•  

    pokaż komentarz

    Ja od czasu jak w tv zaczęły mi znikać aplikacje powiedziałem sobie że już nic samsunga nie kupię.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14 Niech zgadnę. Zniknął Youtube którego usunął Google ze wszystkich urządzeń które były starsze niż parę lat? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy może coś jeszcze znika?

    •  

      pokaż komentarz

      @Evchem: Skype się ulotnił, ale nie płakałem bo nie korzystałem. Gorzej mieli Ci co specjalnie kupili kamerę :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Gooma Fakt Skype też się ulotnił. Bo Microsoft tak zadecydował i Samsungi nie były jedynymi ofiarami z tego co pamiętam. Poza tym pewnie takich akcji jest jeszcze więcej, ale to jak narzekać na Google, że ktoś nie publikuje w ich sklepie ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @Evchem: z tego co pamiętam również Twitter, Spotify, a mam taki wynalazek jak roku stick i na nim jest YouTube choć jest starszy od tego tv.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14 Spotify akurat używam więc widzę, że nadal jest. Jak z Twitterem to w sumie nie wiem. Roku nie używam więc ciężko mi powiedzieć, ale z ciekawości jaki to rocznik? Bo YT chyba szalał z urządzeniami od 2012 w dół.
      Jestem ciekaw czy to kwestia producenta czy rocznika ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14: akurat ich lodówki warto chyba kupić chociażby z tego względu że są made in poland.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14: dlatego te cale smart TV mozna o kant dupy potluc. Tez mam TV Samsung i tez obserwuje te znikajace aplikacje i uslugi, ale mam to w nosie, bo od paru lat uzywam Amazon Fire TV i jest to 100x lepsze od najlepszego smart TV. Nie jest drogie i wiem, ze nagle nie przestanie dzialac.

      Najchetniej nastepny TV bym nawet kupil tez bez tunera TV - czyli 60 paro calowy monitor. To co jest w TVPiS (ale nie tylko) sprawia, ze tuner TV jest zbedny.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14 Znam temat od kuchni. Jesli apka Ci zniknela to dlatego ze jej developer sobie tak zazyczyl. Samsung SmartTV to "tylko" / "az" platforma posredniczaca developer - klient

    •  

      pokaż komentarz

      @Evchem Netflix też zniknął na kilkuletnim Samsungu

    •  

      pokaż komentarz

      @nastaremilion W to nie uwierzę póki nie zobaczę... Netflix działa na wszystkich Smart TV Samsunga jakie widziałem. Znajomy ma z 2012 i też śmiga.

      @Prosument Dokładnie tak. Jeżeli właściciel aplikacji nie chce jej mieć na platformie to co mają zrobić. Inne urządzenia to całkiem inne aplikacje, choćby producent ten sam. Nie da się tego porównać.

    •  

      pokaż komentarz

      @nastaremilion Dlatego ze utrzymanie zespolu programistow ktorzy musza utrzymac aplikacje na starym, nierozwijanym, niewspieranym i nielatanym API kosztuje :) Dlatego latwiej po prostu usunac apke z danych platform. TV i tak sie psuja srednio raz na te 4-5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Evchem: po prostu odinstalowało mi aplikację, razem z kilkoma innymi i nie ma jej na liście do ściągnięcia. korzystam z netflixa na konsoli, więc w sumie mi nie zależy

    •  

      pokaż komentarz

      @Evchem

      Spotify akurat używam więc widzę, że nadal jest. Jak z Twitterem to w sumie nie wiem.
      Spotify ma zniknąć do końca tego lub przyszłego miesiąca. Był komunikat

    •  

      pokaż komentarz

      @nastaremilion Hmm dziwne. No cóż, widać mieli jakiś powód. Najpewniej dokładnie tak jak @Prosument napisał...

      @goblin21 Lipa! Muszę sprawdzić czy i to mnie się tyczy. Rzadko używam akurat na TV.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14: spotify jest nadal. Chyba, że masz jakiś stary tv.

