Jak pokazany jest deferred rendering(7m11s), to mógł też pokazać bliźniaczą technikę - forward, która nawet dzisiaj jest stosowana a różni się dość sporo od tej pierwszej.
Jedna rzecz mi nie pasi. Jeśli mamy więcej pamięci i zaladujemy tekstury wyższej jakości to GPU ma więcej obliczeń i musi to wpłynąć na wydajność. Niech mnie ktoś poprawi jeśli nie.
@Kamasetto: I tak i nie, tzn. słusznie zauważasz że gdzieś musi się to odbić na wydajności (bo większą liczbę danych trzeba przetworzyć), nie mniej proces mapowania tekstury na powierzchnię zapewne jest tak szybki że nie robi różnicy czy są one niskiej czy wysokiej jakości w stosunku do czasu renderu pełnej klatki. Tak jak nie bierze się pod uwagę efektów relatywistycznych przy obliczaniu prędkości roweru ;) niby ma to wpływ ale na
CUDA to opracowana przez firmę NVIDIA równoległa architektura obliczeniowa, która zapewnia radykalny wzrost wydajności obliczeń, dzięki wykorzystaniu mocy układów GPU (graphics processing unit - jednostka przetwarzania graficznego).
W milionach sprzedanych do dziś układów GPU z obsługą CUDA, tysiące twórców oprogramowania, naukowców i badaczy znajduje szereg
Komentarze (111)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wolno.