•  

    pokaż komentarz

    Wykopię, bo mam umowę z #play i też mogę kiedyś być w takiej sytuacji...

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: tu najwyraźniej konsultant jeszcze "nie obrobił papierów, bądź coś się zagubiło" dlatego taka sytuacja, ja play chwalę za ceny i jakość. W play wymieniasz karte sim za darmo a w Plusie płaci się 30 zł...

    •  
      b.....z via iOS

      -7

      pokaż komentarz

      @paramedix: OP mogl sie chociaz wstrzymac do czasu odpowiedzi z Play a nie robic odrazu inbe w internetach. Wiadomo moze zdazyc sie bajzel w papierach i wcale nie jest powiedziane ze jakas faktura przyjdzie.

    •  

      pokaż komentarz

      @bobyxyz: Zanim oni odpowiedzą, to OP dostanie już z 3 faktury (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    •  
      b.....z via iOS

      -8

      pokaż komentarz

      @caezar25: A jakie to ma znaczenie? Moze wystawic i 100 byle anulowali wszustko po wyjasnieniu sprawy. Jaki cel ma ten wykop ? Poinformowac nas ze w play zaszla pomylka i ktos nie zmienil taryfy? No fajnie tylko czy to znaczy ze wszyscy mamy zakladac watek bo pralka nam sie popsula i oddalismy na gwarancje? Litości...

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: Wystarczy wypowiedzieć w salonie i po sprawie. Zrobiłem tak 2 m-ce temu i wszystko jest ok.

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: to ja coś powiem, bo byłem w takiej sytuacji. Miałem internet w play, ale po roku musiałem zmienić miejsce zamieszkania. Przy podpisywaniu umowy wiedziałem, że właśnie w tym nowym miejscu mogę wylądować, więc na mapce zasięgu sprawdziłem, że jest również tam zasięg (miałem też możliwość testu suedmiodniowego i w razie czego rezygnacji z umowy, ale z lenistwa nie sprawdziłem tego). No to siup, umowa podpisana. Okazało się jednak, że w nowym miejscu zasięgu brak, a tu jeszcze 12 miesięcy abo do zapłaty... Złożyłem na play24 zapytanie co w tej sytuacji robić. Zadzwonił konsultant i powiedział, że skoro brałem abo na samą kartę (bez modemu), to najtaniej będzie wypowiedzieć umowę, co kosztowało mnie 60 zł plus abo za okres wypowiedzenia.

      Kilka miesięcy wcześniej po przedłużeniu abo na telefon (miałem dostać SMS darmowe) na play24 wyłączyłem pakiet SMS, który jak mi się wydawało włączyłem we wcześniejszym abo. Jak się później okazało, wyłączyłem ten ich nowy i naliczało mi normalną opłatę (suma ok 360 zł zamiast 10 za pakiet). Napisałem na play24, opisałem jak jest, że to moja wina itp. i czy mogliby to łagodnie potraktować. W następnym miesiącu dostałem korektę na - 350 zł (policzyli mi tak, jakbym miał wykupiony pakiet).

      Wspólną cechą w obu przypadkach było mówienie prawdy i sam nie wiem jak to się stało ale mogłem stracić ok 600 zł a wyszło jak wyszło. Dlatego będę czasem bronił Playa i uprzedzam pytania - nie jestem związany z nimi inaczej niż jako klient :)

    •  
      C.............a via Android

      +3

      pokaż komentarz

      @paramedix Niestety potwierdzam. Od trzech miesięcy walczę z Play. Najpierw moje wypowiedzenie "Do nas nic takiego nie dotarło". Potem naliczenie kary umownej za to, że niby wypowiedziane przed terminem, kiedy juz dawno zakończyła mi się umowa, mało tego minęło 30 dni wypowiedzenia. Kara bo niezgodnie z cyklem rozliczeniowym. W tym miesiącu dostałam rachunek za Internet, który rzekomo wykupiłam na numerze, z którego nie korzystam od trzech miesięcy bo mam nowy, a sam numer jest na kartę. Pozdrawiam Play. Dopóki probowali mnie utrzymać wszystko było git- jak wypowiedziałm nagle niczego nie da się zrobic, dokumenty giną, płatności nie doszły.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camillo_Geo: Jakie ceny? Jeśli chodzi o abonament, to jakoś szczególnie nie wyróżnia się na tle konkurencji, a w wielu przypadkach jest nawet wyższy. Jakość? Czego? Rozmów? Obsługi klienta? Też pozostawia sporo do życzenia. Z konkurencją też mam lepsze wrażenia. Jeszcze pół roku i wypowiadam play umowę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camillo_Geo: Jak mówiłem, fajnie gdy jest fajnie... Jak się robi syf to wtedy nie możesz niczego załatwić

