•  

    pokaż komentarz

    Ja bym poszedł dalej niż tylko do właściciela sklepu .. w Irlandii ta firma się szanuje i nie wydaje mi się żeby byli zadowoleni ze jakaś zlotowa psuje im markę

  •  

    pokaż komentarz

    Nike

    Po co w ogole kupujesz Chinskie smieci?

  •  

    pokaż komentarz

    Nienawidzę takiego buractwa ze strony sprzedawców. Zero odpowiedzialności za produkt.
    Może tego typu piętnowanie sprzedawców coś zmieni.

  •  

    pokaż komentarz

    W sumie to miałem kiedyś podobną sytuację, zakupiłem dżinsy znanej marki w jednym ze sklepów w Manufakturze (Łódź).
    Spodnie po 3 miesiącach przetarły się na tyłku. Rozumiem że nosiłem je bardzo często, regularnie samochód + praca siedząca i do tego się wiercę itp. ale mimo wszystko 3 miesiące to zdecydowane przegięcie. Złożyłem reklamację w sklepie i po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, że jest oczywiście nieuwzględniona, ponieważ to uszkodzenie mechaniczne. Tak jakby w dżinsach mogło łatwo wystąpić jakiekolwiek inne :) Uznałem, że to standardowa procedura typu "klientowi się odechce", więc zamiast bujać się z rzeczoznawcami i iść na tę wojnę to napisałem PRYWATNĄ wiadomość do producenta na jego oficjalnym FB. Dostałem informację aby wysłać spodnie do nich, co też uczyniłem. Po niecałym tygodniu dostałem pismo uwzględniające moją reklamację i pozwalające odebrać nowe spodnie lub zwrot pieniędzy w tym samym sklepie. Udałem się więc do sklepu, rzuciłem pismo na ladę i nie spiesząc się specjalnie wybierałem nowe portki przymierzając dokładnie wszystko co się dało. Drugi egzemplarz służy do dziś (2 lata +)

    Morał z tego jest taki, że w przypadku markowych rzeczy sprawa jest dużo prostsza - to, że sprzedawca ma w dupie, nie znaczy że producent również. Przeważnie tak nie jest. I oczywiście można kręcić haję ze sklepem i ją wygrać, ale czasem dużo szybciej, łatwiej i przyjemniej jest załatwić sprawę "bez dymu", zwłaszcza w internecie ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Tak samo robią na Starowiślnej w SneakerStudio (Kraków), nie polecam. "Rzeczoznawca" zatrudniony w sklepie do odrzucania reklamacji, nie ma typa na liście rzeczoznawców