Kultowa Syrena obchodzi 60. urodziny
Ponad pół miliona wyprodukowanych pojazdów, kilkanaście modeli wprowadzonych do produkcji seryjnej i kilka egzemplarzy prototypowych - 20 marca 1957 r. w warszawskiej Fabryce Samochodów Osobowych rozpoczęto produkcję legendarnej Syrenki.
donemesso z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
Komentarze (8)
najlepsze
Jakby to byl taki kultowy samochod to by jezdzili odrestaurowane egzemplarze. Ale nie jezdza, bo nikt za tym nie teskni.
Duzo wiecej osob z sentymentem
No ale wiadomo teraz kazdy hipster bedzie gadał ze ten samochód miał duszę . Jak każde inne gówno z PRLu notabene.
Oczywiście to cześć historii i miło ze ludzie staraja sie zachowywać jej ślady, ale nazywaniem kultowym auta tylko dlatego ze wyprodukowano je za PRL jest bez sensu. Przecież kultowe sa także 125p, 126p,
Samochód w który praktycznie wszytko dało się naprawić samemu na parkingu pod blokiem mając tylko kilka podstawowych narzędzi (inna sprawa, że naprawiać trzeba go było wyjątkowo często).
Samochód który może nie był szybki ale dało się nim pociągnąć spory ciężar - prawie jak traktor.
Gruba niemal pancerna blacha...
A
nie zapomnij dodać ze takie były wszystkie samochody w tamtym okresie. Po prostu to wynikało ze specyfiki używania samochodów w tamtym okresie.
Musiały jechać po wszystkim bo nie było dróg. Musiały być naprawialne pod domem bo sieć serwisowa była nikła. ect ect. Były prymitywne bo i produkcja była prymitywna.
Zalety o których piszesz to nic niezwykłego.
Problem w tym ze syrena miła także mnóstwo wad. Niedopracowany napęd na przednie koła