      @bobyxyz: no trochę się obawiam tego ale znajomy twierdzi że to najpierw blokada wychodzacych po sporym czasie od zaleglosci, potem smsy przypominajace i beda dzwonic :/
      A jak Ci na gwarancji pralke beda trzymać pol roku a dziecko masz małe (duża ilość ubrań brudzi się w bardzo krótkim czasie) to do matki będziesz latać pranie robić?

      Każdy mówi aby czekać na odpowiedź play - nie padła żadna konkretna odpowiedź ile mam na to czekać? :)
      Ponownie powtórzę - dali sobie sami czas do 24.09 na udzielenie odpowiedzi - i nie odpowiedzieli. Magiczny dział ekspercki loading...

      @skumac: zrobiłem tak. Mam papier z salonu - ale jak to tutaj ujęto kolowialnie "coś nie pykło" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @Pavjush: to weź do nich zadzwoń w moim imieniu bo ja chyba z nimi nie po ichniemu gadam.

      @ChomiczaKrolowa: potwierdzenie jakiekolwiek masz na to że takie pismo ktoś od nich przyjął? bo jak masz sie czym podeprzeć to wtedy inne argumenty

      @xmateox: oferta na kartę jest o wiele bardziej atrakcyjna, i bardziej dynamiczna ich zmiana też się odbywa od abonamentów :)

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: żona niedawno wypowiadała internet w abonamencie w Play. Poszliśmy do salonu, konsultant zapytał dlaczego i czy na pewno. Wydrukował papier, podpis albo dwa i po sprawie. Całość zajęła może 2 minuty. Więc chyba można lepiej.

    •  

      pokaż komentarz

      @sosna119: bylem, złożyłem, na terenie salonu przebywałem trochę więcej bo dziewczyna wymieniała jeszcze karte sim :)
      Ale zamiast zgodnie z data wskazana w potwierdzeniu wypowiedzenia umowy telefon przejsc na kartę dalej pozostaje na abo :)
      Trafiło sie jak ślepej kurze ziarno. Sami pracownicy infolinii play którzy sie tu wypowiedzieli (niezweryfikowane) twierdzą że tak sie zdarza :)
      Że trzeba czekać... <lekki_wqrw> bo nikt nie chce podać konkretnie ile trzeba czekać.

      W twoim przypadku 2 minutki :) - zazdraszczam
      Bo o ile faktem jest że formalności są minimalne przy składaniu, to jednak wybrańcom dzieją się uciążliwe rzeczy "po".

      Ale jak lotka wysyłam to mi się nie trafia (╥﹏╥)

    •  
      b.....z via iOS

      -2

      pokaż komentarz

      @pwl: Człowieku, ty nawet nie złożyłeś reklamacji, o czym my tu mowimy. Nie wypelniles swoich obowiazkow konsumenta i zganiasz cala wine na firme. Wiadomo play ma bajzel w papierach i nie zmienil twojej taryfy ale pierwszym twoim ruchem powinna byc pisemna reklamacja a nie inba na wykopie i fejsbuku, na to jest czas gdy właściwe formy zawioda. I jeszcze ci to wykopuja bez czytania co ty tam napisales. W pierwszej kolejnosci wysyla sie mailowo reklamacje na adres email z dolaczonym w kopi uokik i tyle, maja 14 dni na rozpatrzenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @bobyxyz: taki mądry też teraz jestem. (nie przewidziałem takiej sytuacji że mnie mogą sobie zlewać ile im sie podoba) I stosowne rzeczy według rad wczoraj były zgłaszane. Reklamacja telefonicznie nie mogła być zgłoszona ponieważ Pan przyjmuje tylko zgłoszenia.
      A tu twierdzą że muszą przyjąć - i kop się z koniem jak typ na infolinii powiedział że on tylko zgłoszenie.
      Reklamacja mailowa także była wysłana - i wisi na 24.play.pl jako zgłoszenie...

