•  

    pokaż komentarz

    moj znajomy został oszukany kupując rzadkie płyty przez discogs.com przy uzyciu paypala - zgłosił oszustwo, uznali że ma racje ale i tak okazało sie że nie zwróca mu pieniedzy bo juz przelali je sprzedającemu i podali mu link do odpowiedniego paragrafu w ich ToS (oraz radzili isc na policje). jak widac paypal daje tylko iluzje bezpieczenstwa jednocześnie pobierając srogie prowizje.

  •  

    pokaż komentarz

    co do zachowan paypala dodam jeszcze ze nie spiesza sie z przelewami. wczoraj dostalem przelew z paypala do mbanku, mial trwac maxymalnie 3dni a trwal drugie tyle. 6dni.

    •  

      pokaż komentarz

      @Shinu: Zgodzę się. Ja dopiero co założylam paypala, raczkuje w tym temacie bo głownie kusi mnie atrakcyjnosc kupowania zza granicy po o wiele nizszych cenach coniektorych rzeczy. Wiec przelalam sobie na paypala "na probe" 20zl. Tydzien szlo. Troche to nie halo...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bebzi: Przelewałem pieniądze z konta w mBanku na PayPal i nie trwało to dłużej niż jeden dzień. PayPal podaje numery swoich kont w polskich bankach aby przelew był maksymalnie szybki. Transfer pieniędzy z PayPal do mBanku również nie trwał dłużej niż jeden dzień.

      Konto na PayPal założyłem głównie z ciekawości. Płatności przez internet mogę robić łatwo i szybko przy pomocy [reklama] eKARTY mBanku [/reklama].

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @amz:
      w druga strone to szybciutko leci:))

    •  

      pokaż komentarz

      @Bebzi: zdarza mi sie korzystac z uslug bukmechera zagranicznego, moge tam przelac kase praktycznie natychmiast, kwestia max minut, z polskiego banku. ale korzystaja z pomocy posrednika i wszystko bez prowizji. czyli można? można!

  •  

    pokaż komentarz

    Jeśli dobrze rozumiem historię autora posta to tu nie chodzi o blokowanie konta ogolnie tylko dlatego ze sa logowania z roznych IP, ale fakt, iz po zgloszeniu frauda, zamiast wyjasnic rzecz i uspokoic klienta wyciagnieto wnioski z finezją cepa i zablokowano bogu ducha winnej klientce paypala konto. i to nazywam d... do klienta.

    •  

      pokaż komentarz

      Jak widać z komentarzy powyżej, nie ma problemu z korzystaniem z konta z różnych IP.
      Tutaj pewnie ktoś się przestraszył, bo złożyło się parę "podejrzanych" spraw. Dzwoni jakaś kobieta, mówi o jakimś włamaniu, którego chyba ostatecznie nie było, nie może się jednoznacznie zidentyfikować, łączy się z różnych komputerów... Trochę na wyrost ją skasowali, szczególnie, że ma chyba jakąś dłuższą historię konta i nie było żadnych problemów.
      Ja bym się nie pierniczył, tylko założył nowe konto. Pewnie zgodnie z regulaminem nie można, ale nie sądzę, żeby to dokładnie mogli skontrolować :)

  •  

    pokaż komentarz

    Nie można generalizować w tym przypadku - korzystam z PayPala od mniej więcej roku, a ponieważ korzystam z niego w różnych miejscach (w pracy/w domu na zmiennym IP) bez najmniejszych problemów, nie jest to przyczyną kłopotów.

    •  

      pokaż komentarz

      @loginniepoprawny: ja bym dalej drążył sprawę w paypalu i się nie poddawał. Fakt faktem, że mnóstwo przestępców używa western union czy paypala do przelewów miedzynarodowych, i mogli przesadzić z tym blokowaniem, tylko jednego nie rozumiem: przeprowadziłam szybkie śledztwo, nie uzyskałam żadnej wiedzy w temacie nowej karty, zatem, podejrzewając “nieautoryzowany dostęp do konta” – zmieniłam hasło i poszłam spać - czyli co, była karta dodana do konta czy nie? Jak nie to może był jakiś spam, a koleżanka wpisała sobie adres paypala ręcznie zamiast klikać na link do podrobionej strony próbującej wymusić dane... ?? za bardzo to ogólne, żeby coś wywnioskować, ja przez 5 lat wchodząc praktycznie ZAWSZE z różnych IP nie miałem nigdy kłopotu.

    •  

      pokaż komentarz

      maja swoj regulamin, ten pan sie zgodzil z nim, wiec moga robic co chca, jesli wymienili to w regulaminie, wola dmuchac na zimne i nie zawracac sobie glowy, ja te polityke dobrze rozumiem, ale jakaz ona jest wk#$$iajaca!

    •  

      pokaż komentarz

      @login_niepoprawny: a mi zablokowali konto, bo logowałem się z zagranicy. Nie mam moich rachunków - więc konto się kisi i nic nie można zrobić... Pięknie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Pekezu: No cóż, opisałem tylko swoje doświadczenia, z zagranicy z PayPala nie korzystałem dotąd, więc trudno mi się wypowiadać.
      A tak swoją drogą to za co te minusy do cholery, za opisanie faktycznego stanu rzeczy?

  •  

    pokaż komentarz

    Od dawien dawna wiadomo, iż PayPal olewa swoich interesantów. Obsługują oni miliony (jak nie miliardy) transakcji na całym świecie.. więc można się tego spodziewać, iż jednostki będą eliminowane.

    Tak jest niemal wszędzie. Pojedynczy człowiek niewiele może zdziałać. Najczęściej, problem się właśnie eliminuje.