•  

    pokaż komentarz

    hehe a chcialem w przyszlym tygodniu kupowac u nich dell-a za 5 tys, chyba se odpuszcze....

  •  

    pokaż komentarz

    Trzeba nagłaśniać takie sprawy, a sprzedawcę omijać szerokim łukiem. X-kom zaczyna się robić znane na Wykopie...

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: Ja już to robię, ostatnio kupowałem kartę graficzną i xkom miał najlepszą ofertę, ale przez te wszystkie afery wybrałem inny, trochę droższy sklep.

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: tyle razy widziałem jakieś afery z xkomem ze nie zamierzam u nich brać czegokolwiek lol wole w jakimś innym sklepie kupić

    •  

      pokaż komentarz

      @Szlif: parę miesięcy temu też kupowałem kartę graficzną. Mimo już wielu znalezisk o nim wybrałem x-kom (jako jedyny oferował tę kartę, bo dopiero miała swą premierę - 3.8k). Trochę ryzyk, wiem. Jednak do teraz korzystam z opluwanego dhla, inpostu (ostatnio... wczoraj), moreli czy x-komu.

      Trzy razy zdarzyło mi się wymienić coś na gwarancji (teraz muszę myszkę odesłać do starego agito, bo guma z boku się ściera strasznie) i problemów nie było. Może miałem szczęście - nie wiem.

      Aż dziw, że tak często zdarzają się ludziom tutaj takie problemy. I że urząd konsumenta jest bezradny - bo jak op powiedział - gdyż służy tylko do zepsutego obuwia. Oni chyba tylko najlepiej graliby w pasjansa i pobierali wypłaty.

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: @Szlif: @terwer358: Statystyka ludzie. Nie bronię xkomu, ale takie rzeczy zdarzają się wszędzie. Po prostu xkom czy morele mają skalę dlatego o nich słychać najczęściej.

      Dla mnie ogólnie chore jest, że sprzedawca musi za cokolwiek odpowiadać przy sprzedaży nowego sprzętu :(. Sprzedawca jest od tego, żeby ułatwić mi proces zakupowy, zadbać o prezentację produktu, dostawę do mnie i ogarnięcie mi dobrej ceny, czyli od handlu. Jeśli sprzedaje zapakowany fabrycznie towar to nie powinny go interesować wady sprzętu, to powinien być zawsze spór na linii producent-konsument.
      A to wszystko ze szkodą dla konsumenta bo dziś i producent i sprzedawca muszą utrzymywać działy reklamacyjne, szacować w kosztach jakiś % klientów problematycznych itp, a to ma odbicie w cenie produktu. Wolę kupować elektronikę 3% taniej i roszczenia mieć tylko do producenta niż płacić drożej i móc dodatkowo mieć pretensje do sprzedawcy (o coś na co on w sumie kompletnie nie ma wpływu).

    •  

      pokaż komentarz

      @Arrival: Chore dla Ciebie jest, ze za niewywiazanie sie z umowy odpowiada osoba, ktora ta umowe zawarla?

    •  

      pokaż komentarz

      Statystyka ludzie.

      @Arrival: Nie o statystykę chodzi, bo nikt nie ma pretensji do x-komu o to, że sprzedał wadliwy sprzęt. Tu chodzi o to, a jaki, kompletnie beznadziejny sposób, sklep wykręca się od rozwiązania tego problemu.
      Totalna fuszera.
      BTW: Sam miałem dzisiaj składać u nich zamówienie na Samsunga Gear S3, ale też sobie odpuszczę ten sklepik.

    •  
      h..l

      0

      pokaż komentarz

      Trzeba nagłaśniać takie sprawy, a sprzedawcę omijać szerokim łukiem. X-kom zaczyna się robić znane na Wykopie...

      @paramedix: bo to duży sklep, odpowiadający za całkiem sporą część dystrybucji sprzętu elektronicznego w Polsce, zawsze się zdarzy jakaś wpadka. Sam oddawałem u nich do naprawy, oraz zwracałem bez podania przyczyny, i w obu przypadkach przyjęli bez problemu, mimo że w drugim przypadku im się to totalnie nie opłacało, bo już by tego nikomu nie odsprzedali.

    •  

      pokaż komentarz

      Chore dla Ciebie jest, ze za niewywiazanie sie z umowy odpowiada osoba, ktora ta umowe zawarla?

      @saginata: Nie zgodzę się z tym, że się nie wywiązali. Zobowiązaniem sprzedawcy jest dostarczyć laptop Asusa w ustalonej cenie. Co więcej może zrobić? Mają otwierać każdy karton w magazynie i sprawdzać spację w laptopach? Sklep się wywiązał - dostał kasę, dał w zamian produkt określonego producenta. Produkt po czasie się zepsuł, co ma mieć sklep do tego? Producent zawinił, producent powinien gwarantować bezawaryjność itp. Jak się auto zepsuje na gwarancji to idę z usterką do aso, a nie ciągam sprzedającego.
      Co sklep może zrobić? Też odeśle do serwisu bo sklep nie jest od naprawiania tylko od pośredniczenia w sprzedaży. Zajmuje się handlem, a nie produkcją.

      Tu chodzi o to, a jaki, kompletnie beznadziejny sposób, sklep wykręca się od rozwiązania tego problemu.

