.
" zwykle nie prowadzi korespondencji internetowej/telefonicznej jeżeli się go o to nie poprosi"
.... i wymieniasz, żądajac potem połowę wartości?
Pewnie, że na upartego tak można, zwłaszcza jak umowa jest pod ciebie. Tylko, ze to nie ma nic wspólnego z dobrym biznesem. Moja rodzinka prowadziła kiedyś taki biznes (gdzie kliencie potrafili być upierdliwi), więc wiem jak to może wyglądać realnie. Więc absoltunie nie patrzę ze strony tylko klienta.
Ale wiem, że zadowlony klient przyprowadzi ci z 2 innych.
A niezadolwony wystraszy 500.
a ty próbujesz wybielić parkę akurat w tych kwestiach gdzie ewidentnie zawinili.
@ppidd_:
Gów.no próbuję, nie wlewaj sobie cwaniaczku. Jedyne co próbuję, by nie wieszac tutaj na nikim psów, bo gówno wiemy. To raczej ty próbujesz ustawiac sprawę tylko z 1 punktu widzenia.
+14
pokaż komentarz
Mój znajomy pracował w tym serwisie i z tego co słyszałam sprawa wyglądała tak
@flavioo:
A kiedy pracował, bo video chyba było nowe? Słyszał o tym na rok do przodu?
że zgadzają się na koszty. Serwis zamówił części za które sam wyłożył, naprawił aparat, a potem kobitka nagle stwierdziła, że jednak rezygnuje z gotowej już naprawy.
@flavioo:
Teoretycznie tak może być, kwestia tylko, na jakie koszty się zgodzili i jakie były.
Bo jeśli powiesz, że każde (lub nie było precyzowane), to równie dobrze mogli zarządać 68 tys. i trzeba by im zapłacić? Tutaj są haczyki, do których porządna firma nie nie dopuszcza. Bo inaczej będą mieć sprawę za sprawą i zj%$!ną opinię.
-16
pokaż komentarz
@text: i po raz kolejny robisz z siebie kretyna. Gówno wiesz, a się wypowiadasz.
Po primo nic nie sugeruję, a mój model opiera się na przedpłatach. Mogę sobie na to pozwolić bo to zlecenia na dystans. W serwisie lokalnym ten model jest po prostu nieopłacalny.
Po drugie primo to nie wiadomo czy podali, czy też nie wstępnie oszacowany koszt, więc nie wiem po co piejesz.
Po trzecie primo podejście do kontaktu z klientem to kwestia indywidualna każdego serwisu, u mnie nie ma z tym problemu.
Tak krótko zapytam: o ch@% Ci chodzi? Sączy się od Ciebie jad lewackiego toku myślenia. Piszesz jakieś p$@?@!%omento bez konkretnego odniesienia. Jaki jest w tym cel?
+14
pokaż komentarz
i po raz kolejny robisz z siebie kretyna. Gówno wiesz, a się wypowiadasz.
Po trzecie primo
@ppidd_:
Dalej nie czytam, wybacz.
+114
pokaż komentarz
flavioo
@text: Mój znajomy pracował w tym serwisie i z tego co słyszałam sprawa wyglądała tak, że klienci oddali nieuruchamiający się aparat, potwierdzili, że zgadzają się na koszty. Serwis zamówił części za które sam wyłożył, naprawił aparat, a potem kobitka nagle stwierdziła, że jednak rezygnuje z gotowej już naprawy. To tak jakby ktoś wszedł do restauracji, zjadł tam cały obiad, a potem wyszedł nie płącąc twierdząc, że wcale nie był głodny i mu nie smakowało. Gadka o tym, że czekała 1,5 miesiąca też ponoć ściema. Nie dziwię się, że nie dostali sprzętu do ręki do sprawdzenia skoro już wcześniej zapowiadali się, że nie zapłacą.
@flavioo: Od godziny na Wykopie i akurat wpadłeś na przypadek Twojego znajomego, o którym dziwnym trafem tylko Ci opowiadał, ale jesteś w stanie stanie skojarzyć klientów i znasz tyle szczegółów z tego zajścia, że postanowiłeś założyć konto, by obronić serwis?
To ja Ci powiem, co opowiadał mi mój znajomy, który nic mi nie opowiadał. Otóż zauważyłeś wzmożony ruch na filmiku szkalującym Waszych klientów, wlazłeś na Wykop żeby zobaczyć, co takiego się dzieje, i jak tylko zobaczyłeś, że złe Wykopki po pierwszym linczu dotarły do prawdy (kilka przykładów w powiązanych), postanowiłeś dorzucić coś w jego obronie. Cóż, wpisuje się to świetnie w politykę "firmy".
Ale oczywiście mogę się mylić.