      A sam play twierdzi że "(...)w przypadku zgłoszeni nie ma określonego terminu(...)"

      To o czym Ty tu teraz bo ja nie wiem.

      Jak już pisałem wiążące dla Play jest tylko złożenie pisma reklamacyjnego (takiego klasycznego papierowego, z autografem mojej skromnej osoby). Z tego co wiem to w salonie mogą go nie przyjąć dlatego po powrocie z delegacji wyślę je pocztą z ZPO - co jest jednak troche nie fair abym ponosil dodatkowe koszy ich fuckupa :)

      Jednak jest to na 100% doręczone z potwierdzeniem i termin na udzielenie odpowiedzi jest wiążący.

      A tak jeszcze pytanie - dlaczego tego co teraz zawarles w komentarzu nie napisales w pierwszej wiadomosci?
      Przeciez to sa wartosciowe informacje

      PS. @insystem ulepił mi fajny przykład pisma jakie powinienem do nich wysłać podczas pisania tego komentarza. Więc jak tylko zjadę z delegacji to wyślę.

      I ten wykop był zapytaniem o to jak postąpić. Pisałem o pomoc i ją otrzymałem (✌ ゚ ∀ ゚)☞ wiec nie masz się co unosić. To że tyle osób wykopało to chyba fajnie i mam nadzieję że to też pomoże mojej sprawie :)

    •  
      b.....z via iOS

      -1

      pokaż komentarz

      @pwl: Caly wykop ma forme grubej afery a nie prosby o pomoc, a tymczasem nie dostales zadnej faktury i nawet nie złożyłeś reklamacji. Fajnie ze dostales wzor pisma ale mogles o to zapytac bez oskarżania firmy o złe intencje.

    •  

      pokaż komentarz

      @bobyxyz: to po co tagi #pomoc i #pomocy?
      Zadałem pytania do Mirków "co teraz?" i prosilem na końcu o pomoc. (i ją otrzymałem)

      Afera jeszcze z tego żadna. Po prostu opis faktów jakie mają miejsce. Grubo się zacznie jak mi zaczną naliczać hajs.

      Gdzie ja oskarżam firme o złe intencje?
      Mówię jak jest (c) Mariusz Max Kolonko, wyjaśniłem co mnie niepokoi, jakie informacje otrzymałem i jak firma postąpiła.
      Oczywiście ponosza mnie emocje bo sprawa dotyczy mnie ale starałem sie aby to było merytoryczne.

      Reklamacja - Napisalem Ci że się nie da jej złożyć zdalnie. Firma Play nie przewiduje takiej możliwości, i pozwala tylko na składanie zgłoszeń które nie mają limitu czasowego na rozwiązanie <RAGE>. Wszystko na stronie wisi jako zgłoszenia. I wszystko odbijane jest do mitycznego działu ekspertów.

      Według Ciebie mam czekać aż mi wystawią faktury, zablokują telefon i windykacja zacznie ściągać w ich imieniu należności ?
      Wolałem zapytać tych co mają do czynienia z play, Ty sądzisz że afera, ja sądzę że może jest więcej osób z podobnym problemem i dlatego wykopują. Przeczytaj proszę jeszcze raz to co napisałem w treści znaleziska i zwróć uwagę na fragmenty gdzie szukam rozwiązania od mirków.

    •  
      C.............a via Android

      +1

      pokaż komentarz

      @pwl rezygnacje skladasz w salonie z dowodem, podpisujesz kartonik i gotowe. Przesłałam potwierdzenie mailowo, stwierdzili, że do nich nie doszło i czekają, aż dojdzie. Wkurzylam się, zglosilam rezygnację jeszcze raz i złożyłam reklamację.w salonie. Odpowiedź (spozniona) byla taka, że otrzymali rezygnację. Z innego.dnia. Po pierwszej nie ma śladu poza moim potwierdzenim. Znam procedury, wiem kiedy sieć specjalnie coś przeciaga. Z przeniesieniami też jest tyle problemów i to u każdego operatora... "brak formularza" , "niezgodne dane". Potrafią to przeciagac miesiacami.

