
Nie kupujcie butów z city sport jeśli macie palce u stóp.
Nie kupujcie butów PUMA z city sport jeśli macie palce u stóp.Ja popełniłem ten błąd.Po trzech miesiacach chodzenia z domu do pracy i z powrotem siatka na butach zaczeła pękać i powstały dziury.Naturalnie złożyłem reklamacje po czym dzisiaj dostałem odpowiedź że to moja wina że buty się...
+297
pokaż komentarz
Znajomy pracował w jednej z sieciówek sprzedających markowe obuwie. 100% reklamacji było odrzucane przez kierownika sklepu. Dokładnie tak jak w tym przypadku - przecież tam sie nie podpisał żaden rzeczoznawca. Na wszystkie rodzaje wad sieć miała już gotowe odpowiedzi. Reklamacje były rozpatrywane pozytywnie dopiero po interwencji rzecznika konsumentów, lub po ocenie rzeczoznawcy - klient robił to na swój koszt.
-1
pokaż komentarz
@Komornickus: Zawszę mam bekę z ludzi w markowych butach i ciuchach.
Zamiast zgarniać jak sportowcy kasę za ich noszenie tej chińszczyzny:
- przepłacają zapewne jakieś 10 razy x koszt produkcji
- noszą oczojebną reklamę firmy za darmo
xD
źródło: pennysdaybook.com
+111
pokaż komentarz
@Komornickus: kwota za rzeczoznawcę jest zwracana przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
+179
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: jeszcze śmieszniejsze jest zaglądanie ludziom do portfela... będą chceli to kupią sobie pozłacane sombrero i ch!! ci do tego. ty pewnie tylko lumpeks c'nie???
+24
pokaż komentarz
@gilotyniarz stówa wydaje ja jakbym spluwal ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+15
pokaż komentarz
@gilotyniarz: niech kupują co chcą co nie znaczy, że inny nie może stwierdzić, że to jest idiotyczne.
-67
pokaż komentarz
@gilotyniarz: > śmieszniejsze jest zaglądanie ludziom do portfela
Ale wiesz, że oprócz koszulek z logo na pół plerów są także producenci nie muszący ich wstawiać na swoje ubrania? ;-)
Lubię Cię, Twoje podejście do prawy. Ile mi zapłacisz, jak Ci podeślę swoje logo? xD
źródło: ae01.alicdn.com
+163
pokaż komentarz
@yolantarutowicz:
źródło: wykop.pl
+74
pokaż komentarz
@yolantarutowicz nom, to noś buty za 40 zł. Ja jednak wolę wydać 250 i mieć wygodne obuwie, a nie plastik, w którym noga gnije, a dłuższy spacer staje się udręką. Jak but robi się "niewyjściowy" go mam potem obuwie robocze na długi okres. Ale no, przeplacam
+29
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: pokaż mi dobre niemarkowe buty sportowe
-39
pokaż komentarz
@Shatter: Ku sobie skórzane buty za kilkaset zł. Bez logo.
Zamiast nosić "markowe" chińskie butelki na nogach (granulat PET). Wtedy faktycznie stopy śmierdzą.
źródło: recyclingportal.eu
+57
pokaż komentarz
@yolantarutowicz no tak, przecież skórzane obuwie to jedyne słuszne. Oprócz tego garnitur i można iść do marketu
-6
pokaż komentarz
@Shatter: Zdradzę Ci tajemnicę. Z prawdziwej skóry produkuje się także sportowe buty. Polecam. ;-)
+17
pokaż komentarz
@yolantarutowicz tych samych producentów, z takim samym logo
+10
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: dokładnie bo lepiej ubierać się cały na sport 2017 a dalej jak ktoś ma calvina czy jordany to jakiś debil bo zapłącił 150zł za t shirt a nie jak ja 35 z cropa
+1
pokaż komentarz
@Komornickus: a to jest dobre, bo jeśli w toku sprawy skorzystasz z pomocy rzeczoznawcy, to w przypadku uznania reklamacji, koszt rzeczoznawcy jest przeniesiony na sprzedawcę. Czyli trochę strzał w stopę.
-8
pokaż komentarz
@Shatter ale jak but ten staje sie "roboczy" to juz noga w nim nie gnije i praca w nim nie staje sie udreka ?