    •  

      pokaż komentarz

      @krzysiek_14: Co do telefonu firmy samsung to też nigdy nie kupię, są inne firmy telefonów gdzie sprzęt z podobnymi parametrami płaci się o wiele mniej.
      Co do lodówki- kupiłem rok temu Samsunga. Pierwsze ustawienie lodówki- regulacja pionu, przy maksymalnie wkręconych przednich nóżkach, lodówka 2m ma odchył do tyłu jakieś 3 cm (nie da się ustawić idealnie w pionie). Tak n ie może być bo lodówka stoi za ścianką i widać złudnie że to krzywa ściana. Dzwonię na infolinię, bo w instrukcji obsługi nie jest napisane czy do pionu ma lodówka być, opisuję sytuację - otrzymuję informację że tak mają że stoją lekko do tyłu. Co za badziew z tego Samsunga- żeby nie można było jej ustawić idealnie do pionu. Brzydko to wygląda, zwłaszcza że to chef collection- tylko taki upośledzony.

    •  

      pokaż komentarz

      @gecior: Skoro lodówki Samsung są made in Poland to obozy koncentracyjne również są made in Poland.

    •  

      pokaż komentarz

      @yeloneck: Nie wiem czy stary, chyba 2012 rok, a spotify chyba 2 tygodnie temu mi zniknęło.

    •  

      pokaż komentarz

      @gecior: > akurat ich lodówki warto chyba kupić chociażby z tego względu że są made in poland.

      ale zyski ze sprzedaży goto Korea

    •  

      pokaż komentarz

      @tylko_grzanki: niby tak. Chciałem np. kupić sobie polską Amikę, ale sprzedali wcześniej fabryki lodówek Samsungowi a sami kupują lodówki z logo z Turcji i ściągają do nas, więc nie wiem co gorsze. Zdecydowałem się na Samsunga, chociaż wolałbym Amikę. Beko nie brałem pod uwagę bo to też Turek.

    •  

      pokaż komentarz

      @gecior: a ja mam wszystko Beko i jest zajebiscie. A BEKE robie z polonusow, z ktorych kazdy jeden to k!%!a specjalista, popsul mu sie raz w zyciu S6 ktorego kupil na milion lat na raty, h@? tam ze wpadl do kibla, nikomu nie powiem, a na wykopie napisze jakie to gowno, haha. Wykopowa kasta specjalistow :P

  •  

    pokaż komentarz

    No dobrze, więc co w końcu zrobiłeś? Drzwi zostały tam gdzie były? Złożyłeś reklamację? Zapłaciłeś za nagwintowanie? Sam nagwintowałeś?

    Jak dzwonisz na infolinię to nie muszą Ci niczego potwierdzać mailem. Zwykle jest to jakieś call center i guzik tam mogą poza przyjęciem zgłoszenia i podaniem jakichś informacji których potrzebujesz.

    Gwintownik M6-M8 w casto do 15zł, chwila roboty i po problemie, zrobić, mieć spokój, a reklamację złożyć tak czy inaczej dla zasady. Ja rozumiem wzburzenie że niesolidnie i fuszerka i mogli poinformować, ale nie szkoda nerwów na taką drobnostkę?

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: Tylko jak sam nagwintuje to potem nie uznają reklamacji jak coś się popsuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @antykler: z jednej strony racja, a z drugiej jest tak że AGD jest zaprojektowane tak żeby się psuło chwilę po tym jak gwarancja minie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @antykler

      Nawet jakby byly juz gotowe gwinty przekladajac samemu drzwi narazamy sie na utrate gwarancji, a jak na drzwiach jest jakis wyswietlacz to mozna o niej zapomniec.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: Poczytaj o pękających plastikach w środku lodówki (niekoniecznie samsung).

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: Złożyłem reklmację i czekam.
      Mogę sam nagwintować, ale jak zauwaył @antykler nie wiem co wtedy z reklamacją, a mimo wszsytko bym chciał ją zachować.
      Może i szkoda nerwtów, ale to w myśl zasady, żeby nie dawać się dymać bo będzie tylko gorzej.

