Witam.
Głośno ostatnio było o aktualizacji systemu bankowości elektronicznej przeprowadzonej przez BGZ BNP PARIBAS. Mam absurdalny problem z tym właśnie bankiem.
Moja sytuacja wygląda w sposób następujący:
Posiadam kredyt w dawnym BGŻ obecnym BGZ BNP PARIBAS.
Przebywam za granicą.
Chcę spłacić rzeczony kredyt przed terminem ale nie mogę - pomimo tego, że umowa zawarta z bankiem przewiduje taką opcję.
wg. wspomnianej umowy mogę spłacić kredyt za pośrednictwem infolinii lub przez wizytę w oddziale.
Wizyta w oddziale banku odpada z oczywistej przyczyny.
Na infolinii natomiast zostałem poinformowany, że kiedyś spłata za ich pośrednictwem była możliwa - obecnie nie, bo nowy system nie posiada takiej opcji.
Wygląda na to, że bank nie jest w stanie wywiązać się z zawartej ze mną umowy.
Odsetki od kredytu lecą.
Kasa na jego spłatę leży na koncie.
Możecie mi poradzić w jaki sposób mogę rozwiązać tą sytuację?
Gdzie mogę dochodzić swoich spraw?
Liczę na was Wykopki.
Komentarze (130)
najlepsze
@sylwke3100:
1. Źeby koniecznie użyć słowa "reklamacja". Konsultant może chcieć tak poprowadzić rozmowę, żeby to było inaczej nazwane "skarga" "uwaga" lub inaczej. Tylko wtedy gdy jest to "reklamacja" jest to wiążące prawnie.
2. Najlepiej taką reklamację dobrze sobie napisać wcześniej na kartce a potem konsultantowi przeczytać, a na końcu poprosić żeby on przeczytał słowo w słowo to co on napisał u siebie w systemie. Dzięki temu
Regularnie co miesiąc robię przelew a i tak dzwonią do mnie średnio co trzy miesiące że zalegam ze płatami a jak już po 15minutowym tłumaczeniu im że regularnie spłacam pozwolą mi przesłać im maila z potwierdzeniami wpłat dają mi na chwile spokój. Na szczęście zostało mi tylko 8rat i spokój :)
Spłacę to do końca i będzie spokój :)