Drogi Wykopowiczu
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
+1253
pokaż komentarz
Głupota Multikina poraża. Właściwa odpowiedz powinna brzmieć krótko: pomyłka pracownika, przepraszamy, załączany kupony na.... jeszcze raz przepraszamy kłaniamy się nisko i zapraszamy
-457
pokaż komentarz
@jozwa-maryn, włączymy panu te napisy raz jeszcze - nie, bo o czym bym pisał na wypoku?
-343
pokaż komentarz
@jozwa-maryn: A po co się mają płaszczyć? Internetowe gównoburze są przereklamowane i w przypadku firm powyżej pewnej skali nie przekładaja się na wyniki finansowe. W tym zakresie trzeba brać przykład z Orange. Kiedyś wybuchł wielki skandal bo cośtam (zapomniałem już nawet co), znalezisko z płomieniem wylądowało na głównej, wszyscy zarzekali się, że już jutro wypowiadają umowy... Natomiast Orange ich olało, krytyczne posty na FB na bieżąco kasowało, żadnej odpowiedzi nie dało. Po dwóch dniach nikt już nie pamiętał o sprawie. Pokrzyczeli, pojęczeli i po rewolucji.
+412
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: Sieci komórkowej nie zmienisz od tak ale jak zakodujesz że kino czy restauracja jest ciulata to pójdziesz gdzie indziej.
+235
pokaż komentarz
od tak
@sicknature: Ot, tak. (Ot tak.)
-61
pokaż komentarz
@sicknature: @zortabla_rt: poszedłbym tam i domagał się ponownego obejrzenia napisów końcowych i sceny na końcu. Ciekawe co by zrobili. No i oczywiście poza czasem wyświetlania filmu, jednocześnie nagrywając co najmniej dźwięk z tego spotkania :)
-55
pokaż komentarz
@sicknature: oczywiście, pójdę do innego kina które jest dalej bo na drugim końcu Polski komuś wyłączyli głos podczas napisów xD
+17
pokaż komentarz
@zdunek89: to by popatrzeli na mnie jak ja patrzę na to pismo XD
+42
pokaż komentarz
@sicknature
Racja, ale sieć komórkowa możesz zmienić po wygaśnięciu umowy. Ja tak zrobiłem z EE (tmobile) w UK - sparzylem się i od 8 lat nie korzystam. Może dla nich mała strata, ale jednak strata. O dobry PR trzeba zawsze dbać. Pani, która odpowiedziała na reklamację ewidentnie popełniła PR-owy strzał w stopę.
-41
pokaż komentarz
@Daleki_Jones wiesz co nie jest przereklamowane?
pokaż spoiler
Usunięcie konta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Serdecznie zapraszam
+7
pokaż komentarz
@jozwa-maryn: No ale napisali praktycznie wszystko to o czym mówisz.
Jest o błędzie pracownika. O tym, że była to jednorazowa sytuacja. Również przepraszają. Brak jedynie dodatkowych kuponów...
Przyznaję, że mało zgrabnie napisana odpowiedź.
Mogli pominąć ten fragment o "ubolewaniu". Dołożyć coś o karygodności takiego zdarzenia i zapewnienie o braku możliwości powtórzenia się tej sytuacji.
Jednak zdecydowanie nie widzę tutaj porażającej głupoty Multikina jak piszesz.
+129
pokaż komentarz
@sicknature:
wygląda na to, że kierowniczka przedstawiła swoją, nieprawdziwą wersje wydarzeń, która znalazła się w odpowiedzi multikina. Teraz powinieneś w odpowiedzi, odnieść się do nieprawdziwych stwierdzeń i przedstawić stan faktyczny, a na zakończenie - zażądać całej opłaty za bilety.
+21
pokaż komentarz
A po co się mają płaszczyć?
@Daleki_Jones: ale dlaczego płaszczyć? No chyba, No chyba, że tobie przepraszam wystarczy jako odpowiedź na reklamację wykonania niepełnej usługi.
Po dwóch dniach nikt już nie pamiętał o sprawie. Pokrzyczeli, pojęczeli i po rewolucji.
@Daleki_Jones: Są jeszcze tacy co nie krzyczą tylko jak przychodzi czas zmiany operatora to taki Orange omijają szerokim łukiem. Nikt też nie będzie płacił kar za zrywanie umów, wystarczy ich nie przedłużać.
