
mBank okradł mnie na 2,5 tys zł
Wykopowicze, dnia 23.02.2017 r. byłem w placówce mBanku w Gdyni złożyć dyspozycje zamknięcia konta bankowego, oraz wypowiedzenia linii kredytowej w rachunku firmowym na ok. 100 tys zł. Otrzymałem stosowne dokumenty do wypełnienia, z informacją że okres wypowiedzenia to 30 dni, więc za miesiąc...
+723
pokaż komentarz
No brawo @ZespolmBanku - pewnie zaproponujecie kontakt z oddziałem, co nie?
-1973
pokaż komentarz
@krisswoj,
możemy to wyjaśnić na podstawie reklamacji. Sposoby złożenia reklamacji znajdziesz na stronie:
https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ Przepraszamy za niedogodności.
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
+877
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: uważam że składałem ich odpowiednio dużo. Chyba macie wszystkie niezbędne z mojej strony dokumenty.
+679
pokaż komentarz
Zespó
@ZespolmBanku: Każdy złodziej złapany za rękę, przeprasza. Macie nr wniosku, to powinniście od razu sami to załatwić. A nie dalej po raz kolejny wymuszać na kliencie procedury, które nie podziałały wcześniej.
+148
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Podobno bank jest instytucją zaufania publicznego.
+1078
pokaż komentarz
@jabl: nie dziw się, @ZespolmBanku ma do dyspozycji tylko takie klawiatury... zatem nie mogli odpisać inaczej (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
źródło: s2.fbcdn.pl
+197
pokaż komentarz
@marianoitaliano niech kopiują pojedyncze literki!
+188
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Ja jeszcze dziś albo w poniedziałek przenoszę konto firmowe do innego banku. Mam dosyć ciągłych problemów technicznych, niekompetentnych pracowników, olewania klienta, odsyłania z infolinii do oddziału i z oddziału na infolinię, obietnic bez pokrycia. Teraz widzę że dotyczy to nie tylko mnie. Gratuluję - właśnie straciliście klienta (firma) z przychodem > 1MLN zł rocznie. Będę odradzał wszystkim wasz dziadowki parabank - zaczynając jak widać od teraz.
Pieprzcie się.
+172
pokaż komentarz
możemy to wyjaśnić na podstawie reklamacji.
@ZespolmBanku: O k@#$! Co za łaska dotknęła waszego klienta. Rozumiem, że możecie to załatwić jak ładnie poprosi, zaśpiewa i zatańczy?
-42
pokaż komentarz
@javaman na 100% to poczuja xD
Nie badz smieszny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+67
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: ta odpowiedź to jest chyba jakiś żart xD
+18
pokaż komentarz
@Sanremu: no faktycznie, pewnie interesują ich klienci tylko z Dubaju. Jeśli nawet tak jest to niedługo zostaną z kilkoma klientami. Myślę że jednak jest to wartość powyżej średniej w tej wielkości przedsiębiorstwach, a raczej korpo z ich usług nie korzystają.
+4
pokaż komentarz
@Sanremu: Najlepiej nie robić NIC!
-1
pokaż komentarz
@deziom: podobnie jak cały ten bank
+60
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: możecie to wyjaśnić na podstawie reklamacji? no jakoś nie możecie skoro kolega już kilka razy się z Wami kontaktował i złożył nawet reklamację i niestety dupa. Poza tym może wreszcie Wy wyciągniecie rękę, a nie każecie się z Wami kontaktować po raz enty? ŻENADA
-3
pokaż komentarz
@Rv0000
@javaman
Chodzi o to ze jedziecie po marketingowcu na wypoku a on ma to w dupie xD spinasz do niego rzyć jak wściekła kura. On ma w dupie Twoja sprawe, i.nie placa mu za rozwiazanie jej, to nie jego firma wiec go.nie strasz ze konto zamkniesz. Zrozum to xD
+38
pokaż komentarz
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
@ZespolmBanku: Może czas wymienić osoby odpowiedzialne za PR na wykopie, bo widzę, że obecni nadal się nic nie nauczyli.
+26
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: No jestescie k. niepoważni! "Niedogodności" XD
To jest obsługa klienta?! Kontakt przez wypok?!
Japrdl.... żenuła...
Nie wiem jak to k. Skomentować....
+4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: w dupe sobie wsadźcie swoją reklamację!!!
+4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: ale p?@!#!#enie....
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+36
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Po co wy tu macie profil ? Poważnie pytam.