      @Fly480 do lodówki jest dołączona instrukcja jak samemu przełożyć drzwi - z tym, że błędna.

    •  

      pokaż komentarz

      @mikimisz: Reklamuj, a jak zamówiłeś przez internet to zwróć.

    •  

      pokaż komentarz

      @mikimisz opis z dupy, może podaj konkretny model, a nie pisz, że wszystkie tak mają. Sam rok temu w swojej przekładałem i nie było problemu

    •  

      pokaż komentarz

      @JohnMatrix: A wszedłeś w znalezisko?( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: lepiej być polaczkiem i żalić na wykopku

    •  

      pokaż komentarz

      @Fly480: Niekoniecznie z tym wyświetlaczem, ja mam jakiegoś samsunga, ma wyświetlacz. W instrukcji jest rozdział o przełożeniu drzwi i tyle.

    •  

      pokaż komentarz

      Nawet jakby byly juz gotowe gwinty przekladajac samemu drzwi narazamy sie na utrate gwarancji,

      @Fly480: Skoro instrukcja użytkowania informuje, że jest możliwość samodzielnego przełożenia drzwi, to nie powinno się tracić przez to prawa do gwarancji.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dpdp
      @mimic
      Instrukcja instrukcją, serwis serwisem... Kilka lat temu za młodu dorabiałem sobie w Samsungu wlaśnie w jednej z dużych sieci AGD i RTV. Często były pytania o przekładanie drzwi i ja miałem powiedziane jak i pracownicy tego sklepu mieli powiedziane od przedstawicieli konkrernych firm, że przekładając samodzielnie drzwi klient naraża sie na utrate gwarancji. Pół biedy jak to była prosta lodówka bez wyświetlaczy czy innych bajerów, ale mimo wszystko wątpie żeby dużo sie od tego czasu zmieniło.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: Tak bo każdy klient wie co to gwintownik i musi umieć to zrobić, brawo.

    •  

      pokaż komentarz

      @mikimisz pisałem o opisie, a nie znalezisku

    •  

      pokaż komentarz

      @mikimisz: oddaj tą lodówkę i kup od lg = zmiana drzwi jest gratis do 30 dni od kupna u Ciebie w domu bez łaski.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kargaroth: już przebudował kuchnię i teraz kuchnia jest w pokoju a pokój w kuchni.. tylko po wodę trzeba chodzić do pokoju..

    •  

      pokaż komentarz

      @antykler: serwisu asusa i tak nic nie przebije. Razem ze sklepem nazwijmy go X. Kupilem asus zenfone2 najdrozsza wersja z procesorem 4x2,1mhz bodajze. Po roku zaczal sam sie losowo wylaczac przy pelnej baterii nawet. Startowal tylko podlaczony do ladowarki. Wyslalem na rekojmie, wymienili mi polowe czesci . Po miesiacu przestal dzialac. Zglosilem z druga rekojmia zwrot gotowki i zakaz naprawy mieli go tylko sprawdzic. Wyslalem po tym jak przy 80% sam sie wylaczyl i juz sie nie uruchomil. Mieli slrawdzic w sklepie czy sie zgadzaja ba to ze zostal uszkodzony i maja mi zwrocic pieniadze. Po trzech tygodniach odpisali ze wada nie wystapila i potwierdzil to serwis asusa. Ze wyslalem im rozladowany telefon i wyslali mi instrukcje obslugi ladowarki. Tyle ze zalomnieli o tym ze nagralem film przed wysylka jak jest podlaczony do gniazdka i nie reaguje przez dwie minuty. I trafilem na ścianę mogę im zalozyc tyljo sprawę o oszustwo bo upieraja sie ze wada nie wystapula a wg nich wgranie nowego softa to nie jest naprawa. I wykasowanie calosci pamieci. Jeszcze mi opisali zebym nastepnym razem wyjal i wlozyl baterie bo to moze pomoc. Wiem, bo to pewnie zrobili i wgrali sterowniki tyle ze trace wtedy gwarancje bo bateria jest przykrecona do obudowy pod srubami z plomba. Wiec, kazda firma oszukuje. Co z tym mozna zrobic kiedy ida w zaparte ze telefon zawsze dzialal jak mam nagrania ktore im zrezta pokazalem? A i stwierdzenie ze wyslalem im rzekomo rozladowany tekefon zajelo im 3 tygodnie prawie. A przed wysylka byl lądowany dobe roznymi ladowarkami i dalej sie nie wlaczal. A podlaczony do ladiwarki powinien zareagowac po pelnym rozladowaniu gora w 5 s, mam nagranie 2 minuty jak nie reaguje na ladowarke ktira ladowalem drugi telefon wczesniej na filmie

