Drogie Mirki, kto ma doświadczenie z Play ?
TL;DR - wypowiedziałem umowe, tel miał przejść na kartę 10.09. Nie przeszedł, Dalej mam abonament. I co teraz? :D
A tutaj bardziej opisowo:
Zgłosiłem następnego dnia jak zauważyłem że tel mi śmiga (a nie doładowałem go jeszcze - co by się pewnie nie powiodło)
I zgłosiłem sprawe na 24.play.pl (oj jaki błąd, mogłem odrazu z reklamacją uderzać - gdybym wiedział)
Po drodze telefony do BOK, zgłoszenia itd. i przyznaję lekko mi zaczęły puszczać nerwy. Znajomy powiedział mi abym uderzył na ich fejsa (Co zrobiłem średnio kulturalnie) - odpowiedź mnie lekko zmroziła
Jak to przeczytałem to dzwonię do BOK i chcę złożyć "reklamację". Ale się nie da. Tam można tylko zgłoszenia. WTF? :)
Podobno można im wysłać reklamacje na maila ok@playpomoc.pl
Ja niestety pismo reklamacyjne będę mógł wysłać dopiero jak wrócę ze delegacji - chcę to zrobić z ZPO aby termin 30 dni był wiążący. (ale to mi pyknie na 100% jakaś faktura)
Zaraz pojawi się obowiązek opłacenia faktury - bo pewnie to korpo nie jest w stanie zrozumieć że na potwierdzeniu wypowiedzenia umowy jest wpisana data 10.09 i że telefon ma być na kartę :)
A ja jakoś niespecjalnie chcę opłacać faktury za coś czego umowę wypowiedziałem.
A jak nie zapłacę - to mi telefon zabokują... :-/
A jak zapłacę to nie wiem czy mi to siano oddadzą jakos w sensownym terminie - patrząc na tempo reklamacji - nie będzie szybko)
Trochę mi ta sprawa śmierdzi naciąganiem mnie na abonament i koszty korzystania z telefonu. :(
Jak żyć? Mirki pomóżcie.
Komentarze (166)
najstarsze
Zmień operatora.
Przy przenoszeniu numeru do innej sieci całą papierkową robotą zajmuje się nowy operator. Wystarczy złożyć wniosek u nowego operatora.
Okres wypowiedzenia starego operatora to 1 miesiąc w przypadku bezterminowej umowy. Co najwyżej nałożą ci się 2 abonamenty przez miesiąc. Ale zero kopania się z koniem.
Technicznie rzecz biorą to muszę poczekać jeszcze z tym krokiem do zakończenia postępowania reklamacyjnego (╥﹏╥)
https://www.uke.gov.pl/kontakt/ - https://www.uke.gov.pl/kontakt/
Ale będę miał to na uwadze jak. Tylko te terminy... jakas paranoja ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W trakcie tego #!$%@? firma windykacyjna dostała ode mnie parę oficjalnych pism + blokadach ich numerów. Pracownik terenowy jak przyszedł to wezwałem policję jak nie chciał opuścić biura w trybie natychmiastowym
W umowie napisane jest pełen okres rozliczeniowy.
Terminy wygladają tak że okres jest od 10-ego do 9-ego następnego miesiąca
w lipcu składałem wypowiedzenie
sierpień się wypowiadała (do 9-ego września)
i od 10-ego września powinno być na kartę (co sami napisali na potwierdzeniu wypowiedzenia :D)
To co czytam to jak dla mnie ewidentny błąd systemu, zdarza się w każdej sieci i ja rozumiem, że numer błędnie się mógł nie przenieść na kartę, tego nikt nie zrobił specjalnie. Wstyd tylko, że okres rozpatrywania reklamacji to
@pwl: Też nie rozumiem o co ta sraczka. Skoro wypowiedziałeś umowę, to najpewniej masz jakiś papier, który to potwierdza (bo masz prawda?). A skoro masz, to ewentualną fakturą za kolejny miesiąc możesz się podetrzeć.
Błąd to mogę ja popełnić nie wpisując czegoś poprawnie do formularza. Od firm o takich rozmiarach wymaga się troche innego poziomu obsługi.
Zwróć uwagę że jak chcesz z kimś podpisać umowę to wchodzą Ci w tyłek bez mydła tak głęboko że mogoliby Ci patrzeć przez szczeliny między zębami, jednak kiedy sytuacja się odwraca i chcesz się z
ps. od razu wyślemy im link do wykopu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ogólnie sytuacja jakich wiele codziennie.
UOKiK też oleje takie zgłoszenie, UKE to w ogóle inna działka
czytaj uważniej ;-)
Do tematu - jeżeli klient nie będzie znał swoich praw, to wcisną mu wszystko i będą go rżnąć jak prosię, bo są ludzie zarabiający na naiwności.
@Peter_Parker: coś u Ciebie z matematyką nie halo.
Ewentualnie ze znajomoscią kolejnosci dni tygodnia
Niemniej błąd rzuca sie w oczy.
Mi ostatnio niesłuszłnie po doładowaniu wyłączyło pakiet internetowy i skasowało całe 50zł do zera (wartość prepaidu). Złożyłem reklamację, ale odpisali że się nie zgadzają i dobrego serca oddadzą siano. Tyle że oddali 100, a nie 50.
@kseroboy: Meh, to nie do końca niesłusznie. Pewnie masz tego nowego Mixa. Tu sprawa wygląda inaczej, bo masz konto ważne do 10. (powiedzmy) więc do 9. do godz 23:59 musisz doładować konto. 10. o 00:00 następuje odłączanie pakietów, aktywacja pakietów (max 15 minut, zazwyczaj parę sekund). Jesli w tym czasie Twoj telefon wykona jakieś połączenie
Zerknąć możesz w powiązane.
Wykop efekt!? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Przechodziłem z mixa na kartę... nadchodzi dzień, w którym miałem już mieć tą upragnioną kartę i wiecie co się stało? W tym dniu na moim telefonie pokazał się napis Brak Usługi. Moja karta i mój numer zostały wyłączone... masz człowieku numer 10 lat. Przenosisz z Ery do Plusa potem znowu TMobile potem Play... no i nie