To nie jest zarzut w Twoją stronę, tylko troche sam sobie zaprzeczasz.
+15
pokaż komentarz
@yolantarutowicz sory bardzo ale lepsze firmy wrzucają zdecydowanie lepszą podeszwę niż chińczyk szyjący dla gówno sklepu. Kiedyś kupiłem takie gówno buty a tam guma a nad nią kawałek tektury przyklejony kropelką. Nigdy więcej. W lepszych butach, np od reebooka mam miękka gumę o pełnym wypełnieniu i materiałowe wkładki. Komfort chodzenia niewyobrażalnie lepszy.
+14
pokaż komentarz
@Adamus56 co? Przecież mówię o butach Adidasa czy Nike. Jak stają się brzydkie, to nie chodzę w nich gdzieś, gdzie buty powinny być ładne, a nadal są o wiele wygodniejsze i bardziej przewiewne niż te za 40 zł, w których albo nie ma w ogóle cyrkulacji, albo masowo rozwijają się bakterie
-22
pokaż komentarz
W lepszych butach, np od reebooka
@Nutaharion: Sorry, to jest segment "przepłacony chiński szajs", a nie premium. Po porządne sportowe skórzane buty wchodzi się do sklepów dla dżentelmenów i CEO. Tam gdzie piwniczaki wstydzą się - nie wiadomo dlaczego - wejść. ;-)
+11
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: zamiast kupować to sobie sam uszyj albo najlepiej będzie jak założysz plantacje bawełny albo zakład gdzie produkują materiały z tworzywa sztucznego albo zarżniesz jakiegoś cielaka żeby pozyskać skórę na buty... wtedy masz pewność że nie przepłaciłeś i jakiś chińczyk się na tobie nie wzbogacił xDDDD
+1
pokaż komentarz
@Shatter
Wszystko ok. Zle przeczytalem Twoj post.
-7
pokaż komentarz
jakiś chińczyk się na tobie nie wzbogacił
@gilotyniarz: Nie Chińczyk, ale Niemiec. Najwięcej kasy za kawałek plastiku chin z logo zgarnia właściciel tego logo. ;-)
-6
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: Nie masz szans z wykopem, przecież tutaj 80% osób to "duże dzieci". Od małego znają tylko trzy sklepy - Nike,Adidas,Reebok. Nawet nie poszukają lokalnych wyrobów skórzanych czy lepszej jakości butów, bo przecież to za dużo roboty. Jeśli ktoś uważa, że kupił buty z gówno materiału za 250-400 zł i uważa je za wygodne, nie miał nigdy na sobie butów lepszej jakości i tyle.
-16
pokaż komentarz
Od małego znają tylko trzy sklepy - Nike,Adidas,Reebok.
@Vixay: Ha, ha. Czy oni nie czują, jak żałośnie w tym (tak samo) wyglądają? ;-)
źródło: 3.bp.blogspot.com
0
pokaż komentarz
@Vixay: Tak, bo lokalne wyroby na pewno inwestuja w technologie :) Nie ma na rynku NIC co ja bym nawet mial ochote przymierzyc z firm "niemarkowych". Moze jedynie jakies buty do garnituru i tyle.
Nike, Adidas.. hejtujecie bez powodu.
+18
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: No dobrze panie inteligentny, w takim wypadku jeżeli MARKOWE rzeczy tak walą brandingiem, to bez wyszukiwania obrazów powinieneś mi na lajcie powiedzieć jakiej marki to obuwie. MARKI, nie projektanta.
źródło: buty.jpg
+8
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: Ale to twoja wina, że markowe obuwie kojarzy ci się jedynie z jakimiś jordanami.
0
pokaż komentarz
@voor: fajne, skad te laczki?
+6
pokaż komentarz
@eloar: strzał w stopę? Ze 100 odrzuconych reklamacji może ze dwie wracały z opinia rzeczoznawcy. Reszta ciemniakow olewała sprawę
-1
pokaż komentarz
@polemarchos: Qasa High
0
pokaż komentarz
@Komornickus: dlatego 'tak trochę' ¯\_(ツ)_/¯
+2
pokaż komentarz
@voor: ktoś powyżej 15 roku życia chodzi w takich butach? One wyglądają jak moje buty do wody
+7
pokaż komentarz
@Dru: Buty Xiaomi :D
0
pokaż komentarz
@voor: Adidas?
