•  

    pokaż komentarz

    Wersja TLDR:
    - Internet reklamowany jako nielimitowany
    - Pracownik zapewnia o nieograniczaniu prędkości w przypadku dużego zużycia danych.
    - Regulamin pozwala operatorowi na ograniczenie prędkości do 4 kB/s (32 kb/s) w przypadku "wysokiego zużycia danych" w ramach FUP.
    - "wysokie zużycie danych" nie jest zdefiniowane.
    - Operator może nakładać ograniczenia, kiedy tylko chce.
    - Internet nie do użytku w okresie letnim.

    Cyfrowy Polsat i Plus oferują usługi "Power LTE" i "Power LTE 2.0", w ramach których dostarczają internet domowy z użyciem LTE. Oferta wydaje się dobra, jednak znajduje się w niej haczyk (a właściwie hak, duży hak).

    Po mimo zapewnień przez pracownika punktu stacjonarnego na temat braku wszelakich limitów w przypadku połączenia LTE, w regulaminie (§3 ust. 4) znajdziemy to:

    W przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i
    zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, zastrzega sobie w ramach FUP możliwość czasowej
    zmiany (do nowego Okresu rozliczeniowego) parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji
    danych do poziomu 32 kb/s określonego w Cenniku.

    Może się to wydawać normalne - operator ustawia limit, jeżeli użytkownik sobie zbyt szaleje. Problem w tym, że "wysokie zużycie danych" nie jest jest nigdzie zdefiniowane. Daje to operatorowi możliwość ograniczenia prędkości przesyłu kiedy tylko zechce. Należy także zwrócić uwagę na prędkość - 4 kB/s, w praktyce uniemożliwiającą korzystanie z internetu.

    W praktyce wygląda to tak:
    Prędkość internetu mi wystarcza. Kiedy potrzebuję ściągnąć coś większego - ok poczekam trochę, nie robię tego często. Mieszkam jednak w miejscowości turystycznej, więc obciążenie sieci w sezonie znacznie wzrasta. I wtedy dostawca wykorzystuje wzmiankowany ustęp, ograniczając mi prędkość. Co prawda nie ogranicza jej do 4 kB/s. Obecnie jest to 64 kB/s, z czego w praktyce jest to 30 kB/s. Połączenie beznadziejne, masa gubionych i uszkodzonych pakietów. Często próbuję załadowac Wykop przez 5 minut i nic z tego nie wychodzi #pdk. Ograniczenie jest czasowe, "do nowego Okresu rozliczeniowego" wygląda jednak bardziej jak "do nowego Okresu rozliczeniowego, kiedy będziesz mógł poczekać z telefonem godzinę aż odbierze COK, abyś mógł im o tym przypomnieć". Tuż po zdjęciu oczywiście nałożą limit jeszcze raz. Do każdego zdjęcia i nałożenia ograniczenia kilka godzin bez internetu gratis.

    Podczas wizyty w salonie i podpisywaniu umowy pracownik wielokrotnie zapewniał, że po wykorzystaniu pakietu prędkość nie zostanie ograniczona niezależnie od zużycia danych, jeżeli router będzie w zasięgu LTE. Można powołać się na ważność umowy ustnej, ale jak to udowodnić?

    Umowa zostanie rozwiązana przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że nie pisałem na marne i ten tekst trafi do jak największej liczby osób oraz zapobiegnie znalezieniu się w mojej sytuacji.

    Do komentujących:
    Niestety, nie ja podpisywałem umowę, więc proszę o niepisanie komentarzy typu "trzeba patrzeć, co się podpisuje"

    Wybaczcie dwukrotne wstawienie tego znaleziska oraz czas przed dodaniem tego komentarza. Mam problemy z internetem...

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: Czemu tego nie zawarłeś w znalezisku?! (ʘ‿ʘ)

    •  

      pokaż komentarz

      Obecnie jest to 64 kB/s, z czego w praktyce jest to 30 kB/s. Połączenie beznadziejne, masa gubionych i uszkodzonych pakietów.

