•  

    pokaż komentarz

    Mirki nie dajcie sobie wmówić że potrzebujecie jakiejś diety. Żyjcie i cieszcie się życiem, jedzcie to na co macie ochotę a nie to co musicie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Polecam Polske. Jest bardzo rzetelny i przy rozpisywaniu odpowiada nawet na najglupsze pytania zeby wszystko doprecyzowac.

    pokaż spoiler znizki na priv #pdk (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

  •  

    pokaż komentarz

    I trzeba dodac ze od kilku lat leci tym samym schematem nic nie zmienia przy tym korygowanie 10 g więcej ryzu cY mniej to nie jest inny plan to jest kierwa to samo gowno. Warto wkoncu nagłaśniac takich trenerów. Podoba mi sie moda na sport fajnie jak ludzie dbaja o siebie ale tacy ludzie wykorzystuja poczatkujacych co objawia sie kontuzjami, zlym zdrowiem, brakiem motywacji bo ile mozna jeac ciagle to samo.

  •  

    pokaż komentarz

    @Polska5Ever

    2) 40 gram tłuszczów dziennie to wysoce prawdopodobna rozwalona gospodarka hormonalna.

    Dlaczego wymieniasz ten punkt skoro na diecie która stosowales(VLCD) miales okolo 20-30g tłuszczów?

    •  

      pokaż komentarz

      @DAW100: Zauważ różnicę, że ja testowałem to wyłącznie na sobie, celem zdobycia kolejnego doświadczenia, świadomy konsekwencji i ewentualnych problemów oraz wielokrotnie odradzałem mirkom stosowania tej diety, podczas gdy CF stosuje takie podejście w stosunku do swoich klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Polska5Ever: Ok, rozumiem.
      Ale co jesli dziewczyna wazaca 55kg chce zredukowac tkanke tluszczowa? przyjmujac rozklad makroskladnikow T: 0,8g/kg masy ciala wychodzi 45g. To tez bedzie bardzo niezdrowe?

    •  

      pokaż komentarz

      @DAW100: a czy u kobiet nie powinno byc to MINIMUM 1g tłuszczów na kilogram masy?

    •  

      pokaż komentarz

      @DAW100: @DestroDevil: u kobiet to już zupełnie inna bajka i do tego trzeba naprawdę podejść indywidualnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @DAW100: u kobiet redukowanie tkanki tłuszczowej to poważna sprawa i każda powinna zdawać sobie z tego sprawę. Wszystko zależy od budowy oczywiście, ale u mnie np 55kg to waga minimalna (169cm wzrostu), dalsza redukcja spowodowałaby u mnie spadek procentowego udziału tłuszczu poniżej 20%, co przynosi co prawda walory estetyczne, ale już TYLKO estetyczne, a wiąże się z ryzykiem problemów hormonalnych. Ponieważ kobiece hormony płciowe syntetyzowane są przy udziale tłuszczy, trzeba się jakoś specjalnie urodzić, żeby normalnie miesiączkować cięzko trenując i mając mało tkanki tłuszczowej. Inna sprawa, że raz z ciekawości zrobiłam taki zryw, żeby zejść poniżej 55kg, ale niestety nawet przy diecie ~1400kcal i treningach budowały mi się mięśnie i waga nie spadała. Także o ile kobieta się nie urodziła tyczkowata lub bardzo drobna, to redukcja w pewnym momencie jest już możliwa tylko bez treningow i na głodzeniu się, co nie ma sensu. Wiadomo, dla każdego to wyglada inaczej, ale już zdecydowanie lepiej ważyć troche wiecej i mieć troche miesni. Podsumowując - sporo kobiet nie powinno schodzic ponizej 55 kg ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @plutonka: dlaczego wy zawsze patrzycie na kg na nie na to jak wyglądacie?

    •  

      pokaż komentarz

      @Polska5Ever: Od pol roku jestem na diecie ketogenicznej i wyniki mam rewelacyjne. Dlaczego wiec twierdzisz, ze juz40g tluszczu zle wplynie na zdrowie?

  •  

    pokaż komentarz

    100zł tu, 100zł tam, zbiera się jednak. Ale z doświadczenia wiem, że jak ktoś nie zapłaci to nic z tego nie będzie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Dziki_Zwierz: podepne sie, bo warto rozwinac jedna mysl. Polska napisal, ze kazy z nas jest inny i to jest prawda, ale czasem trzeba poeksperymentowac. Niektorzy nie po weglach rano beda czuc sie ospale i ociezale, wiec u nich wieksza ilosc tluszczy z rana moze sie sprawdzic. U innych bedzie odwrotnie, a reszcie bedzie tobez znaczenia. To tylko taki znany przyklad ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Dziki_Zwierz: Zacytuję swoje dwa komentarze do rozmowy z @nic_na_sile z mirko.