    •  

      pokaż komentarz

      @ChomiczaKrolowa: No to dziwne :/
      Szkoda że składałaś drugie wypowiedzenie bo #korpo teraz nie potrafi przemielić

      Wołaj jak się sprawa rozwiąże

    •  
      C.............a via Android

      0

      pokaż komentarz

      @pwl W zasadzie już po. Pewnego dnia z zakończeniem stwierdziłam, że numer jest na kartę. Teraz jedynie rozważam czy zostać w Play czy przejść do Tmobile/Orange gdzie mam zniżki.
      W Play trochę mnie splawili, rozstanie i oferty pożegnalne były przykre. Nie to, że chcę zeby mi dopłacać za bycie klientem ale jeśli chcę przejść na abonament firmowy z kilkoma usługami, mówię wprost że tu mam taką zniżkę za tyle usług a tu mam taką i pytam co proponuje Play a konsultant odpowiada "w takim razie nie będziemy Pani trzymać"... Może źle trafiłam bo niebieski wynegocjował dobre warunki przedluzeniowe, ale muszę poważnie przemyśleć czy mi się to opłaca. W Play zostawiłam spore kwoty miesieczne jak na klienta z jedna uslugą, po czym stwierdzają że mogę się przenieść.

  •  

    pokaż komentarz

    @pwl
    Zmień operatora.
    Przy przenoszeniu numeru do innej sieci całą papierkową robotą zajmuje się nowy operator. Wystarczy złożyć wniosek u nowego operatora.
    Okres wypowiedzenia starego operatora to 1 miesiąc w przypadku bezterminowej umowy. Co najwyżej nałożą ci się 2 abonamenty przez miesiąc. Ale zero kopania się z koniem.

  •  

    pokaż komentarz

    jakie to szczęście, że gdy zamówiłem kiedyś u tego żałosnego operatora telefon z abonamentem przez internet, to on ni z tego, ni z owego je anulował po kilku dniach bez słowa wyjaśnienia czy powiedzenia choćby 'spierdalaj'... Teraz wiem że opatrzność czuwała wtedy nade mną :)

  •  

    pokaż komentarz

    Jak zmienia się zdanie w odpowiedzi na fejsiku i kasuje jeden z komentarzy - to wiedz że coś się dzieje...

    •  

      pokaż komentarz

      @pwl: oni tam mają burdel nieziemski także nic nowego. Ja w listopadzie wycofałem wypowiedzenie i przedłużyłem umowę a te debile dwa msc potem mi tel na kartę przenieśli. 3 tygodnie odkręcali to.
      Moja rada idź do salonu i zgłoś reklamację na piśmie - na bok tylko sie odbijajasz od gówno wiedzących konsultantów.

    •  
      raFFcio via Wykop dla Windows Phone

      -4

      pokaż komentarz

      @pwl: Proponuję przeczytać dobrze umowę. Całkiem możliwe, że jako początek miesięcznego okresu wypowiedzenia traktują pierwszy dzień miesiąca następującego po wypowiedzeniu. Czyli w Twoim przypadku 01.09, a więc umowa zakończy się z dniem 01.10.

    •  

      pokaż komentarz

      @raFFcio: mam potwierdzenie wypowiedzenia umowy (złożone w lipcu) na ktorym napisane jest że z dniem 10.09 telefon przechodzi do oferty na kartę...
      W umowie napisane jest pełen okres rozliczeniowy.
      Terminy wygladają tak że okres jest od 10-ego do 9-ego następnego miesiąca
      w lipcu składałem wypowiedzenie
      sierpień się wypowiadała (do 9-ego września)
      i od 10-ego września powinno być na kartę (co sami napisali na potwierdzeniu wypowiedzenia :D)

    •  

      pokaż komentarz

      @pwl: Jezu, nie płacz na Wykopie, fejsach i innych netach. Zadzwoń i załatw sprawę. Coś im nie pyknęło i z automatu nie przeszło. Naprawią sprawę i pewno dostaniesz jakiś bonus w ramach przeprosin.

