
Zastraszony przez Kupujemy.to (dalsza cześć historii)
Kilka dni temu opublikowałem post Nabity przez Kupujemy.to, w którym opisałem i pokazałem laptopa, którego otrzymałem od firmy. Sprzęt miał być nowy, a był używany - mnóstwo rys, przekręcone śrubki, krzywo zamontowana klawiatura i przeinstalowany system (była wersja pro, a zainstalowali wersję...
+578
pokaż komentarz
Zarząd wysyła smsy do niezadowolonych klientów? no k$%%a jesteśmy poważną firmą( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niech oddają hajs i sie pałują amatorzy. Dopóki nie dostaniesz poleconego za zwrotką z pismem to lej na tych amatorów
+178
pokaż komentarz
@xionze: to pisałem ja, prezes GRUPY KUPUJEMY.TO Seba z Bytomia xD żenadłem mocno
+30
pokaż komentarz
@xionze: Wszystko pieknie, afera i tak dalej, ale:
- czy autor chcial zwrocic sprzet i na co sie powolywal?
- gdzie jest jakas informacja zwiazana z korespondencja dotyczaca reklamacji, czy raczej zgloszenia niezgodnosci towaru z wumowa zakupu w tym przypadku?
- link do oferty by sie przydal. Nie bylo wzmianki, ze sprzet jest "refurbished"?
Ja tego nigdzie nie moge znalezc, a jezeli autor tych informacj nie podawal, to radze wykopkom mozg wlaczyc przed komentowaniem.
+1
pokaż komentarz
@xionze @Almost20 olej kretynow. To oni Tobie sa winni przeprosiny i odszkodowanoe a nie Ty im. Nic niemoga Tobie zrobic.
+6
pokaż komentarz
@Almost20 Odpowiesz na powyzsze pytania?
-3
pokaż komentarz
@xionze ciekawe skąd znali twój nr?
@Almost20
+1
pokaż komentarz
@80f9: nie odpowie, bo kupił lenovo ze zwrot reklamacyjnych i wielka afera, bo "niemiec chyba jednak wcale nie płakał jak oddawał" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jak z samochodem, chcesz przyoszczędzić to nie kupuj z komisu tylko na olx w swoim mieście i sobie obejrzyj sprzęt przed zakupem. a jak chcesz nowego to kupuj nowy.
Jeszcze trochę i autor zrobi wykop "olaboga, ten słynny sprzęt poleasingowy w idealnym stanie to tak naprawdę recykling śmieci z zachodu, kupowanych na paletach z którego składa się notebooki z kilku martwych, a gwarancja to fikcja, która nie obejmuje praktycznie nic i ma tysiąc bezsensownych wykluczeń. Jak to jest, sądziłem, że niemcy to roczny sprzęt uznają za bezużyteczny, zupełnie jak autka które jeżdżą tylko do kościoła." ( ͡º ͜ʖ͡º)
+15
pokaż komentarz
@PiotrPiotroWielki: Zaraz po otrzymaniu komputera próbowałem się z nimi skontaktować - wyjeżdżałem na urlop - ale była cisza. W efekcie dałem im negatywny komentarz i zacząłem czytać, co to za firma. Znalazłem wykopalisko na wykopie i postanowiłem stworzyć swoje, po którym otrzymałem smsa o powyższej treści. Numer mieli od początku, bo przy zakupie podałem.
Informacji, że jest refurbiszem nigdzie nie było. Było to co pokazałem - SPRZĘT NOWY.
-6
pokaż komentarz
@Almost20: z tego piszesz wnioskuje, ze krecisz, albo jestes bardzo nierozgarnietym gosciem. Nie podajesz linku oferty lub jakiejs jej kopi. Piszesz ogolnikami bez konkretow:
próbowałem się z nimi skontaktować - wyjeżdżałem na urlop - ale była cisza
czyli co? dzwoniles do nich raz, dwa razy? Nie dodzwoniles sie, to pisales mejla opisujac sytuacje? Ile to trwalo zanim na wakacje wyjechales? Powolales sie w koncu na niezgodnosc towaru? Czyli w sumie nie wiadomo nic, a plankton intelektualny linczuje firme po calosci.