-11
pokaż komentarz
@jabl: hola hola, @ZespoIMbanku ma w tym przypadku związane ręce poprzez procedury. Trochę zrozumienia, tam też pracują ludzie!!!
+12
pokaż komentarz
@bolubiebycjanuszem: nikt nie ma pretensji do konkretnego człowieka, któremu przełożony kazał wklejać ten durny tekst przy każdym znalezisku o mbanku. Po prostu ten przełożony (i spółka) to kretyni.
+359
pokaż komentarz
@marianoitaliano: Poprawiłem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
źródło: mbank.jpg
+42
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: hej Zespół, a mnie już odpowiedzieliście? Już dwa lat czekam! Może zwróciliście już skradzione 1000 zł, a ja nie zauważyłem? Krętacze!
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: powinniście się wstydzić.. załatwcie to jak najszybciej bo wykop wyda wyrok.. jak tak można?..
+29
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Mam u was stare konto na którym trzymam zaskórniaki o których żona nie wie na wypadek, gdybym chciał wyskoczyć na weekend do Tajlandii #pdk Właśnie wszedłem sprawdzić saldo i przez dwa lata od 7k nie urosło ani grosza. Odsetki to u was działają tylko w jedną stronę? Lol! Muszę zrobić #usunmbankkonto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: co za gunwo
+7
pokaż komentarz
@L3stko: Lepiej uwazaj z zostawianiem u nich otwartego konta.
Ja wyjezdzajac za granice zostawilem konto otwarte i teraz co miesiac rosnie mi na nim dlug - place oplate za darmowa karte ktorej nigdy mi nawet nie wyslali.
Oczywiscie probowalem problem rozwiazac, ale jako ze nie mieszkam na miejscu to za kazdym razem jakies problemy, a tu tego kodu nie ma, a to innego numeru nie ma, a bez tych wszystkich kodow i numerow ja to nie jestem ja.
0
pokaż komentarz
@piwniczak: Ja kartę dawno zlikwidowałem. To jest takie mega tajniackie konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@krisswoj: mam podobną sytuację w toku, tylko u mnie chodzi o jakieś grosze, ale się uparłem, że nie zapłacę. myślę, że powinieneś jednak złożyć formalną reklamację. rozmowa z konsultantem przez telefon albo w odzdziale to nie jest reklamacja. po pierwsze, bank jest zobowiązany odpowiedzieć w określonym terminie (i jeśli tego nie zrobi, to dobrze dla ciebie); po drugie, to powinno świadczyć na twoją korzyść, że wykorzystałeś wszystkie możliwości rozwiązania problemu polubownie i bez angażowania osób trzecich. jeśli odpowiedź nie będzie przychylna to zostaje uokik i potem sąd.
-3
pokaż komentarz
Ja kartę dawno zlikwidowałem
@L3stko: No ale myslisz, ze to cie w jakis sposob chroni? Ja nawet tej karty za ktora place nigdy nie mialem :)
-13
pokaż komentarz
@jabl: A co maja zaproponowac? Publiczne pranie brudow. Maja Was w dupie. I slusznie, czas juz chyba zamknac ten dziwny portal. Kupa durniow z przerosnietym ego, banki, sklepy, sprzedawcy z Allegro bed sie Wam debile tlumaczyc na jakims portaliku, ktory dziala bo sa na nim reklamy. Smiechu warte. Teraz idzcie na profile facebooka i tam spamujcie, tak jakby ktos Was sluchal, mentalnosc pastuchow, tfu.
-6
pokaż komentarz
@piwniczak: Nie umiesz ogarnac najprostszych spraw, to sie nie bierz za uslugi online, haha, NIGDY nie mialem problemow, bo jestem pewnym siebie, ale nie roszczeniowym czlowiekiem.
+7
pokaż komentarz
@krzysd: Mam tuzin innych uslug finansowych poczawszy od kart kredytowych, a skonczywszy na kredycie hipotecznym i w zadnym innym banku nigdy nie mialem problemow, wiec problem nie jest ze mna.
-1
pokaż komentarz
@krisswoj: Złożyłeś reklamację i masz numer? Pisanie/dzwonienie to nie to samo. Jeśli tak czekaj cierpliwie. Mi niestety też nie wywiązali się z rozwiązania w terminie, wzięli za to kasę i łaskawie po reklamacji oddali co trzeba.
+3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Przykład najbardziej c?$!%wego PR z jakim się spotkałem.