Kiedyś w CinemaCIty w połowie seansu zepsuł się projektor. Przyszła kierowniczka i zaczęła nas przepraszać, co pewnie by ciebie usatysfakcjonowało (no chyba, że byś to odebrał jako płaszczenie się), ale reszta poczekała 3 minuty na darmowe karnety... bo wiesz kupiliśmy usługę która nie została należycie wykonania.
+16
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: 100% racji. Sieć ma to w dupie, większą stratą jest wysłanie komuś tych 4 wejściówek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+46
pokaż komentarz
@Nikron: Ciekawe dlaczego nie zdarza się wyłączanie dźwięku w czasie reklam?(。◕‿‿◕。)(。◕‿‿◕。)(。◕‿‿◕。)(。◕‿‿◕。) Multikino rulez...
+8
pokaż komentarz
dzi nie dało. Po dwóch dniach nikt już nie pamiętał o sprawie. Pokrzyczeli, pojęczeli i po rewolucji.
@Daleki_Jones: Tak? A sprawa "Sądołowa"? Jak widzę wędliny Sokołowa to ZAWSZE widzę w wyobraźni tego śmiesznego typka który wykrzykuje "...ile tam jest chemii...!"
To działa. Niech tylko 1% klientów zrezygnuje to i tak przełoży się na straty finansowe. :)
+2
pokaż komentarz
@jozwa-maryn to ty nie wiesz ze w tym kraju mentalność nie pozwala do przyznania się do błędu?
Znikoma cześć firm by tak zrobiła a to tylko dlatego że mają odpowiednie osoby odpowiedzialne za public relations, tam gdzie sa znajomi krolika albo absolwenci szlachta nie pracuje na stanowiskach nie możesz oczekiwać wiele
+4
pokaż komentarz
@jozwa-maryn: widac kończyli tę samą szkole co spece od mbank... jedni zapomnieli ze istnieją jeszcze inne banki, a drudzy myśla ze sa jedynym McKinem... żenada.
-17
pokaż komentarz
Sieci komórkowej nie zmienisz od tak ale jak zakodujesz że kino czy restauracja jest ciulata to pójdziesz gdzie indziej.
@sicknature: no tak, zmienię kino bo nie pozwalają mi oglądać napisów końcowych :)
Doprawdy fascynujące.
+1
pokaż komentarz
@Daleki_Jones a ja ledwie pamiętam że było takie znalezisk, ale jednak pamiętam i zawsze jak ktoś mi mówi o Orange to kojarzę że na wykopie była afera i w komentarzach dużo osób narzekało i lepiej omijać tę sieć z daleka.
+43
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: Widzisz, mi się wydaje że chodzi tu raczej o trochę szacunku dla drugiego człowieka. Coś czego w Polsce po prostu nie ma. Klient to zawsze klient. Może być nawet troche poj!@?ny. Jak lubi oglądać napisy to nie rozumiem w czym problem. Niech sobie ogląda. Ale nie - sprzątacze wiedzą lepiej. Poza tym, jak szybciej posprzątają to szybciej pójdą do domu. Więc olać palanta który chce oglądać napisy.
Ale z drugiej strony nie pomyślą że to właśnie dzięki takim palantom mają pracę. A firmie tak dużej jak Multikino nie ubyło by gdyby dali jako rekompensatę bilet na ponowny seans. Bo ten klient będzie się cieszył. Nie będzie pisał źle o kinie na Wykopie. Pójdzie jeszcze raz do kina. Kupi drogi popkorn i kolę. I rachunek tak czy inaczej wyjdzie na plus. A tak - jest gównoburza.
+1
pokaż komentarz
@bodzi_dzwunik bo orendż to gówno i zło
+1
pokaż komentarz
@andry007 może brała lekcje u czarodzieja pr-u Jakuba #pdk
-2
pokaż komentarz
@jozwa-maryn
Jakie kupony oni tu biznes robią .
+6
pokaż komentarz
Internetowe gównoburze są przereklamowane i w przypadku firm powyżej pewnej skali nie przekładaja się na wyniki finansowe
@Daleki_Jones:
A przeprosiny i podarowanie darmowego biletu jeszcze mniej przekładają się na wyniki finansowe.
