•  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez autora

  •  

    pokaż komentarz

    zastanawiam się po co to komu (jeśli są jakieś korzyści proszę mnie oświecić).
    Jeśli chodzi o płacenie w kraju to nie kapuję tej idei - kasa przy przelewach elektronicznych trafia normalnym przelewem zazwyczaj tego samego dnia jeśli się zrobi to wcześnie .
    - jeśli ma się konto w tym samym banku to natychmiast - jeśli ma się konto w kilku bankach + fakt to że firmy sprzedające w sieci też mają kilka kont to szansa na to że tak się stanie wzrasta znacząco.
    Płacąc zwyczajnym przelewem towar zamówiony kurierem towar dostawalem dnia następnego po wpłacie jeśli zrobiłem ją przed południem.

    •  

      pokaż komentarz

      @ultra: a słyszałeś kiedyś o przelewach zagranicznych i o tym jak trudno określić opłatę za taką transakcję w tradycyjnym banku? tutaj z góry wszystko wiadomo, a i szybkość dobra, poza tym kilka kont to dla zdecydowanej większości ludzi poroniony pomysł. jedynie mnożą problemy i opłaty.

  •  

    pokaż komentarz

    blad autora polega na tym ze rozmowy i konto prowadzi z polskim teamem paypal. Tak maja klienta w nosie. Ale niech sie wysili i zacznie pisac i dzwonic do centrali zmieni sie jego zdanie na ten temat. Milem kilka przygod na paypal i faktycznie polski zespol mial mnie w nosie. Jednak gdy przestawilem sie na paypal.com korespondencje i dokumenty oraz opisy sytuacji wyslalem do cetrali sprawy w 3 dni wszystkie zalatfione pozytywnie. Nie dosc ze bez zadnej dyskusji to na dodatek zbyt gorliwie bym powiedzial w stosunku do chinskich kontrahentow . Nie bylo dyskusji po prostu zwrot kasy i koniec. Nigdy nic nie bylo o IP logowaniach i takich rzeczach. Nie bylo utrudnien czegokolwiek. Nie wiem moze polski zespol wychodzi z zalozenia ze rodacy to oszusci i kombinatorzy a im sie trafila praca za biurkiem i pracuja w budrzetowce wiec mamy ich w nosie. :D Bo faktycznie takie podejscie soba reprezentuja. Taka mentalnosc chyba. Powaznie paypal swietna sprawa ale nie w polskim wydaniu :( Chlopaki mysla inaczej niz powinni i tak tez sie zachowuja. Moze boja sie potem tlumaczyc ze swoich decyzji.

  •  

    pokaż komentarz

    PayPal dobrze postąpił. Może nie najlepiej ale napewno osoba nie ucierpiała finansowo. PayPal wywąchał coś i zareagował. Ciesz się, że karta nie soatała zaaktywowana.
    Autor robi z igły widły i się ośmieszył a nie PayPal. Robi afere, że zlikwidowali konto. Zrób afere ka ci kasa zginie...
    Używam PayPal USA od 5 lat z eBay i jestem BARDZO powtarzam BARDZO zadowolony. Jak miałem problem to PayPal odrazu zatrzymywał kase i oddawał. Naprawde centrala USA odwala kawał dobrej roboty. Ale jak pisałem to USA. Polska ... przecież wszyscy wiemy "dziki kraj z nad Wisły".

  •  

    pokaż komentarz

    Mnie tez prosili o weryfikacje, jak srodki na koncie przekroczyly 3700USD, dodajac ze chodzi o pranie brudnych pieniedzy...