Jezeli nawet sprzey byl sprzedawany jako nowy bez wad i nie skorzystales z naleznych Ci praw konsumenckich i nie zalatwiles tego tak jak to powinno byc zalatwione tylko bez kontaktu z firma wystawiles im negatywna opinie i obsmarowywujesz w internecie, to mam nadzieje, ze ich prawnicy dobiora Ci sie do dupy.
+5
pokaż komentarz
@Almost20: dodaj do powiązanych zrzuty korespondencji i oferty
+10
pokaż komentarz
Było to co pokazałem - SPRZĘT NOWY.
@Almost20: w opisie chyba każdego sprzętu na tej stronie jest napisane, że
Sprzęt jest nowy, objęty 12mc gwarancją pisemną DOOR TO DOOR liczoną od dnia zakupu, są to ostatnie sztuki partii magazynowej, sprzęt posiada drobne ryski w częściach roboczych obudowy, które nie przeszkadzają w eksploatacji oraz nie psują kompozycji estetycznej laptopa. Laptopy w 100% sprawne.
Trzeba być wyjątkowo naiwnym, aby wierzyć w to, że lenovo produkuje tyle podrapanych końcówek serii. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale mnie minusują, bo chyba sądzą, że nie jest tak źle. Ale wiem dobrze jak to wygląda, bo wiele poleasingówek kupowałem dla współpracujących firm :(
+12
pokaż komentarz
@adamerso: naiwność nie ma tu nic do rzeczy - jeśli sprzedawca nie ma takiego towaru to niech kupi nowy i lekko podrapie robocze części obudowy. Kupującego to j#$!% - towar ma być zgodny z opisem. Sprzedawca publikując taki opis strzela sobie sam w kolano. Nowy to nowy i koniec.
+3
pokaż komentarz
@80f9: Czy sprzet refub moze byc sprzedawany jako nowy? Pytam tak z ciekawości, mnóstwo tego na allegro a to moim zdaniem oszustwo.
+2
pokaż komentarz
, objęty 12mc gwarancją
@adamerso: Wystarczy mi ta formuła w opisie aukcji i już wiem, że nie jest nowy. Reszta mnie nie interesuje. Co druga oferta tak wygląda. Zwykłe kupowanie kota w worku. A potem płacz.
0
pokaż komentarz
@PanPawel000: Tu masz temat wyczerpujaco opisany: http://pclab.pl/art59789.html
-3
pokaż komentarz
@misthunt3r: To ja wtrace, ze na chwile obecna niewiadomo, czy towar nie jest zgodny z opisem, bo @Almost nie dodal linka do oferty i zapiera sie rekami i nogami, by go nie dodac. A wiele by wyjasniala juz sama cena urzadzenia.To po pierwsze. Po drugie w przypadku niezgodnosci przysluguje mu prawo do zwrotu sprzetu z ktorego dziwnym trafem tez nie korzysta/skorzystal.
+8
pokaż komentarz
@80f9: tak z innej beczki. Nie jest to ewidentne robienie w choya? Może im prawnicy powinni przetrzepać poślady?
źródło: 17321383_1506258289386548_1539034369_n.jpg
-1
pokaż komentarz
@W_Heisenberg: Interesuje mnie tylko kwestia procedury sprzedazowej i praw konsumenckich. Czyli bezposrednio kwestii w ktorych @Almost20 kreci wykopkowa afere. Mozemy sie zaczac czepiac, ze prezes "kupujemy.to" parkuje w miejscach dla niepelnosprawnych, tylko jakis to ma sens? Zeby za wszelka cene zaszkodzic firmie? Dlaczego?
0
pokaż komentarz
@80f9 Tutaj najbardziej sporną rzeczą jest ten SMS. Przecież to jest firma, a nie olx. Jakby nie było tej prostackiej wiadomości to bym w ogóle się tu nie udzielał. Nienawidzę januszy, którzy myślą, ze są ponad prawem i mogą zastraszać. Nie wiem czym kierował się autor pisząc do kupującego.