0
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: I jestem teraz klientem play i nie mam powodu robić cokolwiek żeby wrócić :D
+5
pokaż komentarz
@publiczny2010 pamiętaj,zmiany wprowadza się małymi kroczkami,teraz brak napisów,potem reklamy w trakcie filmu,na koniec brak filmu(same reklamy)
+47
pokaż komentarz
@sicknature: "W dniu wczorajszem zamówiłeś pan w Naszej Restauracji roladę z kapustą i kluskami. Ubolewam nad jednorazowem błędem Pracownika - dostałeś pan danie bez sosu. W ramach zadowalania klienta możesz pan dziś do nas przyjść i se ten sos zeżreć."
+13
pokaż komentarz
No ale napisali praktycznie wszystko to o czym mówisz.
Jest o błędzie pracownika.
@Nikron: Ale którego pracownika? Tego który wyłączył dźwięk? Tego który zapalił światła? Czy tych pracowników, którzy weszli na salę i zaczęli ją sprzątać? Czy może kierownika, który tym wszystkim pracownikom nakazał zrobić to co zrobili? Czy może błąd pracownika wyższego szczebla, który nakazuje takie praktyki w podległych mu kinach?
Multikino "idzie w zaparte". Klasyczny przykład takiego zjawiska.
+6
pokaż komentarz
Kurde takiej akcji to jeszcze nie miałem, ale z multi kina i tak już zrezygnowałem na rzecz helios, które w Poznaniu jest o wiele tańsze. Dwa bilety w multi plus zestaw popcorn i jakieś nachos to już 100 zł nie starcza. W helios to samo mam za niecałe 80 zł. Prawie 1/3 taniej wychodzi, a sale mniejsze, bardziej kameralne i jakoś tak lepiej niż w multi :)
+1
pokaż komentarz
@jozwa-maryn: dokladnie. Kto tam za marketing odpowiada ? Totalna amatorszczyzna. Oddali by (slusznie) 80zl i wyszli by na tym bardzo dobrze. Teraz maja gownoburze i straca wizerunkowo na wlasne zyczenie.
+1
pokaż komentarz
@sicknature: Ja kiedyś miałem akcję w Multikinie, że poprosiłem bilet na Avengersów, a gość na kasie wydrukował na jakąś g...... komedyjkę dla gimnazjalistów. Zorientowaliśmy się dopiero po bloku reklamowym jak film się rozpoczął, ale w naszym przypadku nie było problemów z wymianą biletów.
0
pokaż komentarz
@andry007: 8 lat temu nie było jeszcze EE. Mogłeś być albo w T-Mobile albo w Orange.
+1
pokaż komentarz
@Balisto: Ale to jest myślenie życzeniowe. Niech sprzątacz w kinie zna podstawy ekonomii i zachowuje się zgodnie z nimi, niech szanuje każdego klienta bo to z jego wydatków przychodzi pensja sprzątacza.
Super to wszystko wygląda. Niestety w realnym świecie sprzątacz, kasjer, kierownik zmiany czy inny dyrektor w wielkiej sieciówce mają swoich klientów w dupie. Bo to nie żadni ich klienci.
Możemy sobie gdybać jak to "powinno być" ale po co się odrywać od rzeczywistości?
0
pokaż komentarz
@Mr_RIP Punkt dla Ciebie mirku za czujność. Byłem w tmobile. Potem zmienili na ee.
+2
pokaż komentarz
@jozwa-maryn multikino...?. NIE dziekuje!
-3
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: straty wizerunkowe się liczy
-1
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: torrenty, superchillin.com, shitflix... alternatyw jest wiele...
-1
pokaż komentarz
@jozwa-maryn: kłaniamy się nisko po samo p#%?%isko
0
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: Pokrzyczeli, pojęczeli, oni to olali a teraz rok w rok notują straty klientów. Jedynie plus i play zyskują na takim zachowaniu Orange bo to oni według statystyk zyskują klientów podczas gdy Orange ich traci. Nie ma na tyle dużych firm by mogły sobie pozwolić na olewanie klienta.
0
pokaż komentarz
@v3go: biorąc pod uwage, że masz na rozkładzie napisany tytuł filmu, na bilecie, przy wejściu do sali kinowej, to wystarczylo być odrobinie bardziej trzeźwym:p
+1
pokaż komentarz
@snup-siup: Dokładnie! Ja do dziś nie kupuję żadnych produktów z Sokołowa.