      Jeśli chcesz zwiększyć swoją wiedzę, to ja polecam takich dwóch panów:
      Jacek Bilczyński -> https://www.youtube.com/user/JacekBilczynski
      Mariusz Mróz -> https://www.youtube.com/user/trenermariuszmroz


      Jeśli nie jesteś #falszywyrozowypasek, to dziewczyna Mariusza również opowiada ciekawe rzeczy. Na kanale Mariusza jest wiele jej filmików. Nazywa się Marta Orłowska.

      Można od nich zakupić różne plany żywieniowe i nie tylko, ale ja na swoim przykładzie powiem, że wystarczy ich wiedza z darmowych filmików, by wprowadzić do swojej diety zdrowe nawyki. Ja dzięki tym dwóm panom schudłem 15 kg w ciągu 6 miesięcy. Wiadomo, że trochę pomogłem sobie ćwiczeniami, ale czasem traciłem też na imprezach z alko + chipsy.

      Ogólnie i tak polecam, ponieważ najważniejsze jest to, by zmienić swoje nawyki żywieniowe, a do tego potrzebna jest wiedza. Sama rozpiska nic nie da. Śmiecham sobie z jednej koleżanki, która schudła 20kg na takich rozpisanych daniach, a potem jej trochę odwaliło i do tego jadła jogurty typu light, bo "byleby mniej tłuszczu, to mi zejdzie też". Wiedzy nie otrzymała, tylko do koryta rzucano jej zdrowsze jedzenie. Dlatego tak często ludzie popadają w efekt jojo.

    •  

      pokaż komentarz

      @geratius: zawsze myślałem, że tacy trenerzy to takie stęchłe, tępe sebixy, a tu widzę, że ci dwaj goście, których przytoczyłeś, wyglądają na bardzo ogarniętych. bardzo ciekawe kanały, dzięki mirku!

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Dziki_Zwierz: Taka dieta chyba nie jest bardzo skomplikowana, pakierzy wcinaja glownie kuraka z ryzem :p
      Jak kiedys na forum widzialem zdjecia ile oni jedza to sniadanie mieli wieksze niz moje posilki na caly dzien :p

    •  

      pokaż komentarz

      @stefan_banach: pakerzy, mimo że sama kura z ryżem to mit, się z tego utrzymują i tylko to robią, więc muszą trzymać bardziej rygorystyczną michę. Ty masz dobrze wyglądać i cieszyć się życiem, a nie poświęcać wszystko dla diety.

      Po drugie, ta micha sama w sobie ma braki. Ale temat już był tu poruszony.

    •  

      pokaż komentarz

      @stefan_banach: kurczak i ryz to podstawa dla poczatkujacych. Oczywiscie mozna te produkty zamienic z innymi ale wiekszosc chyba to lubi :) do pewnego momentu to wystarcza, a potem konkretna dieta dostosowana do organizmu to podstawa i dopiero po czyms takim kiedy widzimy, ze przyrostt ustaja to dokladamy suplementy. Przynajmniej tak mi wpajano jak kiedys cwiczylem (tak wiem na profilowym zdjeciu tego nie widac ale roslem kiedys jak na drozdzach koedy to stosowalem. Do tego stopnia, ze wielu nie wierzylo, ze nie biore mety. Minus taki, ze mam straszne rozstepy)
      Przez takich niby specjalistow jak ten krytykowany w poscie wielu za szybko siega po suple - zazwyczaj bialko lub gainery.
      Nieswiadomi tego, ze cala ta kase wysraja do kibla, a zawsze sie smieja i dziwia czemu maja po tym takie "bulgotanie" w zoladku i bąki co chwile. Jest to smieszne ale jak ktos sie odrobine zna to wie, ze typ zmarnowal mase pieniedzy, bo organizm i tak tego nie przyswoi.
      W sumie k#??a mialem sie tylko doj??!c do stereotypu, a sie rozpisalem jak glupi. Nigdy wiecej wypoku po imprezie :x juz zapomnialem co pisalem na poczatku

    •  

      pokaż komentarz

      @Duszqable: nie znam sie, ale mysle, ze masz racje, ludzie na dobre nie zaczna cwiczyc a juz wykupuja cala apteke bialka nie bialka :) jestem przekonany, ze dobre efekty mozna bez zadnych odzywek :)
      I jak nie rozumiem pakerow tak w pewnym sensie ich podziwiam, widzialem film jak przed zawodami musza sie wyzylowac to naprawde fest poswiecenie, kilka dni przed zawodami jedza sam makaron albo calymi dniami nie piją:) i do tego muszą jeszcze cwiczyc. makaron to jeszcze, ale zeby nie pic caly dzien to nie wiem cY bym wytrzymal
      No i zabawnie to wyglada jak wielkie napompowane chlopiska a przed zawodami slaniają się jak emeryci:) tez podejrzewam, ze to wcale niecjest zdrowe