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Słyszeliście o czymś takim jak Customer Experience? Unika się przerzucanie klienta na inne kanały kontaktu, szczególnie jak macie wszelkie niezbędne informacje aby to tu załatwić. Poza tym świadczy to o tym że chcecie zamieść sprawę pod dywan. Należy jednak pochwalić się rozwiązaniem jakie uzyskaliście dla klienta. Ehhh Amatorzy
+18
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: @krisswoj: nie rozumiem tego serio, Facet opisał wszystko, pokazał screeny, rozmawiał przez czat, w placówce, na 100% jest jakiś ślad tego, podał numer wniosku a wy nadal prosicie o skąłdanie reklamacji? Czy naprawde tak trudno jest ruszyć zasrane dupsko i zrobić coś samemu? Widzicie, że zj$%!liście to ruszcie dupe i naprawcie problem, który sami stworzyliście. Nóz sie w kieszeni otwiera jak sie widzi taką amatorke.
-3
pokaż komentarz
Zespó
@ZespolmBanku: co to jest "zespó"?
-1
pokaż komentarz
@DzikiPiesDingo: I zrobiłeś coś z tym? Może prokurator, sąd, policja, prawnik?
+4
pokaż komentarz
@krisswoj: piszesz odnośnie reklamacji, że "uważam że składałem ich odpowiednio dużo. Chyba macie wszystkie niezbędne z mojej strony dokumenty."
Chyba właśnie reklamacji nie składałes - miałbyś zapewne nadany jakiś numer. Próbowałeś skontaktować się z bankiem i wyjasnić temat- zgoda, ale w tej sprawie jest już na to za późno.
Musisz złożyć reklamację pisemną, do której bank musi się ustosunkować. Musisz wykazać (co będzie raczej proste - bo masz wszystkie kwity), że to z winy banku i nieprzestrzegania przez bank terminów zostały Ci pobrane z konta pieniądze.
Banki działają w oparciu o swoje ustawy (prawo bankowe) i regulaminy. Im bliżej jest do urzędu niż do sposobu działania sprzedawcy pomidorów. I tak do nich trzeba podchodzić. Kontakty w oparciu o infolinie to takie ułatwienie - ale nie wszystko tak załatwisz.
0
pokaż komentarz
@Adrian77 beznadziejna sytuacja bo 'do wtedy' nie brałem potwierdzeń z bankomatów. Tak jak pisałem- jak udowodnisz ze coś się nie stało? RPK tez rozkłada ręce
-1
pokaż komentarz
@DzikiPiesDingo: Lepiej może będzie też samemu na telefon nagrywać wpłacanie lub wypłacanie pieniędzy z bankomatu. Tylko to jest bardzo uciążliwe.
0
pokaż komentarz
@marianoitaliano: > nie dziw się, @ZespolmBanku ma do dyspozycji tylko takie klawiatury... zatem nie mogli odpisać inaczej (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Mogą prosić o CV albo pytać gdzie jest VVC ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@Armo11: CO? Już dawno nie... Teraz instytucją zaufania publicznego jest blockchain i jego implementacja w postaci Bitcoina.
-1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: a ja się dzisiaj zastanawiałem dokąd przenieść swoje oszczędności z Inteligo (wpis niebawem, jeżeli czwarty raz uprą się, że prawo ich nie dotyczy) i z Aliora (tu akurat większych zastrzeżeń nie mam). W każdym razie wiem już, gdzie nie iść. Niezależnie od oprocentowania.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: @jabl: @krisswoj: wykop i tak wie swoje
GIF
źródło: 2.bp.blogspot.com (830KB)
-2
pokaż komentarz
@DzikiPiesDingo: odpuściłeś sobie 1000 zł? Szokujące jak dla mnie, nie darowałbym...
0
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: jestem ciekaw kiedy załatwicie sprawę mirka.
0
pokaż komentarz
Gratuluję - właśnie straciliście klienta (firma) z przychodem > 1MLN zł rocznie. Będę odradzał wszystkim wasz dziadowki parabank - zaczynając jak widać od teraz.
Pieprzcie się.
@javaman: Nie chcesz mi ufundować nowego monitora ( ͡º ͜ʖ͡º) ?
0
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Podobno bank jest instytucją zaufania publicznego.
@Armo11: LOL.
+1
pokaż komentarz
@heniek3: via iOS :D
-3
pokaż komentarz
@javaman: Polecamy ING. Zero problemów, spoko bank.