      @vostok: A co sklep może zrobić? Wysłał do serwisu acera, pewnie taką dostał wiadomość i odsyła do klienta z takim info. Sprzęt jest z tego co rozumiem jeszcze na gwarancji producenta, mają posadzić mietka z lutownicą i kazać mu naprawiać, stracić gwarancję producenta i potem mieć na sobie ew przyszłe wady fabryczne tego sprzętu?

    •  

      pokaż komentarz

      A co sklep może zrobić?

      @Arrival: Ale co mnie to obchodzi? Ja kupiłem sprzęt w sklepie, a nie w serwisie i to sklep ma określone obowiązki w związku z tym. Ja to nawet nie bawiłbym się w gwarancję, tylko od razu korzystał rękojmi i praw przysługujących mi na mocy ustawy.

    •  

      pokaż komentarz

      @vostok: No dlatego mówię, że ustawa jest głupia. Kupiłeś w sklepie, ale nie sklep wyprodukował. Nie kupiłeś laptopa x-kom tylko np. laptopa Acer. Właśnie przez takie podejście jest jak jest i potem płacz, że w Polsce jak w lesie.
      Dla mnie koniec tematu - mówię po prostu, że ustawa jest głupia i tyle, nie oceniam sytuacji opa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Arrival: to jaka alternatywę proponujesz i jakie masz mądre rozwiązania problemów, które powstaną?

    •  

      pokaż komentarz

      Jeśli sprzedaje zapakowany fabrycznie towar

      @Arrival: jeśli za fabrycznie zapakowany towar uznajemy taki, którego pudełko jest zaplombowane jakąś producencką naklejką czy inną taśmą, to nie przypominam sobie, kiedy ostatnio zdarzył mi się taki luksus w przypadku sklepów internetowych; zawsze widać, że pudełko było ewidentnie otwierane i nie było to otwieranie z przesadną czułością (a gdzieś w połowie przypadków istnieją poszlaki tego, aby sądzić, że towar jest z czyjegoś zwrotu). Podobnie w stacjonarnych salonach telefonicznych, tak trafiałem, że zazwyczaj karton ze sprzętem miał przeciętą plombę już w momencie przyniesienia z zaplecza. Być może na żądanie można dostać egzemplarz zaklejony, tego nie wiem, nigdy nie robiłem o to specjalnych afer.

    •  

      pokaż komentarz

      To dlatego mówię, że ustawa jest głupia. Kupiłeś w sklepie, ale nie sklep wyprodukował.

      @Arrival: chyba nie do końca przemyślałeś swój wywód.
      Jak kupisz coś w sklepie internetowym, sprzedawca wyśle, a poczta zgubi, to do kogo będziesz miał pretensje? Od kogo będziesz żądał zwrotu pieniędzy?
      Ciebie nie obchodzą pośrednicy, to od kogo sprzedawca kupował, przez kogo dostarczał itp, ciebie obchodzi tylko strona z którą robiłes interesy, czyli sklep.
      Ustawa jest jak najbardziej sensowna w tym względzie.

      Właśnie przez takie podejście jest jak jest i potem płacz, że w Polsce jak w lesie.

      Ogarnij się, bo to jest jak najbardziej normalne podejście. Jak np. kupisz w Amazonie smartwatcha Motoroli, który okazał się wadliwy, to Amazon robi wszystko abyś dostał sprawny i nie miałczy, że musiał wadliwy oddać do ichniego serwisu (bo nie oni go wyprodukowali), a serwis to czy tamto powiedział.

      W Polsce jest średniowiecze w podejściu sklepów do konsumenta, bo w każdym innym kraju x-kom miałby już pozew w sądzie.

    •  

      pokaż komentarz

      to jaka alternatywę proponujesz i jakie masz mądre rozwiązania problemów, które powstaną?

      @saginata: Przerzucenie 100% odpowiedzialności za towar na producenta. Każdy producent w PL niech ma oficjalny lub parnterski system, każdy producent niech ma konkretny obowiązek informacyjny gdzie można odsyłać towar, z kim się kontaktować w tej sprawie itp (oczywiście w przypadku wad fabrycznych/napraw gwarancyjnych). Oczywiście nikt nie broni wtedy producentowi podpisać umowy z dużym sklepem, żeby on w jego imieniu to ogarniał i będą się między sobą rozliczać, ale nie powinno to być obowiązkowe.

      jeśli za fabrycznie zapakowany towar uznajemy taki, którego pudełko jest zaplombowane jakąś producencką naklejką czy inną taśmą, to nie przypominam sobie, kiedy ostatnio zdarzył mi się taki luksus w przypadku sklepów internetowych

      @kokosanki: No i zgadnij dlaczego :) Akurat zajmuję się m.in. ehandlem (nie elektronika), mam sporo znajomych z branży i % zwrotów jest kosmiczy. W branżach odzieżowych są źródła ruchu, z których potrafi wrócić np. 80% paczek. Kosmos. I co, 80% towaru na śmietnik? Ciuch jeszcze da się łatwo sprawdzić, ale jak łatwo i szybko sprawdzić laptopa i być na 100% pewnym, że klient niczego nie poukrywał ;).
      I o ile w ciuchach jak najbardziej rozumiem prawo zwrotów, to już w przypadku laptopa czy tv dla mnie to głupota (prawo zwrotu bez podania przyczyny). Każdy dobrze wie jaki towar kupuje, o jakich parametrach itp. W necie nie zobaczy wiele więcej niż w sklepie offline. Potem laptop wraca i sklep przecież nie wyrzuci go na śmietnik, ani nie sprzeda za pół ceny bo znów wteyd ceny nowych by musiały iść o 50% w górę.

