Witam Wszystkich, z miesiąc temu, wydałem swoją trzecią gierkę na platformę Android i WebGL, zdecydowałem się na prostego Clickera (unikając przy tym błędów z mojego poprzedniego clickera). Chciałem lekko poeksperymentować z mechanizmem klikania (dodać elementy zręcznościówki), dodatkowo dodałem parę prostych elementów RPG. Nie wiedziałem zbytnio, czy upublicznić statystyki z tej gierki, no ale wcześniej obiecałem, iż będę upubliczniał statystyki z każdej gierki. Z takich ciekawostek, to dodam, iż głównymi przeciwnikami w grze są: Rogali Von Michaił (ogr) Białkow i Efilkn von zbożow. (troll). Jeszcze jako jedną ciekawostek dodam, iż na murze widnieją napisy: „Nocna Zmiana”, „Pozdrawiam Wykop”. Chciałbym też Państwu ponownie podziękować za 367 Wykopów (znalezisko "Zarobki i Statystyki z mojej drugiej gry mobilnej + AMA").
„Stickman RPG - Idle Money Clicker” został pobrany przez 166 osób, wersja WebGL ma 2400 zagrań. Jest to mój najsłabszy wynik, jaki do tej pory udało mi się osiągnąć, 78 pobrań pochodzi ze sklepu Google Play, 88 pobrań pochodzi ze sklepu Amazon Store. Może być tutaj małe zaskoczenie, gdyż Amazon Store wygenerował więcej pobrań, niż Google Play, jednakże jest to spowodowane tym, iż moja gra (zaraz po premierze) została usunięta ze sklepu Google Play, powodem było to, iż była podobna do innej gry. Napisałem w tej sprawie do obsługi Google Play i moja gra została przywrócona (zajęło to 2-3 dni), ot została usunięta przez pomyłkę ;p.
Dane Kongregate:
Jeśli chodzi o zyski:
$3.70 Kongregate
$0.03 ChartBoost
$0 Unity Ads
No cóż, taki wynik nie jest dla mnie zaskoczeniem, jak do tej pory, to na 3 grach zarobiłem $0, jednakże nie to jest ważne, tworzenie Stickman RPG i innych gier, było bardzo ciekawym doświadczeniem, nauczyłem się wielu rzeczy, samo tworzenie prostych gier, jest dość ciekawym zajęciem. Po prostu moje gry są za słabe, aby coś zarobić. Z takich ciekawostek, to moja gra jest głównie pobierana z urządzeń firmy Huawei i firmy Samsung. Jeszcze z takich ciekawostek, to 9 Września przycisk areny w mojej grze, został kliknięty ~9000 razy (liczy się tylko kliknięcia graczy online, każde kliknięcie, nie tylko te unikalne). A ~14000 razy został kliknięty przycisk startu obrony (nie jest tutaj liczona sama obrona, tylko rozpoczęcie obrony, czyli przycisk, który powoduje start mechanizmu klikania, ale sam w sobie nie aktywuje tarczy, jest tylko liczony przycisk „Start”, nie jest liczony przycisk „Tarcza”, liczą się tylko kliknięcia graczy online, każde kliknięcie, a nie tylko unikalne). 505000 (505 tysięcy) sekund, tyle gracze spędzili w mojej grze 9 Września (liczy tylko graczy online), Tutaj jeszcze jedna ciekawostka, w mojej poprzedniej grze, gracze 13 Sierpnia spędzili 3.38 Miliona sekund.
Dane na temat użytkowników mojej gierki:
Taka ciekawostka, podliczając też wersję Kongregate, 44% użytkowników pochodzi z USA (licząc Android + WebGL (Kongregate)).
Na ten moment pracuję nad kolejną gierką, będzie to kosmiczna strzelanka, latamy od planety do planety, odblokowujemy/rozwijamy nowe statki, pokonujemy kolejnych wrogów. Co do samej fabuły gry, to będzie ona opowiadać historię pewnego samotnego podróżnika, cóż skłoniło naszego bohatera do podróży po kosmosie? Czemu nagle postanowił zmienić wszystko w swoim życiu?
Śmierć, życie, brutalność, ciągła walka, witaj w kosmicznej podróży, nawet jeśli przeżyjesz, tak... Nic już nie będzie takie same, tutaj życie stoi obok śmierci, przyjaciel obok wroga, zresztą, dziś trudno to odróżnić.
^ Jeśli interesuje Cie ten projekt, lub interesują Cie statystyki z gier, to:
Zapraszam do obserwowania tagu #
donislawdev co jakiś czas, będą ukazywać się pod nim kolejne podsumowania gier + kolejne projekty.