      @tenLoginTezJestZajety: Myślę, że w ogóle nie trafiłeś w lejek. Po prostu infrastruktura przestała wyrabiać, bo pojawiło się zbyt dużo klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      @AutomatycznyCzarodziej: Za duży skok, żeby było to spowodowane przeciążeniem infrastruktury (bezpośrednio, nie mówię, że obciążona nie jest), jak prędkość by nie skakała, to zatrzymuje się na magicznej granicy. Do tego COK się przyznało.

    •  
      J..I

      +1

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: po północy też słabe transfery ?

    •  

      pokaż komentarz

      @JRtI: Mimo, że siedzę po nocach i czytam, co tam z OCISLY wyczyniasz, to nie pamiętam. Sprawdzę tej nocy. Wydaje mi się jednak, że transfer porównywalny do transferu od ciebie podczas lądowania.

    •  

      pokaż komentarz

      Internet reklamowany jako nielimitowany
      @tenLoginTezJestZajety: To jest jedno z największych kłamstw teraźniejszej reklamy w Polsce. Prawda jest taka, że nad Wisłą nielimitowanego Internetu mobilnego nie ma.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: No zamiast w komentarzy mogłeś to umieścić w treści znaleziska.

    •  

      pokaż komentarz

      @WuDwaKa: Fakt. Jeżeli umieszczę informację w komentarzu to przeczyta ją dodatkowo część z tych, którzy przechodzą do komentowania bez przeczytania. Poprawniej jest jednak umieścić w znalezisku. Następnym razem tak zrobię. To mój pierwszy raz.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: zgłoś do uokik, w ogóle jak można opierać się na FUP skoro jego warunki użycie nie są w żaden sposób zdefiniowane

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: @tenLoginTezJestZajety: @AutomatycznyCzarodziej: niech więcej łożą na idiotyczne reklamy zamiast postawić jakąś stację BTS, czy ogólnie poprawić infrastrukturę sieci.

      Za tyle reklam ile słyszę dziennie od jednej sieci, to ona mogłaby postawić może i 2 nadajniki na dzień. A zamiast tego do porzygu wolą mówić, że "są najchętniej wybieraną siecią w Polsce".

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: tl;dr dłuższe niż oryginał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: najlepsze jak janusze Internetu rezygnują z Internetu stacjonarnego na rzecz LTE, "po co mnie placic 40zl za internet w kablowce jak mom nielimitowany w komórce"' a potem placz i zgrzytanie zębów bo forum polskiego wedkarza wolno się otwiera.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: A ja mam Aero2 i nigdy nie zauważyłem limitów, denerwuje trochę kapcia, ale do przeżycia. Już ładne parę lat i za free :) Używam tylko na wyjazdach ale działa !!!

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: Zapewniam Cię, że jest coś takiego i miałem przez ponad dwa lata w Orange. Jak bym nie zmieniał oferty to bym nadal miał.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: to podobnie jak play w ofercie solo L
      niby internet bez limitu, ale po przekroczeniu 10gb zmniejszają prędkość

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety jak wygląda sprawa u konkurencji z LTE? Ja mam internet z plusa bodajże dwa lata, pakiet chyba 50 GB bez limitu ofc, dopiero od kiedy mam PS4 to zbliżam się bardzo do przekroczenia limitów, ze względu na pobieranie gier. Światłowody mają się pojawić lada moment, ale wiadomo jak to jest... Może trzeba będzie zmienić dostawcę, tylko czy Play lub T-mobile mają lepszy no-limit?

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: zanim ktoś napisze że polska to dno to donoszę że w europie jest to samo...internet NO LIMIT a małym druczkiem do 9GB....itp...

    •  

      pokaż komentarz

      @Shatter: Skąd mam wiedzieć? Przecież nie jestem konkurencji, tylko w CP :P

    •  

      pokaż komentarz

      @JRtI: Po północy też beznadzieja (pomijając to, że mam neta tylko dla siebie).

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety ten ich zasięg LTE... Jest zawsze jak mam pakiet, gdy ten się kończy i wchodzę na "darmową sieć w zasiegu lte" (czy jakoś tak), to nagle się okazuje że zasiegu lte nie ma w miejscach gdzie zawsze był..

