Chciałoby się powiedzieć "w uberze to byłoby nie do pomyślenia!"... Ale akurat testowałem ubera w trakcie zeszłorocznych wakacji i niestety kierowcy też mieli poważny problem z wytyczeniem optymalnej trasy...
- kontaktowała się ze mną telefonicznie pani z MyTaxi - bardzo sympatyczna i konkretna rozmowa - przegapiłem mail od nich otrzymany następnego dnia po zgłoszeniu - uznałem to za odpowiedź automatu, a stał za tym żywy człowiek, więc poszła poprawka w poście a MyTaxi dostaje punkt za czas reakcji - zaproponowali zwrot całej kwoty za przejazd - podziękowałem, powiedziałem, że interesuje mnie tylko wyliczona przeze mnie nadwyżka
Kilka szczegółów uzupełnienia, bo to ja popełniłem owe wypociny o kursie z MyTaxi.
Aby było czysto: - nie znam @typowy_burak_z_bmw, albo znam, ale nie jestem świadom, że jest to ta osoba. - nie jestem klientem Ubera ani nie współpracuję z tą firmą - nie działam na zlecenie żadnej korpo taksówkowej ani komunalnej firmy transportowej - starałem się opisać możliwie wiernie co widziałem
Przed zamówieniem taksówki sprawdzałem, jakie są proponowane trasy przez
Raz jechałem w swoim mieście taksą spod dworca. Złotówa pyta skąd jestem, to strzeliłem dla jaj że z Gdańska. Podałem mu adres i zaczyna mnie wieźć dookoła. Ruszył z 300 metrów całkiem w drugą stronę, mówię mu, że żartowałem i znam trasę niech nie przewala. A on do mnie, że nie mogłem od razu mówić że jestem stąd? Pierwsza zasada kontaktów ze złotówami brzmi - nie mów nigdy, że nie jesteś z
73zł za 17km z Januszem. bez kosztów utrzymania dworca, infrastruktury, bezpieczeństwa, punktualności, toalety itd. Jak to sie ma do przejazdu IC 500km za 100zł ?
ja nigdy nie mialem problemu z mytaxi, kilka przejazdow bylo i mi to odpowiadalo i wlasnie ten system ze nie trzeba miec przy sobie pieniedzy. w kazdym zawodzie sa zli ludzie i niestety ten pasazer na takiego trafil. mytaxi powinno tego taksowkarza #!$%@? na zbity pysk i pasazera przeprosic i zwrocic kase za przejazd.
Blachy WA. Ciul z Białołęki. Oni tak mają. Muszą jechać przez S8. Inaczej się gubią. Do Piaseczna też by tak pojechał. W końcu S8 dojedzie prawie do Piaseczna.
Komentarze (204)
najnowsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale akurat testowałem ubera w trakcie zeszłorocznych wakacji i niestety kierowcy też mieli poważny problem z wytyczeniem optymalnej trasy...
- kontaktowała się ze mną telefonicznie pani z MyTaxi - bardzo sympatyczna i konkretna rozmowa
- przegapiłem mail od nich otrzymany następnego dnia po zgłoszeniu - uznałem to za odpowiedź automatu, a stał za tym żywy człowiek, więc poszła poprawka w poście a MyTaxi dostaje punkt za czas reakcji
- zaproponowali zwrot całej kwoty za przejazd - podziękowałem, powiedziałem, że interesuje mnie tylko wyliczona przeze mnie nadwyżka
Aby było czysto:
- nie znam @typowy_burak_z_bmw, albo znam, ale nie jestem świadom, że jest to ta osoba.
- nie jestem klientem Ubera ani nie współpracuję z tą firmą
- nie działam na zlecenie żadnej korpo taksówkowej ani komunalnej firmy transportowej
- starałem się opisać możliwie wiernie co widziałem
Przed zamówieniem taksówki sprawdzałem, jakie są proponowane trasy przez
A teraz czekam na minusowanie