      Jak kupisz coś w sklepie internetowym, sprzedawca wyśle, a poczta zgubi, to do kogo będziesz miał pretensje? Od kogo będziesz żądał zwrotu pieniędzy?

      @vostok: Pretensję będę miał do poczty, a sprawę będę się starał załatwić przy pomocy sklepu bo oni są jedyną stroną uprawnioną do złożenia reklamacji na poczcie/kuriera. Jeśli prawo pozwoliłoby mi reklamować to na poczcie, to bym nawet do sklepu nie zadzwonił bo po co wydłużać cały proces. Na pewno nie będę od razu żądał zwrotu pieniędzy od sklepu aż sprawa się nie wyjaśni. Wybór dostawcy jest moją decyzją, a nie sklepu. Jasne, sklep wybiera "kim" dostarcza paczki, ale to ja się decyduję na kupno w tym sklepie za pomocą tej spedycji. Jeśli np. nie lubię paczkomatów ani poczty a sklep X ma tylko te formy dostawyt to przecież nie kupię u nich tylko poszukam sklepu, który będzie miał to co mi pasuje. Wybór firmy dostarczającej jest tak samo ważny i tak samo decyzją klienta, jak wybór marki laptopa, który kupuje.

      Ogarnij się, bo to jest jak najbardziej normalne podejście. Jak np. kupisz w Amazonie smartwatcha Motoroli, który okazał się wadliwy, to Amazon robi wszystko abyś dostał sprawny i nie miałczy, że musiał wadliwy oddać do ichniego serwisu (bo nie oni go wyprodukowali), a serwis to czy tamto powiedział.

      Ale ja to rozumiem tylko nie lubię kiedy to jest wymuszone. Niech sklepy same ze sobą konkurują takimi zasadami. Coś jak prawne 14 dni na zwrot a masa sklepów i tak daje 1-12 miesięcy bez żadnej ustawy, ot żeby być lepszym od konkurencji. Jako konsument lubię kiedy firma o mnie dba, ale jednocześnie zawsze mam świadomość, że nie jest to darmowe dbanie tylko płacę za to w cenie produktu. I to mnie boli, że przez ustawę nie mam wyboru. Gdyby wybór był to mógłbym zdecydować czy kupuję "normalnie" laptopa za 3 tys z serwisem producenta i do sklepu mam roszczenia tylko do momentu dostarczenia do mnie paczki, czy kupuję za 3100 zł, ale od sklepu, który w zamian pozwala mi mieć do siebie pretensje, kiedy za rok przestanie działać mi spacja.

    •  

      pokaż komentarz

      @Arrival: A co mi powiesz. Kupilem nowego Acera z 5K. Po 3 tygodniech (niestety po 3 bo jakbym po 2 zobaczyl to bym oddal) okazalo sie ze matryca ekrany przebija podswietlenie i jak jest ciebno to na czarnym widac biale plamy wszedzie. Poslalem do acera na serwis. W serwisie wraz z przesylka laptop byl - uwaga 2 Miesiace! Po otrzymaniu laptopa stwierdzam. Ekran nadal przebija a teraz perełki - Zawias trzymajacy ekran przez naprawe zostal poluzowany i dziala tak jakby mial ze 2 lata uzywania, wiatrak wyje non stop na maksa bo procesor sie przegrzewa i przy przegladaniu internetu mam temp 72 stopni procesora non stop. Co za tym idzie zywotnosc baterii z 6h spadla do 2,5h. Czyli po 2 miesiacach czekania mam jeszcze bardziej rozpieprzonego laptopa niz byl. I wiesz co? I nic. Wszyscy sie wypieraja wszystkiego. Dopiero jak Acerowi napisalem na FB jakie ich serwis naprawy odp@$$$%!a, i ze mam pieczateke Passed, czyli przeszedl testy kontrolne a sie malo nie zapali, to dopiero wtedy zadzwonili z Acera serwisu, ze go jeszcze raz naprawia. Czaisz. 2 miesiace czekalem a oni jeszcze raz chca abym im go odeslal? TO co oni robili przez tyle czasu? Laptop od tego czasu potsanial o 700 zl. Kto mi to odda? Ja go nie mialem, nie uzywalem. Kupilem do pracy i 2 miechy bez laptopa. Teraz pisze do X-Komu i mowia, zeby odeslac to to rozpatrza. I jak myslisz jak to rozpatrza. Wezma go na 2 tygodnie ich super spec powie, ze wszystko jest OK, ale go pewnie posla do acera. Acert powie tez ze wszystko ok alebo jeszcze gorzej, ze jednak trzeba znowu plyte glowna wymienic i znowu bede czekac 6-7 tygodni na naprawe. Wszystko legalnie. Zgodnie z prawem. Po tym poscie widze, zeby X-kom mi na rękojmi wymienil laptop na nowy sa zerowe. I tak czas sobie leci a ja mam bubla i jak tak zawany goracy ziemniak kazdy go z raczki do raczki przekauzuje i mowi - ty potrzymaj. A ja nie mam narzedzia do pracy. I huj.