-2
pokaż komentarz
@Middle-Earth: Yup
0
pokaż komentarz
@Shatter Masz obuwie robocze na długo okres czego potwierdzeniem jest to znalezisko xD
0
pokaż komentarz
@voor: nie sprawdzałam w internecie, kolor i kształt buta mnie naprowadzil, bo wygląda jak Adidas logo.
-1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
0
pokaż komentarz
@piepsze chyba cie nie rozumiem, kolego
0
pokaż komentarz
@Komornickus: wystarczy kupić w sklepie firmowym, miałem identyczną sytuację z butami tej firmy (przetarły się na dużym palcu), reklamcja 100% skuteczna i kasa do ręki. Po jaki ch?# kupujecie w jakiś citysportach itp.? Kupuj firmowe rzeczy w ich firmowych sklepach, proste!
0
pokaż komentarz
@yolantarutowicz: Według badań, 50% użytkowników portalu wykop.pl nie stać na firmowe obuwie sportowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: Untitled.jpg
0
pokaż komentarz
@gilotyniarz: Gruba hipokryzja Mirku: "śmieszniejsze jest zaglądanie ludziom do portfela "ty pewnie tylko lumpeks c'nie???"... tooo... robi Ci problem zaglądanie do portfela i sam zaglądasz? Brawo Ty!
Ch*j Ci do tego czy lump czy nie - i tak byś nie poznał, czy "oryginał" wytargany z lumpa czy noszona 2 lata "nówka". Gdybym miał być jak Ty, to bym spytał - iPhona X już zamówiłeś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
więcej komentarzy(32)
+227
pokaż komentarz
Wystarczy spacer do rzecznika praw konsumenta w Twoim mieście - on od ręki wyda kwit .. poczekasz 2 tygodnie i kasę Ci zwrócą. Wytestowałem to w sieci CCC dwa razy gdy podobno gwarancja nie została uznana. Pismo od rzecznika jakoś spowodowało że okazała się uznana :)
+187
pokaż komentarz
@perlikont Ccc powinno być lawinowo doręczone pismami z urzędu za sprzedawanie chłamu.
+107
pokaż komentarz
@takashi20: To że oni chłam sprzedają to ich sprawa - problemem sa ludzie którzy tam kupują. Ja kupiłem dwa razy, dwa razy buty się rozpadły, dwa razy nie uznano gwarancji, dwa razy musiałem brać kwit od rzecznika i dwa razy oddali mi pieniądze. I trzeci raz już tego błędu nie popełnię i wszystkim znajomym i rodzinie - jak narazie skutecznie - odradzam chodzenie do tego sklepu do czego i Was wszystkich namawiam. To jest jedyne wyjście - dopóki ludzie będą chłam kupować dopóty ten chłam będzie produkowany i sprzedawany.
+18
pokaż komentarz
@perlikont Ja tam tylko raz kupiłem buty. Nawet dużo w nich nie chodziłem i rozpadły się szybciej niż Ty sznurujesz buty.
+12
pokaż komentarz
@takashi20: No i jeśli nie zgłosiłeś tego nie walczyłeś o naprawę gwarancyjną albo zwrot kasy to Twoja wina i ludzi Tobie podobnych że tego typu sklepy dalej się utrzymują i sprowadzają coraz to większy chłam. Dałeś im zarobić.
+5
pokaż komentarz
@perlikont: yyes, również polecam
+4
pokaż komentarz
@perlikont: Czyli teraz trzeba nieść na reklamacje razem z pismem od rzecznika i nie będzie żadnego problemu :D
+7
pokaż komentarz
Wystarczy spacer do rzecznika praw konsumenta w Twoim mieście
@perlikont: dokladnie
koleżance buty rozwaliły się po 2 miesiącach i nie uznali reklamacji, ale rzecznik zdziałał cud i uznali
+3
pokaż komentarz
dopóki ludzie będą chłam kupować dopóty ten chłam będzie produkowany i sprzedawany.
@perlikont: This.
