•  

    pokaż komentarz

    Czemu Polacy uparli się na ocenianie czystości hotelu po gwiazdkach. Ciagle czytam teksty typu "ten hotel nie wyglada na 4 gwiazdki" od lat każdy powtarza ten głupi tekst i myśli ze hotel 4* będzie zawsze lepszy niż 3*...
    Gwiazdki dostaje się za basen, sejf w pokoju, minibar, spa, kryty basen, rozmiar pokoju i inne rzeczy a nie za to czy łazienka jest czysta.

  •  

    pokaż komentarz

    tracisz czas żeby komuś w Internecie coś udowodnić:D

    •  

      pokaż komentarz

      @MozeSuker: Raczej probono próbuję coś temu narodowi wytłumaczyć:)

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: Miło, że sobie zracjonalizowałeś to takimi wielkimi słowami, ale na mój gust, to po prostu starasz się wytłumaczyć, bo zostałeś ostro zjechany po pierwszym wpisie. Zresztą na własne życzenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: Mam to samo. Jak za coś zapłacę i się domagam usługi w standardzie za jaki zapłaciłęm to też wszyscy mnie od januszy wyzywają. Jakiś taki ten nasz naród jest ze się oi walczyć o swoje.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: zbyt dużo wiekszości plebsu nie wytłumaczysz. Kiedyś sam robiłem podobnie, teraz uważam że idioci to tylko źródło dochodu, a nie materiał do edukacji

    •  
      P.....n

      -54

      pokaż komentarz

      @flito: co próbujesz wytłumaczyć? Że nie ogarnąłeś bazy hotelowej przed przyjazdem i wybrałeś hotel, który na tripadvisorze jest oceniany na 3,5/10?

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: Ale co? Że nie zapłaciłeś grosza za wykonaną usługę? Wiesz co mi to przypomina? Ostatnią akcję w Lidlu. Każdy mógł zwrócić to co im nie smakowało. Ale oczywiście oddawali puste opakowania. Jak Ci hotel nie pasował to należało na początku negocjować cenę albo go zmienić.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: wykop ma wysoką nadreprezentację mentalności chłopa pańszczyźnianego. Nie przejmuj się.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: Ale jemu pasowala oferta hotelu z www tylko na miejscu okazalo sie, ze zostal oszukany.

    •  

      pokaż komentarz

      @Piesmen zrobiłeś coś w życiu na spotkanie? 17.08 wieczorem kupiliśmy bilet lotnicze, 18.08 rano hotel, a 19.08 jechaliśmy na lotnisko . Napisałem że najpierw kupiliśmy bilety a potem zastanawialiśmy skąd w połowie sierpnia wziąć hotel

    •  
      P.....n

      -37

      pokaż komentarz

      @flito: no i czasami spontany wychodzą dobrze, a czasami c%#$?wo. Jakie były twoje oczekiwania jak rezerwowałeś ten hotel (teraz widzę, że ma 2.5/10)? Był jeden hotel na całej wyspie?

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4 z choinki się urwales? byłeś.kiedys na takiej wyspie w środku sezonu? Niby jak miałem zmienić hotel kiedy większość była wypełniona po brzegi? Myślisz że hotel zwrocilby mi pobrane środki? Więc zapłaciłbym drugi raz to samo.

      Tak jak napisałem. Dało się wytrzymać, ale.jakosc usług była niska w stosunku do oferowanej ceny. Tyle. To jest przedmiotem reklamacji. Jakbyś przeczytał to wiedziałbys że chodziłem na recepcję najpierw zgłosić usterkę, potem pokój, pot obniżyć cenę, i taaki pręt. Mieli mnie w dupie (na chargebacka nawet im.sie odpisywać nie chcialo)

    •  

      pokaż komentarz

      @Piesmen wróć z ciekawości na booking w połowie wakacji i zobacz dostępność hotelowa ;)

    •  
      P.....n

      -48

      pokaż komentarz

      @flito: wolałbym chyba nie polecieć i stracić 500 zł, niż lecieć do tak nisko ocenianego hotelu. W takiej sytuacji to się po prostu szuka hotelu na miejscu. Lepsze ceny i większe możliwości. Po prostu podjąłeś głupią decyzję i za nią nie zapłaciłeś.