    •  

      pokaż komentarz

      @Arrival: Czyli jak w sklepie na zapleczu ktos upusci na podloge, to producent powinien za to ponosic odpowiedzialnosc?

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli jak w sklepie na zapleczu ktos upusci na podloge, to producent powinien za to ponosic odpowiedzialnosc?

      @saginata: Skąd taki wniosek? Analogicznie - jeśli na magazynie u producenta ktoś upuści na podłogę to sklep powinien za to ponosić odpowiedzialność? Takie sprawy są zawsze trudne. Konsument najczęściej nie chce zrozumieć, że po prostu "zdarza się" i choćby nie wiem co robić to nie da się uniknąć pewnego % problemów w zamówieniach. Sklep/producent/poczta nie są w stanie na 100% dojść czyją winą jest uszkodzenie. Np. dostaniesz laptopa, będzie pęknięta obudowa. I teraz mógł taki wyjść od producenta, mógł wyjść ze sklepu albo mógł upaść komuś na poczcie. Nie dojdziesz tego, firmy muszą to rozwiązać między sobą, a konsument musi wykazać się cierpliwością i tyle. Taka jest cena niższych cen i wygody dostawy do domu.

      Teraz pisze do X-Komu i mowia, zeby odeslac to to rozpatrza. I jak myslisz jak to rozpatrza.

      @mikelo303: No ale co ci mam powiedzieć, co innego xkom ma ci odpisać? "Dziękujemy za zgłoszneie, proszę oto nowy laptop?" Każda strona ma takie same prawa i nikt nie chce być wydymany, sklep też się jakoś musi bronić przed tym. To co ci mogę poradzić to droga sądowa z producentem a nie słanie od serwisu do serwisu. Acer odesłał, dalej nie działa to kolejne zgłoszenie do nich. Nie chcą pomóc - to 50 zł i esąd i tyle. Co sklep może zrobić jeśli w sklepie pracownik stwierdzi "kurde, acer znów przysłał zj#??ny towar, wada fabryczna". No mogą jedynie dalej odesłać do nich bo dlaczego mają płacić za błędy acera?
      W którym miejscui x-kom się nie wywiązał. Zażyczyłeś sobie od nich nowegfo acera. Dostarczyliu ci nowego acera, dokładnie to co chciałeś. A że się zepsuł? Zdarza się, wszystko się psuje, jest gwarancja i tyle. Kompletnie nie widzę tu winy xkomu. Jak ty byś na ich miejscu biznes poprowadził. Co byś zrobił? Wyskoczył z własnej kieszeni z kilku tysięcy? Wiesz ile osób dziennie próbuje oszukać sklepy na rózne sposoby? One też się muszą bronić. Ludzie potrafią wmawiać inne kwoty zwrotów, albo odsyłać zwrot z podmienionym towarem na podróbkę z chin i to nie jest 0,001% przypadków. Są okresy gdzie z 50% zwrotów to różne próby wyłudzeń i oszukania sklepu. No to też się bronią na tyle ile mogą. Dla ciebie ta sprawa to emocje, ale taki gosc od reklamacji w sklepie nie zna twojej sprawy, dostaje dziennie 100 laptopow do zerknięcia i ma wydac opinie i tyle. No to patrzy, widzi, ze wada fabryczna, wydaje opinie i bierze nastepny. Musza byc jakies procedury, zeby taki mechanizm jak wiekszy sklep sensownie dzialal.

    •  

      pokaż komentarz

      Skąd taki wniosek

      @Arrival: No to jezeli bledny wniosek, to powiedz kto bedzie ta odpowiedzialnosc ponosil i w jaki sposob sie to odbedzie? Jezeli klient bedzie sie musial zglaszac do producenta, to co producent w tej sytuacji zrobi?

      Drugie pytanie. Producent sprzedaje cos sprzedawcy za 10zl, sprzedawca sprzedaje to za 100. Przychodzi zepsute. Klient zglasza sie do producenta. Producent juz tego czegos nie produkuje. Naprawic sie nie da. Co teraz?

    •  

      pokaż komentarz

      Zażyczyłeś sobie od nich nowegfo acera. Dostarczyliu ci nowego acera,

      @Arrival: Zazyczyl sobie nowego acera bez wad. Nie dostarczyli nowego acera bez wad.

    •  

      pokaż komentarz

      @paramedix: > Trzeba nagłaśniać takie sprawy, a sprzedawcę omijać szerokim łukiem. X-kom zaczyna się robić znane na Wykopie...

      @paramedix: ja ostatnio dostałam od pewnego sklepu z obuwiem reklamację odrzucona, podpisaną przez kierownika sklepu, z argumentem, że wada powstała prawdopodobnie z powodu zbyt luznego sznurowania butów. Buty jakie są każdy widzi. To są żarty jak w Polsce traktuje się klientów.

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: 20161205_110207.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      Zazyczyl sobie nowego acera bez wad. Nie dostarczyli nowego acera bez wad.

