Dobry kierunek. Jeżeli elektrolit będzie można przniesc w kanistrze to spoko ale jak sie pozbyć starego aby nie lądował w lesie ?? Kierunek jest w porządku
Jeżeli elektrolit będzie można przniesc w kanistrze to spoko ale jak sie pozbyć starego aby nie lądował w lesie ??
@szczebrzeszyn09: Ja to rozumiem tak, że podczas "tankowania" oddajesz stary elektrolit do ładowania i pobierasz naładowany. Stacja sobie ładuje ten stary i znowu wymienia i tak w koło macieju.
@Endrius: To raczej jest najmniejszy problem. Baterie nie ważą mniej niż ten elektrolit a elektrody zapewne będzie można wymieniać i koszt wymiany zapewne będzie mniejszy niż baterii.
Jeżeli elektrolit będzie drogi, to ludzie nie będą go tankować, tylko sprzedawać. Jeżeli będzie mierzone, że musisz dać te 350 kg rozładowanego elektrolitu, żeby dostać 350 kg naładowanego - będą dodawać "domieszki".
Ponadto - ciekaw jestem jaka jest gęstość energetyczna takiego rozwiązania?
Najprostszym rozwiązaniem byłyby wymienne baterie - wjeżdżasz na stację, obsługa wyjmuje Ci zużytą, montuje naładowaną i jedziesz dalej po 3 minutach. To co w artykule to chyba wyważanie otwartych drzwi.
@Damasweger: niby tak,ale co zrobisz z "kaucją"? Wyjmą Ci np w miarę nowe pojemne baterie a wsadzą naładowane ale wyeksploatowane.Jak tego upilnować jeżdżąc też autem i poza UE?
Komentarze (106)
najlepsze
Kierunek jest w porządku
@szczebrzeszyn09: Najprostsze rozwiązanie, kaucja.
@szczebrzeszyn09: Ja to rozumiem tak, że podczas "tankowania" oddajesz stary elektrolit do ładowania i pobierasz naładowany. Stacja sobie ładuje ten stary i znowu wymienia i tak w koło macieju.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
( ͡º ͜ʖ͡º)
#memy
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeżeli elektrolit będzie drogi, to ludzie nie będą go tankować, tylko sprzedawać. Jeżeli będzie mierzone, że musisz dać te 350 kg rozładowanego elektrolitu, żeby dostać 350 kg naładowanego - będą dodawać "domieszki".
Ponadto - ciekaw jestem jaka jest gęstość energetyczna takiego rozwiązania?