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: ograniczenie limitu to jeszcze nic! Ja mam jeszcze od nich telewizję i HBO GO. Po przekroczeniu limitu na internet nie mogłem używać usługi HBO GO na TV ponieważ obcieli limit! W regulaminie był zapis że HBO GO nie liczy się do licznika danych a z drugiej strony wyłączają usługę za którą płacę oddzielnie. Tu moja korespondencja z nimi:

      Ponownie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie gwarantuje prędkości transmisji, nie podaje też informacji o średniej dostępnej w danej technologii prędkości transmisji, ponieważ jej wartość zależy od zbyt wielu czynników oraz może być zmienna w czasie (podłączanie się i odłączanie kolejnych użytkowników w ramach tego samego sektora wpływa na osiągane parametry w ramach danego połączenia).

      Prędkość jest zmienna, a jej faktyczna wartość zależy od wielu czynników m.in.: technologii, w której zasięgu znajduje się użytkownik, odległości od stacji bazowej, liczby użytkowników równolegle korzystających z usługi, ukształtowania terenu, charakteru zabudowy, konstrukcji budynku, warunków pogodowych. Na osiągane przez Użytkownika prędkości mają także wpływ parametry serwera, z którym łączy się, korzystając z usługi Internetu.

      Podkreślamy, że parametr prędkości jest prezentowany wyłącznie jako cecha sprzętu telekomunikacyjnego (modemu/routera/tabletu) obsługującego prędkość do 100 lub 150 Mb/s, a nie jako usługa Internetu umożliwiająca przesyłanie danych z prędkością do 100 lub 150 Mb/s.

      Jest to parametr podawany przez producenta sprzętu w specyfikacji, na podstawie wyników osiągniętych w testach laboratoryjnych realizowanych przez danego dostawcę.

      Natomiast zgodnie z §8 pkt 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Internetu: „Cyfrowy Polsat zapewnia minimalną przepływności pobierania i wysyłania danych (downlink / uplink) na poziomie 8 kbps przez 98% czasu trwania transmisji danych na obszarze objętym zasięgiem usług transmisji danych.”

      Jednocześnie wyjaśniamy, iż w ramach zawartej Umowy dostępny jest Pakiet Power LTE 40 GB. Natomiast w okresie rozliczeniowym 2017/04/22 - 2017/05/22 zostało przetransferowane ponad 165 GB, a więc zgodnie z §3 pkt 4 obowiązującego Regulaminu Promocji, który został dołączony do Umowy, Cyfrowy Polsat miał możliwość dokonania czasowej zmiany parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu określonego w Cenniku z zachowaniem podziału na klasy serwisu wymienione w niniejszym Regulaminie.

      Ilość danych po jakiej następuje obniżenie prędkości transmisji danych wynika z wewnętrznych procedur Cyfrowego Polsatu i jest podejmowana po analizie globalnego obciążenia sieci. Wielkości te nie są podawane Abonentom.

      Natomiast „bez limitu” w nazwie Promocji odnosi się do zapewnienia dostępu do sieci po przekroczeniu pakietu i braku pobierania opłaty za wykorzystane dane poza Pakietem, co jest wyraźnie wyjaśnione w warunkach tej Promocji. W żadnym miejscu natomiast Cyfrowy Polsat nie gwarantuje braku limitów prędkości, z którą dostęp do sieci poprze kroczeniu pakietu może być realizowany. Podkreślamy przy tym, że zgodnie z zasadami Promocji prędkość ta jest po przekroczeniu pakietu obniżana i w Regulaminie podana jest jej maksymalna wartość odpowiednio do wybranego pakietu. W warunkach promocji wyraźnie także zastrzeżone, że prędkość może być obniżona ze względu na politykę FUP, która stanowi powszechnie stosowaną metodę mającą na celu zabezpieczenie dostęp do sieci na odpowiednim poziomie dla wszystkich użytkowników.

      Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia oraz na podstawie Regulaminu świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm., dalej ,,Prawo telekomunikacyjne”) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana, z uwagi na fakt, że usługa jest przez Cyfrowy Polsat świadczona prawidłowo.

      Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz, w przypadku konsumenta, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety W Play kupić jeszcze starter 4g rejestrujesz się na stronie i bez umowy możesz co miesiąc za 49 zł aktywować pakiet internetu LTE 100GB po przekroczeniu prędkość spada do 128 KB/s

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety
      Potwierdzam, pracownik Plus w Bydgoszczy również wielokrotnie zapewniał, że niezależnie od ilości ściąganych danych żaden limit nie będzie nałożony. Tymczasem już w pierwszym miesiącu nałożyli ograniczenie do 1Mb. Myślałem, że to błąd pracownika ale może im każą tak kłamać.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: Jeśli chodzi o normalny użytek, to T-mobile serwuje mi taki nielimitowany internet.. zużywamy w domu 200-250Gb internetów blueconnectcie i nic nie lejkuja. Owszem czasem internet skacze, czasem jest tragedia, lecz to bardziej zależy od ilości szkodników na BTSie.

      zaś trzymając się braku limitowanego internetu, spróbuj cisnąć cąły czas pełną prędkością w Orange/Netii czy innym stacjonarnym Opie.. w pewnym momencie przytną co trzeba.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: mam to samo... czyli najlepszym rozwiązaniem jest umowa kaput?

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: w play na prepaid jest nielimit karta redbull. Małym druczkiem jest 100GB, ale jak przekroczysz to masz 2Mbps co jest uzywalnym internetem. 35zl na miesiąc. Jak kupisz dwie karty to można mieć 200GB za 60zl jakby awaryjnie 100 nie starczyło.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: U mnie w okolicy ruch jest chyba dość słaby, bo ja sobie chwalę Plusowy internet. Ciągnę dziesiątki jeśli nie setki gigabajtów (sporo Netflix, YouTube, kilka gier na PS4 miesięcznie) i nic nie przycinają (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■).

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety myślałem, że po takich akcjach już sprawdzałes oferty innych

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: Mogłoby być trochę lepiej, ale tragedii nie ma ;)

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: IMG_0328.PNG

    •  

      pokaż komentarz

      @siewcaeddie: Nie wiem, jak coś się uda zrobić, to napiszę.

      @Shatter: Będę szukał kiedy tylko będę pewny rozwiązania tej umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @PanMihau: Znam ten problem. Miałem klientów co wybierali konkurencje bo o 5 zł taniej. To że usługi tejże były znacznie gorsze od naszych (ilość kanałów, szybkość internetu, jakość i dostępność usług), jakoś do klienta nie trafiało. Cebula mocno ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Podkreślamy, że parametr prędkości jest prezentowany wyłącznie jako cecha sprzętu telekomunikacyjnego (modemu/routera/tabletu) obsługującego prędkość do 100 lub 150 Mb/s, a nie jako usługa Internetu umożliwiająca przesyłanie danych z prędkością do 100 lub 150 Mb/s.

      Jest to parametr podawany przez producenta sprzętu w specyfikacji, na podstawie wyników osiągniętych w testach laboratoryjnych realizowanych przez danego dostawcę.

      @Pabloos: ależ to jest cudne p$?%$%!enie (。◕‿‿◕。) Większego lania na skargę klienta chyba jeszcze nie widziałem. "Jest to cecha sprzętu", dlatego w każdej reklamówce podkreślamy boldem te prędkości tylko po to, żeby potem ich nie dostarczyć, bo one są "czysto laboratoryjne" i ich osiągnięcie jest niemożliwe. A to ciekawe.

      Natomiast zgodnie z §8 pkt 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Internetu: „Cyfrowy Polsat zapewnia minimalną przepływności pobierania i wysyłania danych (downlink / uplink) na poziomie 8 kbps przez 98% czasu trwania transmisji danych na obszarze objętym zasięgiem usług transmisji danych.”

      @Pabloos: 8 kbps. Ja bym się ich zapytał czy próbowali sobie kiedyś założyć taki cycek i spróbować choćby otworzyć google. Bo to, że zapewniają takie gówno nie znaczy, że jest to poziom pozwalający na jakąkolwiek sensowną transmisję. Równie dobrze mogliby tam wstawić 1bph (tak, 1 bit na godzinę), w końcu transmisja też by była stała, nie? k@$%a, gorzej jak za czasów modemowych, kiedy prędkości były może niskie i było drogo, ale współczesnego na tamte czasy neta można było spokojnie przeglądać.