I to tylko i wyłącznie ze względu na tego "śmiesznego typka".
Dla firm wojujących w ten sposób mam zero litości.
0
pokaż komentarz
@snup-siup: Tylko jak dobrze pamiętam, to Sokołów miał wtedy rację, ale właśnie tak to działa: nieważne, że masz rację - ważne, że jakiś dupek zrobi gównoburzę a ludzie i tak potem nie sprawdzą, że nie miał racji.
-1
pokaż komentarz
@Daleki_Jones: nie doceniasz mocy internetowej gownoburzy. widzisz, ja na przyklad od paru lat nie kupuje niczego z sokolowa...
0
pokaż komentarz
Skan wydruku? Umieram...
-1
pokaż komentarz
@sicknature: tyle, że tu ciulem był widz, a nie kino. w głowie się nie mieści jak można tak rozdmuchać gówno aferę
+368
pokaż komentarz
Nigdy nie zostałem poinformowany w Multikinie o scenie po napisach w jakimś filmie xD
+207
pokaż komentarz
@Marcines: w innych kinach np. Helios czy Cinema 3D jak po napisach jest jakaś scena to cały czas puszczają film bez zmian, jak są tylko napisy, to zapalają częściowo światło na sali, ale jest ono słabsze, niż przed seansem, tak że można spokojnie obejrzeć napisy, wiedząc czy w ich trakcie lub po nich będzie coś jeszcze. Także to wszystko zależy od stosowania odpowiednich standardów.
-58
pokaż komentarz
Nigdy nie zostałem poinformowany w Multikinie o scenie po napisach w jakimś filmie xD
@Marcines:
Przeciez to TWOJ wybor, ze wyszedles wczesniej :P
0
pokaż komentarz
@bartoszczr: w multikinie jest tak samo zazwyczaj
0
pokaż komentarz
@bartoszczr: hm, co do Cinema w którym się stołuję zwykle to z tym światłem rzeczywiście masz rację. Ale nauczyłem się też po prostu pytać obsługi która wchodzi razem z napisami na salę o dodatkowe sceny :P
+3
pokaż komentarz
@Marcines: w anglii jest ciemno przez napisy az do ostatniej sceny, poswietlaja tylko podloge i odslaniaja drzwi zeby ci co chca wyjsc sie nie pozabijali o rozj@!#ny po calej sali popkorn i kubki po coli...
+3
pokaż komentarz
@Marcines: Czasem po zakończeniu filmu pojawia się na dole napis "To jeszcze nie koniec" albo "Scena po napisach". Na pewno taką praktykę stosują Nowe Horyzonty we Wrocławiu, ale raz zdarzyło mi się coś takiego w Poznaniu w jednym z Multikin. Nie wiem jednak, czy to działa w całej Polsce...
0
pokaż komentarz
@pauleene: Nigdy tego nie widziałem, przynajmniej w Katowicach ;)
0
pokaż komentarz
@Marcines: W Poznaniu to było dość dawno, chyba na pierwszej części Avengersów czy czegoś podobnego, jak jeszcze nie było takie oczywiste, że ta scena po napisach w ekranizacjach komiksów się pojawia. Potem faktycznie już więcej się z tym nie spotkałam (ale było jak pisał wyżej bartoszczr - przygaszone światła, jeśli ktoś chce wyjść, ale nadal gra muzyka i można siedzieć i czekać).
Natomiast w NH we Wrocławiu to dość standardowa rzecz, wiele razy się z tym spotkałam. Ostatnio po ostatnim dialogu w "Stażnikach Galaktyki 2" wyświetlili napis capsem w stylu "Scena po napisach" i włączyli przygaszone światło. Tam to w ogóle było chyba kilka takich mini-scenek na napisach :)
+1
pokaż komentarz
@bart-bednarek: Jeżdżą też po złej stronie drogi, nie można udzielać pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach i jest też więcej gwałtów i pobić...
@Marcines: A byłeś na filmie z takimi scenami?
0
pokaż komentarz
@degename: Pewnie, że byłem. Głównie do kina chodzę na filmy marvela/dc ;)
0
pokaż komentarz
@Marcines: Zdziwiony jestem że Multikino nie powiadomiło widzów o dodatkowych scenach... ja nigdy nie miałem z tym problemu... Nawet na Shreku (nie pamiętam która część) gdzie scen nie było ale po wszystkich napisach było wypowiedziane jedno śmieszne zdanie...
