•  

    pokaż komentarz

    gazety wyborczej od dawna nie czytuję to się nie madrzę, ale należący do nich serwis gazeta.pl odwiedzam i powiem tak - to co się tam teraz odpierdziela to już dno dna, jakieś quizy, zdjęcia gołych lasek, które sypiają z piłkarzami,ej, ludzie mamy nowe memy!!!, nieudolnie tłumaczone artykuły kradzione z brytyjskich stron, politycznie - jak fronda - prymitywnie tylko w jedną stronę na chama, slajdy o niczym, tytuły na głównej tak durne i nie mające nic wspólnego z tym co się pod nimi kryje - jeden wielki clickbite dla tępych kretynów, to musi p?@@@#@nąć Andrzej

    •  

      pokaż komentarz

      @dbc4razy: Bo to jest konkurencja dla onetu czy wp.

      I wyborcza jako gazeta ma problem z portalem gazeta.pl, bo jest traktowana jako jedność z tym clickbait portalem.

    •  
      D..............a

      -9

      pokaż komentarz

      @dbc4razy: w dzisiejszym DoRzeczy jest artykuł o problemach Agory. Mianowicie:
      1. uzależnienie od państwowych pieniędzy
      2. brak zdolności kadry kierowniczej, żeby zdywersyfikować źródła dochodów. patrz też punkt 1.

      Ponadto piszą, że Wyborcza przestała być gazetką dla inteligentów, a stała się szmirą palikotowską od której ynteligencja się odwróciła. Ten sam problem ma portal Gazeta.pl - kiedyś ładny i przejrzysty design i merytoryczne informacje, a dziś pudelek. Chyba z rok temu na łamach któregoś pudla technologicznego (Spidersweb lub Antyweb) umartwiano się nad spadającym poziomem agorowego portalu

    •  

      pokaż komentarz

      @DS2_imperium_zla:

      brak zdolności kadry kierowniczej, żeby zdywersyfikować źródła dochodów. patrz też punkt 1.

      Żartujesz sobie?

      Agora jest obecnie właścicielem lub współwłaścicielem:
      -ogólnopolskiego dziennika „Gazeta Wyborcza”,
      -miesięcznika „Dziecko”,
      -spółki A2 Multimedia produkującej seriale internetowe,
      -byłego bezpłatnego dziennika „Metro” ukazującego się w większych polskich miastach w latach 1998-2016,
      -3 bezpłatnych tygodników regionalnych,
      -14 ogólnopolskich magazynów kolorowych,
      -Helios S.A. – sieć 35 kin,
      jednej ponadregionalnej (Tok FM) i 29 lokalnych rozgłośni radiowych (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda)
      -ogólnopolskiej agencji outdoorowej AMS[6],
      -portalu Gazeta.pl,
      -spółki Trader.com, zajmującej się ogłoszeniami dla branży nieruchomości i motoryzacyjnej,
      -sieci drukarń,
      -portalu muzycznego tuba.pl,
      -radia internetowego tuba.fm,
      -telewizji internetowej tuba.tv,
      -stacji telewizyjnej Stopklatka TV[7].
      -Epic Makers (wcześniej: Agora Internet Artists - AIA) - sieć partnerska współtworząca i skupiająca kanały na serwisie
      YouTube[8][9]


      Wikipedia.org

      Gazeta.pl wygląda jak wygląda niestety przez dopasowanie się do szerszego grona odbiorców. Tu akurat pod kątem finansowym do kadry zarządzającej nie można się czepiać. Z perspektywy 'misji dziennikarskiej' co innego.

    •  
      D..............a via Android

      +5

      pokaż komentarz

      @Gitaroszewc przepraszam za pomyłkę. W Dorzeczaku tak napisali o samej GW a nie całej Agorze

    •  
      P..........k

      -15

      pokaż komentarz

      @DS2_imperium_zla: porównaj sobie skalę działalności wydawcy dorzeczy i Agory:p

    •  

      pokaż komentarz

      @dbc4razy: 10 lat temu Agora chciała przyatakować Fakt, który zaczął ją przeganiać w "czytelnictwie" dziennika. Zrobili nowy dzień, wyj%#!li ok 80 mln net net na promocję i ... zamknęli po kwartale.

      źródło: nowydzien.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @graf_zero: Na onecie przynajmneij dyskusje sa w miare merytoryczne i jest jakas sensowna moderacja. Na gazecie obelgi wyzwisska i wiadro pomyj, jakby wypowiadali sie jacys niespelna rozumu ludzie z problemami emocjonalnymi.

    •  

      pokaż komentarz

      ale należący do nich serwis gazeta.pl odwiedzam i powiem tak - to co się tam teraz odpierdziela to już dno dna

      @dbc4razy: bo wyborcza tą porządną część ma przecież od dawna w systemie płatnym. A za darmo jest szajs dla podludzi na których najwięcej można zarobić na reklamach.

    •  

      pokaż komentarz

      @GokuMK: moim zdaniem to podludzie dają się nabrać na płacenie za to gówno, myślisz, że jak zapłacisz im te 1,50 to wchodzisz tajemnym portalem do skarbnicy mądrości? Nie

    •  

      pokaż komentarz

      moim zdaniem to podludzie dają się nabrać na płacenie za to gówno, myślisz, że jak zapłacisz im te 1,50 to wchodzisz tajemnym portalem do skarbnicy mądrości? Nie

      @dbc4razy: ja nie płacę, ale akurat wiele artykułów chciałbym przeczytać. Czasem korzystam z przejkejek, czasem działa obejście i są naprawdę ok :) Oczywiście te polityczne mnie nie interesują.