0
pokaż komentarz
@Sanremu
na 100% to poczuja xD
Nie badz smieszny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oj daj wykopkowi spokój. On się musi poczuć ważny. On chce żeby ktoś go przepraszał i błagał o Depozyt jego całych oszczędności w wysokości 150zl od cioci po świętach ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
0
pokaż komentarz
@LUXED_pl: zastanawialem sie nad nim. Masz doświadczenia z kredytem hipotecznym w tym banku?
0
pokaż komentarz
@javaman: prezent na komunie!!!
0
pokaż komentarz
@javaman: niet
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku @krisswoj : Jak nie brakuje żadnego dokumentu, to zaraz się znajdzie jakiś którego brakuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@piwniczak: Jaki problem zalogować się na konto, ustanowić telekod i zamknąć kartę i konto?
0
pokaż komentarz
@krisswoj:
Dwa dni temu złożyłam wypowiedzenie i dzwonili jeszcze do mnie potwierdzić czy rezygnuje z konta. Mija drugi dzień i nadal w złożonych wnioskach widnieje informacja "Twój wniosek został złożony" oraz "Stopień rozpatrzenia wniosku" mam 0%. U Ciebie też od razu nic się nie zmieniło w statusie wniosku?
+2
pokaż komentarz
@Sanremu: jakby każdy głosował portfelem jak robię ja, nie byłoby aż tyle gównianych filmów w kinach, a kiepskie banki, hotele i operatorzy GSM walczyli by o każdego klienta, nawet "szaraczka". A tak mają to głęboko w poważaniu.W mbanku zamknąłem rachunki parę lat temu, wcześniej ostrzegłem bank iż idzie w złą stronę, w każdym aspekcie (m.in. zmiana regulaminów i ustaleń co 2 tygodnie, litości! Zmiana interface'u banku z czytelnego na najgorszy jaki widziałem itd.). Jakby każdy niezadowolony tak robił, zamiast wylewać żale na wykopie i nic nie robić, mbank miałby przej@@!ne po całości. Ogólnie w mbanku miałem konto (właściwie to konta) kilkanaście lat. Jak mają w dupie takich klientów, to cóż - nie mam nic do dodania. Przy okazji zniechęcam kogo się da do mbanku w sieci i przy okazji rozmów.
@dobrze-zbudowany-grubas: nigdzie się nie opłaca trzymać specjalnie, nawet lokaty to kpina. Mam konto w t-mobile/alior - ale też to już nie jest to co było za czasów sync (zaczęli golić klientów). Mam też konto w smart - obecnie nest - jest tam masa niedopracowanych rzeczy w systemie. Miałem w BGZ nie było tragedii, szału też nie.
0
pokaż komentarz
@kolor1000: Kody jednorazowe ustawione na numer ktory nie istnieje, bez nich nic nie zrobie, ani nie zmienie adresu zeby przyslali mi zwykle kody.
+1
pokaż komentarz
@WuDwaKa: przecież za tym kontem ZespółmBanku kryje się koleś zarabiający te 2tys, który ma za zadanie odpisywać na płacz użytkowników. Myślisz że go obchodzi przyszłość firmy?
+1
pokaż komentarz
@krisswoj: Podaj nr reklamacji i odpowiedz na nią mbanku
+1
pokaż komentarz
@magucio: nr reklamacji nie ma, więc nie zlozyl jej
-2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Gówno możecie. W ch*ja ludzi robicie i tyle.
-1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: bardziej infantylnie się nie dało? nie, bo sprawa się rypła a coś trzeba napisać przy ponad dwóch tysiącach wykopów. hehe
0
pokaż komentarz
@BODY_FACTORY: ano, ja mam w Aliorze firmowe, w T-Mobile prywatne i w Inteligo prywatne. Do tego kantor Aliora. Miałem też prywatne w PKO BP ale już zrezygnowałem. Za chwilę wypieprzę Inteligo. Też żałuję czasów Synca, tam jeszcze było wszystko w miarę ok, po zmianie na T-Mobile... To się właśnie rozglądam, gdzie tu się przenieść.
Co do trzymania kasy - pewnie, że się mniej opłaca niż inwestowanie jakieś sensowne. Ale nie mam czasu o tym pomyśleć, zastanowić się, stąd lokaty i konta oszczędnościowe. Póki co musi wystarczyć, jak sobie zrobię tak z pół roku urlopu, to zacznę sobie myśleć. Ale konto jednak zmienić trzeba.