      @saginata: Czyli oczekujesz od sklepu dokładnego sprawdzenia towaru przed sprzedażą? W jaki sposób sklep ma sprawdzić czy matryca padnie po roku użytkowania, albo czy się odklei podeszwa w bucie po 3 miesiącach?
      Nie zgodzę się z tym "bez wad". Klient kupuje dany produkt. Sam go wybrał, sam wybrał producenta tego produktu, sam wybrał jego parametry. Sklep jest pośrednikiem, który ma mu go dostarczyć. "Bez wad" odnosi się do związku konsumenta z producentem, a nie konsumenta ze sklepem (w kontekście wad fabrycznych). Po prostu sklep ma klientowi dostarczyć to co sobie wybrał od producenta w stanie takim w jakim to od producenta wyszło. Sklep powinien odpowiadać za wszystko co się stanie z towarem po drodze producent-konsument czyli kiedy sam był jego właścicielem.

      No to jezeli bledny wniosek, to powiedz kto bedzie ta odpowiedzialnosc ponosil i w jaki sposob sie to odbedzie? Jezeli klient bedzie sie musial zglaszac do producenta, to co producent w tej sytuacji zrobi?

      Producent odeśle do klienta z info, że jest to wada nabyta i ktoś walnął tym o podłogę a klient będzie mógł się wtedy zgłosić do sklepu. W praktyce jest to ciężka sytuacja bo bez względu na czy czy prawo by było "po mojemu" czy "po twojemu" to jak udowodnić, ze to nie ty walnąłeś lapkiem w nerwach? Sklep wysyła towar, upada ci w domu i odsyłasz go, nawet nie rozpakowujesz. Jak udowodnić w dzisiejszym systemie prawnym twoją winę? Nie da się, takie przypadki będą zawsze.

      Drugie pytanie. Producent sprzedaje cos sprzedawcy za 10zl, sprzedawca sprzedaje to za 100. Przychodzi zepsute. Klient zglasza sie do producenta. Producent juz tego czegos nie produkuje. Naprawic sie nie da. Co teraz?

      Producent nie może "nie produkować" bo producent ma obowiązek respektować gwarancje na swoje produkty w określonym czasie. Takie już ryzyko producenta właśnie. Ale nawet idąc twoim tokiem rozumowania to co ma sklep zrobić w takiej sytuacji? Sam ma na pewno mniejsze możliwości naprawy tego/wymiany części niż producent, który chociaż miał jakieś know how, albo ma pojęcie, że gdzieś tam jeszcze w jakiejs hurtowni coś może leżeć. Sklep nie ma takiej wiedzy, co ma zrobić? Ani nie naprawi, ani nie wymieni na nowe, ani nie powinien oddawać pieniędzy bo i za co, sklep się wywiązał z dostawy, a nie mógł przewidzieć, że za rok coś się zepsuje.

      Podsumowując moje wywody - chciałbym po prostu aby jakakolwiek strona nie musiała odpowiadać za coś na co nie ma wpływu. Sklep nie ma wpływu na jakość i trwałość wyrobu producenta, więc nie powinien za to odpowiadać. Producent ma na to wpływ więc niech odpowiada. Tak samo jak sklep nie ma wpływu na to, że w magazynie firmy kurierskiej ktoś zagra paczką w piłkę, ciężko żeby być złym na sklep bo paczka przyszła uszkodzona. Jedynie sklep powinien w tym momencie dopilnować reklamacji u kuriera jako strona nadająca.

      I teraz, żebyś mnie źle nie zrozumiał. Sam jestem ehandlowcem, moi klienci zawsze mieli obsługę na wysokim poziomie, zawsze przyjmowałem zwroty nawet po wielu miesiącach, a jak poczta zawaliła to sam ogarnialoem reklamację i ryzykowałem wysyłając klientowi na swój koszt kurierem paczkę albo wsiadałem w auto robiąc konkretne przebiegi, żeby tylko klient 100km dalej dostał towar warty 50 zł boo wiem, że miał to być prezent. Nie brałem za to ani grosza. Podobnie jeśli klient odsyłał, że coś jest uszkodzone to nie dochodziłem - oddawałem pieniądze z automatu albo wysyłałem nowy towar i sam się bawiłem w wojenki z producentami.
      Mi tylko chodzi o to, że to nie powinno być przymusem bo taki przymus jest nielogiczny. Robiłem to sam z siebie, żeby pracować na swoją markę i dobre imię. Najbardziej bolało kiedy będąc miłym rozpatrywałem wszystko na korzyść klienta, a ten i tak rzucał paragrafami, żeby mnie niby nastraszyć itp. Nie ma nic gorszego niż osoba fizyczna wyposażona w paragrafy, których najczęściej jeszcze nie rozumie :D

    •  
      k.....t

      -1

      pokaż komentarz

      @wtf2012: co to była za wada?

    •  

      pokaż komentarz

      @kekemot: gąbka wokół pięty sie przekrecila i wyszla bokiem w obu butach przy czym drugi zarzut zlego uzytkowania brzmiał, źle dobrany rozmiar, ale sam zapiętek nie jest uszkodzony, material nie jest przetarty, nawet nie jest zmechacony, buty byly uzywane 4 miesiące. Rozmiar byl dobrze dobrany, dziecko miało mierzona w sklepie stope, sprzedawca doradzal rozmiar, wszystko bylo jak trzeba.