    •  

      pokaż komentarz

      @dbc4razy zaraz z tego się zrobi mem "ja wyborczej od lat nie czytam" ( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  
    W...............k

    +44

    pokaż komentarz

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    źródło: prawo.vagla.pl

  •  

    pokaż komentarz

    Tyle, że cała prawda jest taka, że faktycznie bratanek Macierewicza dostał intratną fuchę w państwowej spółce po objęciu władzy przez PIS zaraz po tym jak prezesem tej spółki został kolega Macierewicza. Ale GW nie była w stanie tego udowdnić, że to Macierewicz go wsadził po znajomości. W sądzie trzeba dowodów a nie tylko zbieżność nazwisk i dat. A wtakich sprawach kiedy wszyscy nabiorą wody w usta o dowody jest trudno mimo, że mozna przypuszczać iż tak było.

    Tomasz Macierewicz - stryjeczny bratanek Antoniego - jest wiceprezesem ochroniarskiej firmy Naftor powiązanej z państwową Naftą Polską. Naftorem kieruje Piotr Woyciechowski, wieloletni bliski współpracownik jego wuja Antoniego Macierewicza - ujawnia DZIENNIK.

    Błyskawiczną karierę w Naftorze młody Macierewicz zrobił w zaledwie w dwa miesiące. We wrześniu 2006 r., kiedy prezesem Naftoru zaledwie od miesiąca był Piotr Wojciechowski, Tomasz został prokurentem tej firmy. Dwa miesiące później, w listopadzie, dostał nominację na wiceprezesa. Skąd taki szybki awans?

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/207507,ciepla-posada-dla-bratanka-macierewicza.html

    •  

      pokaż komentarz

      @Kaczypawlak: Nie ma sensu dopóki nie będzie przejrzystych zasad naboru na państwowe stanowiska. Pamiętają wykopy jeszcze tę młodą prawniczkę, która jako jedyna zdała egzamin na prezesa ZUS? Obalili ją na rozmowie kwalifikacyjnej, podobno w chamski sposób i ona wtedy powiedziała, że takie rozmowy powinny być nagrywane. No w sumie czemu nie? Skoro nawet gdy zwykły studencina-konsultant dzwoni z Orange to puszczają przed rozmową, że "dla podnoszenia jakości usług rozmowa jest nagrywana" A co do dopiero powiedzieć o instytucji, która obsługuje 30 mln ludzi.

      Tak więc póki co wystarczy robic tak jak dziennik.pl który zalinkowałem. Opisać sprawę, fakty, daty, nazwiska bez sugerowania kolesiostwa i nepotyzmu, jedynie zadawać pytania a interpretację zostawić czytelnikom czyli potencjalnym wyborcom. Na końcu artykułu można jeszcze dodać "Pozdro dla kumatych" i będzie wszystko zgodnie z prawem i nie do ruszenia.

    •  

      pokaż komentarz

      Tak więc póki co wystarczy robic tak jak dziennik.pl który zalinkowałem. Opisać sprawę, fakty, daty, nazwiska bez sugerowania kolesiostwa i nepotyzmu, jedynie zadawać pytania a interpretację zostawić czytelnikom czyli potencjalnym wyborcom. Na końcu artykułu można jeszcze dodać "Pozdro dla kumatych" i będzie wszystko zgodnie z prawem i nie do ruszenia.

      @felekzdankiewicz: I na to oni nie wpadli. Poza tym dziwnym trafem dosłownie wybiórczo piszą;]

  •  

    pokaż komentarz

    Temat jeszcze nie zamknięty? Dziś nie siedzi moderatorek z neuropki?

    Zaraz zbieranina zacznie masowo zakopywać, bo jak to tak, ich propagandówka, "źródło jedynie słusznych i prawdziwych informacji" kłamała? Niemożliwe! Będą kręcić, zaprzeczać, choć w sądach kilku instancji badano sprawę i uznano, że Agora szkalowała, ale lemingi wychowane na GW plotą swoje, tak ich nauczono.

    Gdyby prawicowa gazeta tyle lat ociągała sie z przeprosinami, już poszłyby wnioski o dodatkowe ukaraniem, ogłoszenie zamieszczono by na koszt państwa i rozpoczęłaby się egzekucja odzyskiwania kasy od gazety.

    Ale w końcu po 8 latach od paszkwilu mamy przeprosiny. Warto je pokazać, by za kilka lat lemingi GW nie kłamały, że taka sytuacja nigdy nie miała miejsca.

    ..........................................................................................................................................

    Przeprosiny

    Spółka Agora S.A. - wydawca dziennika "Gazeta Wyborcza" przeprasza Pana Antoniego Macierewicza i wyraża ubolewanie za dopuszczenie do publikacji nieprawdziwej i szkalującego jego dobre imię informacji, że Pan Antoni Macierewicz wsadził do państwowych spółek swojego bratanka, kolegów z komisji ds. WSI i dawnych znajomych, zawartej w artykule pt. "Drużyna Macierewicza - ile cię trzeba cenić?, zamieszczonym w ww. gazecie z dnia 29 baca 2008 roku. Wydawca "Gazety Wyborczej" Agora S.A.

    ...........................................................................................................................................

    Screen okładki

    źródło: Gazeta_Wyborcza_24X2016(1).png