+1
pokaż komentarz
@Armo11: Bank jest od tego by dymać klientów. Zapewne znajdą jakiś zapis na stronie nr 154 umowy, który bedzie w/g banku swiadczyl, ze to oni maja racje. A jak nie maja racji to beda przeciagac jak tylko sie da. Jest instytucja, gdzie mozna skarge napisac na bank. Nawet online. Moze to cos pomoze? Ja kiedys pisalem, i bank znalazl zapis ns stronie nr 365 umowy, ze nie mam racji. Ale probowac trzeba. I starac sie dymac banki jak sie da.
+1
pokaż komentarz
@mimic: wy naprawdę wierzycie ze marketing ma jakikolwiek wpływ na to co się dzieje w banku :D ?
-1
pokaż komentarz
@Armo11: Masz to (stracone) jak w (m)Banku ;)
-1
pokaż komentarz
@Sanremu: poczują. Ja też od pewnego czasu rozważam odejście z mBanku. Ta sytuacja powoduje, że pomyślę bardziej. Też firma - też niemałe pieniążki.
Zresztą, swego czasu kiedy rezygnowałem z kredytu odnawialnego mBank też chciał mnie skosić na kaskę. Na szczęście w mojej umowie, był zapis który to uniemożliwił - oczywiście, gdybym tego nie wiedział - zapłaciłbym...
Ot, taka życzliwość w traktowaniu klienta.
0
pokaż komentarz
@piwniczak: mBank pobiera też opłatę za korzystanie z karty, nawet jeśli jest ona nieaktywowana. Naciąganie po prostu
0
pokaż komentarz
nie rozumiem tego serio, Facet opisał wszystko, pokazał screeny, rozmawiał przez czat, w placówce, na 100% jest jakiś ślad tego, podał numer wniosku a wy nadal prosicie o skąłdanie reklamacji? Czy naprawde tak trudno jest ruszyć zasrane dupsko i zrobić coś samemu? Widzicie, że zj??#liście to ruszcie dupe i naprawcie problem, który sami stworzyliście. Nóz sie w kieszeni otwiera jak sie widzi taką amatorke.
@monarchista: Spychologia, standard niestety. :/
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: incepcja - reklamacja do reklamacji
0
pokaż komentarz
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
@ZespolmBanku:
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
pokaż spoiler
Pozdrawiamy,
Zespó mBanku
0
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: To może oddacie pieniądze i 2500zł zadość uczynienia?
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Te 2,5k to korzyść dla banku
+163
pokaż komentarz
mGang
+211
pokaż komentarz
@denzelkowal: Gang Bank
+10
pokaż komentarz
@denzelkowal: Bang Bank
-27
pokaż komentarz
@Bonanzaa: Umcia Umcia.
+254
pokaż komentarz
no to lecimy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
GIF
źródło: share.gifyoutube.com (2.29MB)
+66
pokaż komentarz
@Koteu81: A już się bałem, że piątek bez afery.
+11
pokaż komentarz
@Seeker: u mnie już wjechały prażynki i piwo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@Koteu81: Jazdaaaaaaa! Jest Małysz jest Afera. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+222
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+12
pokaż komentarz
przepraszamy za niedogodności, idź pan w hoy, pozdrawiamy
@stefan-szusterman: mamy twój hajs i co nam zrobisz ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
+37
pokaż komentarz
A ja miałem wręcz przeciwną sytuację. Chciałem zamknąć kredyt odnawialny, który dałem sobie wcisnąć, a którego nigdy nie użyłem. Oczywiście przegapiłem termin. Pani na mLinii poinformowała mnie o tym, ale stwierdziła że niedawno zmieniły się jakieś zapisy w regulaminie i mogę po prostu nie wyrazić na nie zgody co będzie oznaczało zamknięcie kredytu. Skorzystałem z porady i mam spokój :)
+180
pokaż komentarz
@NiepoprawnyKomentator: Lepiej nie mówić jak pani miała na imię, bo jeszcze ją zaraz zwolnią za działanie na szkodę banku.
+2
pokaż komentarz
@Jowanka: no nie wiem. Mialam kilka spornych sytuacji i w każdej mbank poszedl mi na reke. Dwa razy oplate za kartę kredytową mi naliczyli, raz za kredyt odnawialny i wszystkie oplaty zostaly cofnięte. A pracownicy bardzo mili i pomocni.
-1
pokaż komentarz
@Jowanka: spoko - i tak nie pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°)