+7
pokaż komentarz
@perlikont: CCC już dla mnie nie istnieje. Chyba nawet w jakimś komentarzu na wykopie opisywałem przepychanki z nimi w temacie reklamacji, reklamacji m.in. butów które miałem założone 3x i rozkleiły się w okolicach śródstopia. Tylko dlatego że kucnąłem aby zobaczyć towar z dolnej półki :) Skleili... a po paru dniach znów się rozlały. Idę z reklamacją, a oni znów chcą kleić :P jak zaznaczyłem, że nie chcę kolejnej naprawy tylko wymianę najlepiej na inny model bo te buty są po prostu wadliwe to w końcu (po odczekaniu kolejnych 2 tygodni) mogłem wybrać inne (tych już nie było).
Ale mieliśmy kilka innych reklamacji, które nie zostały uznane. Nie chciało nam się już z nimi szarpać - wprawdzie obuwie zniszczyło się w bardzo krótkim czasie ale też nie kosztowało majątek.
Do Deichmanna jeszcze mogę wstąpić. Jakość towaru wydaje się trochę lepsza niż w CCC ale przede wszystkim ewentualne reklamacje rozpatrywane są po ludzku.
+4
pokaż komentarz
@Mcx00: Miałem podobną historię z CCC. W moim przypadku rozerwala sie tkanina przy dziurce od sznurowadła. Dziurka nie była niczym zabezpieczona ani obszyta. Co ciekawe w drugim bucie z pary efekt niemal identyczny - tylko jeszcze nie rozerwało sie "na wylot". Reklamacja rzecz jasna odrzucona podobnie jak powtórna reklamacja. Uzasadnienie że źle użyłem butów oraz pouczenie, że buty mechanicznie można uszkodzić już przy pierwszym użyciu. Co ciekawe każdą z reklamacji rozpatrywali 14 dni mimo, że na pieczątce pod reklamacją widnieje informacja, że rozpatrywał to pracownik tego właśnie sklepu - nigdzie tego nie wysyłali.
Od tego dnia bojkotuję CCC całą rodziną. Są na mojej czarnej liście razem z Sony i już nigdy nic od nich nie kupię.
0
pokaż komentarz
@Copsaintshit: Nie bo rzecznik musi mieć na jakiej podstawie Ci kwit wystawić, a podstawą jest nieuznanie naprawy gwarancyjnej.
A i taka ciekawostka - 2 razem gdy mi nie uznali gwarancji to zaraz po tym jak przyszedłem z glejtem od rzecznika od ręki oddali kasę - nie musiałem czekać więc pewnie mają prikaz żeby nie uznawac gwarancji ale jak przyjdzie kwit od rzecznika to wtedy od ręki żeby się z papierami nie męczyć.
0
pokaż komentarz
@perlikont: To trzeba było skserować ten papier i potem tylko chodzić z kopią na gwarancje :D
+1
pokaż komentarz
@perlikont: a ja z kolei kupuję często w CCC buty skórzane. Nie należę do osób szczególnie o buty dbających, a botki czy kozaki wytrzymały mi już 2 lata, teraz będzie trzeci rok, a nie widać żeby się rozpadały :)
-3
pokaż komentarz
@takashi20: Przecież marka Lasocki w CCC jest całkiem przyzwoita
0
pokaż komentarz
@Kreation Dla mnie to już nie istotne. Jeszce mało płacą personelowi.
0
pokaż komentarz
@Kreation: Buty od lasockiego za prawie 300 pln - dwie naprawy trzecia spowodowała zwrot pieniędzy więc nie chwaliłbym aż tak bardzo nawet lasockiego.
0
pokaż komentarz
@patryk34: No właśnie też musiałem zawsze czekać prawie 2 tygodnie czyli maksymalny czas jaki mają na rozpatrzenie. Złośliwe gnojki :P ale to już dla mnie historia :)
.. a dlaczego Sony, że tak z ciekawości zapytam (lubię bo miałem psx, teraz mam ps3 i ps4) ?
0
pokaż komentarz
@perlikont jak się otrzymuje pismo od rzecznika? To jest darmowe? Od ręki wystawiają?
+2
pokaż komentarz
@BoaKusiciel: Darmowe na pewno. Mi od ręki wystawił - musiałem się tylko do niego udać i poczekać jakieś 10 min bo ktoś był u niego.
+2
pokaż komentarz
@perlikont: Mi zwykle udaje się kupować buty z lasockiego w granicach 120zł, więc nie narzekam tak bardzo.