+329
pokaż komentarz
Przyznają się do błędu ale w odpowiedzi nie ma ani jednego słowa na temat co zamierzają z tym dalej zrobić.
Przecież wyraźnie dali ci do zrozumienia, że nie mają twojego płaszcza :)
+98
pokaż komentarz
@Vitt_Stwosz: Uparł się cham i mu daj( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
@Vitt_Stwosz: Klasyczny błąd. Powinni "wziąć odpowiedzialność za zaistniałą sytuację", ale nigdy się do błędu nie przyznawać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+330
pokaż komentarz
czyli jak napisać na całej stronie: odczep się pan xd
+20
pokaż komentarz
@fortheworld: no w sumię coś w stylu Proszę Pana proszę wyp??%@%$ać
+293
pokaż komentarz
jak czytam te komentarze "hurr durr gownoburza, bez sensu" to zaczynam rozumieć czemu w tym kraju jest taka beznadzieja i olewactwo.
Facet zapłacił za bilet, chciał obejrzeć film od początku do końca a mu to uniemożliwili.
Ma prawo mieć o to pretensje a Multikino powinno mu przynajmniej dać jakoś kupon.
U nas w kraju jest niestety ciche przyzwolenie na c%$@$ze "dobra nie mów nic bo bedzie problem" ," dobra nie zgłaszaj" albo "jak się nie podoba to spierdalaj"
Przyzwyczajamy sie do niskich standardów obsługi :/
-203
pokaż komentarz
@paramedic44: ciesz się że masz takie a nie inne. Popatrz na gównoburze klienta skoro obruszył się o napisy choć była 1 w nocy. Cywilizowany człowiek z szacunku do drugiej osoby nie łazi po nocach po kinach. stąd również ta burza jak mowa o zamknięciu sklepów w niedziele. to zaraz krzyki bo kiedy on zakupy zrobi ale może i ten pracownik też chciał by odpocząć i spędzić trochę czasu z rodziną? nigdy nie myślałeś postawić się po drugiej stronie? tatuś wszystko dał i dlatego masz w d... poważanie innych? czy poprostu chamem stałeś się od tak sobie? standard obsługi to jedno ale druga sprawa to zachowanie się w śród ludzi. ktoś kto w środku nocy zamiast spać albo kulturalnie napić się piwka z kolegami w domu łazi po kinach i szuka zaczepki to kompletny idiotyzm. Obruszył się wielki pan bo "napisy powinny być z muzyko!" mógł siedzieć i czytać bo z jego jak i kina relacji wynika że nie przerwano wyświetlania napisów ani nikt go nie wygonił, choć tytuł znaleziska mówi wyraźnie że gość usłyszał "spadaj pan, zamykamy".
+172
pokaż komentarz
@tommo21
Cywilizowany człowiek z szacunku do drugiej osoby nie łazi po nocach po kinach.
ktoś kto w środku nocy zamiast spać albo kulturalnie napić się piwka z kolegami w domu łazi po kinach i szuka zaczepki to kompletny idiotyzm
xD kek
idź spać emerycie
+108
pokaż komentarz
@tommo21: haha co ty pleciesz to ja nie wiem. Ma nie chodzić do kina w nocy z szacunku do pracowników kina? To serio czy żart? Może na nocne maratony też nie chodzić? A do pubu mogę pójść czy z szacunku do barmana może powinienem w domu zostać? Puknij się człowieku w łeb zanim coś napiszesz...
+91
pokaż komentarz
@tommo21: twoja odpowiedz nalezaloby oprawic w ramke i wywiesic w miejscu publicznym jako doskonaly przyklad sp@#@#?%enia umyslowego.
Kino było otwarte, pobierało opłaty za seans więc jasnym jest, że ich zasranym obowiązkiem jest wywiązać się z usługi.
-99
pokaż komentarz
@paramedic44: Sebek, nie podskakuj (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+44
pokaż komentarz
@tommo21: Ale wiesz, że jakby ludzie nie chodzili po nocy do kina to pracownicy pracujący po nocy w kinie nie dostali by pracy?
