KZK GOP apeluje o rządowe dofinansowanie.
1. Ustal ceny tak wysokie, że taniej jest poruszać się samochodem po konurbacji górnośląskiej 2. Bądź zdziwiony, że pasażerów ubywa 3. Proś o dofinansowanie
Jacek545 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 142
1. Ustal ceny tak wysokie, że taniej jest poruszać się samochodem po konurbacji górnośląskiej 2. Bądź zdziwiony, że pasażerów ubywa 3. Proś o dofinansowanie
Jacek545 z
Komentarze (142)
najlepsze
No, ale tak to jest jak @Jacek545 napisał. Daj za drogie bilety, dziw się, że jeżdżą na gapę albo rezygnują i wolą autem/rowerem/z buta iść gdziekolwiek.
150 zł za 3 miasta to chora cena ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dla singla może nie jest to tragedia, ale pomyślcie o rodzinie. Mama, tata, 2 dzieci. Zsumujcie sobie (Normalny 150 zł / Ulgowy 75 zł).
@wielka_glowwa: dokładnie, rozkład i trasy są do niczego - niech przykładem będzie absurdalny wyścig dotowanego autobusu z dotowanym pociągiem na trasie Katowice - Gliwice
-Ceny biletów jednorazowych - nie wiem czy jest jakieś miasto w którym jest drożej
-Dzielenie obszaru Konurbacji górnośląskiej na strefy - Jeśli ktoś mieszka w maleńkich Świętochłowicach i chce dostać się do Katowic przez Chorzów to musi kupować bilet miesięczny za 150zł. To nic, że jest to 20 minut drogi jak każde miasto to osobna strefa. Jakby zarząd z Katowic rządził w Warszawie to każda dzielnica
@GreenEvil: chyba, że masz takie cudo jak bilet miesięczny z limitem przejazdów
Przykład z pierwszej ręki.
Dwa miesiące temu padł mi rozrusznik. Dwa dni musiałem dojeżdżać komunikacją KZK GOP do pracy.
Dojazd samochodem to koszt około 13 pln. Czas dojazdu w dwie strony to około 1,5h
Dojazd komunikacją 16 pln. Czas dojazdu w dwie strony prawie 3h.
Wyszło by pewnie trochę taniej gdyby nie zlikwidowali biletów 24 godzinnych na rzecz
@Armo11: musieli. Jeśli karty nie będzie używać odpowiednia liczba osób będą musieli zwrócić dofinansowanie jakie dostali na jej wdrożenie xd
@Yahudi: A koszt komunikacji to tylko cena biletów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oto kilka sprawdzonych metod walki z rzeczywistością
a) wprowadzić wysokie opłaty za korzystanie z przystanków przez prywatnych przewoźników
b) nasłać kontrole na prywatnych przewoźników
c) wprowadzić strefy ograniczonego ruchu dla samochodów indywidualnych
d) zrobić wincyj buspasów.
Jak ci faszyści nie zachwycający się postępem nadal nie zechcą się podporządkować, można zwiększyć ich wolność przez
a) opłaty za wjazd do
@KapralJedziniak: To się chyba średnio może udać bo przystanki nie należą do KZK GOPu a gmin.
Miałem na karcie wykupiony ważny bilet miesięczny. Generalnie zanim nie było tych kart, no to każdy trzymał miesięczny przy sobie, wsiadał do autobusu i jechał. Miesięczny jak to miesięczny - masz ważny od tego dnia, do tego dnia, wsiadasz do autobusu i nic Cie nie obchodzi. Wpada kontroler, sprawdza czy masz go ważnego i koniec.
Ja świeżo po nabyciu karty, miesieczny wykupiony
@Trusiak: Kiedyś za to zabuliłem mandat. Miesięczny papierowy. Myślałem że jest ważny od dnia zakupu przez miesiąc, jak w innych miastach. Akurat. Ważny jest na dany miesiąc. Czyli na przykład kupując bilet 20 marca, jest on ważny tylko do 31 marca. Patologia.
Z obecnymi kartami jest lepiej. Ważny przez miesiąc od daty zakupu.
KZK GOP siłą zmusił ludzi