    •  

      pokaż komentarz

      @Piesmen kupiłem usługę oferowana przez hotel, hotel dostarczył ją na dużo niższym poziomie. Co tu się nie zgadza?

      PS bilety kosztowały 599 zł x 2 osoby tracę 1198 PLN

    •  

      pokaż komentarz

      @flito
      Wykop już wydał wyrok, jak będziesz fikał to doj!!%? jeszcze pietnastaka.

    •  
      P.....n

      -32

      pokaż komentarz

      @miknan: Napisałem, że teraz ma 2.5, a wcześniej odnosiłem się do 3,5.

    •  

      pokaż komentarz

      @Piesmen: tylko ze napisales 3,5/10, a nie 3,5/5. Roznica spora

    •  

      pokaż komentarz

      Że nie zapłaciłeś grosza za wykonaną usługę?

      @ediz4: Gdzie on tam ma wykonaną usługę? Wykupił usługę "przyjemny pobyt w hotelu 4 gwiazdki" a dostał "męczarnię w brudnej norze", także nie ma to żadnego związku. Dodatkowo w przypadku pobytu wakacyjnego to nie jest jak np. w przypadku zakupu produktu, że oddajesz ten i za 5 minut kupujesz dobry w sklepie obok - po prostu jesteś przeważnie udupiony na czas całego urlopu.

    •  

      pokaż komentarz

      @zwonimir_boban: Kolego. Przyjeżdżasz do hotelu i widzisz to co na zdjęciach. Co robisz? Mieszkasz dalej żeby potem wydymać hotel na kasę czy idziesz do recepcji, składasz reklamacje bądź prosisz o zmianę pokoju bo nie spełni standardów?

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4 ale czytaj co pisze autor... zrobil wszystkie rzeczy, o ktorych wspomniales.

    •  

      pokaż komentarz

      @pyrulson: napisał że zrobił. Mail jest wysłany kilka dni po powrocie. Na formularzu masz całość kwoty bez żadnej wzmianki o 50 % o których mówił OP. A nawet jak to zrobił i nie ma reakcji to opuszczasz hotel i robisz zwrot kasy a nie mieszkasz za darmo.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: za taki syf w porównaniu do zdjeć z booking to bym nie tylko chciał zwrotu za hotel ale i rekompensaty za straty ~moralne.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: +1,

      Jedząc zamówione, nie dogotowane, źle przygotowane danie w restauracji nie konsumujesz go, tylko zgłaszasz kelnerowi problem. Wyobrażacie sobie, ze kto zjada w/w danie a później składa reklamacje?

      @flito zatanawia mnie jedno, na jakiej podstawie TMobile moze zablokować i zwrócić opłatę za wykonana usługę? Masz pewność, ze hotel przypadkiem nie uznał Twojej racji? No bo skąd takie kompetencje TMobie o przyznaniu CHB?

      Podsumowując, wakacje za pół darmo. Szybko się uczysz Janusz. Dobra robota!

    •  

      pokaż komentarz

      @srututute przecież to nie T-Mobile zablokowało transakcje.. tmobile tylko pośredniczylo w przyjęciu wniosku, i przeslalo go do MasterCard. Ten z kolei zwróciła się do lokalnego operatora płatności , który zwrócił się do hotelu jednocześnie blokując kwotę na jego rachunku. Hotel miał w dupie, nic nie wyjaśnił, termin minął, więc operator przekazał informacje do MasterCard "zwracamy siano". MasterCard podał dalej do banku, i bank przelał pieniądze na rachunek mojej karty kredytowej.