      BTW jak wypowiedziałeś umowę i masz potwierdzenie to nie musisz nic płacić.

    •  

      pokaż komentarz

      @raFFcio: Okresem wypowiedzenia (miesięcznym) nie jest okres kalendarzowy 1-30, tylko okres rozliczeniowy danego klienta. W tej chwili w Play działa kilka okresów rozliczeniowych (1-30/31; 10-9; 20-19 i jakoś pomiędzy tym są okresy).
      To co czytam to jak dla mnie ewidentny błąd systemu, zdarza się w każdej sieci i ja rozumiem, że numer błędnie się mógł nie przenieść na kartę, tego nikt nie zrobił specjalnie. Wstyd tylko, że okres rozpatrywania reklamacji to AŻ 30 dni, a zgłoszeń bezterminowo. Mnie kiedyś (2 lata temu) powiedzieli, że na zgłoszenie mają 45 dni roboczych. Myślałam, że to żart, ale... Nie żartowali. Ja bym poszła do salonu i złożyła normalną reklamację, nie przejmując się tym zgłoszeniem i zaznaczyłabym w tym zgłoszeniu, że nie będziesz płacił kolejnej faktury, bo wypowiedziałeś umowę zgodnie z ich określonymi terminami.

    •  

      pokaż komentarz

      Jezu, nie płacz na Wykopie, fejsach i innych netach. Zadzwoń i załatw sprawę. Coś im nie pyknęło i z automatu nie przeszło. Naprawią sprawę i pewno dostaniesz jakiś bonus w ramach przeprosin.

      BTW jak wypowiedziałeś umowę i masz potwierdzenie to nie musisz nic płacić.

      @szyp: Dzwoniłem i pisałem do nich. Ale #korpo #korposwiat nie potrafi załatwić mojej sprawy. Jak już wspominałem
      Sami sobie narzucają termin udzielenia odpowiedzi i sami go przekraczają.
      Sami sobie pozwalają na nielimitowany czas na udzielenie odpowiedzi w przypadku zgłoszenia.
      #korposciana którą natrafiłem cały czas mówi o "dziale ekspertów" do którego się nie da dodzwonić ani nie da się z nimi skontaktować.

      To moja wina że im coś nie pyka?
      Nie byłbyś powiedzmy lekko poirytowany będąc na moim miejscu?
      Ograniczają mi możliwość wybrania oferty jakiej chcę, i naliczają opłaty po stawkach jakich nie chcę.

      BTW jak znam moje szczęście to po drodze mi wyłączą telefon za niepłacenie :P

    •  

      pokaż komentarz

      @pwl: W sumie to może faktycznie jest coś czego nie możesz przeskoczyć. Z komentarzy wyglądasz na ogarniętego i komunikatywnego, więc może trafiłeś na kiepskiego pracownika. Ja u nich załatwiałem sprawy przez iboa (chyba tak się to nazywało). Zgłoszenie zawsze miało numer i zawsze używałem numeru i nazwisk osób które się ze mną kontaktowały. O pieniądze się nie martw bo to się da z nimi załatwić. Wyłączenie telefonu faktycznie może być problemem ale nawet jak przeniesienie numeru się przedłuży to myślę że finansowo ci to wyrównają.

  •  

    pokaż komentarz

    Podetrzyj się kolejną fakturą, brak jest podstaw do jej wystawienia. Nawet jak będą straszyć to i tak wygrasz w sądzie

    •  

      pokaż komentarz

      @ScaRRyMaN: Wujku Dobra Rada, kwota należności zostanie przekazana do windykatorów i będą gościa molestować przez rok co najmniej. Ale najpierw wyhodują większy dług, czyli będą naliczać abonament przez kilka miesięcy. Wszyscy korzystają: play ma sprzedaż, windykator ma co robić i bierze prowizję, tylko biedaczyna który posłucha twojej rady, będzie miał przez rok przykre telefony od debili z windykatorni.

    •  

      pokaż komentarz

      @Olo-K: blokada numeru, zgłoszenie o nękanie (bo zadłużenia nie ma). Ale lepiej udawać, że deszcz pada jak na ciebie plują?