    • więcej komentarzy(14)

  •  

    pokaż komentarz

    @voidtec: bardzo nam przykro z powodu problemów z Twoim laptopem. Jesteśmy w trakcie analizy Twojego zgłoszenia, skontaktowaliśmy się już z serwisem z prośbą o komentarz w tej sprawie. Gdy tylko uzyskamy odpowiedź niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą

  •  

    pokaż komentarz

    @voidtec zgodnie z obietnicą wracamy z wyjaśnieniem Twojej reklamacji. Podczas zgłoszenia urządzenie zostało szczegółowo zweryfikowane przez inżyniera naszego serwisu. Nie stwierdzono wówczas zgłaszanych przez Ciebie problemów. Przeprowadzona weryfikacja wskazała, że urządzenie jest w pełni sprawne technicznie. Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku. Pragniemy również podkreślić, że proponowaliśmy wysyłkę urządzenia do autoryzowanego serwisu producenta w celu weryfikacji naszej decyzji, jednak nie zdecydowałeś się na to rozwiązanie. Nie otrzymaliśmy również żadnej ekspertyzy wskazującej na podjęcie przez nas błędnej decyzji. Jeśli w Twoim urządzeniu nadal występują problemy z Wi-Fi zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem i ponownego zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli masz dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu z nami, szczegółowych informacji udzieli Ci także nasz serwis (serwis@x-kom.pl. 34 377 00 30)

    •  

      pokaż komentarz

      @chwilowynick: Gówno prawda @x-kom jesteście firmą, która nie zasługuje nawet na konto na wykopie. Usuń konto!

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom:

      dziękujemy za szybkie wyjaśnienie sprawy

      teraz wszystko jest już jasne - x-kom dołącza do moreli w zaszczytnym gronie sklepów w których nic już nie kupię

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: przecież wiadomo jak skonstruowana jest spacja - element stykowy umiejscowiony jest na środku natomiast aby przycisk działał na całej szerokości stosowane są dodatkowe zaczepy. Jeśli te zaczepy nie działają to przycisk przy asymetrycznym wcisnięciu blokuje się i przekrzywia. Nie trzeba być INŻYNIEREM SERWISU (interesting) aby wiedzieć, że należy wymienić przycisk, albo całą klawiaturę ( jeśli jest to kwestia ułamanych/wypaczonych zatrzasków w gnieździe ). Wstyd mi, że was przed chwilą broniłem mówiąc, żeby was nie minusowali zanim się nie odniesiecie. Klienta należy traktować jak klienta a nie zło konieczne. A wykręcanie się, że taka jest charakterystyka tej serii acer tylko bardziej was pogrąża, bo niewiarygodnym jest to, aby spacja mimo swej powierzchni działała tylko na środku- po co więc jest taka długa ? To daje koledze @voidtec podstawę do walczenia o rękojmie- czyli niezgodność towaru z umową, bo jest oczywistym, że jest to w takim razie ukryta wada produktu.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: ale za to stwierdzenie że problemem był linux toście u mnie przegli pauke ( ͡° ͜ʖ ͡°) skreślam z listy zakupowej was sklepik

    •  
      v.....c

      +175

      pokaż komentarz

      @x-kom: bullshit-spacja na początku działała. Poza tym sprawdzałem ten sam model w Waszym sklepie w reducie na półce-tam ten produkt nie miał tej cechy.
      Nie zdecydowałem się, bo to na Was ciąży odpowoedzialność a nie producencie.
      Ten laptop już raz był naprawiany przez producenta i producent dokonał naprawy, czyli uznał, że to nie ekst cecha produktu: wysłałem wam dokumenty.
      Ja wysłałem Wam własną ekspertyzę i własne wyjaśnieni: mam jak wspomniałem 9 lat komercyjnego doświadczeni w IT. Jestem ekspertem. W czym ekspertyza jakiegoś randomowego serwisu bedzie lepsza?
      Jeśli tu w tym miejscu obiecanie mi, że zwrocicie mi poenoądze jeszcze dziś ją dostarczę.
      Z serwisem wymieniłem kilka maili. Na infolini odbiera jakaś fruzia która nic nie wie, a na prośbę o połączenie z serwisantami w celu opisania problemu albo kontakt mówi, że to niemożliwe.
      W dupę sobie wsadźcie taki kontakt i taką odpowiedź

    •  

      pokaż komentarz

      @voidtec: Łoo idzie na maczety ( ͡º ͜ʖ͡º) Uważaj, bo jak będziesz tak brzydko do nich mówił, to nasrają Ci do laptopa :D

