•  

    pokaż komentarz

    Fanzonun skończył się na kill'em'all.

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: ale fajnie, że doczytałeś do końca :)

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: moja rada - następnym razem kup auto z klimą ot co

    •  

      pokaż komentarz

      Ja miałem na tyle mało chęci na zamawianie itp. że jak przyszedł do mnie pan od "n" i zaproponował umowę, trzeba przyznać że w innych telewizjach nigdzie tak tanio nie ma, od razu umowę podpisałem, pan założył, ustawił, aktywował, a następnego dnia wpadł zobaczyć jeszcze czy wszystko działa :) I za tą usługę wziął całe 50zł. Do dziś nie mam żadnych problemów.

    •  

      pokaż komentarz

      a ja polecam w koncu temu narodowi wziaść sie do roboty a nie ogladac telewizje!
      wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w internecie i to podane w różny sposob a nie tylko jak dziennikarzyna subiektywnie chciał...

    •  

      pokaż komentarz

      Może się scnf podpiął się pod pierwszy komentarz, ale prawdę mówi!

    •  

      pokaż komentarz

      @sncf: WZIĄĆ a nie wziąść!

    •  

      pokaż komentarz

      @sncf: WoW to w internecie jest liga mistrzów w jakości HD za darmo? Już nie wspomnę i wielu kanałach (w jakości HD) za darmo :) pochwal się linkami skoro rzeź taki mądry. A jeśli byciem fanem jakiegoś sportu to spoglądanie na tabelki to współczuje rodzinie że mają tak kreatywnego osobnika w rodzinie.

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: a masz na to czas?
      gwarantuję Ci iż mi brakuje 40godzin kazdej doby!
      kiedys każdy miał poza pracą obowiązkami nawet jakies hobby
      modelarstwo, czy pucuj samochod w garazu no tak garaz - poco pracowac wiecej i miec...,
      nawetu u Czechow sa aktywne aero-kluby co kilkanascie km itd itd tysiace przykladow
      wiec marnowanie ZYCIA przed TV nie jest dla mnie na pewno, a korzystasz z tego i TY bo wypracowuję wiecej dla siebie więc ponad polowe! z tego oddaje w haraczu dla kraju - rozumiesz?

      gdyby ludzie w koncu przestali marnowac godziny codziennie przed tym narzedziem kierowania ich rozumami, a wzieli sie za siebie i otocznenie - gwarantuje Ci ze mielibysmy tu Szwajcarie - a tak z KIM?
      z tymi co mnei minusuja za prawde jak zwykle?

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: * Kill 'Em All

    •  

      pokaż komentarz

      @w33d: 90 zł za dekoder i czasze :D ??? Ja bym tylko potwierdził że paczki nie przyjąłem a dekoder sprzedał z anteną z podwójnym zyskiem :)

    •  

      pokaż komentarz

      opisz swój problem na forum nki
      http://nhdtv.pl/forum/forumdisplay.php?f=71

      Niech inni wiedzą. Niewykluczone że któryś z pracowników Ci pomoże, bywały takie przypadki po interwencji na forum.

    •  

      pokaż komentarz

      Podepnę się pod pierwszy komentarz.

      Kochani, nigdy nie podpisuje się żadnych umów przez telefon ani przez internet! Nie ważne czy dzwoni bardzo miła Pani z banku, operatora komórkowego lub telewizji. Ona chce jedynie podpisać umowę i naciągnąć na nowe, płatne usługi. Zawieranie umów w ten sposób często kończy się właśnie opisanymi problemami.
      Po drugiej stronie słuchawki siedzą tylko ćwoki i hieny którym zależy tylko na tym aby wcisnąć nam jak najwięcej usług. Nie ważne jest dobro klienta.
      Sam załatwiam wszystkie sprawy w salonach gdzie mam możliwość na spokojnie przeczytać umowę i skontrolować jaką usługę wybieram, świadomie zdecydować na jakich zasadach i za ile.
      Na wizytę w salonie trzeba na to poświęcić trochę czasu, ale jest to dobra inwestycja ponieważ później oszczędzamy czas na rozwiązywaniu problemów spowodowanych przez ćwoków po drugiej stronie słuchawki.

      dziękuje

    •  

      pokaż komentarz

      marcys dobrze mówi, na początku też miałem problemy, koniec końców był to wadliwy dekoder, czy tam tuner jak kto woli. Co prawda wydałem kilka złotych na telefon (i nie dowiedziałem się kompletnie niczego), ale zaraz po telefonie opisałem wszystko na tym forum - w ciągu kilku minut ludzie (niezatrudnieni przez "N") odpowiedzieli co robić. Następnego dnia wymieniłem dekoder i do tej pory jest OK - oprócz podwyżki i tego, że w zasadzie nie mam kiedy tego wszystkiego oglądać (a miejsca na dysku już nie mam).