      Ilość danych po jakiej następuje obniżenie prędkości transmisji danych wynika z wewnętrznych procedur Cyfrowego Polsatu i jest podejmowana po analizie globalnego obciążenia sieci. Wielkości te nie są podawane Abonentom.

      @Pabloos: czyli krótko mówiąc "to wszystko wina algorytmów", jakby to Michau powiedział. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ty masz się z tym zgodzić, a nie dociekać jaka ta średnia ilość na łebka wychodzi.

      Natomiast „bez limitu” w nazwie Promocji odnosi się do zapewnienia dostępu do sieci po przekroczeniu pakietu i braku pobierania opłaty za wykorzystane dane poza Pakietem, co jest wyraźnie wyjaśnione w warunkach tej Promocji. W żadnym miejscu natomiast Cyfrowy Polsat nie gwarantuje braku limitów prędkości, z którą dostęp do sieci poprze kroczeniu pakietu może być realizowany.

      @Pabloos: zgodnie z zasadami, zasady, przepisy, regulamin. Tym można przykryć każdą skargę. A prawda jest taka, że jak się pisze "bez limitu", to ma się na myśli bez-jebanego-limitu. Na cokolwiek. A nie "tak, to prawda, nie ma limitów na prędkości no chyba że przekroczysz naszą wyimaginowaną ilość danych". I nie- żadne gwiazdki tego nie zmienią, bez limitu to bez limitu. To wy się teraz martwcie jak przy podanych cenach dostarczyć usługę, której się podjęliście.

      Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz, w przypadku konsumenta, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.

      @Pabloos: tłumaczenie z ichniego na polski: my skończyliśmy, zawrzyj jadaczkę i spadaj na drzewo ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ A ten numer z HBO Go to typowe "nie wiem jak to zrobić". Co prawda jego używanie łaskawie nie wlicza się do limitu, ale jak już limit jebną, to usługa- korzystając z nośnika- magicznie się do limitu wlicza. Limit Schrodingera!

    •  
      r....n

      +3

      pokaż komentarz

      Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz, w przypadku konsumenta, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.

      @Pabloos: Przestań im płacić za okres nie udzielania ci możliwości oglądania tego HBO. Za każdym razem zgłaszaj, że nie działa i że za ten okres nie płacisz.
      Niech sami se do sądu idą jak tacy mądrzy. Lepiej mieć pieniądze po swojej stronie i się sądzić, niż u nich i się sądzić. :)

      Kiedyś z erą (już wtedy t-mobile) się tak bujałem. Nie zapłaciłem im za internet, bo nie działał, pomimo mapy zasięgu na ich stronie. Wyłączyli mi telefon z powodu nie opłacenia rachunku za internet mobilny (co ma piernik do wiatraka). Na szczęście to było z pół roku przed końcem umowy.
      Uregulowałem im wszystko, podpisałem papiery o przeniesieniu umowy, a 3 ostatnich faktur im nie zapłaciłem do dzisiaj, bo odliczyłem sobie okres w którym nie działał internet, oraz okres abonamentu za telefon kiedy był zablokowany. To było chyba w 2012r. Nic nie zrobili, bo w sądzie by przegrali.

      Jak nie chcesz, żeby ci wyłączyli całkiem, to opłacaj do czasu jak się będzie umowa kończyła i przestań płacić tyle ostatnich abonamentów ile uznasz, że powinni ci odliczyć za nie działającą usługę.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: ktos powinien specjalnie dla ciebie i podobnych tobie wydac specjalna ksiazeczke w ktorej zwierzatka ucza co to jest marketing i dlaczego zawsze klamie.

    •  

      pokaż komentarz

      @DEATH_INTJ: Co ma marketing do zwyczajnego oszustwa w salonie?

    •  

      pokaż komentarz

      @Shatter: Nie wiem, czy takie same oferty i możliwości będą u ciebie. Możliwe, że wybiorę jakiegoś lokalnego dostawcę, jeżeli jednak chcesz, to powiadomię.

