@Rozpustnik: Z tego co wiem to nadal obowiązuje w wyścigach limit minimalnej wagi roweru 6,8kg narzucony przez UCI. Druga sparawa jest taka, że często waga "netto" roweru jest niższa i jest potem sztucznie dociążany (obniża się też tym sposobem środek ciężkości).
@woland666: I tak miał szczęscie, że nie trafił obojczykiem w krawężnik, tylko akurat w lukę :) Co do carbonów, to własnie najczęsciej pękają takie kierownice i mocowania, gdzie kąty zmieniają się bardzo szybko. Carbon jest lepszy, gdy zmiana kształtów jest bardziej plynna. Ramy są już o wiele wytrzymalsze.
Zaraz amatorzy urządzenia napędzanego dwoma pedałami będą marudzić na progi zwalniające w mieście tak samo jak na ścieżki rowerowe z kostki, bo szkodzi to rowerom.
@rbk17 10k to za koła się płaci, I teraz jedziesz sobie taką ścieżką rowerową (bo po ulicy nie możesz) i jak to na ścieżkach wystaje krawężnik co robić zatrzymać się podnieść rower (spada średnia, a to dla kolarza sprawa honoru) czy próbować wskoczyć i zniszczyć drogie koła albo w najlepszym wypadku przebić szytke że 400zl :-)
Komentarze (150)
najstarsze
@wujekuszko: gdyby nie bydło w samochodach to i progów by nie było.
@Pegos: Jednak na wykopie to ludzie mają dziwne zachcianki.
I tak miał szczęscie, że nie trafił obojczykiem w krawężnik, tylko akurat w lukę :)
Co do carbonów, to własnie najczęsciej pękają takie kierownice i mocowania, gdzie kąty zmieniają się bardzo szybko. Carbon jest lepszy, gdy zmiana kształtów jest bardziej plynna. Ramy są już o wiele wytrzymalsze.
Noty nie mogą być inne jak 10/10. Jurorzy zapewne się ze mną zgodzą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ShamblerWykop: amortyzatory spowalniają jazdę.