+10
pokaż komentarz
@tommo21
Jestem ciekaw czy jak czekasz na lekarza, który sie spóźnia to też tak myślisz "nie no trzeba patrzeć na drugą osobę bla bla nla " czy raczej jest "j!$?ny konował MA OBOWIĄZEK, JA NA NIEGO PŁACĘ" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-66
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-85
pokaż komentarz
@paramedic44: porównujesz kino do lekarza? brawo. idź kroić cebulę dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@krzy89: a gdyby twoja matka miała więcej czasu na wychowanie ciebie zamiast harowania dzień i noc miała by dobrze wychowane dziecko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+29
pokaż komentarz
@tommo21: widzę wykopowy troll się obudził ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+39
pokaż komentarz
Cywilizowany człowiek z szacunku do drugiej osoby nie łazi po nocach po kinach
@tommo21: jaaaki debil patrzcie xDDD
-65
pokaż komentarz
@siema87: Pokroiłeś już cebule? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+27
pokaż komentarz
@tommo21: tak się zastanawiam, czy ty jesteś taki durny rzeczywiście ? Czy to tylko taka poza ? Bo wiesz, czepianie się o jakieś tan zasrane napisy to może nie jest coś, co akurat ja bym zrobił. Ale ja mam już prawie 50 lat. I pewnie by mi się nie chciało zwyczajnie. Ale rozumiem, że komuś może się chcieć. Słusznie ktoś napisał, że u nas normą jest "odpuszczanie" wszechobecnego gównopoziomu. A to komuś wyłączyli dźwięk, a to jaśnie pan ze sklepu narzeka, że musi jeszcze pracować o 17:50, bo o 18.00 kończy. I ktoś kto płaci za coś, ma zasrane prawo z tego korzystać do bólu. A jak komuś to przeszkadza doradzam zmianę pracy (która to jest zazwyczaj przekleństwem większości Polaków, którzy tylko czekają żeby dożyć piąteczku).
Twoje niby to protekcjonalne uwagi o cebuli to właściwie dotyczą bardziej ciebie samego. Nie pouczaj przyjacielu tutaj wszystkich, jakby mieli 12 lat, bo jak widzisz - niekoniecznie twoje wyobrażenia o świecie są prawdziwe. Jak jeszcze trochę pożyjesz, to może zaczniesz to zauważać.
+12
pokaż komentarz
@tommo21: Ja pierdziele ale bzdury wygadujesz. Film się kończył o 1 bo kino go wyemitowało w takich godzinach. Ludzi tam pracujących nikt z karabinem przy głowie nie trzyma.
Mnie wk##!ia niemiłosiernie jak mi zaczynają sprzątać na napisach. Najpierw pół godziny reklam a potem problem bo chce 5 min napisów dooglądać.
Tu nie ma żadnego usprawnienia. Zj?$!li a teraz nie chcą nawet dać talent na popcorn. Sprawa dla UOKiK.
+8
pokaż komentarz
@tommo21: kolego, niestety ale moi przedmowcy maja racje. Op zaplacil za usluge i ma zostac ona wykonana. Placac takie pieniadze jak w polsce to ludzie na zachodzie na ulice by wyszli. Karnet na nielimitowany dostep do kina w cineworld kosztuje okolo 17f miech. Wracajac do tematu, kino sie nie popisalo, a kolega cos wspominal o zachodzie. Na zachodzie to Cie jeszcze po jajkach posmyraja, bo klient jest najwazniejszy. Pozdrawiam
+11
pokaż komentarz
Cywilizowany człowiek z szacunku do drugiej osoby nie łazi po nocach po kinach. stąd również ta burza jak mowa o zamknięciu sklepów w niedziele.
@tommo21: Człowiek z "szacunku" do innych nie korzysta z usługi którą się mu oferuje. Genialna logika. Jak wykonawca usługi uważa że o tej porze jest to nie ludzkie to uwaga, wystarczy nie planować seansów o tak późnej porze z szacunku do swoich pracowników. Dlaczego to klient ma być obarczony moralną odpowiedzialnością zrobienia dobrze pracownikom kina żeby mogli iść wcześniej do domu, a nie ich pracodawca ustalający harmonogram.
+1
pokaż komentarz
choć była 1 w nocy.
@tommo21: xddddddddddd
A oni tam mają pracowników przymusowych z łapanki, trzymanych pod kluczem?
+1
pokaż komentarz
@tommo21: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pokaż spoiler
Ileż to łatwiejsze, jak sami się ujawniają ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: ss.jpg