-3
pokaż komentarz
@W_Heisenberg: Nie, nie jest. Problemem tu jest niepowazny klient, ktory wlasnie zachowuje sie jak dziecko. Wniosek ten opieram na tym, ze nie raczyl odpowiedziec na moje pytaniia, ani nigdzie indziej tej kwestii nie poruszyl. Zakladam wiec, ze odpowiedz na nie jest niekorzystna dla niego. Mogl skorzystac z przyslugujacych mu praw i zalatwis sprawe jak normalny czlowiek, ale nie. On ma wlasny swiat, szkoda tylko , ze niekompatybilny z ztym rzeczywistym. No moze z wyjatkiem wykopu - tu czlwoieka moze wszystko zaskoczyc. :)
+1
pokaż komentarz
@80f9: Witamy serdecznie, Szanowni Państwo kontrahent, który dokonał zakupu w naszej firmie to osoba działająca z ramienia konkurencji. Właśnie dlatego nie wspomina nic o zwrocie lub wymianie. Każdorazowy kontakt naszego pracownika w tej sprawie kończył się odpowiedzią kupującego : "nie mam czasu - koniec rozmowy". Oferowaliśmy zwrot, wymianę lub rabat. Dlaczego tego nie wrzucił ? Dlaczego nie wrzucił też smsa w którym powiedział: "jeśli laptop zostanie u mnie, a oddacie całe pieniądze, to sprawę mogę zakończyć" ? Oczernia i szantażuje, tak się zachowuje kontrahent ? Nie tak się zachowuje konkurencja, która działa poniżej słów krytyki.
-1
pokaż komentarz
@kupujemy_to: Bałem się i wciąż boję być przez was oszukany. Normalnie nie byliście skłonni do takich rozmów. Przedstawicie prawdziwą historię z zastraszaniem mnie a nie teraz próbujecie odwrócić kota ogonem. Niby prawo stoi po mojej stronie ale po prostu się was boję i bronię jak mogę... Jak widać dopiero po interwencji w sieci jesteście taki przyjacielscy i mili. Szkoda, że wcześniej nie traktowaliście mnie jak partnera tylko wroga, który "ma się jak najszybciej zamknąć".
-2
pokaż komentarz
@Almost20: Szanowny Panie, nasza firma zawsze gra w otwarte karty, połączenia są rejestrowane, a w punkcie odbioru znajduje się monitoring. Również wiadomości sms są zapisane - wybiórczą Pan opublikował. Proszę opublikować wiadomość w której pisze Pan, cytuję: "Jeśli zwrócicie całość a laptop zostaje u mnie, mogę to przemyśleć, jeśli wam tak bardzo zależy" - mowa wcześniej była oczywiście o zwrocie bądź wymianie. Zatem odmawia Pan zwrotu, odmawia wymiany, rabatu który był oferowany Pan też nie chce. Chce Pan od nas otrzymać laptopa w prezencie, za darmo.
Zatem raz jeszcze oferujemy - WRĘCZ ZACHĘCAMY, ABY ZWRÓCIŁ PAN LAPTOPA osobiście lub wysyłkowo, oczywiście na nasz koszt. Zapraszamy do zwrotu w naszym salonie, miła obsługa chętnie przygotuje dla Pana pyszną kawę bądź herbatę. Jeśli nie jest Panu po drodze, może Pan wysłać laptopa pocztą.
0
pokaż komentarz
Cóż, ja napisałam formalną reklamację z podaniem wszystkich danych (stan, w którym przyszedł laptop, to również kpina, a już na etapie wysyłki były problemy i nieuprzejma obsługa (konsultant, który w momencie, kiedy zadajesz kolejne pytanie, krzyczy przez ciebie "do widzenia!" i się rozłącza - wtf) plus ignorowanie - tak, przyznaję, zaufałam komentarzom na allegro, potem się dowiedziałam, że wszystkie negatywne są kasowane, trudno, następnym razem będę mądrzejsza i poszperam w innych miejscach sieci) i dopiero po formalnym piśmie i powoływaniu się na Ustawę o prawach konsumenta doczekałam się jakiejkolwiek reakcji. Jakiejkolwiek, czyli prób zbywania, odsyłania gdzie indziej i zadawania nieistotnych pytań (gdyby ktoś przeczytał to, co napisałam, albo orientował się, co się dzieje w jego firmie, znałby odpowiedź). Odniesienia się do reklamacji póki co zero. Cóż, czekam w napięciu :P.
