Cześć,
w ramach #
chwalesie chciałbym zaprezentować Wam grę
Selma and the Wisp, którą stworzyliśmy razem z czteroosobowym zespołem pod marką Toucan Studio. Produkcja trwała ponad 8 miesięcy, momentami było ciężko, momentami wesoło ale od początku do końca mieliśmy do tego olbrzymi zapał. Kilka dni temu odbyła się premiera na
Steamie, obecnie naszą grę możecie kupić jeszcze na CDP.pl oraz Humble store.
Steam
Aktualnie mamy promocję dla użytkowników z Polski na
CDP.pl
Humble store
Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was małą
loterię #
rozdajo Zwycięzców rozlosujemy w piątek, 19 sieprnia o godzinie 15. Rozdamy dla Was:
100 wykopów -
20 kluczy
200 wykopów -
30 kluczy
500 wykopów -
50 kluczy
1000 wykopów -
100 kluczy
3000 wykopów -
200 kluczy
TRAILERY
Trailer 1
Trailer 2
Selma and the Wisp to fascynująca gra platformowa o wyjątkowo przerażającym klimacie. Wypełniona zagadkami logicznymi i niespodziewanymi przeszkodami, zachęca innowacyjną rozgrywką, piękną stylistyką low-poly oraz spektakularnymi animacjami. Gra stworzona przez grupę, pełnych pasji, polskich deweloperów z wizjonerskim artystą na czele, może być śmiało przyrównana do takich produkcji jak
Limbo czy
Badland. Selma and the Wisp zaskakuje innowacyjnym systemem sterowania dwoma bohaterami w tym samym czasie, nieszablonowymi pułapkami i porywającą fabułą.
W grze sterujemy tytułowym Wispem prowadząc Selmę przez niebezpieczny świat. Sterowanie odbywa się za pomocą
myszki lub
pada. Selma and the Wisp powstała w silniku
Unity 3D, wszystkie modele zostały stworzone przy użyciu
Blendera. Przy produkcji brało udział dwóch programistów, dwóch grafików. W dźwięki i muzykę zaopatrzył nas zaprzyjaźniony dźwiękowiec.
Póki co zbieramy bardzo dobre recenzje, na
Steamie 93% z nich jest pozytywna, możecie o nas przeczytać w mediach polskich i kilku zagranicznych. Szukamy coraz większego rozgłosu a mamy przekonanie że gra jest tego warta.
Najnowszy artykuł o nas na
Innpoland.pl
Dziennik bałtycki
Nuclear Coffee
Golden Cartrigde
Można pograć również na linuxie
Gamingonlinux
Tutaj znajdziecie parę ciekawych recenzji
Wideo recenzja która bardzo przypadła nam do gustu
link
Najpopularniejszą recenzję na Youtubie mamy z Wietnamu
link
oraz z Niemiec
link
Tutaj znajdziecie trochę materiałów wizualnych z fazy projektowej:
Behance
Zachęcam również do śledzenia nas w mediach społecznościowych:
Twitter
Facebook
Oczywiście zachęcam do dyskusji w komentarzach, chętnie odpowiem na wszystkie pytania odnośnie produkcji gry, procesu tworzenia i innych kwestii związanych z gamedevem.
Mam nadzieję że gra Wam się spodoba :)
Pozdrawiamy
zespół Toucan Studio
Komentarze (363)
najlepsze
@rkzm2012
@Asmo
@ImaladamasamadalamI
@Korea
@garmil
@amielucha
@monster-erni
@Innero
@Tranquilo
@neski
@miss_bliss
@pedojerry
@Kaoz
@Quantana
@Dreake
@Peterov
@Goliat1988
@Tfor
@paruwczak
@digitalchicken
@nyskall
@Delfi
@Jiminato
@posmos
@linijkana20cm
@zielon
@cepe
@Waldhoffer
@Drclaw
@queerlord
@Madeinchina
@J__D
@dzimix
@raisond_etre
@grzech1991
@Lean
@madtrexx
@Fantar
@mam_tu_niezly_ubaw_
@gwiezdnycyrk
@Jiminato
@linijkana20cm
@zielon
@cepe
@Waldhoffer
@Madeinchina
@Lean
@Fantar
@gwiezdnycyrk
Wyżej wymienieni, proszeni są o kontakt, chciałbym wysłać Wam klucze :)
W najśmielszych snach nie spodziewaliśmy się od Was tak dużego odzewu. Dziękujemy wszystkim na wspaniałe komentarze, to dla nas niezwykle budujące, że tak dużej ilości osób Selma and the Wisp przypadła do gustu. W związku z tym postanowiliśmy przygotować dla Was jeszcze więcej nagród. Przy obecnym stanie wykopów (3248 gdy to piszę) rozlosujemy dodatkowo 5 koszulek z logiem naszej gry Selma and the Wisp, które wyślemy do szczęśliwców.
Nie widze tu nic specjalnego. To jest limbo z low poly artem (takim sobie). Jest fizyka stracania rzeczy jest pajak... Nic odkrywczego, nic specjalnie zajmującego. Jak postac jechala na tym stworku to wyglądało jakby model zostal przypiety po prostu do siodła.
Ok, nie wszystko musi byc piękne czy nowatorskie. Ale tu nie ma obydwu. Ostatnio na wykopie prezentowali sie goscie od gry co sie lustra ustawia.
Ale dobra, odczepmy się od Limbo, które
@kisiowy
@ptrx
@Blackjoe
@Radiatorro
@adsorb
@Armizani
@Awerege
@nocny
@cebulion
@Maciejo316
@NajwyzszaFormaSztuki
@Arvenia
@ThePr0
@sztajek
@broxigar
@grzeczar
@Berieh
@chybeck
@LifeArtist
@anatomiczny
dzięki ;)
Więc z czego gracz osiąga satysfakcję?
@Kat__Rzeznikow
@jadkielbasiany
@oqpniaczek
@login_zajety_sic
@sprynek
@Jasio_dziadownik
@Yarde
@Bulgo
@DamianovskyMyszcz
@ciasteczko_i_mleczko
@szuwarek-mini
@mis_rys
@adrrit
@Rnck
@CzasToPojecieWzgledne
@Kordus
@sieka89
@infoodboga
@Januszek_z_Koluszek123
@xivarion
@DEXTER2403
@lk54321
@jadkielbasiany
@Jasio_dziadownik
@Bulgo
@DamianovskyMyszcz
Wyżej wymienieni, proszeni są o kontakt, chciałbym wysłać Wam klucze :)
Chcę.
@nibirutravian
@JackBauer
@nogazwezza
@bartpl
@siwres
@bartosh0
@zenon_ksenon
@Ventura
@zwida
@Karrtofle
@Vurionek
@czoo
@Erus
@arek51
@Kaczorra
@Marian90
@Matul
@Wumakudu
@niewiemjakichcenick
@Avogadro