+12
pokaż komentarz
i to koniec? Ten pan w okularach coś o sądzie mówił. Coś z tego wyszło? Serwis poniósł stratę? Czy kot jeszcze pracuje w tym serwisie?
@kawiusz: Tamto konto jest od 1h na wykopie - jak sądzisz, kto je założył? xD
-25
pokaż komentarz
@text: Przecież nagranie było z przed roku, nawet ktoś tak napisał w komentarzach niżej.
+13
pokaż komentarz
@flavioo:
Na ile się umawialiście wstępnie za te części, a ile ostatecznie maiał do zapłaty.
Witam witam, w imieniu wykopu proszę też zdjecia na:
http://www.wykop.pl/multimedia-tag/plecyboners/
-17
pokaż komentarz
@karny_z_kapelusza: Stary weź się uspokój bo jedziesz po mnie jakbym Cię osobiście ugryzł. Masz rację od godziny mam konto bo inaczej nie mam możliwości skomentować, a doszłem do wniosku, że skoro ludzie pytają a udało mi się dojść do jakiego kolwiek info to się dopytam kumpla i wypowiem. Wykopa uwierz mi można regularnie śledzić i bez konta. A jak masz jakiś zatarg z serwisem to się wyżywaj na nich bezpośrednio.
+7
pokaż komentarz
@flavioo: Właśnie to robię... choć "wyżywanie się" jest mocno przesadzone. To opinia niezadowolonego klienta, któremu "regulamin" mocno ograniczał możliwości manewru.
Powiedzmy, że skoro Twój znajomy brał w tym udział, to czas zmienić znajomych, zamiast bronić z uporem godnym lepszej sprawy jego miejsca pracy.
Wiem, że właściciel tego i innych oddziałów serwisu (zdaje się mieszka we Wrocławiu lub okolicach... miałem nawet adresy i ochotę, żeby się tam przejechać) monitoruje mocno sieć i bardzo sprawnie reaguje na wszelkie negatywne komentarze. Dba właściwie tylko o to i dobre pozycjonowanie stron oddziałów serwisu. Pomijając, że nie robiłem żadnych osobistych wycieczek, to świetnie mi się wpisuje to w Twoją działalność tutaj. Jeśli to zaiste tylko Twój znajomy, to z góry przepraszam, ale przynajmniej mam poczucie, że otrzymałeś ode mnie dobrą radę (vide zmiana znajomego).
A co do kosztów, to były one jak najbardziej realne... bezcenny czas, bezcenne nerwy, bezcenne, zmarnowane ujęcia i pieniądze... te już łatwe do wycenienia.
+5
pokaż komentarz
@flavioo: "falavioo od 2 godzin na wykopie".
pokaż spoiler
usuń konto.
+33
pokaż komentarz
@flavioo a mój znajomy zna twojego znajomego, i powiedział mi, że musisz zmienić te plażowe okulary.
+11
pokaż komentarz
@tutanota: widzę, że kolega to prawdziwy weteran już cały tydzień tutaj jest
0
pokaż komentarz
@ipkis123: Może to konto nie jest weteranem, ale nie jest założone by bronić swojej pożal się boże firemki ( ͡º ͜ʖ͡º)
+4
pokaż komentarz
@flavioo : Zmień okulary, bo śmiesznie w nich wyglądasz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+5
pokaż komentarz
@flavioo: aż musiałeś sie zarejestrować,by podzielić sie tą informacją? :D Ratuj kota,bo zdycha.
0
pokaż komentarz
@anallizator i nie wiem czy ci dac plusa za gume czy minusa za kota ( ͡° ʖ̯ ͡°)
0
pokaż komentarz
Czy kot jeszcze pracuje w tym serwisie?
@kawiusz: kot był tylko na ewentualność świadka w sądzie.( ͡° ͜ʖ ͡°)
więcej komentarzy(28)
+494
pokaż komentarz
Po co serwisowi martwy kot? Do ścierania kurzy?
+268
pokaż komentarz
@PanDzikus: Na koniec ożył.
+181
pokaż komentarz
Po co serwisowi martwy kot?
@PanDzikus: Kot nie jest martwy tylko się czai. Jakby co to dzwoni po psy.
źródło: i3.kym-cdn.com
-91
pokaż komentarz
@PanDzikus: Jak można przyjmować klienta z kotem ( bądź jakimś innym zwierzęciem) na blacie? Srsly? 0 profesjonalizmu
+16
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-16
pokaż komentarz
@tomo1945: No tych dwoje akurat tak, ale wyobraź sobie. Wchodzisz do urzędu/serwisu bądź jakiegoś innego biura a tam kot/papuga/chomik/ łazi po blacie tam gdzie ty chciałbyś położyć np dokumenty bądź się po prostu oprzeć. Jak dla mnie mocno nie halo.