      Gdyby jednak hotel udziela informacji, ta przez operatora przesyłana jest do MasterCard, a tam nie zależny arbiter decyduje czy należy się zwrot czy nie (uwzględniając.dowody obu stron)

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: Krzykaczom nie wytłumaczysz. Ja to Cie podziwiam bo patrząc na twoje zdjęcia nie wytrzymał bym w tym hotelu nawet doby. Reklamacja jak najbardziej zasadna.

    •  

      pokaż komentarz

      @RaPi: No właśnie nawet doby ( ͡° ͜ʖ ͡°) On cały tydzień siedział.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: "Obiekt The Ocean Blue jest chwilowo niedostępny na naszej stronie. Oto podobne obiekty w wybranym przez Ciebie miejscu (Kremastí):"

      Można się rozejść :)

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: ale ludźmi to się nie przejmuj, niektórzy lubią być dymani w dupe i jeszcze za to płacić.
      Serio na Djerbie w Tunezji takiego syfu nie było, a tu proszę Europa

    •  

      pokaż komentarz

      @kontonr77:

      Miło, że sobie zracjonalizowałeś to takimi wielkimi słowami, ale na mój gust, to po prostu starasz się wytłumaczyć, bo zostałeś ostro zjechany po pierwszym wpisie. Zresztą na własne życzenie.

      właściwie co to dla niego za różnica? ważne że Mastercard mu kasę zwrócił.

      mi się ta przygoda przyda, bo nawet nie wiedziałem, że tak łatwo można się poskarżyć do firmy kartowej i że jednak ktoś się za tobą może wstawić jak masz dowody na swoje racje.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: po zdjęciach widzę że miałeś rację, w 2011 roku tam wszystko było na błysk, to co widać na zdjęciach to masakra.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: @srututute: misie pysie moje drogie, na chłopski rozum wam przetłumaczę, bo też na początku byłem zniesmaczony zachowaniem OPa, a potem po prostu spróbowałem postawić się na jego miejscu i to magicznie pomogło ;)

      OP ustala sobie (być może nie tylko sobie, nie pamiętam, czy leciał z kimś) urlop i rezerwuje przelot i całą resztę.
      Na miejscu okazuje się, że usługa jest niezgodna z opisem. Teraz ma dwa wyjścia:
      - Po rycersku wycofać się, wyrazić oburzenie, poszukać innego hotelu, zapłacić za niego i MIEĆ NADZIEJĘ, że za tamten mu zwrócą. W najgorszym wypadku - to hotel okrada jego na pełną kwotę, w dodatku może nie mieć pieniędzy na rezerwację następnego hotelu i cały urlop rozwalony.
      - Przemęczyć się w hotelu, po czym MIEĆ NADZIEJĘ, że zrobi chargeback. W najgorszym wypadku - po prostu spędził urlop gorzej, niż zamierzał oraz hotel okradł go na % kwoty, którą zażądali (bo na całą nie zasłużyli).

      Więc wy, mając do wyboru pesymistyczny wariant, w którym ktoś was okrada, unosicie się honorem i mówicie "panie, bierz wszystko". Nawet mi was nie żal, Stonoga mówił prawdę. Ruchać i zarabiać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      A przede wszystkim to hotel nie dopełnił procedury ze swojej strony. Należycie do tych osób, którym listonosz przynosi wezwanie poleconym, ignorujecie to a potem wzywacie Sprawę Dla Reportera? ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: 3k zl za dwa tygodnie w hotelu na rodos to wcale nie duzo. Dostales to za co zaplaciłeś

    •  

      pokaż komentarz

      @NoMercyIncluded:

      - Po rycersku wycofać się, wyrazić oburzenie, poszukać innego hotelu, zapłacić za niego i MIEĆ NADZIEJĘ, że za tamten mu zwrócą. W najgorszym wypadku - to hotel okrada jego na pełną kwotę, w dodatku może nie mieć pieniędzy na rezerwację następnego hotelu i cały urlop rozwalony...
      No jeśli by wyszedł to usługa nie została wykonana i by odzyskał pieniądze za pomocą tej samej procedury

      - Przemęczyć się w hotelu, po czym MIEĆ NADZIEJĘ, że zrobi chargeback. W najgorszym wypadku - po prostu spędził urlop gorzej, niż zamierzał oraz hotel okradł go na % kwoty, którą zażądali (bo na całą nie zasłużyli)...
      Tylko że koleś ma 100 % kwoty a hotel nic. Polecam jego komentarz z mikrobloga jako podsumowanie.

      ogólnie aż taki zły nie był. Po prostu uważałem że nie zasługiwał na 4*...

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: nie przejmuj się frajerami, którzy uważają, że powinno się podkulić pod siebie ogon i przełknąć co co dają do przełknięcia. Człowieka inteligentny i świadomy walczy o swoje prawa i reklamuje jak nie dostał tego za co zapłacił. Popieram.
      A we wpisie na mirko inaczej to było przedstawione i można było wyciągnąć wnioski, że cebula.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: Ok, ty masz po prostu problem z ciągłością procesów XD
      Nawet ci ładnie rozpisałem, w jakiej sytuacji był OP. A ty dalej z

      No jeśli by wyszedł to usługa nie została wykonana i by odzyskał pieniądze za pomocą tej samej procedury.

      Czyli miał wyjść i spać na trawie, ale za to dostałby zwrot po tygodniu. A to tylko dlatego, by nierzetelny hotel a nuż nie stracił pieniędzy XD
      Bank wcale nie musiał mu przyznać chargebacku, słodziaku. OP chciał 50%, dostał całość, bo hotel olał sprawę.
      Piszesz, jakbyś żył w idealnym świecie, lub po prostu na czyjś koszt i nie musiał nigdy przejmować się swoimi interesami (:

    •  

      pokaż komentarz

      @NoMercyIncluded: Nie. Wyjść i poszukać innego hotelu. Na samym początku należało negocjować obniżkę.

      Bank wcale nie musiał mu przyznać chargebacku, słodziaku. OP chciał 50%, dostał całość, bo hotel olał sprawę...
      Na to 50 % nie ma żadnego dowodu co sam OP przyznał wyżej. Więc przestań to traktować jak prawdę objawioną. Na zgłaszanie w czasie pobytu usterek również. Hotel zapewne odstąpił od sporu żeby nie robić sobie problemów i tyle. Tak czy siak na część kwoty zasługiwał.

      Piszesz, jakbyś żył w idealnym świecie, lub po prostu na czyjś koszt i nie musiał nigdy przejmować się swoimi interesami...
      Jak się ktoś z tobą nie zgadza to musisz go atakować personalnie? Jest to ciekawy temat na jakąś pracę dyplomową.
      Jedyną osobą która tu przesiedziała na czyjś koszt jest niestety OP.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: W sensie, nie obraź się, ale podchodzisz strasznie beztrosko do perspektywy bycia 3k w plecy i spania na trawie przez tydzień w obcym kraju, a to dosyć niecodziennie.

      Jeszcze raz: bank mógł odmówić chargebacku a OP mógł nie mieć gotówki, by opłacić inny hotel.
      Więc pesymistyczny wariant jest nie do przyjęcia dla trzeźwo myślącej osoby. Sam fakt narażania się na taki wariant to szerokie rozwarcie o̶d̶b̶y̶t̶u̶ portfela.

    •  

      pokaż komentarz

      @NoMercyIncluded:

      W sensie, nie obraź się, ale podchodzisz strasznie beztrosko do perspektywy bycia 3k w plecy i spania na trawie przez tydzień w obcym kraju, a to dosyć niecodziennie...
      No Ty do wyciągania takich wniosków z dupy. Pieniądze by z czystym sumieniem odzyskać a i hotel wynająć inny. Nie takie sprawy się rozwiązywała jak hotele bankrutowały. To nie jest żadne usprawiedliwienie.

      Jeszcze raz: bank mógł odmówić chargebacku a OP mógł nie mieć gotówki, by opłacić inny hotel...
      A kogo to wina że OP nie bierze pieniędzy na nieprzewidziane wydatki?

      bank mógł odmówić chargebacku...
      To droga sądowa.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: A kogo to wina, że hotel nie trzyma standardu przedstawionego w ofercie?
      Get rekt, swoją własną bronią. ʕ•ᴥ•ʔ

      Meh, jesteś oderwany od rzeczywistości.

    •  

      pokaż komentarz

      @NoMercyIncluded: No hotelu. Czy to upoważnia gościa do przebywania w pokoju za free za cały okres pobytu?

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: Nie. Chciał procentowego zwrotu i hotel
      mógł się targować
      ale
      olał próby kontaktu
      więc
      bank wspaniałomyślnie cofnął całość wpłaty.

      Naprawdę nie zwróciłeś uwagi na zdanie o nieodbieraniu wezwań? Wiem, że piszę stanowczo za dużo i chaotycznie, ale po Twoich pozostałych rozsądnych wpisach mógłbym przypuścić, że poradzisz sobie z takim tekstem :|

      I oczywiście, w teorii masz pełną rację. W teorii. Twoje podejście zakłada wyidealizowany proces, który musi się udać i ignoruje czynniki poboczne, jak chociażby czyjąś chęć wchodzenia na drogę sądową i użeranie się z tym wszystkim.

    •  

      pokaż komentarz

      @NoMercyIncluded: Ale mówmy o faktach

      Chciał procentowego zwrotu...
      Braki dowodu. Na kwicie od Chargeback brak wzmianki na ten temat

      olał próby kontaktu...
      Prawda. Powodów może być wiele

      Naprawdę nie zwróciłeś uwagi na zdanie o nieodbieraniu wezwań?...
      jakich wezwań? Hotel nie odpowiadał na korespendencje.
      Powodów może być wiele np.
      - jakas cebula juz tak kiedys zrobila i walka o kase przyniosla wiecej szkody niz pozytku
      - olali taka kwote

    •  

      pokaż komentarz

      Raczej probono próbuję coś temu narodowi wytłumaczyć:)

      @flito: To naród matołów, większośc i tak nie zrozumie, albo będzie Ci udowadniać że jest inaczej niż jest, albo to twoja wina bo xxx.

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: Przedstawiłem yyy analogię zachowania hotelu do biedoty umysłowej, która często gęsto ignoruje wezwania sądu, komornika i kogo tam jeszcze, a potem widzimy ich w Sprawie Dla Reportera, bo biednych ludzi okradajo, a oni chodzo do kościoła co tydzień. Więc hotel najwyraźniej zrobił to samo. Dla podanych przez Ciebie przykładów:
      - jeśli wiedzieli, że się nie wybronią, to znaczy, że roszczenia OPa są zasadne i OP miał rację;
      - jeśli olali taką kwotę i nie chciało im się nawet skrobać odpowiedzi, to w ogóle nie ma sprawy.

      Jeśli nie odpowiedzieli, bo mieli dobre uzasadnienie - epidemia grypy wśród personelu itp., to sami mogą pozwać OPa i przekonać sąd, czyli wracamy na polecaną przez Ciebie drogę, która ma dwa ostrza ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: naucz się czytać, chłopie, bo kiepsko z tym u ciebie.

    •  

      pokaż komentarz

      @majlo1985:

      jeśli wiedzieli, że się nie wybronią, to znaczy, że roszczenia OPa są zasadne i OP miał rację..
      Nie że nie wybronią ale takie przekomarzanie się z klientem może jeszcze bardziej popsuć im wizerunek a wystawca karty może nie akceptować ich używania w ich placówce.

      - jeśli olali taką kwotę i nie chciało im się nawet skrobać odpowiedzi, to w ogóle nie ma sprawy...
      To wtedy patrzymy na bilans
      - OP ma kase i sobie pomieszkał
      - Hotel ma straty

      Jeśli nie odpowiedzieli, bo mieli dobre uzasadnienie - epidemia grypy wśród personelu itp., to sami mogą pozwać OPa i przekonać sąd, czyli wracamy na polecaną przez Ciebie drogę, która ma dwa ostrza...
      Ja nie widzę żadnego uzasadnienia na niezapłacenie chociażby części kwoty za usługę z której się skorzystało.

    •  

      pokaż komentarz

      @flito: prawda jest taka ze najlepsze i tanie schodza czesto na rok wczesniej z reguly te rodzinne.dwa dni przed zostaja te gowna ktorych nikt nie chce i na taki trafiles niestety

    •  

      pokaż komentarz

      @ediz4: ale hotel nie podjął się negocjacji w procedurze więc nie chciał pieniędzy za ten pobyt.

      to jak z sprawą sądową - jeśli pozwany nie złoży odpowiedzi na pozew, nie stawi się w sądzie to zazwyczaj płaci roszczenia pozywającego. nieobecni nie mają głosu - na podstawie takiej zasady hotel przyznał rację roszczeniom klienta a OP zastosował dobrą strategię, roszczenie na 100% kwoty a potem w drodze negocjacji schodzisz do 50% tylko hotel nie podjął rękawicy

    •  

      pokaż komentarz

      @Japanski: @flito: @MozeSuker: bo większość ludzi w tym kraju się przyzwyczaiła, że są ruchani na każdym kroku :) druga sprawa większość, która Cię zbeształa najdalej to była pewnie nad polskim morzem - na weekend :) ja płacąc za wakacje oczekuję, że opis zgadza się ze stanem rzeczywistym :)

    •  
      s.........1

      -1

      pokaż komentarz

      @flito: A tak w ogóle to hotel zdjęty z booking, może zrobili januszom z dupy jesień średniowiecza po Twoich akcjach :D Brawo.

    •  

      pokaż komentarz

      @MozeSuker: @flito: bosz.... - aż sobie konto założyłem po dwóch latach na wykopie - sp$!@#!@enie ludzi na tym portalu zaczyna przerastać większość, co w życiu widziałem. Hotel leci w ch...a, Ty robisz chargeback (które właśnie po to jest, by nie lecieli w ch..a), a banda stulejek i sp$!@#!@in pisze o januszowaniu, no bo jasne, jak jesz śniadanie, czy korzystasz z hotelu i wszystko jest spieprzone, to powinieneś wg nich spędzić pół dnia ze swojego urlopu na dokumentowaniu syfu (co jak widać i tak zrobiłeś) oraz wypełnianiu druczków. Oczywiście prawdopodobnie większość z nich nie wie, jak działa karta kredytowa, bo być może widzieli taką u rodziców, ale mentalność 'nie znam się, ale się wypowiem' wiecznie żywa. LOL.
      I ludki., tak na przyszłość - kary z chargeback nie są po to, by tylko zrobić dobrze jednemu klientowi, tylko po to by nie było potrzeby stosowania takich kar - dlatego zwrócili mu całość za pobyt, chyba nawet z jakimiś odsetkami. I takie zwroty, to nie jest januszowanie, tylko walka z januszowaniem (w tym przypadku hotelu).

    • więcej komentarzy(43)

  •  

    pokaż komentarz

    Ludzie w Polsce najczęściej nigdzie nie byli. Wydaje im sie że zachód to hoho. Nie zdają sobie sprawy w jakich warunkach inni żyją na tym mitycznym zachodzie, jakie przekręty i naciągactwo jest na każdym kroku. Polak jedzie do takiego hotelu i liże dupę lokajowi, bo ma zakodowaną mentalność z prl, że sprzedawczyni ma zawsze racje. To samo Polka rzuca się do rozporka kolorowym, bo myśli że to wielka egzotyka i brama na świat. Raz na jakiś czas jakiś Polak wywinie numer w jakimś hotelu, info idzie do rodzimych mediów i już wszyscy włosy rwą z głowy: "co o nas powiedzą na zachodzie?!!11" Tymczasem zachód ma to w dupie. Przyjeżdża angol z fabryki do krakowa i rzyga na środek rynku. Podsumowując nie wytłumaczysz tego ludziom, wyzwą cię od januszy że masz czelność zwracać na to uwagę i tyle. Jeszcze jedno pokolenie i może się coś zmieni.

    •  

      pokaż komentarz

      @panjan1111: Ja akurat mam wrazenie odwrotne. Ludzie wyjezdzali do turcji/egiptu 15-10 lat temu do hoteli faktycznie 4**** gdzie realnie to mocne 5/5+ i maja mocno zaburzony obraz zachodu gdzie kelner nie zarabia(l) ekwiwalentu 50euro miesiecznie a 1300euro, nie mowiac o cenach produktow lokalnych. Potem takie kwiatki oczekuja wachlowania przez czarnucha lisciem bananowca.

      Moj obecny hotel wydal w zeszlym roku ponad 50mln EURO na sam prowiant. I nie jest to moloch...

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: O ile dobrze zrozumiałem, masz na myśli, że czasy się zmieniły i ludzie oczekują wysokiego standardu, a hotele ledwo przędą?

    •  

      pokaż komentarz

      @panjan1111: Ludzie maja zaburzony obraz standardu hotelowego i oczekuje duzo duzo wiecej niz sa w stanie dostac za te pieniadze.

      Nie mowiac o takich co mysla ze moga sie rzucac na recepcjoniste z wyzwiskami bo nie robilo sie za tlumacza doktora jak ich dziecko zachorowalo - to tak z dzis. Jutro pewnie skonczy sie ich eksmisja jak nie dostane przeprosin, ale ze to dwoch sebixow z rodzinami to kto wie xD U mnie w hotelu w Hiszpanii nikt sie nie p#@$@##i w tancu z takimi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: no to mówimy o wyjątkach chyba. To byli Polacy? Ilu takich masz w miesiącu? Są jakieś nacje gorsze/lepsze? Gdzie to jest?

    •  

      pokaż komentarz

      @panjan1111: Roznie sie zdaza, ale polacy maja czasami wymagania z kosmosu tylko dlatego ze jestem polakiem i mysla ze czlowiek bedzie sie wokol nich skakac jak malpa po drzewach i nigdy nie powie STOP.

      To samo dotyczny innych nacji i moich kolegow recepcjonistow wiec nie jest to odosobnione.

      Hiszpania.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: Polaka chciałbym zrozumieć, bo takie wakacje sa nieporównywalnie drogie w stosunku do naszych zarobków. Teraz jestem w Kanadzie. Tania wycieczka w hotelu allincl ale dwie gwiazdki na Kube to koszt 550$ na 7 dni ze wszystkim. 550$ dorywczy pracownik na rozkładaniu towaru w sklepie, czyli totalne minimum zarabia w max 5 dni. Taka wycieczka do Hiszp czy Egiptu kosztuje chyba minimum 1700zł z Polski. To miesiąc pracy na tym samym stanowisku. Ale pracując na takim stanowisku nie jesteś w stanie odłożyć sobie takiej kwoty. W Ca 550 odkładasz momentalnie. Stąd może jak już ktoś raz w końcu jedzie z Pol, to mu się zdaje że jest w niebie. Co do reszty to nie wiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @panjan1111: > Ludzie w Polsce najczęściej nigdzie nie byli. Wydaje im sie że zachód to hoho...

      Ale cały ten tekst to do czego nawiązujesz?

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: to 50 mln euro na prowiant wydaje mi sie absurdalne. Ile miejsc ma ten hotel?

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001 Podaj namiar na twój hotel żeby ludzie wiedzieli, który omijać bo z opisu panuje tam atmosfera:plac, odsiedz swoje i sp$@#!?$aj czyli najgorszy możliwy typ obsługi. Pracujesz w branży gdzie masz skakać jak małpa, uśmiechać się i być czarnuchem swojego klienta. Nie podoba się to idz do fabryki na obróbkę mięsa a nie psuj ludziom wakacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @miknan: ~400-420 pokoi, do 1250 gosci na raz max.

