Dobry wieczór społeczności.
Z góry chciałbym nadmienić że na poniżej opisaną sprawę nie mam żadnych dowodów, skanów zdjęć itp. Chciałbym Wam tylko pokazać jak wygląda standard obsługi w Pizza Hut Warszawa. Od Was zależy czy potraktujecie to jako drobną przestrogę czy paszkwil napisany przez konkurencję ;).
Sprawa zaczęła się gdy dwa tygodnie temu wpadli do mnie znajomi, jako że mieliśmy ciężki dzień i nie chciało nam się gotować padł pomysł żeby zamówić pizzę. Padło na Pizze Hut, jest blisko, nigdy nie było problemu z zamówieniem a pizza zawsze trafiała do nas ciepła po 20 minutach.
Zamówienie było dość sporo na około 170 zł (wiem nie jest to fortuna,ale jak na pizze to trochę). Zamówienie jak zwykle realizowała Pizza Hut Express w Sadyba Best Mall w Warszawie. Po złożeniu zamówienia dostaliśmy informację ze za 25 minut pizza będzie na miejscu.
Po godzinie oczekiwania, postanowiliśmy zadzwonić i zapytać co się dzieje z zamówieniem. Uprzejma Pani na infolinii nie była w stanie powiedzieć na jakim etapie jest nasze zamówienie, ale zapewniła że zadzwoni do nas kierownik restauracji z informacją. Nikt się jednak nie odezwał, na szczęście po 15 minutach ku naszej radości dotarł dostawca. Odebraliśmy zamówienie,zapłaciliśmy, ładnie podziękowaliśmy i zabraliśmy się do pałaszowania kolacji. To znaczy chcieliśmy się zabrać bo po pierwsze zamówienie było niekompletne :
- brakowało części sosów
- napojów
- jednej porcji rolsów.
Po drugie część sosów która była dostarczona wylała się bezpośrednio na pizzę. Dodatkowo pizza była zimna.
W międzyczasie gdy goście wsuwali średniej jakości kolacje, ja zabrałem się za składanie reklamacji :
- Telefon pierwszy, piątek 21.30. Poinformowałem Pani że część zamówienia nie została dostarczona, Pani ładnie mnie przeprosiła i powiedziała że reszta zostanie wysłana priorytetem.
Rezultat : Godzina oczekiwania i nic.
- Telefon drugi, piątek 22.30. Poinformowałem że nadal nie mam swojego zamówienia. Poinformowano mnie że kierownik lokalu na Sadybie zadzwoni do mnie z wyjaśnieniem.
Rezultat : Brak odzewu
- Telefon trzeci, sobota 12 rano. Poinformowałem że kierownik się nie odezwał. Pani powiedziała że skontaktuje się jeszcze raz i poprosi kierownika o kontakt, Pani zaproponowała mi kupony zniżkowe. Przekazałem Pani informację że po pierwsze zapłaciłem za towar którego nie dostarczyli i oczekuje zwrotu za całość zamówienia w zamian za zepsutą kolację oraz że proponowanie kuponów zniżkowych jest lekko bezczelne w takiej sytuacji.
Rezultat : Brak odzewu
- Telefon czwarty, przekazałem Pani na infolinii że nadal nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani żadnego wyjaśnienia co się dzieje z moją reklamacją nie wspominając już o obiecanym telefonie od kierownika restauracji. Co ciekawe Pani powiedziała że standard obsługi w tej restauracji niestety tak wygląda i niestety nie są w stanie nic z tym zrobić. Przyznam że mnie to trochę rozbawiło :). Poinformowałem w każdym razie że jeśli dziś do godziny 20 nikt się ze mną nie skontaktuję, postaram się w jakiś sposób nagłośnić tę sprawę. Może w ten sposób ktoś z Pizza Hut Polska "poprosi" Pana kierownika żeby wreszcie oddał mi moje pieniądze :)
Jest 20 odzewu zero więc robię jak obiecałem.
Oczywiście w tej sprawie nie chodzi o pieniądze, chciałbym po prostu się z Wami podzielić i może przestrzec przed zamówieniami z tej lokalizacji. Szkoda Waszych nerwów, są inne równie dobre pizzerie w okolicy.
A nie mam Facebook, jakby jakaś dobra duszyczka mogła podlinkować moje wypociny na ich profilu będę wdzięczny :)
Komentarze (15)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
ale i tak nudne i nie nadaje sie na główną ( ͡° ͜ʖ ͡°)