-1
pokaż komentarz
@Kreation: Ja również nie narzekam bo nie ma na co narzekać - po prostu kupuję, jesli się psuje to reklamuję i po kilku razach po prostu rezygnuje z danej marki czy sklepu. Denerwować się nie ma czym - po prostu trzeba odchodzić i nie wracać do takich sklepów bo tylko w taki sposób zorientują się że coś robią nie tak - gdy będą tracić klientów.
+1
pokaż komentarz
@Mcx00: Sony za to jak podeszli do reklamacji lustrzanki. Kupiłem kiedyś (koszt ok 5000 zł). Aparat miał wynalazek Sony czyli jeden wspólny slot na kartę SD i MMC. Przez to że jest wspólny to jest strasznie delikatny i przy drugim czy trzecim wlozeniu karty SD polamaly sie jakies styki. Odesłałem do serwisu - odpowiedź: uszkodzenie mechaniczne. Koszt naprawy: 800 zł. Powiedziałem, że nie chce i niech odeślą to gość odpowiedział, że jak nie naprawiam to on połamane cześci gniazda wrzuca do srodka i nie odpowiada za nic jeżeli zrobią jakieś zwarcie. Byłem potem w jednym z serwisów foto to zaraz po wyjęciu aparatu powiedzieli ze "pewnie gniazdo połamane" i że to taki bubel i zwykłe gniazdo SD kupują po 3 zł ale Sony za swoje ultra gniazdo połączone z mmc każe im płacić 300.
Dla odmiany mogę polecić Toyotę. Auto poł roku po gwarancji - uszkodziła się jedna z lamp w taki sposób że żarówka stopiła kawałek oprawy wewnatrz. W serwisie powiedzieli 7000zł za wymianę dwóch lamp. Telefon do Toyoty i kazali im wymienić za free, przeprosili za problem i powiedzieli ze faktycznie była seria z takim problemem i u wiekszości klientów ujawnił się w czasie gwarancji.
0
pokaż komentarz
@perlikont: Kupiłem buty Giano Lanetti. Sztybletopodobne. Padły w 3 miesiące(była zima, buty były jesienne). Odkleila sie podeszwa od buta, pomimo, że zima rok temu była łagodna-zero śniegu, warunki jesienne. Reklamacja oczywiście odrzucona. Potem kupiłem dwie pary Lasockiego na allegro. Jedne używki, drugie nówki po jakimś mega rabacie, więc sprzedający zarobił na mnie(i dobrze, o to chodzi przecież). Te lekkie używki są już trochę sfatygowane i mają za długie czuby przez co zaczepiam o krawędzie xD Ale mimo to but się bardzo dobrze trzyma dalej, pomimo roku użytkowania. Drugie, prawie nówki, to takie ciężkie zimowe trapery. Było tylko pare okazji ich używać, ale się spisywały całkiem ok. Niemniej jakość, np. w porównaniu do Timberlanda(zszyfana skórzana podeszwa) to niebo, a ziemia na niekorzyść Polaków.
więcej komentarzy(13)
+375
pokaż komentarz
Janusze biznesu wiedzą jak zadbać o rozgłos - wykop :)
+44
pokaż komentarz
@pomocifaq: sklep ma rację, janusz ma haluksy, nawet na zdjęciu bokiem mu wychodzą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+5
pokaż komentarz
@Kastrator_Koni_Ambrozja: Nie mam halluksów ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+19
pokaż komentarz
@pomocifaq: I myślisz, że to coś zmieni? Wszyscy dobrze wiedzą, że reklamacja obuwia w każdej jednej sieciówce wygląda dokładnie tak samo - z automatu odpowiedź "wina klienta i co nam zrobisz?". Większość ludzi odpuszcza. Tylko nieliczni idą do sądu. I oni wygrywają. A sklep ma to wkalkulowane - lepiej dla niego pójść raz na jakiś czas do sądu, przegrać sprawę i wybulić koszty procesowe rzędu 500 złotych.
+18
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya stary jeśli masz duży palec tam gdzie kółko na zdjęciu to może lepiej nos buty prawy na lewej i lewy na prawej(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) polecam niezależnego rzeczoznawce.
+5
pokaż komentarz
@WesolySromek: > Wszyscy dobrze wiedzą, że reklamacja obuwia w każdej jednej sieciówce wygląda dokładnie tak samo - z automatu odpowiedź "wina klienta i co nam zrobisz?