    •  
      v.....c

      +36

      pokaż komentarz

      @Lumir: ehh sory. Bo mnie wkurza już słuchanie 15 raz tego samego

    •  

      pokaż komentarz

      @voidtec: spoko, yaycowałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) każdego ogarnęła by frustracja. Szczególnie, że mieli jedyną i niepowtarzalną szansę jeszcze to wyprostować skoro odnieśli się bezpośrednio na wykopie a spieprzyli to koncertowo, bo pewno odpisali Ci dokładnie to samo co 15 maili temu... Dziwi mnie to bardzo, bo marketingowo chyba bardziej opłaca im się w takim (nagłośnionym) wypadku rozpatrzyć to pozytywnie, albo przynajmniej rzetelnie podejść do ekspertyzy i odnieść się rzeczowo do sprawy. I nawet jakby na uznaniu takiej rękojmi stracili wartość Twojego laptopa, bo oddali by kasę to przynajmniej PR by się zgadzał. a tak, to moja noga więcej w ich salonie nie postanie a trochę u nich pierdół kupowałem.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: januszeodpisywania-żeWamniewstydwciskaćtakiekity.Spacjęnależywciskaćtylkonaśrodku-nogeniusztonapisał.Jestpewnazasada-chceciesiębawićwsocialmedia,pizgaćdoklientównaTy-tojedynatreśćwaszychpisanychwypocinpowinnabrzmieć"sorki-wymienimyijeszczerazsorki".

      sorkizabrakspacjialemójkomptakma-oryginalnybrandowanyX-KOM

      pokaż spoiler janusze odpisywania - że Wam nie wstyd wciskać takie kity.


      Spację należy wciskać tylko na środku - no geniusz to napisał.

      Jest pewna zasada - chcecie się bawić w social media, pizgać do klientów na Ty - to jedyna treść waszych pisanych wypocin powinna brzmieć "sorki - wymienimy i jeszcze raz sorki".

    •  

      pokaż komentarz

      Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku

      @x-kom: Czyli gdzies w opisie produktu to jest? Czy po prostu charakterstyka tej serii, jest ze sie latwo psuje i nie dziala tak jak powinna? Nie wstyd wam publicznie takie bzdury pisac?

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Nie spodziewałem się, że nawet w publicznej dyskusji olejecie klienta ciepłym moczem. Dobrze wiedzieć. Kupowałem u was często i na szczęście sprzęt był sprawny, ale widzę, że w razie problemu umywacie ręce. Są inne sklepy, z lepszym podejściem do klienta.

      Brak mi słów, żeby opisać jak bardzo gardzę waszą postawą.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Czy to konto prowadzi jakiś sabotażysta? Tak to wygląda.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: jak można w ogóle oferować takie gówno? Macie charakterystykę takiego działania klawiatury w opisie strony?

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Dalej w zaparte. Ale wy jestecie tępi. Szkoda pisać. Zamiast wymienic klawiaturę i przeprosić to blablabla bo klawisz, bla bla bla bo acer. Popatrzcie debile ile tym postem straciliście klientów i potencjalnych i obecnych. Policzcie sobie ilu ludzi to przeczytalo. Ilu zdeklarowalo, ze nic u was nie kupi. Ilu napisalo, ze wlasnie zminili zdanie z zakupem. I to wszystko przez glupia klawiaturę i opinie dupy nie serwisanta. Jestescie zalosni. I do tego dalej publicznie idziecie w zaparte. Pisze to oficjalnie Jestescie skonczonymi debilami a ludzie w waszym PR powinni cegly klasc na budowie a nie pracowac z opinia publiczna w internecie. Amatorka. To nie czasy PRLu ze "Nie mamy pana plaszcza i co pan nam zrobi?" Żałosne. Dodam tylko, że w styczniu miałęm oddać do was laptopa na wymianę, bo serwis Acera jeszce bardziej rozpieprzył ale po tym poście będę ządac zwrotu pełnej kwoty. Aha i od razu piszę do prawnika i od niego dostaniecie moje żadanie bo widze zabawa w kotka i myszke bedzie od początku. Myslalem, ze zalatwici emoja prosbe profesjonalnie ale widze po tym poscie, ze nieznane wam to slowo wiec od razu startuje od prawnika. Pozdrawiam.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: jeszcze strzelców sobie w łeb bo widzę, że w stopy i kolana nie wystarczy. Według Was dlaczego spacja jest taka duża? To jakaś kpina

    •  
      K..................i

      +16

      pokaż komentarz

      Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku.

      @x-kom: Nie wierzę w to co czytam (ʘ‿ʘ)
      Przepraszam, konto na wykopie prowadzą wam moderatorzy tego serwisu?

      Jakbym usłyszał handlarza Janusza: Panie, charakterystyką tego auta jest to, że mocno ściąga w lewo jak się nie trzyma kierownicy - to całkowicie normalne u tego producenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: @voidtec jest Waszym kolegą, że zwracacie się do niego przez "Ty"?.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom:

      Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku

      To jest jakiś żart?!

      Dziwnym trafem kupiłem w ubiegłym roku IDENTYCZNY model laptopa u was, i do tej pory nie spotkałem się z takim czymś, aby klawisz spacji działał tylko centralnie na środku (╥﹏╥)

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Co za cebulaki, jeszcze w żywe oczy kłamać, że spacja działająca tylko na środku to charakterystyka tego modelu XDDDDDDDDD Beka z januszy j%%!nych

    •  

      pokaż komentarz

      @voidtec: pragniemy poinformować, że skontaktowaliśmy się serwisem producenta z prośbą o komentarz dotyczący wcześniejszych reklamacji. Otrzymaliśmy informacje, że laptop znajdował się w serwisie tylko raz i producent nie stwierdził wówczas problemów z WiFi oraz klawiaturą. Więcej informacji udzieli Ci nasz konsultant, który niebawem skontaktuje się z Tobą.