    •  

      pokaż komentarz

      @marciin88: a w salonie dbają o Twoje dobro, wcale nie chcą Ci wcisnąć jak najwięcej? Oni nie dostają wypłaty, nie mają systemu premiowego. Wierzysz w to?
      Umowę możesz sprawdzić przy kurierze.

    •  

      pokaż komentarz

      @KochanekAdmina: a co jest takiego w lidze mistrzów w hd? ja jakos sportu nie ogladam i zyje ;P

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha:
      Jeżeli według kuriera nie odebrałeś przesyłki i nie możesz go zwrócić to znaczy, że kurier się p!#!##!nął i masz dekoder za 9 dyszek czyli mniej-więcej tyle ile kosztują na allegro.

    •  

      pokaż komentarz

      Errata:
      W tej cenie są "nbox hdtv", tudzież ADB-3100S, które dysku nie posiadają, z dyskiem kosztują 2-3 razy więcej.

    •  

      pokaż komentarz

      @marcin8006: Dokładnie to samo u mnie, zero problemów, do tego w lipcu kończy mi się umowa, a oni chcąc zatrzymać mnie u siebie dali mi do grudnia za darmo wszystkie pakiety, a mialem abonament 50zł.

  •  

    pokaż komentarz

    To że jechałeś bez klimy to też przez telewizję nowej generacji :> ?

  •  

    pokaż komentarz

    Jak mogą żądać od Ciebie zwrotu dekodera skoro, według nich, nie odebrałeś paczki od kuriera? Coś się chyba dajesz zrobić w balona.

    •  

      pokaż komentarz

      @scyth: ja się sam wygadałem podczas pierwszej rozmowy z infolinią w maju jak mi wyłączyli telewizję, że mam cały zestaw w domu. Myślałem, że to jakiś prosty błąd, pan kliknie kilka razy i mi się włączy telewizja. Na forum n-ki przeczytałem, że czasami trzeba zadzwonić do nich, żeby ręcznie zrobili aktywację.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: No więc skoro przyjęli do wiadomości, że masz od nich zestaw i odebrałeś go od kuriera, to nie mieli podstaw do anulowania umowy. Przecież z twojej perspektywy umowa została zawarta i muszą świadczyć Ci te usługi, które zamówiłeś. Dałeś się chyba troszkę zmanipulować.

    •  

      pokaż komentarz

      @scyth: umowa musiała zostać anulowana już wcześniej. jak się przez telefon dowiedziałem o anulowaniu to nie bardzo wiedziałem co mam zrobić. Człowiek z którym rozmawiałem zaproponował mi inną umowę, ale jak powiedziałem, że ja podpisałem papiery z innymi warunkami i nie chcę innej umowy to zaproponował reklamację. Bałem się też trochę, że się później okaże, że jednak mi przywrócą sygnał i zostanę z dwoma umowami i podwójnymi opłatami.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: To przykladowy "Bait and switch" - zwabic na oferte i podmienic na mniej korzystna. Udalbym sie do UOKIKu bo brakuje podstawy na anulowanie umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @osocha: OK, zatem podsumowując:
      - masz odebraną przesyłkę od kuriera
      - masz podpisaną umowę
      - masz pismo, w którym uznają Twoją reklamację
      a n twierdzi, że Twoja umowa jest nieważna. Na jakiej podstawie? Napisz do nich pismo/fax, że nie wywiązują się z podpisanej umowy i napisz, że zgłosisz sprawę do UOKIKu. Nie dzwoń do nich, zadzwoń do Stowarzyszenia Konsumentów Polskich (0 800 800 008) lub do swojego rzecznika UOKIK (info na stronie http://www.skp.pl/?article=1 ).
      Uaktualniaj wpisy, bo jestem ciekawy jak sobie poradzisz. Powodzenia!

      @edit: link

  •  

    pokaż komentarz

    Dzieki tobie 500 000 userow nie kupi tego.

  •  

    pokaż komentarz

    Cholera a ja nieświadomie trzymam dwie tykające bomby zegarowe w domu. Co ja zrobię jak odbiorą mi obydwa dekodery na raz i nie będę mógł dokończyć oglądania MŚ i w ogóle sezonu F1 w HD ????

    WIEM NAPISZĘ POSTA Z GORZKIMI ŻALAMI NA WWW.WYKOP.PL !!

1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 następna