Nie pierwszy raz widzę, jak firma reaguje dopiero, kiedy wystawi się jej negatywne opinie albo postraszy. Dobrze (albo w sumie szkoda), że chyba nie podałam numeru telefonu, może też bym dostawała takie ciekawe smsy.
Przejmować się nie przejmuję, po 14 dniach reklamacja jest traktowana jako uznana z automatu, poza tym towar jest ewidentnie niezgodny z umową i opisem. Najwyżej czeka mnie przygoda z sądem. Nie powiem, żeby mnie to zachwycało, ale z mojej strony będzie to tylko formalność. Niemniej firmę polecam tylko ludziom, którzy mają dużo czasu i nerwów.
-1
pokaż komentarz
@kupujemy_to: ale naiwne tłumaczenie się, że konkurencja zamiast zarabiać to traci czas na użeranie się o laptop - no padłem
-1
pokaż komentarz
@xionze: przeczytalm wszyskie komenarze i powiem tak wszyscy macie racje. 25 lutego 2019roku, nie znajac tej firmy ibuy, przez alegro kupilem latopa. Wszystko pasuje, jak opisujecie,: po wplacie 1,9 tys otrzymuje info: brak tego modelu ktos juz go kupil a alegro nie zdjelo z aukcji.
Potem, propozycja zamiany na inny wskazany przez nich. Nie, gadzam sie i wskazuje na inny model na aukcji za dopłatą - wysylam link, czekam kolejne 4 dni. Jest kurier doplacam 50 zl otwieram a tam inny laptop, używany, podrapany a mial być nowy.
Dzwonie i prosze o zwrot kasy lub wymiane na wskazany lub podobny nowy.
Niestety , nie ma zwrotow pieniedzy ani propozycji wymany.
Jak piszecie pieczatka Wiarygodna Firma na fakturze, pozory udawania itd.
To są oszuści i tak tej sprawy nie zostawię.
Poszło pismo do Allegro ,Policji.
Teraz zaczynam kampanię w mediach spolecznościowych.
Nie mozna dopuszczac do takiego bezprawia. Allegro i nie mozna milczeć i tolerować takich firm.
pokaż spoiler
Ukryty tekst...
0
pokaż komentarz
@kupujemy_to:
0
pokaż komentarz
tez mam z nimi problem nie chca mi oddac pieniedzy od 3 miesiecy
kupilem u nich przez ARENA ktora radzi wyslac do nich przedsądowe wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni
@zdzislaw-lanik:
+390
pokaż komentarz
Pitolenie xD .... śmieszą mnie takie firmy :) i to "zarząd" ... pewnie janusz z wąsami i tyle :D
+134
pokaż komentarz
@strean Wąsy będą jak tylko CEO Sebbixowi wyrosną ;-)
+113
pokaż komentarz
@strean: Nie wiem co tych wąsatych Januszów się wszyscy uczepili. Tutaj bym stawiał na jakiegoś spalonego na solarium Patryka lub Krystiana.
+44
pokaż komentarz
@majkelus: blisko, blisko, Patryk Klaudiusz http://m.krs-online.com.pl/ibuy-sp-z-o-o-krs-1647088.html
+6
pokaż komentarz
@majkelus: Urodzony w 1990 to raczej nie Janusz :)
+23
pokaż komentarz
@strean: ja pierdziu.. 238 plusów... mój rekord na mirko, ej, pijcie ze mnom kompot ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+54
pokaż komentarz
@strean: ależ prychlem
- "pismo" wysłane smsem
- "nasi mecenasi"
- "w sądzie na wokandzie"
- zarząd grupy
( ͡° ͜ʖ ͡°)
+352
pokaż komentarz
Odpisz im: z kim klikam? xD
+177
pokaż komentarz
@Sloneczko: "Dziękujemy za aktywację usługi Codzienna porcja Januszów biznesu (koszt SMS MT 25pln)" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+49
pokaż komentarz
@Sloneczko: Teraz to zajechałeś nostalgią.( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@Sloneczko: Skąd klikasz? Z klawiatury.
