Prawdziwa zabawa jest dopiero w komentarzach na fejsie. W sytuacji, gdy nie można się zalogować do panelu play24....radzą zrobić zgłoszenie przez panel play24 :D
@MisCoala: promocja "w pakiecie taniej"- w przypadku braku zapłaty Play odetnie numer, a później prześle zalegającą fakturę do swojego działu windykacji. Bij rekordy- zbieraj punkty- wygrywaj nagrody. ( ͡°͜ʖ͡°)
@wojtoon: wiesz dlaczego na zachodzie jest lepiej? Nie dlatego ze im rząd zrobił lepiej. Jest lepiej bo ludzie sobie nie pozwalają żeby ich dymać. Dlatego to napisałem. I dlatego wykopuje podobne znaleziska.
Siemka, jestem pracownikiem infolinii playa i może mój komentarz pomoże.Jednocześnie zaznaczam, że to nie jest oficjalna odpowiedź firmy, a jedynie koleżeńska porada/sugestia. Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz
Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz na infolinie, usuwasz i prosisz o zrobienie zgłoszenia z prośbą o przywrócenie, lub sam je tworzysz przez podanego maila.
@kret_w_granulkach: I jeden telefon wystarczy. Klient z jakiegoś powodu miał usunięte konto na Play24 (przyczyny nie znam, za mało informacji) w momencie przywrócenia wystąpił błąd wysyłania jednorazowego hasła smsem i na tm kończy się historia opa
Pamiętam, że kiedyś składałem reklamację, to odpowiedź dostałem nie na numer z którego składałem reklamację, tylko na numer z kartą od internetu... Po zadzwonieniu okazało się, że mój czas na odwołanie się od reklamacji minął i nic nie da się z tym zrobić, bo skoro nie zgłaszałem odwołania, to znaczy, że zaakceptowałem ich odpowiedź na moją reklamację ( ͡°͜ʖ͡°)
@maciej112: było im odpowiedzieć, że składałeś odwołanie telefonicznie tylko nie dzwoniłeś do ich callcenter tylko do orange i orange uznało reklamację.
Komentarze (115)
najlepsze
Dostaniesz drugą fakturę do opłacenia i gratisowo odsetki od tej pierwszej, której nie zapłaciłeś.
Niekoniecznie. Raz w życiu zdarzyło mi się awanturować się z Play i sami wyskoczyli z propozycją zadośćuczynienia, toteż zalecam wytrwałą walkę
smarkłem
@vostok: Play ma klauzulę o zakazie używania kart SIM do rozwiązań M2M. Nie wymyślam.
Błąd, który się Tobie pojawia, zdarza się bardzo rzadko. Zazwyczaj pomaga (niestety) usunięcie konta i ponowne założenie. Można również przywrócić jez poprzednimi ustawieniami, ale uprawnienia ma chyba tylko 2 linia, najłatwiej jest załatwić to robiąc zgłoszenie przez maila ok@pomocplay.pl nie dam sobie głowy uciąć, czy to wystarczy. Podsumowując - dzwonisz
@JaviGonzales: No