Przez 5 lat ponad 2,5 tys. produktów zmniejszyła opakowania
W związku z Brexitem agencja statystyczna w UK sprawdziła zmiany wielkości produktów za ostatnie 5 lat - aż 2529 produktów się skurczyło o około 15% mimo utrzymania tej samej ceny.
i.....r z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 114
Komentarze (114)
najlepsze
@skinnydog: na zmniejszaniu opakowań, a pozostawianiu cen bez zmian.
Ewentualnie poza zamianą opakowania jest modna też zmiana składu na coraz gorsze substytuty.
cena praktycznie bez zmian
Inna sprawa, że społeczeństwo Polskie coraz częściej czyta etykiety i nie daję się robić w #!$%@?...co mnie cieszy - bo nigdy nie będę żałował wydać 30zł na dobry faktycznie duży produkt.
Lays GIGA paka - nie wejdzie nawet do plecaka, a zawartość
@Iperyt: Za każdym #!$%@? razem czytam o tym kruszeniu.
To co, napompowanie paczki chroni te po lewej, ale te po prawej nawet napompowane rozjebią się w drobny mak nagle?
Poza tym czipaski z fabryki wyjeżdżają pakowane w kartonach i tak trafiają do sklepu, nikt nie sprzedaje do żabki czy tesco czipsów na pojedyncze paczki. Gdzie one się mają
czyli nie ma to nic wspólnego z samym brexitem
@skinnydog: ja tam widzę tylko jednego... Więc proszę spełnię prośbę:
napisał
w którym punkcie zasugerował
co napisałeś?
Niektóre przypadki są skrajne, jak lody magnum, te górskie czekoladki czy sok który z 1litra stał sie 850ml.
Serio, reakcje na podwyższenie ceny są o wiele bardziej... negatywne ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No coz - business is business :)
Super uczciwa konkurencja bulwo.
Nie dziwne, że reakcje na podwyższenie ceny są negatywne. Bierzcie to na klatę skoro chcecie podnosić ceny, a nie jakaś zabawa w ciuciubabkę.
Nie przyznawanie się partnerce do zdrady też pewnie jest lepsze "bo nie powoduje jej negatywnej reakcji".