•  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Woda wyparowała po drodze... (ʘ‿ʘ)

  •  

    pokaż komentarz

    @AutoelektronikaGorzow posiadasz dwa różne paragony wydrukowane tego samego dnia o różnych godzinach, ponadto na paragonach znajdują się różne pozycje. W przypadku reklamacji, zwrotu czy oczywistej pomyłki pierwotny paragon powinien zostać zabrany przez sprzedawcę zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie kas rejestrujących. W związku z czym posiadałbyś tylko jeden paragon. Jak dla mnie chcesz oczernić bardzo dobrą cukiernię.

  •  

    pokaż komentarz

    j?!@ć Gorzów!
    Tylko Falubaz!

  •  

    pokaż komentarz

    to, jakim cudem masz dwa paragony, żeby zrobić korektę w twoim przypadku należałoby skreślić z pierwszego to co "oddałeś" jako że waga się nie zgadzała a następnie sprzedać z prawidłową wagą, (ale zawsze muszą skreślić lub zabrać paragon) nie można mieć 2 różnych paragonów na ten sam towar

    No chyba że za drugim razem dokupiłeś ciasta które Ci zasmakowało i zjadłeś w drodze do domu ale żona znalazła 2 paragony więc wymyśliłeś historyjkę ze złą wagą i wrzuciłeś na wypok dla uwiarygodnienia historii

    ale mogę się mylić i jak poszedłeś ze skargą to sprzedawca zamiast oddać ci różnicę tego co przepłaciłeś, DAŁ CI DRUGI PARAGON nie wiadomo po co (nie anulując pierwszego)

    :-)