A nieprawda. Kupiłem w buty w Deichmannie. Po 5 miesiącach się rozwaliły. Zaniosłem do salonu i od razu dostałem zwrot pieniędzy.
-2
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya: delikatnie Ci dali do zrozumienia, ze pazury masz obciac ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+11
pokaż komentarz
@pomocifaq: Fuck....
źródło: i.ytimg.com
0
pokaż komentarz
@pomocifaq jedziemy z nimi!
0
pokaż komentarz
@Kastrator_Koni_Ambrozja haluksy po drugiej stronie(╥﹏╥)
źródło: fromapp.jpg
+4
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya: załatwiłem w ten sam sposób kilka par sportowego obuwia. czy to new balance, czy to adidas czy vans, zawsze ten sam problem. tylko, że ja mam podkurczone małe palce w obu stopach( plus wysokie podbicie), przez co buty w tych miejscach wycierają się od środka dosyć szybko.
+10
pokaż komentarz
@bob46: To znaczy, że zakłada prawego buta na lewą nogę i lewego na prawą. Używanie niezgodne z instrukcją - odrzucona reklamacja
+2
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya: Duże palce masz na zewnątrz?
+1
pokaż komentarz
@Kastrator_Koni_Ambrozja: haluksy są z drugiej strony
-2
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya: nie wnikam po czyjej stronie jest prawda ale zdajesz sobie sprawę ze potencjalnie fałszywe zniesławienie w internecie może pociągnąć cię do poważnych konsekwencji?
+1
pokaż komentarz
@hipokampO_o: Gdzie tu masz fałszywe zniesławienie? Sugerujesz że sfabrykowałem to pismo? Bo jedynce co przedstawiłem to ich własną odpowiedź.
-2
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya: jeśli będą chcieli to cię pozwą. Nikt nie wie jak było prócz ciebie. Wkurza mnie jak nie wiele trzeba człowiekowi żeby przez swój egoizm, pogorszyć lub zniszczyć czyjś interes. Wrzuca taki swoje racje do sieci, a reszta baranów zza komputerów wtóruje i obrzuca łajnem nie zadają sobie trudu by upewnić się ze to hejtowanie jest zasadne.
0
pokaż komentarz
@hipokampO_o: dobra,janusz detected bo już się uruchomiłeś.EOT
więcej komentarzy(7)
+63
pokaż komentarz
@Life_will_kill_ya Miałem identyczne przetarcie w butach AirMax Tavas nosiłem je prawie dwa lata (siłownia, bieganie etc.. Moja reklamacja trwała 3 dni i wiesz co...
pokaż spoiler
Kazali mi wybrać sobie nowe buty za tą samą cenę 399,99 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°), tylko że to był inny sklep Siz.r,
Idź do rzecznika bo to co Ci napisali jest śmieszne.
+36
pokaż komentarz
@Nemezis_: ten sklep to piękna sprawa chyba najbardziej uczciwy w polsce jeżeli chodzi o reklamacje.
+12
pokaż komentarz
@Jaruzel: Szczerze mówiąc to miałem wyrzucić moje buty ale jakoś zaryzykowałem. Byłem w szoku kiedy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, Sprzedawczyni powiedziała że 80% obuwi jest rozpatrywana pozytywnie, oczywiście buty muszą wyglądać na w miarę zadbane, czyli normalnie użytkowane, a nie jakby ktoś je wyciągnął ze śmietnika xD
0
pokaż komentarz
@Jaruzel: Potwierdzam, ok rok temu reklamowałem ten sam model Lacoste w przeciągu 6 miesięcy (przy pierwszej reklamacji dostałem nową parę) w obu przypadkach nie było jakichkolwiek problemów w Sizeer. Za drugim razem zaproponowali mi zwrot kwoty w postaci bonu zakupowego więc gra muzyka.
0
pokaż komentarz
@Nemezis_: @Life_will_kill_ya Kupiłem 3 miesiące temu Vansy w CitySport i też zrobiła mi się dziura w materiale w okolicy dużego palca. Miałem iść z reklamacją ale chyba sobie daruję :(
0
pokaż komentarz
@Nemezis_: @Jaruzel: @Nemezis_: @mnsp: widocznie zwroty pokrywaja sobie ich cenami z kosmosu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+2
pokaż komentarz
@Nemezis_: Takie rozpatrywanie reklamacji masz praktycznie zawarte w cenie.