+181
pokaż komentarz
@Topgun: znam kilka firm w których kręcą się zwierzaki po bieurze/przy kliencie, nijak to się ma do profesjonalizmu albo jego braku. Zajebista sprawa, czekam na zamówienie i mogę sobie pogłaskać kota na odstresowanie :D
+12
pokaż komentarz
@Topgun ja to bym jeszcze doplacil im za tego kota ;)
+20
pokaż komentarz
Tych dwoje nazywasz klientami zwykłe ludzkie śmiecie
@tomo1945: Sygerujesz ze koles kota wyklada na blat tylko jak sa ludzkie smiecie w serwisie?
+214
pokaż komentarz
@PanDzikus: Kot leży zdechły na biurku, baba gołe plecy całe jak w operze, facet w okularach plażowych o wyglądzie włoskiego mafiozo. To jakiś żart? Kto tak prowadzi biznes i gdzie? To chyba jakiś prank youtubowy.
+17
pokaż komentarz
@PanDzikus: Kot jest zajebisty - rozwalony na maxa! :)
+85
pokaż komentarz
@NoOne3: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: daylol.com
+26
pokaż komentarz
@PanDzikus: W serwisie foto, gdzie wymagane jest wręcz sterylne środowisko bezpyłowe? To oczywiste - po prostu jego sierść przyciąga kurz? :) Dodatkowo "technik siedzi za ścianą", więc to cały system zabezpieczeń.
+19
pokaż komentarz
@PanDzikus ktos go oddal do serwisu ;)
+23
pokaż komentarz
@Triptiz: Jako prywaciarz ma prawo prowadzic biznes jak mu sie podoba i tak tez robi... Nie mowie ze pochwalam ale szanuje jego wybor. A dziewczyna fajniutka :)
+6
pokaż komentarz
@PanDzikus: Kot obronny. Tylko zepsuty. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
+3
pokaż komentarz
@DoTheNeedful: Rozumiem że jak będę siedział obwieszony złotem jak Mr.T w klapkach i rękawicach roboczych to klienci będą drzwiami i oknami do mojej agencji ubezpieczeniowej czy sklepu mięsnego walili? Jako prywaciarz mogę też np. w Żabce bez koszulki obsługiwać klientów albo w samych majtkach. Bo to w sumie mój biznes.
+7
pokaż komentarz
@webdruid: Przede wszystkim kot ze swoją sierścią wałęsającą się po całym serwisie z optyką to słabe połączenie.
0
pokaż komentarz
@Triptiz musi że Sosnowiec
0
pokaż komentarz
@Topgun: Rownie dobrze, za brak nieprofesjonalizmu mozna uznac meble, ktore Ci sie nie podobaja. Ale moga sie podobac 9/10 innych klientow. Tak samo, jak i ten kot. Jaki to ma wplyw na ich prace? Na jej efekt?
Argument o tym, ze chodzi po blacie, na ktorym kladziesz dokumenty i to jest niekulturalne - jest troche z dupy, bo i tak kultura wymaga, zebys podal te dokumenty do reki, a nie rzucil je na biurko.
-1
pokaż komentarz
Kot leży zdechły na biurku, baba gołe plecy całe jak w operze, facet w okularach plażowych o wyglądzie włoskiego mafiozo.
@Triptiz: przesadzasz jak dla mnie ;) Kot jest spoko, #ladnapani tym bardziej
+1
pokaż komentarz
@Topgun: we Wrocławiu jest księgarnia w której są 2 koty i dużo ludzi przychodzi do tej księgarni właśnie dlatego że one tam są :>
+2
pokaż komentarz
@Triptiz w Żabce nie możesz obsługiwać ubrany jak chcesz, bo to franczyza i jest ustalony dress code.
Jak będziesz miał swój sklep "u Mirka" to wtedy owszem. Możesz obsługiwać ubrany jak chcesz. Byle tylko penisa mieć zakrytego, bo odkryty popada pod "obnażanie w miejscach publicznych" ( tak, twój prywatny sklep to miejsce publiczne, bo wejść móż każdy)
0
pokaż komentarz
@safehouse: #ladnapani czyli 192 tys długu rozłożonego na 800 złotowe miesięczne raty przez +-18 lat.
+11
pokaż komentarz
@Topgun: masz całkowitą rację. Profesjonalista trzyma kota w ręku.
źródło: vignette3.wikia.nocookie.net
0
pokaż komentarz
okula
@Triptiz: może siedzi na dziennym, stąd te okulary (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
0
pokaż komentarz
@PanDzikus: @PanDzikus: Kot nawet podniósł się na koniec zadymy.
więcej komentarzy(16)
+198
pokaż komentarz
Jaka ładna para ( ͡° ʖ̯ ͡°)
źródło: wkp.JPG
+245
pokaż komentarz
@Srujadymu: Jeszcze kilka takich ciekawych duetów i można jakiś interesujący program zrobić.