    •  

      pokaż komentarz

      @cripz jeżeli nie jest zdefiniowane pojęcie, to punkt który o to pojęcie się opiera jest nieważny, bo wszelkie niejasności przemawiają na korzyść poszkodowanego. Jest to podstawa do odszkodowania i zasadności zerwania umowy z winy operatora, bo z racji nie zdefiniowana tego pojęcia - w skrócie "nie znasz dnia ani godziny", operator może doprowadzać swoimi działaniami do strat klienta i pozbawiać go dostępu do usługi wtedy gdy jest mu niezbędna.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety myślałem że będziesz wybierał spośród dostawców LTE ale mimo wszystko wołaj :p

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety Ja też kilkukrotnie wypytywałem dwóch pracowników salonu czy rzeczywiście jest to nielimitowany internet itp. Dałem się naciąć... Co prawda jeszcze limitu nie uświadczyłem, ale Internetu używam maks. 10GB miesięcznie.

      Zastanawia mnie czy da się udowodnić jakoś, że zostało się przez nich oszukanym.

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: Mam to gówno i działa właśnie tak jak opisujesz. Pooglądałem raz Netflixa, to na drugi dzień miałem już prędkość żółwia. "Widocznie zużyie było zbyt duże i system sam ograniczył". Mega zabawne jest to, że o obniżeniu prędkości informują smsem wysłanym na numer routera. Do póki nie zalogujesz się do panelu admina, to nie widzisz smsów :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Freakz: Mamy nauczkę na przyszłość. Zawsze zaczynać rozmowę od "rozmowa jest nagrywana".

    •  

      pokaż komentarz

      @tenLoginTezJestZajety: Tak, trzeba nagrywać. Ja zaufałem kobiecie, bo to jakaś znajoma mojej matki to se myślę, że może nie oszukuję...

  •  

    pokaż komentarz

    Dodam jeszcze, że Cyfrowy Polsat zablokował mnie na Facebooku, po tym jak zacytowałem regulamin w komentarzu pod ich filmem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    "Ciepła Woda Bez Limitu"

    par 2. pkt 5:

    Opcja dodatkowa „Ciepła Woda bez limitu“ umożliwia Abonentowi, po wykorzystaniu pakietów wody przysługujących Abonentowi na podstawie obowiązującej Umowy, nielimitowaną ilość wody w technologii CIEPŁEJ wyłącznie w zasięgu rur wody Ciepłej, z zastrzeżeniem ograniczeń ciśnienia wody wynikających z polityki FUP zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu promocji. Z Pakietem 30 litrów prędkość kapania wody w przypadku korzystania z opcji „Ciepła woda bez limitu“ jest ograniczona maksymalnie do 5 kropel/s, z zastrzeżeniem ograniczeń prędkości wynikających z polityki FUP zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu promocji.
    par 3. pkt 2,3,4:

    W celu umożliwienia wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do wody, Cyfrowy Polsat stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwości korzystania z wody niezależnie od obciążenia sieci hydraulicznej spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości wody przez innych użytkowników wodociągu. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do wodociągu zgodnie z rosnącym zużyciem wody.

    3. Abonentom korzystającym z opcji „Ciepła woda bez limitu “ Cyfrowy Polsat zapewnia dostęp do sieci wodociągowej z ciśnieniem ograniczonym zgodnie z §2 ust. 3 i §3 ust. 4 niniejszego Regulaminu 4. W przypadku wysokiego zużycia wody, powodującego przeciążenie wodociągu, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania wodociągu, zastrzega sobie w ramach FUP możliwość czasowej zmiany (do nowego Okresu rozliczeniowego) parametrów technicznych dostaw wody poprzez obniżenie ciśnienia do poziomu 1 kropli/min określonego w Cenniku.

  •  

    pokaż komentarz

    Wbijcie sobie do łba : nie ma w Polsce nielimitowanego dostępu mobilnego, nie znajdziesz operatora ani abonamentu który daje taką opcję. Chcesz mieć no-limit to sobie neostradę udostępnij po wifi w domu :]
    Temat wałkowany od 10 lat. Kiedyś były łącza kablowe z limitem, ale postęp jak widać jest.

  •  

    pokaż komentarz

    Kumpel mówi, że ma to i po wykorzystaniu 200 GB internet zwalnia tak, że nie da się używać. Zerwanie umowy 1500 zł