•  

    pokaż komentarz

    a pracuję np: z fragmentami kodu które mają 16 lat (...)
    @kamikatse: A to z Bethesdy się śmieją i ich wiecznego silnika. Jak to mawiają... dwie rzeczy się nie zmieniają: wojna i silniki gier Bethesdy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Skoro o nich mowa, u Was też stosuje się jakieś eksremalne "tymczasowe obejścia" w stylu Metro Heada z F3?

    źródło: geek.com

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: Panie, nawet pan nie masz pojęcia jaka to czarna magia w tle czasem działa, jak w coś grasz. Swego czasu musieliśmy w grze dodać kurczaki. Najprościej było brać takiego zwykłego ludzkiego AI, podmienić model/animację/zestaw dźwięków i nawet to jakoś działało. W pewnym momencie kurczak jednak podniósł broń i mnie zastrzelił. Oczywiście, tylko załataliśmy dziury bo czasu nie było...

      Albo innym razem mieliśmy zrobić samochody co po mieście śmigają, a tak naprawdę to pod maską były to zwykłe AI z podbitym sprintem i zmodyfikowaną wizualizacją.

      Życie.

  •  

    pokaż komentarz

    Kiedy planujecie wypuścić jakąś dobrze zoptymalizowaną grę

    •  

      pokaż komentarz

      @Aeny: Planujemy zoptymalizować każdą. Na koniec wychodzi, jak wychodzi. Temat jest bardzo złożony, ze względu na to jak wielkie i skomplikowane są gry w dzisiejszych czasach. To, że każda nowa część z marki jest zazwyczaj budowana na poprzedniej, też nie pomaga. Jak raz coś spaprasz to potem ktoś i 10 lat się czasem z tym musi użerać.

  •  

    pokaż komentarz

    Temat jest bardzo złożony, ze względu na to jak wielkie i skomplikowane są gry w dzisiejszych czasach.
    @kamikatse: A REDzi jakoś nie mają z tym problemu... jak dla mnie problem jest przede wszystkim w absurdalnie krótkim czasie na zrobienie gry. Jak Asasyny wychodziły co roku to czasu ledwo starczało na dokończenie assetów, o porządnym przetestowaniu czy optymalizacji za bardzo nie mogłoby być mowy. To, że:

    (...) każda nowa część z marki jest zazwyczaj budowana na poprzedniej, też nie pomaga.
    Też ma duży udział w problemie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: Tu jest jeszcze dodatkowy wątek. Red zrobił w pewnym momencie dobrze, bo praktycznie "skasował" projekt i zaczął od nowa. Ja pracuję np: z fragmentami kodu które mają 16 lat i powstały jako baza matematyczna do kontrolowania dźwigów.. bo wszystko to się dostaje w nowym projekcie, jak zaczynasz bazujac na starym (a tak 95% produkcji właśnie powstaje). Pamiętam nawet z Techlandu, jak chcieliśmy zrobić konia w COJ:Gunslinger (nie udało się) to prototyp bazował na samochodzie z Dead Island. Samochód ten swój początek ma w grze innej o quadach (też techlandu). Grę o quadach, zrobili zgarniając kod jeszcze od czasów wcześniejszych, więc ten pojazd swój początek ma od... konia... z Bound in Blood.

      Kontroler dźwigów -> Koń -> Quad -> Samochód -> Quad -> Cięzarówka -> Koń

      Macie klimat?

      Jak ktoś z moich kolegów 10 lat temu dobrze nie posprzątał to do dzisiaj jest tam syf. Taka to zagadka.

  •  

    pokaż komentarz

    @kamikatse: Strzelający kurczak? I żeś to usunął!? Przecież to byłoby rewolucyjne wręcz urozmaicenie gry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Wybacz... musiałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    źródło: blasty.pl

1 2 3 4 5 6 7 ... 25 26 następna