    •  

      pokaż komentarz

      @ScaRRyMaN: Źle się wyraziłem - owszem, płacić nie wolno, ale nie może sprawy rzucić w kąt, odpuścić, bo: a) jak napisał, wyłączą mu numer, b) to co napisałem powyżej - jak nie dojdzie z nimi do ładu, to potem będzie musiał blokować numer, zgłaszać o nękanie itp. Także, nie podcierać się fakturą, tylko zachować jako dowód przestępstwa próby wyłudzenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Olo-K: Faktura nie będzie dowodem w sprawie (jest nim potwierdzenie wypowiedzenia umowy). Sam woziłem się z playem ale na trochę większą skalę, bo chodziło o kilka numerów w firmie. Numer ten sam, tyle że wykonany nie w salonie a przez "opiekuna".

    •  

      pokaż komentarz

      @ScaRRyMaN: I jak to rozwiązałeś w końcu? Opisz trochę więcej, z ciekawości.

    •  

      pokaż komentarz

      @Olo-K: sprawa w sądzie, oczywiście wyrok nakazowy od którego wniosłem sprzeciw (przedstawiając podpisane przez nich wypowiedzenie). Wygrałem, oddali koszty sądowe i zastępstwa procesowego.
      W trakcie tego p$#@@!@nika firma windykacyjna dostała ode mnie parę oficjalnych pism + blokadach ich numerów. Pracownik terenowy jak przyszedł to wezwałem policję jak nie chciał opuścić biura w trybie natychmiastowym

    •  

      pokaż komentarz

      @Olo-K:
      Jak przyjdzie faktura zgłosić próbę wyłudzenia pieniędzy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Olo-K: Co to bredzisz. Nie zapłaci i nic się nie stanie. Tylko musi zadzwonić lub wysłac email i wyjaśnić.

    •  

      pokaż komentarz

      kwota należności zostanie przekazana do windykatorów i będą gościa molestować przez rok co najmniej. Ale najpierw wyhodują większy dług, czyli będą naliczać abonament przez kilka miesięcy.

      @Olo-K: Gówno zrobią, gość ma papier z datą i nic mu nie zrobią, mogą sobie naliczać co chcą, jego umowa już NIE OBOWIĄZUJE i to nie zależy od play kiedy ona wygasa, nie musi liczyć na ich łaskę, jedyne co mogą dostać to pozew za niedotrzymanie usługi i żądanie zadośćuczynienia za np. nękanie od windykacji.

      p??!$?$isz takie smuty, że żal.

      W t mobile nie zapłaciłem ostatniej faktury, bo byłem na nich wk#@@iony, to są takie molochy, że zanim się doczłapią do tego to już dawno się przedawni...

    •  

      pokaż komentarz

      @ScaRRyMaN: Gratuluję inteligencji....
      Fakturę zeskanować, potwierdzenie przeniesienia numeru na kartę zeskanować, dodać zapytanie o podstawę wystawienia faktury, to jest o aktualną umowę ważną na dzień wystawienia faktury, dać im 7 dni na odpowiedź, dodać informację, że po 7 dniach bez odpowiedzi będziesz zmuszony zgłosić fikcyjną fakturę na policję z tytułu przestępstwa opisanego w art. 286 KK (oszustwo nazwane wyłudzeniem) oraz przypomnieć, że wystawianie tego typu faktur będzie niedługo ciężkim przestępstwem, za które projekt zmian w KK przewiduje wieloletnie więzienie.
      Dodaj, że fikcyjna faktura zostanie zgłoszona także w Urzędzie Kontroli Skarbowej celem zbadania, czy takich przypadków nie mają więcej.
      Można całość zatytułować "Wezwanie Przedsądowe".
      Wysłać e-mailem do operatora z zaznaczeniem opcji, że ważne i potwierdzenie odebrania.
      Ważne: nie odbierać telefonów z Playa. Czekać na e-maila albo list polecony.

      Możesz mi wierzyć - o ile Policję, sądy i ogólnie wymiar sprawiedliwości to oni mają tam, gdzie i Ciebie, o tyle kontroli z UKS-u takie firmy boją się jak ognia piekielnego.

    •  

      pokaż komentarz

      @BeLpHeR: gratuluje słabego wzroku. Przeczytaj resztę moich komentarzy i dopiero mnie do czegoś wołaj

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna