Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN
Największe spółki Skarbu Państwa znacząco ograniczyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, zwiększając jednocześnie nakłady na reklamy w TVP1 i TVP2. Wśród nich są m.in. PZU, PKO BP, Orlen, Lotos, Enea.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 7
Komentarze (7)
najlepsze
1. Skutki puszczania kominem dymu z takiego szmelcu jak gumiaki, stare wiadra etc.
2. Zasady działania jazdy na suwak.
3. Zasady działania firm udzielających krótkoterminowych pożyczek na bardzo wysoki procent.
4. itd
Generalnie chodzi o to, żeby edukować w ważnych dla współżycia społecznego
Poza tym media publiczne prowadzą szerszą działalność NIEKOMERCYJNĄ, np. transmisje obrad sejmu, świat narodowych, produkcje dokumentalne itd. itp.
Gdyby nie abonament, media publiczne musiałyby zrezygnować ze swojej funkcji i stałyby się kolejną komercyjną sieczkarnią zapełnioną reklamami i spamem.