Chyba trochę brakuje tam lusterka - krzaki przy samej drodze i to gęste.
Ale też pokazuje, jak warto w takich warunkach naprawdę nawet nie wykorzystywać pełnej dopuszczalnej prędkości - droga hamowania jest potwornie długa na mokrym (szczególnie przy szerokich oponach)!
@szukaj: Ponieważ więcej wody jest do oprowadzenia, a często opony w takich pojazdach raczej projektuje się pod kątem zwiększenia przyczepności na suchym - wówczas właśnie bardzo spada przyczepność na wodzie.
@Dzyszla: Trochę mylisz pojęcia, węższa opona jest lepsza na mokrym jeżeli chodzi o stabilność podczas jazdy, szersza jest lepsza właśnie przy hamowaniu. Mając takie same opony różniące się tylko szerokością, to szeroka lepiej hamuje
> Hamowanie
Szersze opony okazały się znacznie lepsze od węższych, zwłaszcza w próbach hamowania i to zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. W przypadku opon 225/40R18Y droga hamowania ze 100 km/h do 0 km/h wynosiła tylko
@Brajanusz_hejterowy: #!$%@? debilu !? Takiego mustanga żal skasować! Już lepiej żeby się księdza plebania spaliła, za takiego kuca bordo bym oddał! ( ͡°͜ʖ͡°) Z tąd rozumiem rozgoryczenie pana który nagrywał przebieg wydarzeń.
Komentarze (14)
najlepsze
Ale też pokazuje, jak warto w takich warunkach naprawdę nawet nie wykorzystywać pełnej dopuszczalnej prędkości - droga hamowania jest potwornie długa na mokrym (szczególnie przy szerokich oponach)!
Z tąd rozumiem rozgoryczenie pana który nagrywał przebieg wydarzeń.