+3
pokaż komentarz
@Davidian: Masz fotkę?
+12
pokaż komentarz
@Sloneczko: " CzeŚć sKonT KliKaSh? :-)"
( ͡º ͜ʖ͡º)
+15
pokaż komentarz
@veldrinn: kiedyś jeszcze za czasów IRC była taka istota co się nazywała amanda99
pokaż spoiler
ile to lat ju z temu było, ech
+285
pokaż komentarz
Do sadu to ty ich mozesz podac. SMS pisal jakis jelop, ktory mysli ze sie wystraszysz jak uzyje slow typu wokanda, znieslawienie itp. Zadzwon do Rzecznika Praw Konsumenta opowiedz historie Twojego
nowego
laptoka, a rzecznik powie ci jakie sa na to paragrafy za towar niezgodny z umowa itp. Potem odpisz im. Co do laptopa to masz zadac a nie prosic, nie beda chcieli wspolpracowac idziesz do sadu i po sprawie. Nie w Twoim interesie jest pojscie im na reke.+81
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+110
pokaż komentarz
@VLAD_PALOWNIK: wszystko spoko, ale powinno być "sądu".
-44
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+48
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-28
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+12
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+19
pokaż komentarz
@Dziatt: w zasadzie to w tym jednym sesemesku wielki zarząd użył wszystkich prawniczych terminów, jakie były możliwe do wykorzystania. W zasadzie to wygląda na kolejną "profesjonalną" gównofirmę, która na jakiekolwiek słowa krytyki reaguje alergicznie. Tym bardziej, że w oryginalnym wpisie OP nie użył żadnych sformułowań, które podpadałyby pod zniesławienie, czy szkody materialny- nie było żadnych chujów, k##!$, oszustów, złodziei, wszystko było kulturalnie i poparte zdjęciami oraz adekwatnym opisem, tak więc... niech sobie szanowny CEO idzie do sądu na wokandę- pochodzi, pochodzi i mu się znudzi. A sąd będzie miał ubaw jak ten rzekomy sztab jego prawników, mecenasów i prokuratorów wstanie i rozpocznie swoją mowę tekstem "bo psze pana, gówniarz nos szkaluje po internetach".
Tu nie ma zbytniego pola do dyskusji- są rysy? Są. Są ślady otwarcia laptopa? Są. Klawiatura odstaje? Odstaje. Licencja jest nieważna? No jest. To są fakty, a nie fałszywe zarzuty, więc OP mógłby tych wesołków pozwać za sprzedaż towaru niezgodnego z opisem.
+11
pokaż komentarz
Ludzie boją się iść do sondu mimo , że są pokrzywdzeni.
@VLAD_PALOWNIK:
Siedzi dwóch sędziów w pokoju. Wpada adwokat i krzyczy do jednego: Pies pana żony pogryzł psa mojej żony!!! Psa trzeba było operować, żona ataku dostała, albo zapłaci mi pan 10 tysięcy, albo składam pozew.
Sędzia pomyślał chwilę, wyjął dziesięć tysięcy, zapłacił, adwokat wyszedł.
Na to drugi sędzia pyta: Ty, czemu zapłaciłeś? Nie masz ani żony, ani psa.
Na to pierwszy: Niby tak, ale sam wiesz - jak sprawa do sądu trafi, to różnie może być...
0
pokaż komentarz
@kaganiec_oswiaty: moze brali lekcje u czarodzieja pr-u #pdk (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+273
pokaż komentarz
Finał będzie miał miejsce w sądzie na wokandzie...
Napisz że finał to może być w jego ustach
+106
pokaż komentarz
@telpan:
GIF
źródło: reactiongifs.com (1.87MB)
+55
pokaż komentarz
@telpan:
GIF
źródło: i1.kwejk.pl (1.04MB)
+16
pokaż komentarz
@telpan:
GIF
źródło: x3.wykop.pl (4.7MB)
+3
pokaż komentarz
@telpan:
GIF
źródło: media.giphy.com (876KB)