Google Play
Amazon Store
Wersja przeglądarkowa Kongregate
Facebook
Twitter
Zapraszam też do sprawdzenia moich innych gier:
Moje Inne Gry
Parę ScreenShotów z gry:
Komentarze (129)
najlepsze
@DonislawDev: Z tym panowaniem to nie przesadzajmy. Ledwo człowiek skończył 30 lat w tym roku i już uważają za starego (・へ・)
Witam Pana, no w sumie racja :-}
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.
Witam Pana plusowego władcę, chciałbym Panu podziękować za każdy plus. trzymaj Pan +.
Dziękuje, pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.
A, i jeszcze jedno: Ja rozumiem szacunek itd. ale nie pisz do wszystkich PROSZĘ PANA/PANI xD Matko Bosko, tutaj każdy Mirek, Mirabela i kij, czy ktoś ma 15, czy 40 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°) i tu nie chodzi o brak szacunku do drugiej osoby, a zwyczajnie taka obowiązuje tutaj retoryka rozmowy └[⚆
Rozwijam się aktualnie pracuję nad czwartą gierką ;p
Panie, zdaję sobie z tego sprawę, w głębi duszy jestem śmieszkiem( ͡° ʖ̯ ͡°). Niechaj rogale będą z Panem.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :-}
Dziękuje Panu, pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia, tak z ciekawości, czemu zakopał Pan moje znalezisko jako "spam"? ;p
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.
tak ironia pojechales ze ... loo!
a tak z innej beczki - masz jakies osiagniecia w zyciu ktorymi moglbys sie pochwalic?
serio pytam - koles jak widac - stara sie rozwijac a ciebie widac zaszczypalo.
ktos sie wybija to trzeba go up...ic?
jak ja nienawidze takich sebixow umyslu ....
ps. nie, no bordo - raczej liczy sie in minus, wiec piz tym.
ps.
byłem świadkiem podobnej sceny
Witam Pana, no na ten moment sukcesów brak ;p
Ciesze się, iż udaje mi się tworzyć/wydawać gierki, do tego nawet w ktoś nie gra, jednakże same statystyk są ogromną porażką.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia, dziękuje :-}
@DonislawDev: Podobno Edison setki razy próbował z żarówką, zanim mu się udało. Tak więc nie zdziwię,się, jak kiedyś napiszesz na wykopie, jak to zarobiłeś pierwszy milion dolarów na grze na smartfona.
Samemu udalo mi sie stworzyc gre, ktora zarobila na mnie oraz na zespol developerow (http://terra.e-sim.org), jezdzilem na wszelkiem masci zagramaniczne konferencje robienia gier, spotykalem sie na zywo z ludzmi, robilem im wyklady.
Obraz z tej konferencji byl taki, ze robilem wyklad na konferencji i wiekszosc sluchaczy, to byly misiaczki, ktore maja
Widac, ze masz dusze inzyniera, ze lubisz sie uczyc, kombinowac i rozwiazywac problemy - takich ludzi trzeba.
Chwilo jest mama, ktora robi scieli lozki i robi obiadki. Tak to wlasnie wyglada w branzy gier. Robia gry i mama przynosi jedzenie :)
Tak tylko mowie, ze bedzie jeszcze gorzej. Sa teraz dotacje dla firmy robiacych gry, studia uczace robienia gier, inwestorzy - rynek zepsuje sie jeszcze bardziej :|
Mozna tez cos
Wiem, gry robię za swoje pieniądze, nie biorę pieniędzy od rodziców. Wiadome, że nie stawiam na gamedev jako pracę, gdyż jest to zbyt niepewne. Konkurencja rośnie, dobrze dla graczy, ale trudniej się przebic.
Nie mam zamiaru się poddawać, nigdy nie liczyłem, że wydam grę i będzie to hit jak Flappy Bird, a ja zarobię miliony, rzeczywistość jest bardziej brutalna, uda się garstce wytrwałych.
Dziękuję.
Witam Pana, proszę Pana, cóż to za pytanie( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :-}
Spóźniłeś się troszkę z takimi gierkami, 8 lat temu na gówno gierkach we flashu robionych w 3-4 dni można było zgarnąć nawet tysiaka zielonych za samo logo sponsora, nie licząc kasy z reklam. Teraz to tylko wypracowane marki robią hajs na tych rzeczach, np. Berzerk Studio i taki ich Zombidle
Witam Pana, na ten moment tak, głównym powodem niskiego zysku na Androidzie (znaczy się u mnie zawsze jest niski), jest to, iż gra została usunięta ze sklepu Google Play przez pomyłkę (nie było jej przez 2-3dni), no a później, to już jakoś tak nie miałem pomysłu na ponowne wypromowanie gry. Wiem, że kiedyś na takich gierkach, jakie teraz robię, mógłbym zarabiać duże $$$, teraz jest duża konkurencja.
Nie przeszkadza mi