Powinni w końcu wprowadzić jakieś licencje na przewożenie ludzi i sprawdzać choćby znajomość topografii, nie może tak byc że pierwszy lepszy człowiek wozi innych ludzi. W końcu gdyby miał taką licencję to by na pewno nie doszło do tej sytuacji, prawda @leeshay? ( ͡°͜ʖ͡°)
– mytaxi odezwało się proponując kod rabatowy do wykorzystania do końca grudnia
XD. A łuber=HIV zwraca całą kwote co do grosza jak cie któryś próbował wydymać
mytaxi nie ma logów z gpsa? Masz log z google, masz zamówienie z mytaxi(tzn tak mi sie wydaje, w uberze jest na stronie zamówienie wraz z trasą przejechaną) idź z tym na bagiety
@rdy kurcze, nie rozumiem jednego. Wystarczy, że korporacja, której samochody mają GPS będzie sprawdzać trasy jakimi jeżdżą. Każde zboczenie z trasy powinno być wyjaśnione bezpośrednio przez nich z kierowcami. Jak ktoś ma takich wycieczek więcej to kopa. Mieliby tylko uczciwych kierowców.
@rdy: mytaxi chyba jest specjalnie przygotowane na taki proceder, bo w przeciwieństwie do ubera na mapie w aplikacji jest zaznaczony tylko początek i koniec. I albo jetem ślepy, albo nawet przejechany dystans nie jest nigdzie w historii pokazywany, tylko kwota w pln.
@snup-siup: Tak po prawdzie, to taksówkarz czasem nie jedzie najkrószą trasą, ale najszybszą, bo jeżdżąc po mieście po prostu wie, jakich rejonów o jakiej porze unikać. Tutaj był oczywisty wał, chodzi mi tylko o sytuację, żeby się nie pluć, że trasa jest np. o 0,5 kilometra dłuższa i odstaje nieco od tej pokazanej przez Google.
@zimbardo: Przypominam że MyTaxi to taki bajer, jeżdżą (albo powinni) korzystając z tej aplikacji jedynie 'legalni' taksówkarze. Jechałem kiedyś taką taryfą zamówioną przez MyTaxi i przywitał mnie koleś z logiem Taxi Barbakan i tam mówił jak to działa itd, że za korzystanie z apki coś tam płaci itd. Czyli różnica między Uberem a MyTaxi jest taka, że pierwszego używa kto chce, a drugiego zwykła złotówa.
Raz mnie złotówa chciał konkretnie naciąć. Był piątek, po 2 w nocy, ja zmęczony to dzwonię po taksi. Problemy były dwa - byłem trzeźwy i jechałem do domu w rodzinnym mieście po którym normalnie jeżdżę autem. Więc wiedziałem jak dokładnie jechać, a tu an dzień dobry Zonk, bo pan taksówkarz zaczyna jechać w zupełnie odwrotnym kierunku. Pytam się o co chodzi, a on że tak mu GPS pokazał i pokazuje adres docelowy.
@przemomemoo: I właśnie dlatego, obecnie nie powinno być czegoś takiego, jak wymóg posiadania licencji. Problem legalności Ubera tak naprawdę nie polega na tym, że "jeżdżą se bez licencji i prace zabierajo", tylko na tym, że nasze państwo jest mentalnie w #!$%@? średniowieczu i tworzy problemy tam, gdzie nie mają one racji bytu w normalnym państwie.
@RefujBukszpryt: Prawdę mówiąc to już od lat nie jechałem z taksówkarzem który by dojechał z pamięci, tylko wszystko z GPS. Bez GPS w czasach zamierzchłych bez tych wszystkich technologii wymóg znajomości topografii i ulic mógł być argumentem. Dziś nie jest bo nawet sami taksówkarze ostentacyjnie używają GPS. Dzisiaj licencja właściwie nic nie daje klientowi, bo ani taka licencja nie doda kultury takiemu kierowcy, ani czystości samochodu, ani tym bardziej znajomości miasta.
Komentarze (204)
najlepsze
XD. A łuber=HIV zwraca całą kwote co do grosza jak cie któryś próbował wydymać
mytaxi nie ma logów z gpsa? Masz log z google, masz zamówienie z mytaxi(tzn tak mi sie wydaje, w uberze jest na stronie zamówienie wraz z trasą przejechaną) idź z tym na bagiety
Komentarz usunięty przez moderatora
@leeshay: Zadzowniles do kumpla i zarzekal sie ze jechal uczciwie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czyli różnica między Uberem a MyTaxi jest taka, że pierwszego używa kto chce, a drugiego zwykła złotówa.
Zawsze chciałem mieć takie evil gogle!