Dla przykładu kupiłem Jeansy w BigStar za bodaj ~250zł - po 4-5 miesiącach spostrzegłem przetarcie w kroku.
Jedyne co musiałem zrobić to wyprać spodnie przed oddaniem na reklamację, rozpatrzona w tydzień, do wyboru nowe spodnie / zwrot gotówki.
Po kolejnych rozpadających się butach z CCC/Deichmana/Kijwieczego po ~4 miesiącach użytkowania i użeraniu się z nimi podczas reklamacji zdecydowałem się w końcu na 2 pary z Sizeer. Czuję, że żałować nie będę :)
Z tych marnych sieciówek najmniej problemów w sumie z Deichmanem miałem, zależy trochę od obsługi, raz nawet zwrot kasy dostałem.. a z CCC to trzeba 2-3x zgłaszać.
0
pokaż komentarz
@Sather twoja kasa, kto bogatemu zabroni.
-4
pokaż komentarz
@Massacrul: Obsługa tylko przyjmuje do reklamacji ale oni tego nie rozpatrują więc to nie zależy od obsługi. Swoją drogą widziałem w jakim stanie buty ludzie przynoszą do reklamacji i często jest to wręcz śmieszne. Z ccc nigdy nie miałem problemów przy reklamacji
0
pokaż komentarz
@massbombing: To nie wiem w takim razie kto mnie obsługiwał, bo na wejście mi powiedziano "niech pan poszuka nowych butów", a jak po ponad godzinie nic nie mogłem wybrać to zwyczajnie oddano mi kasę na miejscu.
Z CCC za to za każdy razem I ja, I kilka bliskich mi osób - w tym np Ojciec mieliśmy problemy z reklamacjami i to przy użytkowaniu butów mniej niż 6 miesięcy, z reguły zaczynały się rozlatywać po 3.
-7
pokaż komentarz
@Nemezis_: Twoja reklamacja przy takiej intensywności używania i okresie dwóch lat to oznaka że jesteś zwykłym cebulakiem. Mi byłoby wstyd o tym wspominać. Nie rozumiem ludzi co kupią produkt zużywalny i chcieliby do końca życia mieć wymianę zużytego na nowy, a jak już im się uda bo polityka sklepu jest taka miłosierna to potem są cali dumni jacy to oni nie są "sprytni".
Reklamację autora tematu oczywiście rozumiem bo jest zupełnie inna od Twojej i jest akurat zasadna.
+11
pokaż komentarz
Twoja reklamacja przy takiej intensywności używania i okresie dwóch lat to oznaka że jesteś zwykłym cebulakiem. Mi byłoby wstyd o tym wspominać.
@kenq: Czemu miałby mi być wstyd o ty wspominać? Okres gwarancji wynosił 2 lata i ja z tego prawa skorzystałem. Buty nosiłem zgodnie z przeznaczeniem.
Tak głupiego wpisu jak twojego (tutaj pisane specjalnie małą literą) NIGDY nie widziałem na wykopie.
źródło: feelas.jpg
-2
pokaż komentarz
@Sather: Szczerze. Jak myslisz co jest tego powodem? Na 99,99% nie jest to wada fabryczna
Idz do lekarza, zbadaj swoje stopy. 90% ludzi ma problemy z chodzeniem I NIE ZDAJE SOBIE Z TEGO SPRAWY.
0
pokaż komentarz
@hurdlejade: Kurczę kolejny matematyk-wróżbita. Przez okres używania Vansów chodziłem również naprzemiennie w innych butach (tak, niektórzy ludzie używają więcej niż jednej pary butów) i w nich taki problem nie wystąpił choć są starsze. Więc chyba trafiłem w Twoją magiczną 0,01%.