  •  

    pokaż komentarz

    Myślałem, że wszystkie lodówki otwierają się w jedną stronę... człowiek całe życie się uczy

  •  

    pokaż komentarz

    @mikimisz poważnie chcieli aby złożyć reklamację?

    Przecież w ten sposób dostaną z powrotem używaną lodówkę której nie sprzedadzą już jako nową, a będą musieli oddać całą kasę łącznie z zapłaceniem za transport w 2 strony (jeśli lodówka ma ponad 10kg to sami muszą ją zabrać po tym jak złożysz reklamację), będą do tyłu znacznie więcej niż 150zł.

    Może ten gość nie był świadomy ile ich będzie kosztowała ta reklamacja?

    Co więcej składając reklamację możesz mu zaproponować, że chcesz aby obniżono cenę o 300zł to sobie sam nagwintujesz te drzwi jeśli się nie zgadzają to dopiero wtedy zwrot całej kasy. Zobaczysz że zgodzą się na obniżenie ceny o 300zł bo to się będzie im bardziej opłacało.

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: skąd założenie, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie?

    •  

      pokaż komentarz

      @dziara1429: bo nie ma innej możliwości gdy towar jest niezgodny z umową.

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: Przecież jest zgodny z umową. Tylko klient może być pipą w rurkach i nie potrafi samemu przełożyć drzwi.

    •  

      pokaż komentarz

      @kalkin: Jest niezgodna z umową, bo brakuje gwintu, na skutek czego klient nie może wykonać procedury przewidzianej w instrukcji obsługi.

      Wada lodówki i wprost kwalifikuje się pod rękojmię.

      A użytkownik teoretycznie może sam nagwintować - co nie jest może trudne - ale zapewne z automatu traci gwarancję producenta

    •  

      pokaż komentarz

      @kalkin: ciekawe co mają do tego spodnie.

    •  

      pokaż komentarz

      10k

      @mnlf: Skąd te 10kg? Pytam się poważnie, miałem dwa miesiące temu problemy z zamówioną wanną (niesamowite jaja) i sklep twardo twierdził, że oni mi idą na rękę wysyłając kogoś po nią (najpierw chcieli, żebym kurierem wysłał!). Dowiedziałem się wprawdzie, że mają obowiązek na własną rękę odebrać towar jeśli jego odesłanie byłoby "nadmiernie uciążliwe", ale nic nt. 10kg, więc byłbym wdzięczny za jakieś źródło.

    •  

      pokaż komentarz

      @Mixxer5:

      Rozporzadzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie
      szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży miedzy
      przedsiębiorcami a konsumentami
      (Dz. U. Nr 96 z 1 lipca 2002 r., poz. 851)

      §18. 1. Konsument nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego towaru o
      wadze powyżej 10 kg, o dużych rozmiarach, urządzeń oraz innych towarów
      wbudowanych lub zainstalowanych na stale.
      2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, konsument wskazuje miejsce, w
      którym towar się znajduje, a przyjmujący reklamacje, w uzgodnieniu z
      konsumentem, ustala termin oględzin lub odbioru przez sprzedawce
      reklamowanego towaru; termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni od dnia
      zgłoszenia reklamacji.

  •  

    pokaż komentarz

    Od czasów kiedy nigdy nie miałem telefonu Samsunga nie kupuję telefonów Samsunga.

    I to w sumie nie przez żaden bojkot, po prostu hajsu nie mam.