    •  

      pokaż komentarz

      producent nie stwierdził wówczas problemów z WiFi oraz klawiaturą

      @x-kom: Skoro takie dzialanie klawiatury, ze spacje trzeba na srodku wciskac, jest dla tego modelu charakterystyczne, to znaczy ze producent stwierdzil dzialanie niecharakterystyczne, tak? Skoro spacja zachowywala sie nie tak jak powinna (bo wedlug was powinna dzialac tylko na srodku i sprawiac problemy) to czemu nie zostala wtedy naprawiona?

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Jesteście bandą żałosnych sk#?$ieli.

    •  
      v.....c

      +23

      pokaż komentarz

      @x-kom: a ja pragnę poinformować, że serwis acera kłamie, dlatego odrzuciłem Państwa propozycje sprzed chwili, żeby odesłać ponownie laptopa na Bógwie ile

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: IMG_1860.PNG

    •  
      K.....................0

      +35

      pokaż komentarz

      @x-kom: dawno nie widziałem takiej pijarowej porażki. Marketerze dokształć się. Właśnie sp...eś wizerunek marki dla której pracujesz w oczach przynajmniej kilkudziesięciu tys osób.

    •  

      pokaż komentarz

      @voidtec: Jak mnie wk$$#ia to "nie stwierdzono". Zeby nie stwierdzic, to wystarczy nie probowac, albo byc idiota, wiec z tego nic nie wynika. Powinni pisac jaki test zrobili i jakie konkretnie poprawne dzialanie potwierdzili.

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Na taką postawę istnieje tylko jedno słowo: samozaoranie.

    •  

      pokaż komentarz

      Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku.

      @x-kom: Czyli produkt wadliwy.

      O czym tu jeszcze w ogóle dyskutować? Klawisz spacji działa tylko jak się go naciska w specjalny sposób? Serio?? Mam sobie zaznaczyć ołówkiem gdzie mam go naciskać?

      Nikt się u was nie podjął refleksji, dlaczego akurat ten właśnie klawisz jest dłuższy od pozostałych? Otóż służę pomocą. Klawisz spacji jest dłuższy od pozostałych dlatego, aby można go było przyciskać również na krawędziach za pomocą kciuków, bez odrywania rąk od klawiatury i zerkania, czy akurat trafia się w sam środeczek.

      A jak jest w innych modelach Acera? Też są takie kijowe? Może lepiej wycofajcie je ze sprzedaży zamiast wciskać taki szmelc.

      @voidtec: przykro mi, aż żal patrzeć na te odpowiedzi serwisu. Ja w firmie biorę już sprzęt tylko z gwarancją next business day..

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: możecie klęknąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Crea: morele odpadły, x-kom odpadł - problemy z dostępnością towaru niby dostępnego (moje własne doświadczenie) , komputronik - drogi jest. Czy poza Proline jeszcze jakiś sklep jest "spoko"?

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: nigdy więcej u was nie kupię, Bóg wie ile było takich sytuacji, a jak sprzedaję klientowi laptopa to chcę mieć pewność i czuć się spokojnie. Będę odradzał wasz sklep.

    •  

      pokaż komentarz

      Charakterystyką klawiatury zamontowanej w produktach Acer z tej serii jest spacja działająca tylko centralnie na środku.

      @x-kom: takiego czegoś od dawna nie widziałem. Moje palce wiele razy naciskały spację w wielu klawiaturach, nawet w laptopach marki Acer i nie wierze w to co czytam. Coś czuje, że telefon kupiony u was we wrześniu, będzie ostatnim zakupem w x-kom. Zawsze szanowałem ten sklep, ale czytając takie coś, mam nadzieje, że telefon nie będzie się psuł i nie wyląduje u "inżyniera" waszego "sklepu".

    •  

      pokaż komentarz

      @x-kom: Jednak ja to mam szczęście. Rok temu niewiele brakowało żebym kupił u was laptopa. Uff.

      Swoją drogą spec od PR'u/mediów społecznościowych właśnie spowodował starty idące w tysiące (kilkanaście osób po takim wyczynie faktycznie u was nie kupi). Niby z czasem ucichnie, ale jak ktoś się będzie radził online odnośnie kupna sprzętu z dużym prawdopodobieństwem dostanie link do całej sprawy. Chyba zbiednieliście, a mając na uwadze robienie takiego janusza to chyba z hajsem u was niezbyt kolorowo.

      Ale jesteście 4k do przodu! Zawsze coś! XD

    • więcej komentarzy(24)

  •  

    pokaż komentarz

    @voidtec
    Za wcześnie odrzuciłaś drogę sądową. Mi udało się wygrać w internetowym sądzie w Lublinie z RTV EURO AGD. Moje koszty to porada prawnika, koszty sądowe i opinia rzeczoznawcy. RTV dostał wyrok nakazowy i się nie odwołał., sąd zasądził tez zwrot kosztów (o zwrot za poradę prawną nie wystąpiłem).

    Niestety ludzie za rzadko się sądzą w takich sprawach i to powoduje tak bezczelne odpowiedzi jak X-kom, bo pozwie ich jeden na kilkanaście tysięcy, czyli dla nich czysty zysk.

1 2 3 4 5 6 7 ... 34 35 następna