0
pokaż komentarz
@Sather: Czyli jednak twierdzisz ze to wina Vansow. Nigdy nie zakladalem, ze masz 1 pare (ba, w ogole majac prawie 100 to dla mnie nie do pomyslenia) ale i tak jestem na 99,99% pewny ze masz pewne wady stopy ktore wyginaja twoj duzy palec w taki a nie inny sposob. Wiem co mowie, bo odkad wyrobilem sobie specjalne wkladki (pod moja stope, a nie z polki ze sklepu "dla poprawy komfortu") to i zaczalem sie interesowac swoim "stopnym" zdrowiem. Moge polecic kazdemu. Ja placilem 120e, a tutaj na wykopie to w ch!$ duzo i kazdy powie, ze "nie warto"... a problemy na starosc robia sie nie ze starosci, a wlasnie z braku dbania za wczasu.
+3
pokaż komentarz
@Nemezis_: dobry patent, raz kupie ermaksy, i przez 15 lat w kolko bede reklamowal = profit, juz nigdy nie wydam pieniedzy na buty wy koorwy biedaki hehe
-5
pokaż komentarz
@Nemezis_: a za 1.5 roku znowu wymienisz sobie buty i tak do końca istnienia sklepu będziesz ciągnąć. Okres gwarancji to jedno a skorzystanie z niej to drugie. Gwarancja chroni jak produkt uszkodzi sie niezależnie od użytkownika. Ty podczas eksploatacji zuzyles produkt, zniszczyłes mechanicznie i zamiast pogodzić się i przyjąć naturalną kolei rzeczy kupując nowy produkt, wolisz przycebulic a potem sie obrażasz słysząc prawdę o sobie.
0
pokaż komentarz
@Nemezis_: @Jaruzel: Ja dla odmiany kupiłem w Sizeer buty Reebok i nie uznali mi gwarancji gdy po niecałym roku porobiły mi się dziury na piętach na wylot. "Naturalne zużycie", żałosne. I ja w przeciwieństwie do Was nie polecam tego sklepu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+2
pokaż komentarz
@klebix: to ty chyba w rowerze hamulcy nie miałeś ( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
@Jaruzel: po prostu podeszwa była cienka i do dupy ogólnie. To w sumie śmieszne bo cholewka jest bardzo wytrzymała. Buty przywróciłem do stanu używalności dwa lata temu. Za 60 zł szewc mi dokleił nową podeszwę na starą i używam ich do dziś :)
więcej komentarzy(9)
+17
pokaż komentarz
Napiszę jak to wygląda u naszych zachodnich somsiadów. Kupiłem w listopadzie kurtkę w nowo otwartym sklepie Reserved (polska marka podbija Niemcy :). W marcu zauważyłem, że jest rozpruta na szwie przy rękawie. Musiałem o coś zahaczyć - moja wina, ale za namową znajomego poszedłem z rachunkiem do sklepu złożyć reklamację. Pani ekspedientka nawet o nic nie zapytała! Reklamację przyjęła na miejscu i od razu otrzymałem zwrot pieniędzy. Tak to działa w cywilizowanych krajach.
+58
pokaż komentarz
@fizdejko: bo w cywilizowanych krajach żaden janusz nie wpadnie na pomysł celowego rozdzierania kurtki po jednym sezonie, zeby dostac hajs na nową (╯︵╰,)
+13
pokaż komentarz
@fizdejko: super. A ja oddałem buty w Aldo bo się urwał zaczep na sznórówkę i naprawili. Oddałem też bluzę w jakimś reserved chyba bo po jednym dniu z plecakiem się zmechaciła i oddali kasę. Tak to działa w Polsce.
-1
pokaż komentarz
@fizdejko: Dlaczego w Polsce reklamacje nie działają tak jak w cywilizowanych krajach? Przeczytaj swój komentarz i wyobraź sobie, że takich dumnych i zaradnych cebulaków jak ty w tym kraju jest na pęczki - od Kuźniara zaczynając.
+1
pokaż komentarz
@Sztucznooki: Wpadają, ale znacznie rzadziej, niż w Polsce.
-2
pokaż komentarz
@Gari90: kę? Przecież sam sobie tej kurtki nie rozdarłem. Nie biegałem też w niej po lesie, tylko chodziłem do pracy, więc nie powinna się podrzeć.
Nie poszedłem od razu, żeby ją zareklamować, bo polski kapitalizm tak mnie wypaczył, że do głowy mi nie przyszło coś tak oczywistego jak reklamacja towaru!
+3
pokaż komentarz
Musiałem o coś zahaczyć - moja wina
@fizdejko: Musiałem więc źle zinterpretować ten fragment. Jeśli to był sarkazm, to wybacz ;-)