źródło: x3.cdn03.imgwykop.pl
-21
pokaż komentarz
@Srujadymu: atam. mi sie babka podoba (z gifow mowie, bo filmik jakos nie bangla)
+291
pokaż komentarz
Kandydaci na prowadzących.
źródło: img.cda.pl
+7
pokaż komentarz
@szymon_g: Na gifach jest inna ( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
@Lukasz17qr: skąd ten screen?
+7
pokaż komentarz
@lukaszlukaszkk "wywiawódka" na yt
0
pokaż komentarz
@Lukasz17qr: oo, to ci z programu naukowego od kwazarów!
#pdk
+191
pokaż komentarz
@Lukasz17qr:
źródło: kontrowersje.net
+5
pokaż komentarz
Jaka ładna para ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Srujadymu: Pokaż zdjęcie z dziewczyną/żoną też się pośmiejemy.
0
pokaż komentarz
@lukaszlukaszkk: Hacker Bonzo z żoną :)
0
pokaż komentarz
@Srujadymu: Przypomniałeś mi dlaczego nie mam dziewczyny.
-1
pokaż komentarz
@grazwydas: Raczej nie będzie się z czego śmiać. Chyba że z żonko ukradnę coś i mnie nagrają ale narazie nie zamierzamy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@Srujadymu: ja p%%%$!@e, ale co to ma do rzeczy? Po tym filmie niewiele można stwierdzić oprócz faktu, że parka buchnęła aparat. Wykopki zobaczyły gołe plecy gdzieś poza basenem i xvideos i już wydały wyrok. :/
-1
pokaż komentarz
@rurza: To że ładna para kradnie aparat. Nic więcej.
więcej komentarzy(4)
+174
pokaż komentarz
Ej #rozowepaski wygodnie wam się nosi właśnie takie sukienki/bluzki z odkrytymi plecami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+157
pokaż komentarz
@WuDwaKa: ona w dobie średnio godzine traci na same przezucanie włosów :)
+210
pokaż komentarz
@WuDwaKa: Ciekawe czy próbowały założyć tył na przód ( ͡º ͜ʖ͡º)
+213
pokaż komentarz
@WuDwaKa kobiety stroją się głównie, żeby zaimponować innym kobietom, wygoda ma znacznie marginalne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+49
pokaż komentarz
@WuDwaKa: A myślisz, że stringi, szpilki, mini takie, że kroku w tym nie można zrobić to dla wygody? ;)
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+3
pokaż komentarz
@WuDwaKa: w sumie to niezła wentylacja. Albo takie kiecki. A niebieskim się tylko jaja pocą w spodniach :/
0
pokaż komentarz
@PsiKutasBezS: przerzucanie*
+39
pokaż komentarz
@WuDwaKa Bardzo wygodnie. Uwielbiam takie bluzki sama mam kilka z różnymi wycięciami ale w tej sytuacji jeśli ta kobieta była w pracy taki strój jest nie na miejscu. Niby to tylko serwis biuro maleńkie i takie udomowione przez kota ale taki strój świadczy o braku szacunku do klientów lub braku kultury wyniesionej z domu.
+2
pokaż komentarz
@quartzu: z tego co mi wiadomo to kobiety lubią nosić stringi dla wygody
+7
pokaż komentarz
@wetnosekoala: A co jest wygodnego w sznurku wpinającym się w tyłek? Pomijam już fakt, że strach w tym puścić bąka. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@quartzu: Twoje wyobrażenie na temat noszenia stringów wywodzi się z nieprzyjemnego uczucia wpijających się cottonworldów w dupe, a to zupełnie co innego
-11
pokaż komentarz
@Aggawa: Wyczuwam zazdrosnego różowego paska, ta z filmu jest prześliczna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+5
pokaż komentarz
@Aggawa: tak jak i ten typ z obsługi żuje gumę w arogancki sposób.
+13
pokaż komentarz
@Aidenek dziewczyna jest niewątpliwie bardzo zgrabna ale jak zaczniesz pracować zrozumiesz że niektóre rzeczy są na ulicę a nie do pracy.
-1
pokaż komentarz
@Aggawa: Taki dresscode, szef nie narzeka. Mam nadzieję, że jej staruch nie bolcuje, bo straciłaby w moich oczach :D
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+1
pokaż komentarz
@Aggawa co ty gadasz przeciez wyraznie powiedziala ze ma doswiadczenie w pracy z klientem wiec stroj nie jest nieprzemyslany (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+1
pokaż komentarz
@WuDwaKa: tylko jak nie masz cycków :/
więcej komentarzy(8)