      @piepsze Masz racje, placisz za to zeby moc ublizac ludziom i robic syf..
      Dobrze ze takie podejscie nie dziala i takiej klienteli nie chcemy.
      Nie, nie jestesmy czarnuchami zeby klient robil co chcial - takich bardzo szybko sprowadza sie do parteru.
      Frustracje z obecnej pracy i zycia - zostaw gdzies indziej.

      A dwa, jesli ktos jest ameba umyslowa i nie rozumie dlaczego NIKT NIGDY z obslugi hotelowej nie bedzie tlumaczyl dla gosci lekarza to tylko smiac sie mozna. Wyjasnienie dla osob ograniczonych.

      Po pierwsze - nie jest to w ramach moich kompetencji ani zadnego recepcjonisty. Nie jestesmy tlumaczami.
      Po drugie - Nie zamierzam odpowiadac i ponosic konsekwencji za ewentualne bledy w tlumaczeniu zeby potem jeszcze pojsc siedziec w pace.
      Po trzecie - obydwa powyzsze jak i wyjscie poza zakres swoich/moich obowiazkow z klientami hotelowymi wiaze sie z natychmiastowym zerwaniem umowy przez pracodawce.

      Swoja prace lubie i klienci to doceniaja, acz trafiaja sie wlasnie takie ameby ktore mysla ze placa tyle co nic, a oczekuja czarnucha z lisciem bananowca. Z takimi sobie radzimy. Szacunek nie dotyczny tylko 1 strony.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: no to zakladamy, ze caly hotel ma caly rok pelne oblozenie i dla kazdej osoby codziennie kupujemy jedzenia za 100 euro. Nawet wtedy nie wyjdzie 50 mln euro. Chrzanisz bzdury.

    •  

      pokaż komentarz

      @miknan:

      Dziala to troche inaczej niz myslisz bo nie mamy tylko gosci naszego hotelu.
      Sama kolacja bozonarodeniowa czy sylwestrowa kosztowala 160euro od osoby ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Sorcerer001: moze kosztowac i 1000 euro, pytanie ile te produkty kosztowaly. Wydajecie duzo wiecej niz sto euro dziennie w produktach dla 1250 osob? wychodzi na to, ze jestescie najwieksza restauracja na swiecie z najbardziej glodnymi osobami na swiecie. Bylbym zdziwiony jakby 5 mln euro w tych produktach wam wyszlo

    •  

      pokaż komentarz

      @piepsze: mam wrazenie, ze koles majaczy z tym hotelem podczas mycia naczyn

    •  

      pokaż komentarz

      @panjan1111: ludzie w PL mają niestety zaniżone poczucie swojej godności i dają się oszukiwać. Bardzo dobrze, że mirek tu zastosował chargeback.
      Generalnie w krajach południowych jest syf w porównaniu do PL. No ale ludziom się wydaje, że na tzw. zachodzie wszystko jest lepsze.

    • więcej komentarzy(6)

  •  
    S........u

    +36

    pokaż komentarz

    @flito: Dobrze zrobiłeś. Ja co roku w ten sposób jeżdżę na darmowe wakacje. Wyszukują właśnie takie oferty, które wyglądają cacy na zdjęciach i w opisach ale mają potencjał na niezgodność z opisem. Potem dokumentacja zdjęciowa i chargeback. Zawsze to przechodzi. Najłatwiej takie hotele wyłapać właśnie w Grecji. Polecam.

  •  

    pokaż komentarz

    Napisałeś, że ten hotel miał na Booking.com ocenę 5.8/10 i pojechałeś tam. Kto normalny jedzie do hotelu z taką oceną. Wszystko poniżej 7,5 to syf, zapamiętaj na przyszłość.

1 2 3 4 5 6 7 ... 19 20 następna