x-kom.pl od 23 maja 2017 roku nie zrealizował zamówienia.
Gdy składałem zamówienie nie było mowy o tym, że towar jest niedostępny. Później okazało się, że nie mają takich stanów magazynowych by pokryć zapotrzebowanie wszystkich zamówień. Mimo to zgodziłem się poczekać, a zamówienia miały być realizowane w kolejności chronologicznej.
Niestety zamówienia z czerwca są już realizowane a moje z maja wciąż czeka na realizację. Pani na infolinii mówi, że produktu nie ma na stanie, ale jednak inni dostają, nawet ci, którzy zamówili 2 tygodnie później.
Niestety odradzam sklep x-kom.pl, zwłaszcza, że nie jest to ich pierwszy taki przypadek, gdy sprzedają towar, którego nie mają.
Jedyny plus - wziąłem przesyłkę pobraniową.
Komentarze (218)
najlepsze
Ta firma, to jest jakiś dramat - wypisują bzdury na aukcjach, sprzedają uszkodzony sprzęt, a klienta traktują jak idiotę!
...a jak wyrazisz swoją opinię w komentarzu do transakcji, to nagle zaczynają troszczyć się o klienta i strasznie przepraszają - ZA MAŁO I ZA PÓŹNO!!! ...pieniądze w końcu zwracają, ale straconego czasu i nerwów nikt nie zwróci.
Zamiast
Jedno pytanie: chcialbys zostac tak wydymany?
Mam salonówkę x6 2017 na sprzedaż. Cena: 100 peso - bierzesz?
Mianowicie - jeżeli sklep nie wywiąże się z umowy sprzedaży - klient może od niej odstąpić i żądać zwrotu pieniędzy?
Czy klient może również żądać zwrotu kosztów, które na skutek niewywiązania się sklepu z umowy poniósł?
I najważniejsze - czy jeżeli rynkowa cena towaru w międzyczasie poszła do góry - to czy ta różnica w cenie może
@Mr--A-Veed: Oczywiście. Ale w tym przypadku przelewu nei było więc może tylko odstąpić od umowy.
Np. jakie koszty? W tym przypadku nie poniósł żadnych, więc niczego się nie moze domagać. Ale na pewno zdarzają się
@ChinskaTorturaWodna: Ale przecież sprawa polega na tym, że sprzedawca nie podał info, że towaru nie ma, a co więcej - wprowadził klienta w błąd,że jest